Lediga jobb Lynes Technologies Sweden AB i Malmö

Se alla lediga jobb från Lynes Technologies Sweden AB i Malmö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Malmö som finns inom det yrket.

Customer Care Agent - Vi söker en lagspelare till lynes

Vi söker en lagspelare till lynes Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig. Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder. Därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden... Visa mer
Vi söker en lagspelare till lynes
Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig.
Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder. Därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt.
Att vara organiserad och ansvarstagande är viktigt, vilket du säkert förstår då du kommer ha fullt ägandeskap av flera olika typer av ärenden samtidigt.
En vanlig dag på jobbet
På lynes blir du en nyckelperson i vår dagliga drift, där du tillsammans med dina kollegor levererar branschens bästa och mest lyhörda support.
Du kommer ingå i ett team bestående av teknikintresserade personer som brinner för att hjälpa våra kunder. Du kommer supportera företagskunder som använder vår tjänst, vilket innebär att du troligtvis är van att hantera flera system och program samtidigt som du pratar med kunder.
Detta kommer du göra
Hantera inkommande ärenden via telefon och mail
Administrera kunders licenser
Konfigurering, felsökning och rådgivning kring kunders setup
Vårda kundrelationer
Samarbeta i felsökning med operatörer och underleverantörer
Rapportera buggar till våra utvecklare

Detta slipper du göra
Tidrapportera
Spendera tid i onödiga möten
Jobba i gamla och omoderna system
Arbeta ensamt och isolerat, utan stöd från kollegor och chefer
Jobba i en hierarkisk organisation, utan möjlighet att göra oss bättre

Kvalifikationer
Detta är du
Gymnasieutbildning
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Plus i kanten
Erfarenhet av Zendesk eller annat ärendehanteringssystem
Kund- och återförsäljarrelationer
Telekom- och/eller IT-relaterad support- och felsökningserfarenhet
Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska

Vår filosofi
För oss är du viktig – vem du är och vad du kan bidra med – för tillsammans bildar vi ett mästarlag.
Vi lever i en hybrid värld där vi utvecklar en tjänst som möjliggör just det. Vi respekterar varandra, vår fritid och work-life balance är viktigt för oss.
Som bolag är vi platta, decentraliserade och ödmjuka (om vi nu får säga det själva). Vi har kontor runt om i landet och även i Kroatien. Förhoppningsvis har du nära till något av dem, men det spelar mindre roll – så länge du är en match med oss!
Om lynes
Vi är digitala pionjärer från Sverige, ett SaaS-företag som har utvecklat, testat och justerat lynes mot den tekniskt mogna svenska marknaden i några år. Där har vi lärt oss massor som vi tar med oss när vi utforskar resten av världen.
Vår plattform inkluderar telefoni, videomöten, chatt och samarbete – allt prydligt hopbyggt i en och samma app.
Vi har snabbt vuxit till en av de största svenska oberoende leverantörerna och har över 5 000 nöjda kunder med över 65 000 användare.
Vårt mål har alltid varit den globala marknaden, för bra kommunikation är inte bara för oss svenskar – det är för alla! Visa mindre

Customer Care Agent

Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig. Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt.... Visa mer
Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig. Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt. Att vara organiserad och ansvarstagande är viktigt vilket du säkert förstår då du kommer ha fullt ägandeskap av flera olika typer av ärenden samtidigt.
En vanlig dag på jobbet
På Lynes blir du en nyckelperson i vår dagliga drift, där du tillsammans med dina kollegor levererar branschens bästa och mest lyhörda support. Du kommer ingå i ett team bestående av teknikintresserade personer som brinner för att hjälpa våra kunder. Du kommer supportera företagskunder som använder vår tjänst. Det här innebär att du troligtvis är van att hantera flera system och program, samtidigt som du pratar med kunder.
Detta kommer du göra
Hantera inkommande ärenden via telefon och mail
Administrera kunders licenser
Konfigurering, felsökning och rådgivning kring kunders setup
Vårda kundrelationer
Samarbeta i felsökning med operatörer och underleverantörer
Rapportera buggar till våra utvecklare

Detta slipper du göra
Tidrapportera
Spendera tid i onödiga möten
Jobba i gamla och omoderna system
Arbeta ensamt och isolerat, utan stöd från kollegor och chefer
Jobba i en hierarkisk organisation, utan möjlighet att göra oss bättre

Kvalifikationer
Detta är du
Gymnasieutbildning
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Plus i kanten
Erfarenhet av Zendesk eller annat ärendehanteringssystem
Kund- och återförsäljar-relationer
Telekom- och eller IT-relaterad support- och felsökningserfarenhet
Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska

Vår filosofi
För oss är du viktig, vem du är och vad du kan bidra med, för tillsammans bildar vi ett mästarlag.
Vi lever i en hybrid värld där vi utvecklar en tjänst som möjliggör just det. Vi respekterar varandra, vår fritid och work-life balance är viktigt för oss.
Som bolag är vi platta, decentraliserade och ödmjuka (om vi nu får säga det själva). Vi har kontor runt om i landet och även i Kroatien, förhoppningsvis har du nära till något av dem. Men det spelar mindre roll, så länge du är en match med oss!
Om Lynes
Vi är digitala pionjärer från Sverige, ett SaaS-företag som har utvecklat, testat och justerat Lynes mot den tekniskt mogna svenska marknaden i några år. Där har vi lärt oss massor vi tar med oss när vi utforskar resten av världen. Vår plattform som inkluderar (mobil-)telefoni, videomöten, chatt och samarbete – allt prydligt hopbyggt i en och samma app.
Vi har snabbt vuxit till en av de största svenska oberoende leverantörerna och har över 3 000 nöjda kunder med över 45 000 användare.
Vårt mål har alltid varit den globala marknaden, för bra kommunikation är inte bara för oss svenskar. Det är för alla! Visa mindre

Customer Care Agent

Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig. Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt.... Visa mer
Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig. Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt. Att vara organiserad och ansvarstagande är viktigt vilket du säkert förstår då du kommer ha fullt ägandeskap av flera olika typer av ärenden samtidigt.
En vanlig dag på jobbet
På Lynes blir du en nyckelperson i vår dagliga drift, där du tillsammans med dina kollegor levererar branschens bästa och mest lyhörda support. Du kommer ingå i ett team bestående av teknikintresserade personer som brinner för att hjälpa våra kunder. Du kommer supportera företagskunder som använder vår tjänst. Det här innebär att du troligtvis är van att hantera flera system och program, samtidigt som du pratar med kunder.
Detta kommer du göra
Hantera inkommande ärenden via telefon och mail
Administrera kunders licenser
Konfigurering, felsökning och rådgivning kring kunders setup
Vårda kundrelationer
Samarbeta i felsökning med operatörer och underleverantörer
Rapportera buggar till våra utvecklare

Detta slipper du göra
Tidrapportera
Spendera tid i onödiga möten
Jobba i gamla och omoderna system
Arbeta ensamt och isolerat, utan stöd från kollegor och chefer
Jobba i en hierarkisk organisation, utan möjlighet att göra oss bättre

Kvalifikationer
Detta är du
Gymnasieutbildning
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Plus i kanten
Erfarenhet av Zendesk eller annat ärendehanteringssystem
Kund- och återförsäljar-relationer
Telekom- och eller IT-relaterad support- och felsökningserfarenhet
Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska

Vår filosofi
För oss är du viktig, vem du är och vad du kan bidra med, för tillsammans bildar vi ett mästarlag.
Vi lever i en hybrid värld där vi utvecklar en tjänst som möjliggör just det. Vi respekterar varandra, vår fritid och work-life balance är viktigt för oss.
Som bolag är vi platta, decentraliserade och ödmjuka (om vi nu får säga det själva). Vi har kontor runt om i landet och även i Kroatien, förhoppningsvis har du nära till något av dem. Men det spelar mindre roll, så länge du är en match med oss!
Om Lynes
Vi är digitala pionjärer från Sverige, ett SaaS-företag som har utvecklat, testat och justerat Lynes mot den tekniskt mogna svenska marknaden i några år. Där har vi lärt oss massor vi tar med oss när vi utforskar resten av världen. Vår plattform som inkluderar (mobil-)telefoni, videomöten, chatt och samarbete – allt prydligt hopbyggt i en och samma app.
Vi har snabbt vuxit till en av de största svenska oberoende leverantörerna och har över 3 000 nöjda kunder med över 45 000 användare.
Vårt mål har alltid varit den globala marknaden, för bra kommunikation är inte bara för oss svenskar. Det är för alla! Visa mindre

Customer Care Agent

Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig.Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt.A... Visa mer
Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig.Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt.Att vara organiserad och ansvarstagande är viktigt vilket du säkert förstår då du kommer ha fullt ägandeskap av flera olika typer av ärenden samtidigt.
En vanlig dag på jobbet
På Lynes blir du en nyckelperson i vår dagliga drift, där du tillsammans med dina kollegor levererar branschens bästa och mest lyhörda support. Du kommer ingå i ett team bestående av teknikintresserade personer som brinner för att hjälpa våra kunder.Du kommer supportera företagskunder som använder vår tjänst. Det här innebär att du troligtvis är van att hantera flera system och program, samtidigt som du pratar med kunder.
Detta kommer du göra
Hantera inkommande ärenden via telefon och mail
Administrera kunders licenser
Konfigurering, felsökning och rådgivning kring kunders setup
Vårda kundrelationer
Samarbeta i felsökning med operatörer och underleverantörer
Rapportera buggar till våra utvecklare

