Lediga jobb Asta Agency AB i Malmö

Se alla lediga jobb från Asta Agency AB i Malmö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Malmö som finns inom det yrket.

Cost Accountant till Magle Group

Ansök    Okt 2    Asta Agency AB    Accounting controller
Om företaget Magle Group är en dynamisk organisation inom life science-sektorn, som är dedikerad till att leverera livsförändrande produkter till patienter i behov. De söker nu en detaljorienterad Cost Controller till huvudkontoret i Malmö. De erbjuder en dynamisk, samarbetsinriktad och snabbföränderlig arbetsmiljö där du får en nyckelroll i att forma koncernens finansiella framgång. Med mission att sätta patienten i centrum av allt vi gör, och som en del ... Visa mer
Om företaget
Magle Group är en dynamisk organisation inom life science-sektorn, som är dedikerad till att leverera livsförändrande produkter till patienter i behov. De söker nu en detaljorienterad Cost Controller till huvudkontoret i Malmö. De erbjuder en dynamisk, samarbetsinriktad och snabbföränderlig arbetsmiljö där du får en nyckelroll i att forma koncernens finansiella framgång. Med mission att sätta patienten i centrum av allt vi gör, och som en del av kärnteamet inom ekonomi bidrar du till den finansiella stabilitet och effektivitet som gör innovation möjlig och förbättrar patienters vardag. Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill ta nästa steg i karriären och få direkt inflytande över företagets ekonomiska strategi och drift.
Som en del i deras utveckling framåt samarbetar vi på Asta Agency med Magle Group i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos Magle Group.

Om tjänstenMagle Group söker nu en Cost Accountant till en ny roll inom teamet för Finance & Business Control. Tjänsten blir en nyckellänk mellan ekonomiavdelningen och de operativa bolagen inom koncernen. Rollen innebär nära samarbete med tillverkning, inköp och supply chain, med fokus på att säkerställa korrekt uppföljning av kostnader, lagervärdering och operationell effektivitet.
Som Cost Accountant blir du ansvarig för att bygga upp och utveckla processer och rutiner för kostnadsredovisning, analys och rapportering. Det innebär att du förväntas säkerställa korrekt och aktuell lagervärdering varje månad samt leverera transparent och snabb COGS-rapportering. Du ansvarar för att genomföra tydliga avvikelseanalyser och presentera åtgärdsförslag, liksom att hålla standardkostnaderna uppdaterade för majoriteten av bolagets produkter. En viktig del i uppdraget är att upprätthålla hög lagerprecision och bidra till att inga revisionsanmärkningar uppstår. Vidare ingår att ta fram regelbundna marginal- och lönsamhetsanalyser som stöd för prissättning och försäljning. Rollen innebär också ett aktivt deltagande i tvärfunktionella samarbeten och att driva initiativ för kostnadsreduktion samt att bidra med kontinuerliga förbättringar av processer, rutiner och system. 
Ansvarsområden:
Säkerställa korrekt lagervärdering enligt IFRS, ISO13485 och GMP.
Följa upp och analysera kostnad för sålda varor (COGS) för samtliga tillverkningsenheter.
Utveckla och förbättra kostnadsredovisningsmetoder, inklusive standardkostnader och overheadfördelningar.
Stödja månads-, kvartals- och årsbokslut med tillverknings- och lagerkostnadsdata.
Utföra avvikelseanalyser.
Samarbeta med operations- och supply chain kring realtidskostnader, batchkostnader och rotorsaksanalyser.
Utveckla kalkylmodeller för prissättning, lönsamhetsanalys och investeringsbeslut.
Bidra till kostnadsoptimering, processförbättringar och effektivitetsspårning.
Säkerställa efterlevnad av interna kontroller och externa revisionskrav.
Förbereda rapporter och KPI:er för ekonomi, ledning och verksamhet.
Stödja FoU och produktionsplanering med kostnadsanalyser vid nya produktlanseringar eller processförändringar.
Fungera som ämnesexpert inom kostnadsredovisning och bidra till utbildning, dokumentation och kunskapsöverföring.


Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen har du en gedigen bakgrund inom kostnadsredovisning och rapportering i en tillverkande industri. Du är strukturerad, noggrann och har förmåga att hantera flera parallella processer med hög kvalitet och regelefterlevnad. Vi söker dig som vill arbeta i en platt organisation där det är korta beslutsvägar och där organisationen är snabbrörlig och anpassningsbar, vilket ställer samma krav på dig som person. Slutligen motiveras du av att tillsammans med andra personer växa och utvecklas där du inspirerar och inspireras både genom handling och ord.
Därtill har du:
3-5 års erfarenhet av en liknande roll/uppdrag inom tillverkande industri. 
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/finans. 
Flytande kunskaper inom svenska och engelska, i tal och skrift. 

Meriterande kvalifikationer: 
Erfarenhet och kunskap inom IFRS 
Erfarenhet från ett företag inom medicinteknik 


Övrig information Start: Q1, 2026
Plats: Malmö
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg.
Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se. Visa mindre

