Lediga jobb Rl Future Management AB i Malmö

Se alla lediga jobb från Rl Future Management AB i Malmö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Malmö som finns inom det yrket.

Lagerchef – VetApotek, Malmö

Ansök    Okt 4    Rl Future Management AB    Lagerchef
Evidensia erbjuder trygg och personlig vård för hundar, katter, exotiska djur och hästar. På lokala djurkliniker och specialiserade djursjukhus i hela Sverige får viktiga familjemedlemmar hjälp med förebyggande friskvård, primärvård, akutvård, avancerad kirurgi och rehabilitering. Varje möte med djur och ägare ska göra skillnad och tillsammans tar våra engagerade medarbetare emot över 500 000 patientbesök per år. Tillsammans arbetar vi för att driva den ve... Visa mer
Evidensia erbjuder trygg och personlig vård för hundar, katter, exotiska djur och hästar. På lokala djurkliniker och specialiserade djursjukhus i hela Sverige får viktiga familjemedlemmar hjälp med förebyggande friskvård, primärvård, akutvård, avancerad kirurgi och rehabilitering. Varje möte med djur och ägare ska göra skillnad och tillsammans tar våra engagerade medarbetare emot över 500 000 patientbesök per år. Tillsammans arbetar vi för att driva den veterinärmedicinska utvecklingen framåt, för djurens bästa varje dag.  
 
Brinner du för att leda lagerverksamhet och optimera processer? Letar du efter nya utmaningar i en organisation som ständigt utvecklas, med en positiv och engagerande arbetsmiljö? Då tycker vi att du ska läsa vidare.
 
Om jobbet: 
Som Lagerchef på VetApotek ansvarar du för att leda och utveckla ett team på 5 heltidsanställda samt ett antal timanställda. Rollen innebär operativt lagerarbete där du är delaktig i den dagliga driften, strategiskt ledarskap där du optimerar plockeffektivitet samt säkerställer varutillgänglighet och håller en rimlig lageromsättningshastighet. Du coachar ditt team för att förbättra arbetsflöden och samarbetar tätt med andra avdelningar för att säkerställa en effektiv och smidig logistik. Vi söker dig som är duktig inom lagerdrift, är organiserad och har ett engagerande ledarskap. Tillsammans strävar vi efter att skapa ett effektivt lager med hög servicegrad.
 
Vad erbjuder vi? 
Hos oss har du möjlighet att jobba i en spännande och föränderlig miljö. Du har möjlighet att påverka och driva frågor på en hög nivå inom organisationen och få känna att du verkligen bidrar till verksamhetens framgång. Du får arbeta i en organisation där våra medarbetare är passionerade över sitt arbete och brinner för att arbeta för djurens bästa varje dag. Vi tar hand om vår personal och naturligtvis erbjuder vi bra förmåner.
 
Vem söker vi?
 Vi söker dig med minst 5–10 års relevant erfarenhet inom butik och/eller lagerverksamhet och ledarskap, som har en god förmåga att skapa struktur och en lösningsorienterad inställning. Din erfarenhet av att skapa en positiv arbetsmiljö där man både har en bra dag på jobbet samtidigt som man får mycket gjort, kommer vara avgörande för framgång i rollen. För att trivas hos oss är det viktigt att du kan arbeta både självständigt och i team i en dynamisk och snabbföränderlig miljö. Du behöver vara lyhörd för verksamhetens behov, ha en förmåga att prioritera och planera ditt arbete självständigt samt kunna ha en god dialog med både medarbetare och andra avdelningar i organisationen.
 
Ort: Malmö
 
Omfattning: Detta är en heltidstjänst
Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Future Management; Rolf Lindgren, 070-513 66 94.
Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt.
För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida www.futuremanagement.se. Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post.
 
Varmt välkommen med din ansökan!
 