Detta slipper du göra
Tidrapportera
Spendera tid i onödiga möten
Jobba i gamla och omoderna system
Arbeta ensamt och isolerat, utan stöd från kollegor och chefer
Jobba i en hierarkisk organisation, utan möjlighet att göra oss bättre

Kvalifikationer
Detta är du
Gymnasieutbildning
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Plus i kanten
Erfarenhet av Zendesk eller annat ärendehanteringssystem
Kund- och återförsäljar-relationer
Telekom- och eller IT-relaterad support- och felsökningserfarenhet
Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska

Vår filosofi
För oss är du viktig, vem du är och vad du kan bidra med, för tillsammans bildar vi ett mästarlag.
Vi lever i en hybrid värld där vi utvecklar en tjänst som möjliggör just det. Vi respekterar varandra, vår fritid och work-life balance är viktigt för oss.
Som bolag är vi platta, decentraliserade och ödmjuka (om vi nu får säga det själva). Vi har kontor runt om i landet och även i Kroatien, förhoppningsvis har du nära till något av dem. Men det spelar mindre roll, så länge du är en match med oss!
Om Lynes
Vi är digitala pionjärer från Sverige, ett SaaS-företag som har utvecklat, testat och justerat Lynes mot den tekniskt mogna svenska marknaden i några år. Där har vi lärt oss massor vi tar med oss när vi utforskar resten av världen. Vår plattform som inkluderar (mobil-)telefoni, videomöten, chatt och samarbete – allt prydligt hopbyggt i en och samma app.
Vi har snabbt vuxit till en av de största svenska oberoende leverantörerna och har över 3 000 nöjda kunder med över 45 000 användare.
Vårt mål har alltid varit den globala marknaden, för bra kommunikation är inte bara för oss svenskar. Det är för alla! Visa mindre

Customer Care Agent

Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig.Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt.A... Visa mer
Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig.Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt.Att vara organiserad och ansvarstagande är viktigt vilket du säkert förstår då du kommer ha fullt ägandeskap av flera olika typer av ärenden samtidigt.
En vanlig dag på jobbet
På Lynes blir du en nyckelperson i vår dagliga drift, där du tillsammans med dina kollegor levererar branschens bästa och mest lyhörda support. Du kommer ingå i ett team bestående av teknikintresserade personer som brinner för att hjälpa våra kunder.Du kommer supportera företagskunder som använder vår tjänst. Det här innebär att du troligtvis är van att hantera flera system och program, samtidigt som du pratar med kunder.
Detta kommer du göra
Hantera inkommande ärenden via telefon och mail
Administrera kunders licenser
Konfigurering, felsökning och rådgivning kring kunders setup
Vårda kundrelationer
Samarbeta i felsökning med operatörer och underleverantörer
Rapportera buggar till våra utvecklare

Detta slipper du göra
Tidrapportera
Spendera tid i onödiga möten
Jobba i gamla och omoderna system
Arbeta ensamt och isolerat, utan stöd från kollegor och chefer
Jobba i en hierarkisk organisation, utan möjlighet att göra oss bättre

Kvalifikationer
Detta är du
Gymnasieutbildning
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Plus i kanten
Erfarenhet av Zendesk eller annat ärendehanteringssystem
Kund- och återförsäljar-relationer
Telekom- och eller IT-relaterad support- och felsökningserfarenhet
Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska

Vår filosofi
För oss är du viktig, vem du är och vad du kan bidra med, för tillsammans bildar vi ett mästarlag.
Vi lever i en hybrid värld där vi utvecklar en tjänst som möjliggör just det. Vi respekterar varandra, vår fritid och work-life balance är viktigt för oss.
Som bolag är vi platta, decentraliserade och ödmjuka (om vi nu får säga det själva). Vi har kontor runt om i landet och även i Kroatien, förhoppningsvis har du nära till något av dem. Men det spelar mindre roll, så länge du är en match med oss!
Om Lynes
Vi är digitala pionjärer från Sverige, ett SaaS-företag som har utvecklat, testat och justerat Lynes mot den tekniskt mogna svenska marknaden i några år. Där har vi lärt oss massor vi tar med oss när vi utforskar resten av världen. Vår plattform som inkluderar (mobil-)telefoni, videomöten, chatt och samarbete – allt prydligt hopbyggt i en och samma app.
Vi har snabbt vuxit till en av de största svenska oberoende leverantörerna och har över 3 000 nöjda kunder med över 45 000 användare.
Vårt mål har alltid varit den globala marknaden, för bra kommunikation är inte bara för oss svenskar. Det är för alla! Visa mindre