Technical Sales Specialist to Terasaki

Ansök    Aug 11    Asta Agency AB    Utesäljare
About the Company Terasaki is a world-class specialist in innovative circuit protection, control, and system products for electrical energy distribution. They supply low-voltage circuit breakers for industrial, marine, and commercial building projects. Their products and people work with safety and protection as their prime purpose. Asta Agency is partnering with Terasaki in this recruitment process, seeking a Technical Sales Specialist based in Malmö or C... Visa mer
About the Company
Terasaki is a world-class specialist in innovative circuit protection, control, and system products for electrical energy distribution. They supply low-voltage circuit breakers for industrial, marine, and commercial building projects. Their products and people work with safety and protection as their prime purpose.
Asta Agency is partnering with Terasaki in this recruitment process, seeking a Technical Sales Specialist based in Malmö or Copenhagen.
About the PositionWe are looking for a driven and experienced Technical Sales Specialist with a focus on business development, ready to take over and grow Terasakis customer base in Denmark. In this role, you will take ownership of existing key accounts and be responsible for new client acquisition. You thrive in a customer-facing role, spending around 50% of your time in Denmark, especially during the first year.
You will work closely with, and report directly to the CEO, who has set ambitious and clearly defined growth targets for the coming years. In this role, you will play a key part in that journey, taking on a central position in driving the company's expansion and success.
Key Responsibilities:
Develop and execute sales strategies to achieve targets and grow our market share in Denmark.
Take over and manage key accounts, ensuring continued success and growth.
Proactively identify new business opportunities and build long-term customer relationships.
Provide technical support and advice regarding our products, focusing on breakers and busbars.
Interpret technical drawings and adapt solutions to customer requirements.
Deliver compelling technical presentations and tailored proposals.
Stay informed about market trends and competitor activities.


Qualifications and Competencies:We are looking for an outgoing, high-energy individual who thrives on challenges and enjoys building something from the ground up. You are direct, communicative, and inspired by the opportunity to grow as a promising contender in the electrical energy industry. With strong negotiation skills and a customer-focused mindset, you work well both independently and in a team.
Minimum 5 years of sales experience within the electrical industry  
Proven track record in selling breakers, busbars and similar electrical components
Technical background – preferably education in electrical engineering or equivalent experience
Fluent in Danish and/or Swedish, and English
Self-motivated and capable of independently managing the full sales cycle
Terasaki offers you: An autonomous and dynamic role in a smaller, specialized company with high expertise
Significant influence and growth opportunities as the business expands
Close collaboration with the team in Stockholm, Sweden
Competitive salary and performance-based incentives
Comprehensive benefits package
Additional Information Start Date: As agreed upon
Location: Malmö or Copenhagen
Scope: Full-time
Salary: As agreed upon

We apply ongoing selection in this recruitment process, which means the position may be filled before the application deadline. Therefore, we encourage you to apply as soon as possible!
If you have any questions regarding Asta Agency’s recruitment process, don’t hesitate to contact us at [email protected].
Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg.
Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se. Visa mindre

Second Line Support till Ricoh

Om företaget Ricoh är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och Ricoh är verksamt i över 200 länder världen över. Vi på Asta Ag... Visa mer
Om företaget
Ricoh är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och Ricoh är verksamt i över 200 länder världen över.
Vi på Asta Agency samarbetar med Ricoh i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos Ricoh. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult.

Om tjänstenI rollen som Second Line Support arbetar du med att lösa inkommande ärenden inom området, mötesteknik och kommunikationslösningar. Dina arbetsverktyg är i första hand via telefon, Teams och fjärrstyrning. Ärendena hanteras initialt av first line-support. När ärenden inte kan lösas där, men inte heller kräver en tekniker på plats, tar du över och arbetar vidare för att lösa dem så snabbt och effektivt som möjligt.
Du hanterar en variation av tekniska problem. Arbetet sker ofta i samverkan med onsite-tekniker eller Third Line Support. I vissa fall kan du behöva guida tekniker på plats, eller ge fjärrsupport vid felsökning. Arbetet sker i ServiceNow där du registrerar, arbetar och avslutar ärenden, men även arbetar med processförbättringar och interna utvecklingsinitiativ. Rollen innebär direkt kundkontakt och ansvar för uppföljning av ärenden. Du blir en del av ett engagerat team inom ett snabbfotat affärsområde där du har möjlighet att påverka, testa nya idéer och arbeta nära både kunder och kollegor.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service och ett tekniskt intresse. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt på ett nyfiket sätt hittar lösningar till dessa.
Utöver det har du:
• Eftergymnasial utbildning inom IT/nätverksteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God system- och datorkunskap, erfarenhet av ServiceNow är meriterande • Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift • Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL är meriterande • Meriterande: Certifieringar eller erfarenhet av Cisco, Microsoft teams eller PRO- AV Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö, Jägersro eller Stockholm, Solna
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Junior IT-Support / Servicedesk Support Specialist till Tietoevry

Om företaget Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovati... Visa mer
Om företaget
Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovation skapar de nya möjligheter som bygger på öppenhet, samarbete inom innovation och ett omfattande ekosystem. Här får du möjligheten till att växa med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Vidare får du kontinuerligt stöttning genom utvecklande och coachande samtal. Detta kombineras med en stark kultur som bygger på hög transparans och en stor dos teamanda.
Om tjänstenRollen som supporttekniker hos Tietoevry handlar primärt om att erbjuda support till en av Tietoevrys största kunder. Rollen är dynamisk och varierande, då du förväntas erbjuda support inom områden såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac.
Ansvarsområden:
Tillhandahålla kvalitativ support genom telefon, mail och chatt för slutanvändare hos kund.
Leverera lösningar på de ärenden som berör tekniska frågor eller problem.
Felsökning och åtgärdande av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automatiseringsverktyg.
Vara delaktig i förbättringsprocesser för incident, förändring och problemhantering.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Att sätta mål och jobba mot dem, individuellt och i team, är något som känns naturligt för dig. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt hitta lösningar till dessa.
Vidare ser vi gärna att du:
Har minst ett års erfarenhet av antingen teknisk support eller kundtjänst/service.
Påvisar en stark motivation och ett intresse för att utvecklas inom IT samt att arbeta mot större kunder.
Kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska
Övrig information Plats: Malmö, Skåne
Omfattning: 100%


Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering, du blir initialt anställt hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering hos företaget.