 



VetApotek är en del av Evidensia Djursjukvård och startades 2018 för att bli ett ledande djurapotek både på webben och för Evidensias kliniker. På vetapotek.se kan kunderna, utöver receptbelagda läkemedel, hitta massor av djurprodukter som foder, tillbehör, hudvård och mycket mer. Visa mindre

Interim HR manager – Flying Tiger Copenhagen, Köpenhamn

Ansök    Feb 23    Rl Future Management AB    HR-chef
Vår Nordiska HR manager kommer att gå på föräldraledighet och vi söker dig som ser möjligheten att få komma till oss under minst ett års tid.   Vi är en stark HR-grupp på totalt 7 personer som arbetar tätt tillsammans med både det strategiska och operativa arbetet inom Norden. Att vara en stödfunktion inom retail kräver flexibilitet och ödmjukhet, kombinerat med ett agilt och tålmodigt förhållningssätt. En genuin förståelse för affären är allra viktigast o... Visa mer
Vår Nordiska HR manager kommer att gå på föräldraledighet och vi söker dig som ser möjligheten att få komma till oss under minst ett års tid.
 
Vi är en stark HR-grupp på totalt 7 personer som arbetar tätt tillsammans med både det strategiska och operativa arbetet inom Norden. Att vara en stödfunktion inom retail kräver flexibilitet och ödmjukhet, kombinerat med ett agilt och tålmodigt förhållningssätt. En genuin förståelse för affären är allra viktigast och vårt fokus är på att stötta våra chefer i deras dagliga arbete. Med det sagt har vi höga mål i att stärka våra ledare i sitt arbete att vara just ledare.
 
Vi har också som mål att aktivt arbeta med att förbättra och förstärka våra 
HR-processer, och då behöver vi dig som med energi och nyfikenhet leder och driver detta arbete framåt. Våra aktiviteter är planlagda för detta år, och tillsammans säkerställer vi att våra aktiviteter genomförs och får genomslag i organisationen.  
 
Rollen kräver god överblick och strategisk förmåga, likaväl som att det krävs förståelse för att operativt arbete är en del av vardagen. Ett prestigelöst förhållningssätt är alltså A och O för att bekvämt röra sig mellan ledningsnivå och strategiska diskussioner till mer verksamhetsnära frågor, samt för att kunna kommunicera på alla nivåer. 
 
Då verksamheten är väldigt snabbrörlig krävs det att du är strukturerad och har god förmåga att växla fokus. Vi vet att det är viktigt att du är lyhörd till din natur men kan sätta ner foten när det behövs.
 
För att lyckas i rollen är du en trygg person som har god förståelse för ett genuint HR-arbete och har ett starkt målfokus. Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning inom relevant område samt minst 5 års erfarenhet av arbete som HRBP med ledaransvar eller som HR-chef, gärna i en nordisk organisation. Det finns inget krav på att du har haft en roll med ett nordiskt ansvar tidigare, men det är meriterande. 
 
Övriga erfarenheter och kunskaper vi ser som relevanta är bland annat att du har erfarenhet av retail, av att driva förändringsarbete samt goda kunskaper inom dansk eller svensk arbetsrätt.
 
Vi ser även att du har goda kunskaper i svenska eller danska samt i engelska.
 
Interim HR manager rapporterar till VD Flying Tiger Copenhagen Nordics, och är medlem i den nordiska ledningsgruppen.
 
Om du inte är bosatt i Köpenhamn eller dess närhet har du möjlighet att arbeta på distans två dagar per vecka.
 
Vilka är vi? 
Flying Tiger Copenhagen är ett av världens mest framgångsrika?–?och absolut roligaste – detaljhandelsföretag. Vi älskar mångfald och?kaka, och våra dörrar?är?alltid öppna. Vi kan erbjuda dig ett jobb på en?jordnära arbetsplats där du blir en del av ett team bestående av?ambitiösa, öppna och hjälpsamma kollegor som gillar det de gör. 
 
Låter det?som något du vill vara en del av? Då finns det inget att vänta på – vi ser fram emot att höra från dig!
 
Tillträde enligt överenskommelse men gärna redan i dag. Rekrytering sker löpande, så skynda dig att skicka in din ansökan!?? 
 
För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida: www.futuremanagement.se. Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Häger på Future Management, 076-308 50 56.
 
Välkommen med din ansökan!


