Lediga jobb Nordea Bank AB i Malmö

Se alla lediga jobb från Nordea Bank AB i Malmö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Malmö som finns inom det yrket.

Kundservicemedarbetare

Ansök    Mar 1    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 16199 Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med os... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 16199
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Våra 4 miljoner kunder väntar på dig!
Som en del av Nordea bidrar du till att skapa starka relationer med våra kunder. Nu behöver vi dig och ditt engagemang för att leverera framtidens finansiella lösningar. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större. 
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service i världsklass. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler.
Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.
Rollen är placerad i Malmö.
Vem är du?
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag.
För att lyckas i rollen bör du:
* ha ett genuint intresse för service och för kunder
* tar till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt
* ha en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 08/03/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via epost på [email protected].

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
För facklig information, kontakta [email protected] eller [email protected]. Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Ansök    Dec 1    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 12779 Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med os... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 12779
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Våra 4 miljoner kunder väntar på dig!
Som en del av Nordea bidrar du till att skapa starka relationer med våra kunder. Nu behöver vi dig och ditt engagemang för att leverera framtidens finansiella lösningar. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service i världsklass. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler.
Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.
Rollen är placerad i Malmö.

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag.   

För att lyckas i rollen bör du:
* ha ett genuint intresse för service och för kunder
* tar till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt
* ha en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter. 
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 18/12/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via epost på [email protected].

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected]. Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Ansök    Feb 10    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 16199 Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med os... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 16199
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Våra 4 miljoner kunder väntar på dig!
Som en del av Nordea bidrar du till att skapa starka relationer med våra kunder. Nu behöver vi dig och ditt engagemang för att leverera framtidens finansiella lösningar. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service i världsklass. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler.
Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.
Rollen är placerad i Malmö.
Vem är du?
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag.
För att lyckas i rollen bör du:
* ha ett genuint intresse för service och för kunder
* tar till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt
* ha en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 01/03/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via epost på [email protected].

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
För facklig information, kontakta [email protected] eller [email protected]. Visa mindre

Kundservicemedarbetare, Malmö

Ansök    Nov 2    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 13036 Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med os... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 13036
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Våra 4 miljoner kunder väntar på dig!
Som en del av Nordea bidrar du till att skapa starka relationer med våra kunder. Nu behöver vi dig och ditt engagemang för att leverera framtidens finansiella lösningar. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service i världsklass. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler.
Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg. 
Rollen är placerad i Malmö. 

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag.   

För att lyckas i rollen bör du:
* ha ett genuint intresse för service och för kunder
* tar till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt
* ha en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 18/11/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via e-post på [email protected].
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är. Visa mindre

Kundservicemedarbetare, Malmö

Ansök    Sep 13    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 13036 Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med os... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 13036
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Våra 4 miljoner kunder väntar på dig!
Som en del av Nordea bidrar du till att skapa starka relationer med våra kunder. Nu behöver vi dig och ditt engagemang för att leverera framtidens finansiella lösningar. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service i världsklass. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler.
Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg. 
Rollen är placerad i Malmö. 

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag.   

För att lyckas i rollen bör du:
* ha ett genuint intresse för service och för kunder
* tar till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt
* ha en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. 
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 30/09/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via e-post på [email protected].
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är. Visa mindre

Kundservicemedarbetare, Malmö

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 13036 Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med o... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 13036

Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Våra 4 miljoner kunder väntar på dig!

Som en del av Nordea bidrar du till att skapa starka relationer med våra kunder. Nu behöver vi dig och ditt engagemang för att leverera framtidens finansiella lösningar. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större.

Om tjänsten

I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.

Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service i världsklass. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler.

Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.

I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg. 

Rollen är placerad i Malmö. 

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag.   

För att lyckas i rollen bör du:
* ha ett genuint intresse för service och för kunder
* tar till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt
* ha en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.


Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. 

Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!

Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 13/10/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via e-post på [email protected].

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är. Visa mindre

Våra 4 miljoner kunder väntar på dig...!

Ansök    Aug 9    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 10141  Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med o... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 10141 
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Vill du bidra till goda kundupplevelser?
I din roll hjälper du våra kunder med deras bankärenden. Du hanterar allt från enkla frågor till mer komplexa ärenden. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en viktig roll. Din positiva inställning och ditt engagemang för att ge kundupplevelser utöver det vanliga, gör dig omtyckt av både kunder och arbetskamrater.
Om tjänsten
Du möter i första hand våra kunder som kontaktar oss över telefon. Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter att även hantera skriftliga kanaler som t ex säker kundpost. Ingen kund är den andra lik och frågorna varierar – vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som krävs för att du ska ha de bästa förutsättningarna att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer att ingå i ett lösningsorienterat team med mycket kompetens och positiv stämning. Du får fullt stöd för att lyckas och får löpande ta del av kompetenshöjande utbildningar. Vi erbjuder en långsiktig utvecklingsplan för att säkerställa att du får rätt kompetens till att hjälpa våra kunder med deras olika ärendetyper.
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg. Vi möter våra kunder alla dagar mellan klockan 8-20.
Din profil
Vi söker dig som ger kundservice i världsklass
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Du har en gymnasieexamen och är van att kommunicera med människor och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter
Låter det här som du? Vi ser fram emot din ansökan!
Mer information och hur du ansöker
Välkommen med din ansökan senast 28/06/2022. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] För facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected] Visa mindre