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Group Financial Controller Manager till Magle Group

Ansök    Maj 26    Asta Agency AB    Redovisningschef
Om företaget Magle Group är en dynamisk organisation inom life science-sektorn, som är dedikerad till att leverera livsförändrande produkter till patienter i behov. De söker nu en mycket erfaren och detaljorienterad Group Financial Controller Manager till huvudkontoret i Malmö. I denna nyckelroll kommer du att ansvara för och leda den finansiella rapporteringen och konsolideringsprocessen för koncernens internationella verksamhet samt personalansvar för et... Visa mer
Om företaget
Magle Group är en dynamisk organisation inom life science-sektorn, som är dedikerad till att leverera livsförändrande produkter till patienter i behov. De söker nu en mycket erfaren och detaljorienterad Group Financial Controller Manager till huvudkontoret i Malmö. I denna nyckelroll kommer du att ansvara för och leda den finansiella rapporteringen och konsolideringsprocessen för koncernens internationella verksamhet samt personalansvar för ett team på tre personer. De erbjuder en dynamisk, samarbetsinriktad och snabbföränderlig arbetsmiljö där du får en nyckelroll i att forma koncernens finansiella framgång. Med mission att sätta patienten i centrum av allt vi gör, och som en del av kärnteamet inom ekonomi bidrar du till den finansiella stabilitet och effektivitet som gör innovation möjlig och förbättrar patienters vardag. Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill ta ett steg upp i karriären och få direkt inflytande över företagets ekonomiska strategi och drift.
Som en del i deras utveckling framåt samarbetar vi på Asta Agency med Magle Group i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos Magle Group.

Om tjänstenSom Group Financial Controller Manager har du fullt ansvar för månads-, kvartals- och årsbokslut för koncernen, först enligt lokala redovisningsprinciper (K3) och därefter enligt IFRS. Du säkerställer att koncernens kvartals- och årsredovisningar upprättas och publiceras i tid och med hög kvalitet, samt stötta teamet med framtagandet av årsredovisningar för de fyra huvudsakliga dotterbolagen. Rollen innefattar även ansvar för rapportering av moms, skatt och sociala avgifter, samtidigt som du säkerställer efterlevnad av relevanta finansiella regelverk. Du blir också huvudkontakt gentemot externa revisorer, med en central roll i att hantera revisioner och säkerställa efterlevnad av såväl interna riktlinjer som externa krav.
Därtill har du fullt personalansvar över ett team om tre personer som du leder och följer upp i det dagliga arbetet. Du rapporterar direkt till koncernens CFO och blir en nyckelperson i arbetet med att säkerställa god ekonomisk styrning och efterlevnad av regelverk i koncernens olika verksamheter.

Huvudsakliga ansvarsområden:
Leda och hantera koncernens finansiella rapporteringsprocess i enlighet med K3 och IFRS.
Upprätta koncernredovisning samt säkerställa korrekthet i månads-, kvartals- och årsbokslut.
Ansvara för framtagandet och inlämningen av kvartals- och årsrapporter för koncernen samt stödja framtagandet av lokala årsredovisningar för dotterbolagen.
Samordna rapportering av moms, skatt och sociala avgifter inom koncernen.
Vara primär kontaktperson för externa revisorer och säkerställa effektiva revisioner.
Ge vägledning kring Purchase Price Allocation (PPA), nedskrivningstester och internprissättning.
Implementera och upprätthålla starka interna kontroller och efterlevnad inom koncernens ekonomifunktion.
Stötta CFO i strategiska finansiella beslut och agera som dennes ”högra hand”.
Driva förbättringsarbete för att effektivisera rapportering och konsolideringsprocesser.
Leda och utveckla budget- och prognosprocessen.
Personalansvar för ett team om tre personer. 


Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen har du en gedigen bakgrund inom koncernredovisning och rapportering i en internationell miljö. Du är strukturerad, noggrann och har förmåga att hantera flera parallella processer med hög kvalitet och regelefterlevnad. Du trivs att arbeta i en platt organisation där det är korta beslutsvägar och där organisationen är snabbrörlig och anpassningsbar, vilket ställer samma krav på dig som person. Även om du inte haft en ledarroll tidigare, söker vi dig med ledaregenskaper som motiveras av att se andra personer växa och utvecklas där du inspirerar både genom handling och ord. 
Därtill söker vi dig som har:
Omfattande erfarenhet av koncernredovisning enligt IFRS.
Stark kunskap om K3-regelverket.
Dokumenterad erfarenhet av PPA-modeller, nedskrivningstester och internprissättning.
Van att arbeta i komplexa matrisorganisationer med många intressenter.
God kommunikativ förmåga och vana vid att samarbeta med externa revisorer.
Hög systemvana och erfarenhet av ekonomisystem, rapporteringsverktyg och konsolideringsprogram.
Flytande i både svenska och engelska, med god förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift.
Stark analytisk förmåga och lösningsorienterat arbetssätt med fokus på förbättring.


Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg.
Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se. Visa mindre

Advisor till Tribia

Ansök    Mar 28    Asta Agency AB    Byggnadskonsult
Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia marknadsledande lösningar som stödjer hela byggprocessen – från projektering till överlämning. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som möjliggör investeringar i innovation och utveckling. Med 80 engagerade medarbetare och över 100 000 användare i ... Visa mer
Om företaget
Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia marknadsledande lösningar som stödjer hela byggprocessen – från projektering till överlämning.
Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som möjliggör investeringar i innovation och utveckling. Med 80 engagerade medarbetare och över 100 000 användare i Norden erbjuder Tribia en arbetsplats präglad av framåtanda, hjälpsamhet och en ambition att skapa projektlycka för både kunder och medarbetare.
Om tjänstenHar du en bakgrund som t.ex. byggingenjör, informationssamordnare eller projektör – och är redo att ta nästa steg i karriären? Som Advisor hos Tribia får du möjlighet att använda din branscherfarenhet för att stötta byggprojekt i att arbeta mer digitalt, effektivt och samordnat.
Rollen innebär att du blir en förlängning av kundens team – du förstår deras vardag, behov och utmaningar, och guidar dem i hur Tribias lösningar kan skapa konkret nytta i projektgenomförandet. Du arbetar nära både kunder och kollegor inom exempelvis support och produktutveckling.
Vad du kommer att göra:
Ansvara för onboarding av nya kunder och säkerställa en smidig implementering av Tribias verktyg.
Hålla workshops och utbildningar, samt analysera kundens processer för att optimera samarbete och informationshantering.
Agera rådgivare och bollplank i hur man kan arbeta mer effektivt digitalt i byggprojekt.
Bidra till långsiktiga kundrelationer och identifiera möjligheter till förbättringar och vidareutveckling.
Dela insikter och input från kundarbetet med produktteamet.


Vem vi söker
Vi söker dig som har praktisk erfarenhet från byggbranschen – du har med fördel arbetat i eller nära byggprojekt, kanske som byggingenjör, informationssamordnare, BIM-samordnare, projektör eller projektledare. Du har god förståelse för hur byggprocesser fungerar i praktiken och vet vilka utmaningar som kan uppstå i projektens olika skeden.
Du trivs i mötet med människor och har ett rådgivande, pedagogiskt sätt. Att hjälpa andra att jobba smartare och mer strukturerat motiverar dig. Du är lyhörd, lösningsorienterad och har lätt för att se förbättringspotential i arbetssätt och processer.
Vi tror att du:
Har några års erfarenhet från bygg- eller anläggningsbranschen
Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska
Har ett intresse för digitala lösningar och utveckling
Gärna har erfarenhet av samarbetsplattformar, projektportaler eller BIM-system (meriterande men inget krav)

Hos Tribia får du frihet att styra din egen vardag med stöd av en erfaren och engagerad ledning. Du blir en del av en kultur som präglas av nyfikenhet och pålitlighet – värderingar som genomsyrar både arbetsvardagen och relationerna med kunder. Du erbjuds kontinuerlig kompetensutveckling, möjligheten att påverka och en arbetsplats där humor och gemenskap är en naturlig del av dagen.
Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Advisor till Tribia

Ansök    Mar 5    Asta Agency AB    Säljkonsulent
Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia marknadsledande lösningar som stödjer hela byggprocessen – från projektering till överlämning. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som möjliggör investeringar i innovation och utveckling. Med 80 engagerade medarbetare och över 100 000 användare i ... Visa mer
Om företaget
Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia marknadsledande lösningar som stödjer hela byggprocessen – från projektering till överlämning.
Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som möjliggör investeringar i innovation och utveckling. Med 80 engagerade medarbetare och över 100 000 användare i Norden erbjuder Tribia en arbetsplats präglad av framåtanda, hjälpsamhet och en ambition att skapa projektlycka för både kunder och medarbetare.
Om tjänstenSom Advisor hos Tribia spelar du en nyckelroll i att hjälpa kunder maximera värdet av Tribias digitala samarbetslösningar. Du blir en strategisk rådgivare som arbetar nära kunderna för att optimera deras arbetsprocesser och projektframgång.
I rollen ansvarar du för att säkerställa att kunder får bästa möjliga nytta av Tribias lösningar genom analys, rådgivning och utbildning. Du leder onboardingprocesser, genomför workshops och identifierar möjligheter för förbättrade samarbeten och arbetsflöden. Din insats bidrar till att stärka kundrelationer och driva långsiktig kundutveckling.
Huvudsakliga ansvarsområden:
Onboarding av nya kunder och säkerställande av framgångsrik implementering av Tribias lösningar.
Genomföra workshops och analysera kundens arbetsprocesser för att optimera informationshantering och samarbete.
Utveckla starka och långsiktiga kundrelationer i nära samarbete med försäljning och support.
Identifiera behov och erbjuda skräddarsydd rådgivning och merförsäljning av konsulttjänster.
Stödja produktutveckling genom att dela insikter och specialistkompetens från kundinteraktioner.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har en naturlig förmåga att bygga förtroende och skapa värde för kunder. Du drivs av att förstå kundens behov och leverera lösningar som gör skillnad. Din analytiska förmåga och ditt rådgivande arbetssätt gör dig till en uppskattad partner både internt och externt.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet av kundutveckling inom komplexa miljöer med flera intressenter – gärna inom bygg- eller anläggningsbranschen.
En rådgivande och relationsskapande approach med stark problemlösningsförmåga.
Förmåga att självständigt leda projekt och driva kundutveckling framåt.
God kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Erfarenhet av SaaS-lösningar eller digitala samarbetsverktyg är meriterande.
Har bakgrund och erfarenhet från byggbranschen.
Har relevant högre utbildning alternativt tidigare relevant arbetslivserfarenhet.