Ett besök på Flying Tiger Copenhagen är en upplevelse. Det är därför vi har gått från en tiokronorsbutik 1995 till ett framgångsrikt internationellt koncept med originella, färgrika, praktiska och roliga produkter – och dansk design - till överraskande priser. Med mer än 900 butiker i 30 länder i Europa, Sydkorea Japan är Flying Tiger Copenhagen snabbt växande. Varje månad fylls våra hyllor med över 300 nya produkter, hälften av dem som designats av våra egna designers. Läs mer om Flying Tiger Copenhagen på flyingtiger.com Visa mindre

Interim HR manager – Flying Tiger Copenhagen, Köpenhamn

Ansök    Feb 21    Rl Future Management AB    HR-chef
Vår Nordiska HR manager kommer att gå på föräldraledighet och vi söker dig som ser möjligheten att få komma till oss under minst ett års tid.   Vi är en stark HR-grupp på totalt 7 personer som arbetar tätt tillsammans med både det strategiska och operativa arbetet inom Norden. Att vara en stödfunktion inom retail kräver flexibilitet och ödmjukhet, kombinerat med ett agilt och tålmodigt förhållningssätt. En genuin förståelse för affären är allra viktigast o... Visa mer
Vår Nordiska HR manager kommer att gå på föräldraledighet och vi söker dig som ser möjligheten att få komma till oss under minst ett års tid.
 
Vi är en stark HR-grupp på totalt 7 personer som arbetar tätt tillsammans med både det strategiska och operativa arbetet inom Norden. Att vara en stödfunktion inom retail kräver flexibilitet och ödmjukhet, kombinerat med ett agilt och tålmodigt förhållningssätt. En genuin förståelse för affären är allra viktigast och vårt fokus är på att stötta våra chefer i deras dagliga arbete. Med det sagt har vi höga mål i att stärka våra ledare i sitt arbete att vara just ledare.
 
Vi har också som mål att aktivt arbeta med att förbättra och förstärka våra 
HR-processer, och då behöver vi dig som med energi och nyfikenhet leder och driver detta arbete framåt. Våra aktiviteter är planlagda för detta år, och tillsammans säkerställer vi att våra aktiviteter genomförs och får genomslag i organisationen.  
 
Rollen kräver god överblick och strategisk förmåga, likaväl som att det krävs förståelse för att operativt arbete är en del av vardagen. Ett prestigelöst förhållningssätt är alltså A och O för att bekvämt röra sig mellan ledningsnivå och strategiska diskussioner till mer verksamhetsnära frågor, samt för att kunna kommunicera på alla nivåer. 
 
Då verksamheten är väldigt snabbrörlig krävs det att du är strukturerad och har god förmåga att växla fokus. Vi vet att det är viktigt att du är lyhörd till din natur men kan sätta ner foten när det behövs.
 
För att lyckas i rollen är du en trygg person som har god förståelse för ett genuint HR-arbete och har ett starkt målfokus. Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning inom relevant område samt minst 5 års erfarenhet av arbete som HRBP med ledaransvar eller som HR-chef, gärna i en nordisk organisation. Det finns inget krav på att du har haft en roll med ett nordiskt ansvar tidigare, men det är meriterande. 
 
Övriga erfarenheter och kunskaper vi ser som relevanta är bland annat att du har erfarenhet av retail, av att driva förändringsarbete samt goda kunskaper inom dansk eller svensk arbetsrätt.
 
Vi ser även att du har goda kunskaper i svenska eller danska samt i engelska.
 
Interim HR manager rapporterar till VD Flying Tiger Copenhagen Nordics, och är medlem i den nordiska ledningsgruppen.
 
Om du inte är bosatt i Köpenhamn eller dess närhet har du möjlighet att arbeta på distans två dagar per vecka.
 
Vilka är vi? 
Flying Tiger Copenhagen är ett av världens mest framgångsrika?–?och absolut roligaste – detaljhandelsföretag. Vi älskar mångfald och?kaka, och våra dörrar?är?alltid öppna. Vi kan erbjuda dig ett jobb på en?jordnära arbetsplats där du blir en del av ett team bestående av?ambitiösa, öppna och hjälpsamma kollegor som gillar det de gör. 
 
Låter det?som något du vill vara en del av? Då finns det inget att vänta på – vi ser fram emot att höra från dig!
 
Tillträde enligt överenskommelse men gärna redan i dag. Rekrytering sker löpande, så skynda dig att skicka in din ansökan!?? 
 