Sales Specialist

Brinner du för tech och att bygga relationer till andra? Bra, för det gör Lynes också. Nu letar vi efter nästa stjärna till Lynes Sales-team där du blir en viktig del i verksamheten som dagligen möter deras befintliga och potentiella kunder. Som Sales Specialist på Lynes blir du en del av deras nya team i Malmö. Här kommer du få vara med och omforma telekombranschen och utveckla dina färdigheter inom försäljning. En vanlig dag på jobbet: Som Sales Spe... Visa mer
Brinner du för tech och att bygga relationer till andra? Bra, för det gör Lynes också.

Nu letar vi efter nästa stjärna till Lynes Sales-team där du blir en viktig del i verksamheten som dagligen möter deras befintliga och potentiella kunder.

Som Sales Specialist på Lynes blir du en del av deras nya team i Malmö. Här kommer du få vara med och omforma telekombranschen och utveckla dina färdigheter inom försäljning.



En vanlig dag på jobbet:
Som Sales Specialist arbetar du i team, men mot dina egna individuella mål. Du kommer dagligen sitta i möten med befintliga och nya potentiella kunder för att visa hur lynes-plattformen kan hjälpa i deras digitaliseringsresa.

Utöver arbete med bearbetning av inkommande leads kommer du även arbeta aktivt med att söka upp nya potentiella kunder. Du kommer även dagligen att samarbeta nära andra avdelningar på företaget, för Lynes är det självklart att du som Sales Specialist får ett fortsatt ansvar för deras relation till kunden även efter att du genomfört ditt säljarbete.

Du blir experten i deras tjänster och produkter och jobbar ständigt med att utveckla Lynes kunders användande.

Detta kommer du göra:
- Bygga relationer med befintliga och nya företagskunder
- Boka möten med kunder
- Skapa offerter och stänga affärer


Detta slipper du göra
- Tidrapportera
- Spendera tid i onödiga möten
- Jobba i gamla och omoderna system
- Arbeta ensamt och isolerat, utan stöd från kollegor och chefer
- Jobba i en hierarkisk organisation, utan möjlighet att göra oss bättre


Din profil:
Vi tror att du är entreprenöriell i ditt tankesätt och att du har tidigare erfarenhet från försäljning och affärsutveckling. Du gillar nog både ny teknik och försäljning och du ser värdet i att företag tar till sig ny teknik för att öka sin konkurrenskraft. Att vara organiserad, ansvarstagande och rådgivande är viktigt då du hos oss kommer ansvara för hela säljcykeln.



Kvalifikationer:
- Erfarenhet av komplex B2B-försäljning
- Fantastisk förmåga att skapa och vårda relationer
- Erfarenhet från telekom- eller IT-branschen
- Driven av att stänga affärer och skapa goda resultat
- Förmåga att förstå tekniska produkter och tjänster
- Utmärkt kommunikations- & presentationsförmåga
- Du drivs av kunddialog och att ta initiativ


Vår filosofi
För oss är du viktig, vem du är och vad du kan bidra med, för tillsammans bildar vi ett mästarlag.

Vi lever i en hybrid värld där vi utvecklar en tjänst som möjliggör just det. Vi respekterar varandra, vår fritid och work-life balance är viktigt för oss.

Som bolag är vi platta, decentraliserade och ödmjuka (om vi nu får säga det själva). Vi har kontor runt om i landet och även i Kroatien, förhoppningsvis har du nära till något av dem. Men det spelar mindre roll, så länge du är en match med oss!

Om Lynes
Vi är digitala pionjärer från Sverige, ett SaaS-företag som har utvecklat, testat och justerat Lynes mot den tekniskt mogna svenska marknaden i några år. Där har vi lärt oss massor vi tar med oss när vi utforskar resten av världen. Vår plattform som inkluderar (mobil-)telefoni, videomöten, chatt och samarbete - allt prydligt hopbyggt i en och samma app.

Vi har snabbt vuxit till en av de största svenska oberoende leverantörerna och har över 3 000 nöjda kunder med över 30 000 användare.

Vårt mål har alltid varit den globala marknaden, för bra kommunikation är inte bara för oss svenskar. Det är för alla! Visa mindre