Hos Tribia får du frihet att styra din egen vardag med stöd av en erfaren och engagerad ledning. Du blir en del av en kultur som präglas av nyfikenhet och pålitlighet – värderingar som genomsyrar både arbetsvardagen och relationerna med kunder. Du erbjuds kontinuerlig kompetensutveckling, möjligheten att påverka och en arbetsplats där humor och gemenskap är en naturlig del av dagen.
Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Technical Sales Specialist to Terasaki

Ansök    Apr 1    Asta Agency AB    Key account manager
About the Company Terasaki is a world-class specialist in innovative circuit protection, control, and system products for electrical energy distribution. They supply low-voltage circuit breakers for industrial, marine, and commercial building projects. Their products and people work with safety and protection as their prime purpose. Asta Agency is partnering with Terasaki in this recruitment process, seeking a Technical Sales Specialist based in Malmö or C... Visa mer
About the Company
Terasaki is a world-class specialist in innovative circuit protection, control, and system products for electrical energy distribution. They supply low-voltage circuit breakers for industrial, marine, and commercial building projects. Their products and people work with safety and protection as their prime purpose.
Asta Agency is partnering with Terasaki in this recruitment process, seeking a Technical Sales Specialist based in Malmö or Copenhagen.
About the PositionWe are looking for a driven and experienced Technical Sales Specialist with a focus on business development, ready to take over and grow Terasakis customer base in Denmark. In this role, you will take ownership of existing key accounts and be responsible for new client acquisition. You thrive in a customer-facing role, spending around 50% of your time in Denmark, especially during the first year.
You will work closely with, and report directly to the CEO, who has set ambitious and clearly defined growth targets for the coming years. In this role, you will play a key part in that journey, taking on a central position in driving the company's expansion and success.
Key Responsibilities:
Develop and execute sales strategies to achieve targets and grow our market share in Denmark.
Take over and manage key accounts, ensuring continued success and growth.
Proactively identify new business opportunities and build long-term customer relationships.
Provide technical support and advice regarding our products, focusing on breakers and busbars.
Interpret technical drawings and adapt solutions to customer requirements.
Deliver compelling technical presentations and tailored proposals.
Stay informed about market trends and competitor activities.


Qualifications and Competencies:We are looking for an outgoing, high-energy individual who thrives on challenges and enjoys building something from the ground up. You are direct, communicative, and inspired by the opportunity to grow as a promising contender in the electrical energy industry. With strong negotiation skills and a customer-focused mindset, you work well both independently and in a team.
Minimum 5 years of sales experience within the electrical industry
Proven track record in selling breakers, busbars and similar electrical components
Technical background – preferably education in electrical engineering or equivalent experience
Fluent in Danish and/or Swedish, and English
Self-motivated and capable of independently managing the full sales cycle
Terasaki offers you: An autonomous and dynamic role in a smaller, specialized company with high expertise
Significant influence and growth opportunities as the business expands
Close collaboration with the team in Stockholm, Sweden
Competitive salary and performance-based incentives
Comprehensive benefits package
Additional Information Start Date: As agreed upon
Location: Malmö or Copenhagen
Scope: Full-time
Salary: As agreed upon

We apply ongoing selection in this recruitment process, which means the position may be filled before the application deadline. Therefore, we encourage you to apply as soon as possible!
If you have any questions regarding Asta Agency’s recruitment process, don’t hesitate to contact us at [email protected]. Visa mindre

Junior BIM & Informationssamordnare till Zynka

Om företaget Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt. Här får du til... Visa mer
Om företaget
Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt.
Här får du tillhöra ett tryggt och snabbfotat bolag med korta beslutsvägar och höga ambitioner, med kunderna och medarbetarna i fokus. Du ansluter till ett team med hög kompetens och högt driv!
Om tjänstenI rollen som BIM-samordnare är ditt primära fokus dina egna BIM-projekt och den digitala processen. Du förväntas ta stort eget ansvar samtidigt som det finns stor stöttning av kollegorna runt dig. Målet är att du ska utvecklas över tid och växa in i ytterligare ansvar och arbetsuppgifter. Vi tror att du uppskattar att få skapa och vårda kunddialoger med målsättningen att etablera långsiktiga relationer.
Några av arbetsuppgifterna som du kommer arbeta med är:
Medverkande av BIM-samordningsuppdrag
Ansvar för att upprätta och implementera projektets digitala strategi
Leda samordningsmöten och samordna digitala leveranser
Agera digitalt stöd åt projektledning och beställarorganisation


Kvalifikationer och egenskaperVi tror att du som person är en initiativtagare som brinner för att driva förändring. Ditt service-minded approach genomsyrar ditt arbete, där varje interaktion präglas av lyhördhet och engagemang. Nyfikenheten som driver dig att utforska nya miljöer och metoder är tydlig i ditt sätt att närma dig utmaningar. Du är en mästare på att prioritera i dina arbetsuppgifter, vilket gör att du alltid håller fokus och levererar resultat.
Vi letar efter dig med ett genuint intresse för digitalisering och innovation. Vi tror att du har följande erfarenhet sedan tidigare:
Teknisk vidareutbildning (YH-utbildning, högskoleingenjör, civilingenjör)
Minst 1-2 års erfarenhet av projekt inom BIM- och digitaliseringsarbete inom bygg- och fastighetsbranschen
God datorvana
Du behärskar de mest vanligt förekommande verktygen inom samordning- och projektering

Du kan också uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska.
Meriterande:
Kunskaper inom system så som Revit, Solibri, Navisworks, Dalux, Autocad Architecture, MEP eller Archicad.