För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida: www.futuremanagement.se. Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Häger på Future Management, 076-308 50 56.
 
Välkommen med din ansökan!


Ett besök på Flying Tiger Copenhagen är en upplevelse. Det är därför vi har gått från en tiokronorsbutik 1995 till ett framgångsrikt internationellt koncept med originella, färgrika, praktiska och roliga produkter – och dansk design - till överraskande priser. Med mer än 900 butiker i 30 länder i Europa, Sydkorea Japan är Flying Tiger Copenhagen snabbt växande. Varje månad fylls våra hyllor med över 300 nya produkter, hälften av dem som designats av våra egna designers. Läs mer om Flying Tiger Copenhagen på flyingtiger.com Visa mindre

Säljcoach Färskvaror Region Syd – Coop, Sverige

Coop - Den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 800 butiker i Sverige och 3,5 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Varje dag arbetar Coop för att göra vardagen bättre för dig och din familj. Är du Coops nya Säljcoach Färskvaror i Region Syd? I denna roll har du en viktig funktion för att hjälpa butikerna att nå de försäljningsmål som finns uppsatta, och bidra till ökad matglädje ute i våra butiker. Vi befinner o... Visa mer
Coop - Den goda kraften i svensk dagligvaruhandel.

Med cirka 800 butiker i Sverige och 3,5 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Varje dag arbetar Coop för att göra vardagen bättre för dig och din familj.


Är du Coops nya Säljcoach Färskvaror i Region Syd?

I denna roll har du en viktig funktion för att hjälpa butikerna att nå de försäljningsmål som finns uppsatta, och bidra till ökad matglädje ute i våra butiker. Vi befinner oss i en spännande period där vår organisation, och våra butiker dagligen utvecklas. Som Säljcoach Färskvaror på Coop har du en viktig del i denna fortsatta resa. Du är en person som motiveras av att få dela med dig av dina kunskaper, och du trivs i en utbildande och nätverkande roll.
Hos oss finns möjligheter att utveckla dig själv och andra i en snabbrörlig, säljdriven och inspirerande miljö. Coops kultur som bygger på värdegrunden - Välkomnande, Inspirerande och Ansvarstagande genomsyrar hur vi beter oss mot varandra, mot våra kunder/medlemmar, och hur vi driver våra butiker för bästa möjliga resultat.
 
Coop befinner sig i en spännande utvecklingsfas med huvudfokus på kundupplevelsen, att optimera drift och arbetssätt samt självklart ökad försäljning och lönsamhet. Våra kunder ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag möts av relevanta erbjudanden, matinspiration, intressanta händelser och inte minst får ett bra bemötande i våra butiker.
I ditt arbete ingår
Huvuduppgiften för Säljcoach Färskvaror är att utbilda och att driva nätverk i syfte att utveckla färskvarukategorierna inom CBS ytterligare. Som Säljcoach Färskvaror har du även uppgift att, tillsammans med ansvarig för vårt butikseffektivitetsprogram, utveckla driftsrutiner och effektivitet inom givna kategorier. Du ansvarar även för att säkerställa en tydlig efterlevnad av arbetssätt och riktlinjer.
 
Genom ett nära samarbete med Försäljnings- och marknadsorganisationen översätts övergripande målsättningar till ett tydligt utbildningsprogram för praktiskt arbete i butik.  Som Säljcoach Färskvaror har du också ett ansvar att inom ramen för ditt uppdrag komma med inspel till ständiga förbättringar vad gäller sortiment och prissättning. På så sätt säkerställs CBS erbjudande till kund på ett effektivt sätt, och i en hög förändringstakt. Detta görs tillsammans med Försäljnings- och marknadsavdelningen. Du rapporterar till HR Utvecklingschef.
 