Nordea Kundservice Malmö, Timanställning

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 11661 Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och dessutom jobba med framtidens kundservicerådgivning? Nordea är en ledande bank i Nord... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 11661
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och dessutom jobba med framtidens kundservicerådgivning?
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att vara en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge förstklassig service och som vill utvecklas tillsammans med oss. Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
I din roll hjälper du våra kunder med deras bankärenden som underlättar deras vardag. Du hanterar allt från enkla frågor till mer komplexa ärenden. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll. Din positiva inställning och ditt engagemang för att ge kundupplevelser utöver det vanliga, uppskattas av både kunder och arbetskamrater.
Du möter i första hand våra kunder som kontaktar oss över telefon. Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter som bland annat att hantera skriftliga kanaler. Ingen kund är den andra lik och frågorna varierar – vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer att ingå i ett lösningsorienterat team med mycket kompetens i en god arbetsmiljö och med uppskattade ledare**. Du får fullt stöd för att lyckas och får löpande ta del av kompetenshöjande utbildningar. Vi erbjuder en långsiktig utvecklingsplan för att säkerställa att du får rätt kompetens till att hjälpa våra kunder med deras olika ärendetyper.
**när vi frågar våra medarbetare hur väl de uppskattar sin närmaste ledare, svarar de 90 på 100-gradig skala.
Timanställning
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg. Du behöver jobba minst 50-60 timmar i månaden. Under sommaren arbetar du heltid under minst sex veckor. Vi möter våra kunder alla dagar mellan klockan 8-20.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod – det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du:
* Tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Har en avklarad gymnasial utbildning och är van att kommunicera med människor och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 28/07/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected].
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är. Visa mindre

Våra 4 miljoner kunder väntar på dig...!

Ansök    Jun 28    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 10141  Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med o... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 10141 
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Vill du bidra till goda kundupplevelser?
I din roll hjälper du våra kunder med deras bankärenden. Du hanterar allt från enkla frågor till mer komplexa ärenden. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en viktig roll. Din positiva inställning och ditt engagemang för att ge kundupplevelser utöver det vanliga, gör dig omtyckt av både kunder och arbetskamrater.
Om tjänsten
Du möter i första hand våra kunder som kontaktar oss över telefon. Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter att även hantera skriftliga kanaler som t ex säker kundpost. Ingen kund är den andra lik och frågorna varierar – vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som krävs för att du ska ha de bästa förutsättningarna att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer att ingå i ett lösningsorienterat team med mycket kompetens och positiv stämning. Du får fullt stöd för att lyckas och får löpande ta del av kompetenshöjande utbildningar. Vi erbjuder en långsiktig utvecklingsplan för att säkerställa att du får rätt kompetens till att hjälpa våra kunder med deras olika ärendetyper.
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg. Vi möter våra kunder alla dagar mellan klockan 8-20.
Din profil
Vi söker dig som ger kundservice i världsklass
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Du har en gymnasieexamen och är van att kommunicera med människor och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter
Låter det här som du? Vi ser fram emot din ansökan!
Mer information och hur du ansöker
Välkommen med din ansökan senast 28/06/2022. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] För facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected] Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Nordea Malmö

Ansök    Jan 25    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Våra 4 miljoner kunder väntar på dig…! Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utv... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Våra 4 miljoner kunder väntar på dig…!
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Vill du bidra till goda kundupplevelser?
I din roll hjälper du våra kunder med deras vardagsärenden. Du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplexa ärenden. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse för kunden, här spelar du en viktig roll. Du har ett stort engagemang för att ge kundupplevelser utöver det vanliga. Ditt engagemang och glada humör gör dig omtyckt av både kunder och arbetskamrater.
Om tjänsten
Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Ingen kund är den andra lik och frågorna varierar – vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha de bästa förutsättningarna att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer att ingå i ett lösningsorienterat team med mycket kompetens och positiv stämning. Du får fullt stöd för att lyckas och får löpande ta del av kompetenshöjande utbildningar.
ORDINARIE
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg.
Din profil
Vi söker dig som ger kundservice i världsklas: 
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Du har en gymnasieexamen och är van att kommunicera med människor och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Låter det här som du? Vi ser fram emot din ansökan!
Mer information och hur du ansöker
Välkommen med din ansökan senast 23/02/2022. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected].
För facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected]. Visa mindre

Våra 4 miljoner kunder väntar på dig...!