Övrig informationZynka erbjuder dig en trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter! De har löpande medarbetarsamtal med fokus på engagemang, trivsel, utveckling och målsättningar. Utöver det får du tjänstepension (ITP), företagshälsovård, flextid och friskvårdsbidrag.
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected] Visa mindre

Senior Account Manager till MedHelp

Ansök    Maj 6    Asta Agency AB    Account manager
Om företaget MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga sign... Visa mer
Om företaget
MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga signaler på ohälsa och skapa en friskare och mer välmående arbetsplats.
Om tjänstenI rollen som Senior Account Manager kommer du att vara en nyckelspelare i MedHelps fortsatta utveckling för att öka antalet nya affärsmöjligheter. I denna satsning kommer du ansvara för försäljningen gentemot nya kunder samt befintliga partners i södra Sverige och Danmark. Vi söker en hungrig säljare som trivs med att driva säljprocesser från start till slut. Tjänsten går ut på att ständigt skapa nyaaffärer genomatt boka och genomföra möten med hög kvalité samt aktivt etablera nya affärsrelationergenom ett välutvecklat nätverk. För att lyckas i rollen behöver man ha ett högt tempo kombinerat med ett strategiskt tänk.
Du kommer att arbeta i ett nationellt team om fem personer samt samarbeta nära med affärsområdeschefer, customer success managers, produktspecialister och kundtjänst. MedHelp erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.Du utgår från hemmakontor i Öresundsregionen och vi tillhandahållertjänstebil.
Kvalifikationer och egenskaper I rollen som Senior Account Manager ser vi att personliga egenskaper är av största vikt. Vi söker dig som brinner för att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. Du är en självgående person som tar initiativ och trivs med att arbeta med varierande kontaktytor. Att ha erfarenhet av att hantera krävande kunder på ledningsnivå, såsom HR-chefer, IT-chefer, Ekonomichefer, m.m.är ett måste. Vi söker dig som är strukturerad, resultatinriktad och van vid att arbeta mot uppsatta mål.
Vi ser också att du har/är:
Runt 10 års arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning
Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel och PowerPoint
Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
B-Körkort


Erfarenhet av försäljning av SaaS-produkter/tjänster och kunskap om moderna CRM-system, såsom Hubspot eller Salesforce, är meriterande.

Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida. Visa mindre

Sales Executive till Tribia Malmö

Ansök    Jan 27    Asta Agency AB    Account manager
Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia en marknadsledande BIM-samarbetslösning som stödjer hela projektprocessen – från projektering till överlämning. De är idag 80 engagerade medarbetare som tillsammans utvecklar och levererar produkter som Interaxo Project, Interaxo Field, och Interaxo BIM Data. Deras lö... Visa mer
Om företaget
Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia en marknadsledande BIM-samarbetslösning som stödjer hela projektprocessen – från projektering till överlämning.
De är idag 80 engagerade medarbetare som tillsammans utvecklar och levererar produkter som Interaxo Project, Interaxo Field, och Interaxo BIM Data. Deras lösningar används av över 100 000 användare och fler än 1 000 kunder i Norden. För att möta den ökade efterfrågan och etablera en starkare position på den svenska marknaden satsar Tribia nu på att förstärka sitt säljteam. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som inte bara möjliggör investeringar i innovation och utveckling, utan även erbjuder tillgång till ett starkt nätverk, finansiell stabilitet och synergier med andra ledande verksamheter inom digitalisering och teknik.
På Tribia möter du en arbetsplats präglad av hjälpsamma kollegor, framåtanda och en ambition att skapa den bästa arbetsplatsen för sina anställda.
Om tjänstenVi söker just nu flera engagerade Sales Executives som vill spela en avgörande roll i Tribias fortsatta expansion och etablering på den svenska marknaden. Rollen innebär att skapa affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och bidra till Tribias digitalisering av byggbranschen.
Ansvarsområden:
Generera nya affärer genom att identifiera, implementera och genomföra strategier mot potentiella kunder och utveckla befintliga kundrelationer.
Identifiera affärsmöjligheter samt boka och genomföra kundmöten.
Förstå kundens behov och föreslå lösningar som skapar värde för deras verksamhet.
Skapa och förhandla framgångsrika försäljningsavtal samt följa upp för att säkerställa kundnöjdhet och långsiktiga affärsrelationer.
Representera Tribia på mässor och event för att stärka varumärket och skapa nya kontakter.
Leadsgenerering och kunduppföljning i verktyg som HubSpot, Byggfakta m.m.

För att du ska få bästa möjliga förutsättningar i din roll går du igenom en gedigen onboardingprocess. Du får lära känna Tribias produkter och tjänster på djupet och får även möjlighet att besöka huvudkontoret i Norge. Där träffar du produktägare, ledning och supportteam, vilket ger dig en stark grund för att lyckas i din nya roll. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill vara en del av en spännande resa i ett bolag som är ledande inom digitalisering av byggbranschen.

Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen tror vi att du är en person som drivs av att skapa resultat, bygga relationer och arbeta i team. Ditt engagemang och nyfikenhet är minst lika viktiga som din erfarenhet.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen.
Tidigare erfarenhet av försäljning inom SaaS, B2B eller närliggande områden.
Förmåga att arbeta proaktivt och strukturerat samt en stark vilja att utvecklas.
Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt, på svenska.
En hög grad av självmotivation och ambition, kombinerat med en vilja att bidra till gruppens framgångar.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som driv, lösningsorientering, nyfikenhet och en vilja att lära. Samtidigt är vi öppna för kandidater med olika bakgrunder och erfarenhetsnivåer, där relevant erfarenhet självklart är en fördel.
Övrig informationVi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

BIM & Informationssamordnare till Zynka

Ansök    Mar 18    Asta Agency AB    Kravanalytiker
Om företaget Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt. Här får du til... Visa mer
Om företaget
Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt.

Här får du tillhöra ett tryggt och snabbfotat bolag med korta beslutsvägar och höga ambitioner, med kunderna och medarbetarna i fokus. Du ansluter till ett team med hög kompetens och högt driv!