Huvudsakliga arbetsområden:
·       Ansvarig för att skapa en process för utbildning inom ramen för prioriterade kategorier samt att utveckla utbildningsprogram inom givna kategorier
·       Driva butiksnätverk inom olika kategorier för att sprida kunskap och inspiration mellan butiker
·       Ansvarig för att utbilda, utveckla och driva CBS butikseffektivitetsprogram tillsammans med programansvarig
·       Ansvarig för att utbilda i att driva kommersiell försäljning inom ansvarsområdet
·       Kontinuerlig marknads- och konkurrentbevakning och analys i ett operativt perspektiv
·       Kontaktperson gentemot distrikt, butik och Försäljning- och marknad
·       Kontinuerlig uppföljning inom ansvarsområdet och genomförande av åtgärder vid avvikelser

Din Profil
Är du en person som drivs av att motivera och driva utveckling är du den vi söker. Du har framgångsrik erfarenhet av operativt arbete i butik, och goda kunskaper inom färskvaror. Arbetslivserfarenhet av kategoriarbete är ett krav, likaså erfarenhet av att utbilda andra. Du är självgående, noggrann och resultatorienterad. Du har goda kunskaper inom Office-programmen samt körkort.
 
Resor och övernattningar i tjänsten förekommer. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
 
Vad kan Coop erbjuda dig
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en spännande bransch och i ett bolag som har en positiv utveckling och stark tillväxt. Du kommer till ett härligt team med stark sammanhållning, där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter samtidigt som man hjälps åt vid behov och bidrar till Coops fortsatta framgång. Om du står för viljan och förmågan, så står vi för möjligheten till en spännande och utvecklande framtid.
 
Coop värdesätter de kvalitéer som en jämn ålder- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
 
Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post.
 
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rolf Lindgren, 070-513 66 94 på Future Management.
 
Välkommen med din ansökan!



Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Regionchef Handlarägda – Hemköpskedjan, Region Syd

Hemköp är butikskedjan för matälskare, där god och hållbar mat står i fokus. Vi har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar och inspirerar ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt. På Hemköp är det högt till tak och vi delar med oss av kunskap, växer och utvecklas tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetar... Visa mer
Hemköp är butikskedjan för matälskare, där god och hållbar mat står i fokus. Vi har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar och inspirerar ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt.

På Hemköp är det högt till tak och vi delar med oss av kunskap, växer och utvecklas tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare och erbjuder löpande utveckling och ny kunskap. Hos oss slutar aldrig lärandet! För Hemköp är mångfald en styrka. Medarbetarnas kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och bättre beslut. Vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla tjänster.


Nu växlar vi upp och satsar ännu mer på våra Handlare! Var med och maximera försäljningen och utveckla våra butiker tillsammans med Handlarna på en egen region.
 
Här får du möjlighet att arbeta i en spännande organisation med ett starkt varumärke i en verksamhetsnära roll. Du erbjuds möjligheten att påverka från dag ett och får ta stort ägarskap kring vår framtida utveckling.
 
Hos oss genomsyrar kärleken till mat allt vi gör – vi vill göra livet enklare för alla matälskare som vill äta gott varje dag. Vi utmanar för att ligga i framkant inom hållbarhet och utvecklar ständigt ett attraktivt erbjudande med butiker i geografiskt viktiga lägen och e-handel för att ha marknadens nöjdaste kunder.
 
Med långsiktighet, kundfokus och ansvar arbetar Hemköp för en lönsam och hållbar tillväxt.
 
Hemköp är en del av Axfood AB som är noterat på Nasdaq Stockholm AB:s Large Cap-lista. Hos oss ger drivkraft växtkraft – och inom koncernen utvecklas vi tillsammans. 
 
Som Regionchef Handlarägda är din huvuduppgift att få Handlare att lyckas. Du står upp för våra kärnvärden och tillsammans med Handlarna driver du försäljning, lönsamhet och ökad inköpsgrad via Axfood. Detta sker i enlighet med Hemköpskedjans strategi och mål. Regionen behöver en drivande doer med ett starkt affärsmässigt ledarskap, som Regionchef Egenägda är du ansvarig för 20 butiker i region Syd.
 
Genom din passion för försäljning, din inre drivkraft och ditt inspirerande ledarskap motiverar du Handlarna och butikerna mot resultatförbättringar. Du ser till att våra Handlare och medarbetare känner en stolthet och glädje över att arbeta inom Hemköpskedjan. Ditt engagemang och ditt dagliga kommersiella fokus motiverar och hjälper Handlarna till lönsam försäljning.
 