Ansök    Jun 13    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 10141  Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med o... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 10141 
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Vill du bidra till goda kundupplevelser?
I din roll hjälper du våra kunder med deras bankärenden. Du hanterar allt från enkla frågor till mer komplexa ärenden. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en viktig roll. Din positiva inställning och ditt engagemang för att ge kundupplevelser utöver det vanliga, gör dig omtyckt av både kunder och arbetskamrater.
Om tjänsten
Du möter i första hand våra kunder som kontaktar oss över telefon. Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter att även hantera skriftliga kanaler som t ex säker kundpost. Ingen kund är den andra lik och frågorna varierar – vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som krävs för att du ska ha de bästa förutsättningarna att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer att ingå i ett lösningsorienterat team med mycket kompetens och positiv stämning. Du får fullt stöd för att lyckas och får löpande ta del av kompetenshöjande utbildningar. Vi erbjuder en långsiktig utvecklingsplan för att säkerställa att du får rätt kompetens till att hjälpa våra kunder med deras olika ärendetyper.
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg. Vi möter våra kunder alla dagar mellan klockan 8-20.
Din profil
Vi söker dig som ger kundservice i världsklass
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Du har en gymnasieexamen och är van att kommunicera med människor och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter
Låter det här som du? Vi ser fram emot din ansökan!
Mer information och hur du ansöker
Välkommen med din ansökan senast 28/06/2022. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] För facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected] Visa mindre

Våra 4 miljoner kunder väntar på dig...!

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Job ID: 10141  Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med o... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 10141 
Vi på Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss. Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Vill du bidra till goda kundupplevelser?
I din roll hjälper du våra kunder med deras bankärenden. Du hanterar allt från enkla frågor till mer komplexa ärenden. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en viktig roll. Din positiva inställning och ditt engagemang för att ge kundupplevelser utöver det vanliga, gör dig omtyckt av både kunder och arbetskamrater.
Om tjänsten
Du möter i första hand våra kunder som kontaktar oss över telefon. Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter att även hantera skriftliga kanaler som t ex säker kundpost. Ingen kund är den andra lik och frågorna varierar – vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som krävs för att du ska ha de bästa förutsättningarna att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer att ingå i ett lösningsorienterat team med mycket kompetens och positiv stämning. Du får fullt stöd för att lyckas och får löpande ta del av kompetenshöjande utbildningar. Vi erbjuder en långsiktig utvecklingsplan för att säkerställa att du får rätt kompetens till att hjälpa våra kunder med deras olika ärendetyper.
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg. Vi möter våra kunder alla dagar mellan klockan 8-20.
Din profil
Vi söker dig som ger kundservice i världsklass
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Du har en gymnasieexamen och är van att kommunicera med människor och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Malmö är ett härligt gäng i blandade åldrar. Vi har en glad stämning och skrattar mycket tillsammans och med våra kunder. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter
Låter det här som du? Vi ser fram emot din ansökan!
Mer information och hur du ansöker

Välkommen med din ansökan senast 14/06/2022. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] För facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected] Visa mindre

Kundservicemedarbetare Timanställning till Nordea Kundservice Malmö

Ansök    Maj 7    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler kollegor för timanställning. Vi erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varandra nå fr... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank

We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years
We want to make a real difference for our customers and the communities
where we operate – by being a strong and personal financial partner

Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler kollegor för timanställning. Vi erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varandra nå framgång.

Om tjänsten

I tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.
Vad ska du göra?  

* Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.   
* Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.

Tjänsten är placerad i centrala Malmö. I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider. Då vi finns till för våra kunder kl 8-20 året runt är passen fördelade på dagtid, kvällstid samt helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder. ?

Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden. Vi ser att du:  

* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
* Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
* Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.  
* Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  


Låter det här som dig? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Nästa steg

Välkommen med din ansökan, personligt brev samt CV, senast den 21 maj 2021. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Tester sker löpande under rekryteringstiden.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]
För facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected]
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter. Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Nordea Kundservice Malmö

Ansök    Maj 18    Nordea Bank AB    Kundtjänstmedarbetare
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner. Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler kollegor för tillsvidareanställning. Vi erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varand... Visa mer
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Malmö söker nu fler kollegor för tillsvidareanställning. Vi erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varandra nå framgång.

Om tjänsten
I tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.  
Vad ska du göra?  

* Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.   
* Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.

Tjänsten är placerad i centrala Malmö. I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider. Då vi finns till för våra kunder kl 8-20 året runt är passen fördelade på dagtid, kvällstid samt helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder. ?

Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden. Vi ser att du:  

* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
* Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
* Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.  
* Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  

Låter det här som dig? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Nästa steg

Välkommen med din ansökan, personligt brev samt CV, senast den 27 maj 2021. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Tester sker löpande under rekryteringstiden.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]
För facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] eller SACO på [email protected]
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter. Visa mindre