Om tjänsten
I rollen som BIM-samordnare är ditt primära fokus dina egna BIM-projekt och den digitala processen. Du förväntas ta stort eget ansvar samtidigt som det finns stor stöttning av kollegorna runt dig. Målet är att du ska utvecklas över tid och växa in i ytterligare ansvar och arbetsuppgifter. Några av arbetsuppgifterna som du kommer arbeta med är;

- Handläggande av BIM-samordningsuppdrag

- Ansvar för att upprätta och implementera projektets digitala strategi

- Leda samordningsmöten och samordna digitala leveranser

- Agera digitalt stöd åt projektledning och beställarorganisation

- Kontinuerlig kunddialog och merförsäljning i uppdragen

Kvalifikationer och egenskaper
Vi letar efter dig med ett genuint intresse för digitalisering och innovation. Vi tror att du har följande erfarenhet sedan tidigare:

- Teknisk vidareutbildning (YH-utbildning, högskoleingenjör, civilingenjör)

- 2-3 års erfarenhet av projekt inom BIM- och digitaliseringsarbete inom bygg- och fastighetsbranschen

- God datorvana

- Du behärskar de mest vanligt förekommande verktygen inom samordning- och projektering

Vi tror att du som person är en initiativtagare som brinner för att driva förändring. Din service-minded approach genomsyrar ditt arbete, där varje interaktion präglas av lyhördhet och engagemang. Din kommunikativa natur gör att du smidigt bygger broar och skapar långvariga relationer. Nyfikenheten som driver dig att utforska nya miljöer och metoder är tydlig i ditt sätt att närma dig utmaningar. Du är en mästare på att prioritera i dina arbetsuppgifter, vilket gör att du alltid håller fokus och levererar resultat.

För att trivas hos oss på Zynka ser vi att du gillar att vara i en föränderlig miljö och drivs av vara del av ett bolag som är i en tillväxtfas med stor potential.

Zynka erbjuder dig en trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter! De har löpande medarbetarsamtal med fokus på engagemang, trivsel, utveckling och målsättningar. Utöver det får du tjänstepension (ITP), företagshälsovård, flextid och friskvårdsbidrag.

Övrig information

- Start: Omgående

- Plats: Malmö

- Omfattning: Heltid

- Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida. Visa mindre

Regionsäljare / Produktsupport till Vermeer Viking

Om företaget Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar. Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfar... Visa mer
Om företaget
Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar.
Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 har deblivit en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking häroch Debe Flow Group här.
Om tjänstenVermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och planerar nu att utveckla ett nytt regionkontor i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i ditt område. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök, initialt utgår du hemifrån.
Förutom försäljning innefattar tjänsten även produkt- och installationssupport, after sales-support, operatörsutbildning samt teknisk-, projekt- och servicesupport. Det finns goda interna utbildningsmöjligheter och för rätt person är utvecklingspotentialen stor.
Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som produktspecialist eller maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat.
Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget!
Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skåne
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida. Visa mindre

Senior Account Manager till MedHelp

Ansök    Apr 2    Asta Agency AB    Account manager
Om företaget MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga sign... Visa mer
Om företaget
MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga signaler på ohälsa och skapa en friskare och mer välmående arbetsplats.
Om tjänstenI rollen som Senior Account Manager kommer du att vara en nyckelspelare i MedHelps fortsatta utveckling för att öka antalet nya affärsmöjligheter. I denna satsning kommer du ansvara för försäljningen gentemot nya kunder samt befintliga partners i södra Sverige och Danmark. Vi söker en hungrig säljare som trivs med att driva säljprocesser från start till slut. Tjänsten går ut på att ständigt skapa nyaaffärer genomatt boka och genomföra möten med hög kvalité samt aktivt etablera nya affärsrelationergenom ett välutvecklat nätverk. För att lyckas i rollen behöver man ha ett högt tempo kombinerat med ett strategiskt tänk.
Du kommer att arbeta i ett nationellt team om fem personer samt samarbeta nära med affärsområdeschefer, customer success managers, produktspecialister och kundtjänst. MedHelp erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.Du utgår från hemmakontor i Öresundsregionen och vi tillhandahållertjänstebil.
Kvalifikationer och egenskaper I rollen som Senior Account Manager ser vi att personliga egenskaper är av största vikt. Vi söker dig som brinner för att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. Du är en självgående person som tar initiativ och trivs med att arbeta med varierande kontaktytor. Att ha erfarenhet av att hantera krävande kunder på ledningsnivå, såsom HR-chefer, IT-chefer, Ekonomichefer, m.m.är ett måste. Vi söker dig som är strukturerad, resultatinriktad och van vid att arbeta mot uppsatta mål.
Vi ser också att du har/är:
Runt 10 års arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning
Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel och PowerPoint
Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
B-Körkort


Erfarenhet av försäljning av SaaS-produkter/tjänster och kunskap om moderna CRM-system, såsom Hubspot eller Salesforce, är meriterande.

Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida. Visa mindre

Nätverksspecialist till Securitas

Ansök    Jan 16    Asta Agency AB    Nätverkstekniker
Om företaget Securitas är dedikerade till att göra världen till en tryggare plats. Genom deras innovativa, högkvalitativa och hållbara tjänster möjliggör Securitas att deras kunder kan ligga steget före vad gäller säkerhet och risker. Kunden kan fokusera på sin kärnverksamhet samtidigt som Securitas säkerställer deras säkerhet på bästa sätt. Om tjänsten I rollen som Nätverksspecialist kommer man ingå i Operations teamet inom Securitas Global Connected Sol... Visa mer
Om företaget
Securitas är dedikerade till att göra världen till en tryggare plats. Genom deras innovativa, högkvalitativa och hållbara tjänster möjliggör Securitas att deras kunder kan ligga steget före vad gäller säkerhet och risker. Kunden kan fokusera på sin kärnverksamhet samtidigt som Securitas säkerställer deras säkerhet på bästa sätt.