Som person bidrar du med din positiva energi och ser värdet i att nätverka internt såväl som externt. Din förmåga att samarbeta och kommunicera på ett tydligt sätt i budskap och handling kommer att hjälpa dig att vara lyckosam i denna roll. Du ser verksamheten utifrån ett helhetsperspektiv och har ett starkt intresse för försäljning, kundnytta samt att utveckla företagets lönsamma affärer. Att arbeta med att skapa struktur samt ordning och reda är viktigt för dig.
Du har ett coachande och trovärdigt förhållningssätt som skapar förtroende hos dina Handlare och butiker. Du rapporterar till Driftchef Handlarägda.
 
För att lyckas i uppdraget som Regionchef Handlarägda hos oss ser vi att du har minst 5 års erfarenhet av en motsvarande roll, gärna från dagligvarubranschen.
 
För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida www.futuremanagement.se. Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
 
Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Future Management; Rolf Lindgren, 070-513 66 94.
 
Ps. Vi söker alltid efter duktiga Handlare som vill vara en del av Hemköpskedjan, hör gärna av dig så berättar vi mer. Ds.
 
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kund- och säljchef - Evidensia Djursjukvård, Malmö

IVC Evidensia är Europas ledande leverantör av veterinärvård baserad i tio länder. Evidensia är en del av IVC Evidensia, en grupp med mer än 1 300 djursjukhus och kliniker i Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Nederländerna, Norge, Sverige, Schweiz, Irland och Storbritannien. Evidensia är marknadsledande på den svenska marknaden och erbjuder trygg och personlig vård för hundar, katter, exotiska djur och hästar. På lokala djurkliniker och specialiserade ... Visa mer
IVC Evidensia är Europas ledande leverantör av veterinärvård baserad i tio länder. Evidensia är en del av IVC Evidensia, en grupp med mer än 1 300 djursjukhus och kliniker i Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Nederländerna, Norge, Sverige, Schweiz, Irland och Storbritannien. Evidensia är marknadsledande på den svenska marknaden och erbjuder trygg och personlig vård för hundar, katter, exotiska djur och hästar. På lokala djurkliniker och specialiserade djursjukhus i hela Sverige får viktiga familjemedlemmar hjälp med förebyggande friskvård, primärvård, akutvård, avancerad kirurgi och rehabilitering. Varje möte med djur och ägare ska göra skillnad och tillsammans tar våra engagerade medarbetare emot över 500 000 patientbesök per år.

Vi vill vi vara det allra bästa för djuren och Sveriges mest attraktiva arbetsgivare inom djursjukvård.


Brinner du för utveckling av kundmöten och försäljning kan rollen som Kund- och säljchef på Evidensias djursjukhus i Malmö vara något för dig! 
 
Evidensia Djursjukvård befinner sig i en händelserik fas och står inför flera spännande utmaningar.
Till Evidensias djursjukhus i Malmö med över 120 medarbetare söker vi nu en Kund- och säljchef. Djursjukhuset i Malmö är ett av Sveriges och Europas största djursjukhus. Djursjukhuset i Malmö har en positiv utveckling, vilket bland annat inneburit att djursjukhuset under senhösten skall bygga ut med ytterligare 1 500 kvm. Djursjukhuset fungerar som remissinstans för ett stort antal kliniker och djursjukhus. Detta tillsammans med en akutmottagning som är öppen 24 timmar om dygnet, årets alla dagar, gör att vi har en varierande bredd av patienter. Vi har hög kompetens inom kirurgi, ortopedi, internmedicin, odontologi, akut- och intensivvård samt rehab. Tillsammans jobbar vi för djurens bästa varje dag och tillsammans skapar vi en arbetsplats med trygghet och trivsel i fokus för så väl oss kollegor som för våra djurägare och patienter.
 
Våra kärnvärden engagemang, glädje, respekt, kompetens och innovation genomsyrar vårt arbete.
Om tjänsten: 
I rollen som Kund- och säljchef på Evidensia ansvarar du för att utveckla och driva arbetet i butik, reception, kundservice & rehabilitering genom att arbeta mot uppsatta nyckeltal och mål. Mötet med kunden är viktigt för oss och därför ansvarar du även för att utveckla och driva Evidensias kundnöjdhet framåt. Du deltar aktivt i verksamhetsutvecklingen genom marknads- och aktivitetsplaner. Rollen innehåller personalansvar och innefattar såväl rekrytering, introduktion och lönesättning som arbetsmiljö och rehabilitering.
 