Om tjänsten
I rollen som Nätverksspecialist kommer man ingå i Operations teamet inom Securitas Global Connected Solutions där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för underhåll, utveckling och förbättring utav Securitas nätverksinfrastruktur, relaterat till de tjänster vi tillhandahåller landsorganisationerna, för vidare försäljning på lokal marknad till slutkund. Du, tillsammans med övriga nätverksspecialister inom teamet kommer hantera och lösa ärenden globalt inom Securitas. Utöver att supportera olika länder förekommer det också att man är delaktig i interna projekt där du kommer att få möjlighet att både ge och få värdefull input som i sin tur leder till Securitas vidareutveckling av sin tekniska miljö och dess säkerhet.

Kvalifikationer och egenskaper

För att passa in i rollen bör du ha några års arbetserfarenhet från en liknande tjänst. Vi ser även att du som person är teamorienterad och har mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga och behärskar både engelska och svenska i både tal och skrift. Du har ett stort driv och är ivrig efter att få lära och utveckla dig själv och din expertis inom området.

- CCNA eller CCNP certifiering eller motsvarande.

- Kunskaper inom VPN, routing, brandväggar och switching

- Flytande engelska i tal och skrift

Meriterande erfarenheter

- Kunskaper om nätverksautomation

- Erfarenhet av tjänsteleverantörsmiljö

- Kännedom om IT-leverans inom globala organisationer.

Övrig information

- Start: Omgående

- Plats: Malmö - möjlighet till distansarbete 2 dagar/vecka

- Omfattning: Heltid

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida. Visa mindre

Regionsäljare / Produktsupport till Vermeer Viking

Ansök    Sep 8    Asta Agency AB    Utesäljare
Om företaget Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar. Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfar... Visa mer
Om företaget

Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar.

Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 har de blivit en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking här (https://www.vermeerviking.se/) och Debe Flow Group här (https://debeflowgroup.com).

Om tjänsten
Vermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och planerar nu att utveckla ett nytt regionkontor i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i ditt område. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök, initialt utgår du hemifrån.

Förutom försäljning innefattar tjänsten även produkt- och installationssupport, after sales-support, operatörsutbildning samt teknisk-, projekt- och servicesupport. Det finns goda interna utbildningsmöjligheter och för rätt person är utvecklingspotentialen stor.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som produktspecialist eller maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat.

Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget!

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Plats: Skåne

- Omfattning: Heltid

- Lön: Enligt överenskommelse

Om Asta Agency
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess är du välkommen att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Nätverksspecialist till Securitas

Ansök    Nov 3    Asta Agency AB    Nätverkstekniker
Om företaget Securitas är dedikerade till att göra världen till en tryggare plats. Genom deras innovativa, högkvalitativa och hållbara tjänster möjliggör Securitas att deras kunder kan ligga steget före vad gäller säkerhet och risker. Kunden kan fokusera på sin kärnverksamhet samtidigt som Securitas säkerställer deras säkerhet på bästa sätt. Om tjänsten I rollen som Nätverksspecialist kommer man ingå i Operations teamet inom Securitas Global Connected Sol... Visa mer
Om företaget
Securitas är dedikerade till att göra världen till en tryggare plats. Genom deras innovativa, högkvalitativa och hållbara tjänster möjliggör Securitas att deras kunder kan ligga steget före vad gäller säkerhet och risker. Kunden kan fokusera på sin kärnverksamhet samtidigt som Securitas säkerställer deras säkerhet på bästa sätt.

Om tjänsten
I rollen som Nätverksspecialist kommer man ingå i Operations teamet inom Securitas Global Connected Solutions där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för underhåll, utveckling och förbättring utav Securitas nätverksinfrastruktur, relaterat till de tjänster vi tillhandahåller landsorganisationerna, för vidare försäljning på lokal marknad till slutkund. Du, tillsammans med övriga nätverksspecialister inom teamet kommer hantera och lösa ärenden globalt inom Securitas. Utöver att supportera olika länder förekommer det också att man är delaktig i interna projekt där du kommer att få möjlighet att både ge och få värdefull input som i sin tur leder till Securitas vidareutveckling av sin tekniska miljö och dess säkerhet.

Kvalifikationer och egenskaper

För att passa in i rollen bör du ha några års arbetserfarenhet från en liknande tjänst. Vi ser även att du som person är teamorienterad och har mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga och behärskar både engelska och svenska i både tal och skrift. Du har ett stort driv och är ivrig efter att få lära och utveckla dig själv och din expertis inom området.

- CCNA eller CCNP certifiering eller motsvarande.

- Kunskaper inom VPN, routing, brandväggar och switching

- Flytande engelska i tal och skrift

Meriterande erfarenheter

- Kunskaper om nätverksautomation

- Erfarenhet av tjänsteleverantörsmiljö

- Kännedom om IT-leverans inom globala organisationer.

Övrig information

- Start: Omgående

- Plats: Malmö - möjlighet till distansarbete 2 dagar/vecka

- Omfattning: Heltid

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida. Visa mindre

Regionsäljare / Produktsupport till Vermeer Viking

Ansök    Aug 30    Asta Agency AB    Utesäljare
Om företaget Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar. Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfara... Visa mer
Om företaget
Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar.

Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 har de blivit en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking här (https://www.vermeerviking.se/) och Debe Flow Group här (https://debeflowgroup.com).

Om tjänsten
Vermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och planerar nu att utveckla ett nytt regionkontor i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i ditt område. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök, initialt utgår du hemifrån.

Förutom försäljning innefattar tjänsten även produkt- och installationssupport, after sales-support, operatörsutbildning samt teknisk-, projekt- och servicesupport. Det finns goda interna utbildningsmöjligheter och för rätt person är utvecklingspotentialen stor.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som produktspecialist eller maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat.

Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget!

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Plats: Skåne

- Omfattning: Heltid

- Lön: Enligt överenskommelse

Om Asta Agency
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess är du välkommen att höra av dig till [email protected]. Visa mindre