Som Kund- och säljchef är du en del av den lokala ledningsgruppen.
 
Vad erbjuder vi? 
Vi erbjuder ett omväxlande arbete med stora möjligheter att påverka både rollen och djursjukhusets framtida utveckling. 
 
Vem söker vi?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som chef inom kund- och försäljningsområdet. Du ska vara:
·       Mål- och resultatorienterad
·       Strategisk och ha en helhetssyn
·       Kommunikativ på ett tydligt sätt
·       Nytänkande och innovativ
·       En god ledare 
Det är ett krav att du har din bakgrund inom djursjukvård. 

Vi söker dig som brinner för att arbeta inom djursjukvården och har ett engagemang för kunder och personal samt vill utveckla sjukhuset, butiken och den regionala samverkan med andra enheter inom Evidensia.
 
Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Titti Bergholtz på Future Management, 070-827 11 23. I Future Managements rekryteringsuppdrag kan sociala medier utgöra en del av rekryteringsprocessen. Visa mindre

Säljcoach Färskvaror Region Syd – Coop, Sverige

Coop - Den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 800 butiker i Sverige och 3,5 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Varje dag arbetar Coop för att göra vardagen bättre för dig och din familj. Är du Coops nya Säljcoach Färskvaror i Region Syd? I denna roll har du en viktig funktion för att hjälpa butikerna att nå de försäljningsmål som finns uppsatta, och bidra till ökad matglädje ute i våra butiker. Vi befinner o... Visa mer
Coop - Den goda kraften i svensk dagligvaruhandel.

Med cirka 800 butiker i Sverige och 3,5 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Varje dag arbetar Coop för att göra vardagen bättre för dig och din familj.


Är du Coops nya Säljcoach Färskvaror i Region Syd?

I denna roll har du en viktig funktion för att hjälpa butikerna att nå de försäljningsmål som finns uppsatta, och bidra till ökad matglädje ute i våra butiker. Vi befinner oss i en spännande period där vår organisation, och våra butiker dagligen utvecklas. Som Säljcoach Färskvaror på Coop har du en viktig del i denna fortsatta resa. Du är en person som motiveras av att få dela med dig av dina kunskaper, och du trivs i en utbildande och nätverkande roll.
Hos oss finns möjligheter att utveckla dig själv och andra i en snabbrörlig, säljdriven och inspirerande miljö. Coops kultur som bygger på värdegrunden - Välkomnande, Inspirerande och Ansvarstagande genomsyrar hur vi beter oss mot varandra, mot våra kunder/medlemmar, och hur vi driver våra butiker för bästa möjliga resultat.
 
Coop befinner sig i en spännande utvecklingsfas med huvudfokus på kundupplevelsen, att optimera drift och arbetssätt samt självklart ökad försäljning och lönsamhet. Våra kunder ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag möts av relevanta erbjudanden, matinspiration, intressanta händelser och inte minst får ett bra bemötande i våra butiker.
I ditt arbete ingår
Huvuduppgiften för Säljcoach Färskvaror är att utbilda och att driva nätverk i syfte att utveckla färskvarukategorierna inom CBS ytterligare. Som Säljcoach Färskvaror har du även uppgift att, tillsammans med ansvarig för vårt butikseffektivitetsprogram, utveckla driftsrutiner och effektivitet inom givna kategorier. Du ansvarar även för att säkerställa en tydlig efterlevnad av arbetssätt och riktlinjer.
 
Genom ett nära samarbete med Försäljnings- och marknadsorganisationen översätts övergripande målsättningar till ett tydligt utbildningsprogram för praktiskt arbete i butik.  Som Säljcoach Färskvaror har du också ett ansvar att inom ramen för ditt uppdrag komma med inspel till ständiga förbättringar vad gäller sortiment och prissättning. På så sätt säkerställs CBS erbjudande till kund på ett effektivt sätt, och i en hög förändringstakt. Detta görs tillsammans med Försäljnings- och marknadsavdelningen. Du rapporterar till HR Utvecklingschef.
 
Huvudsakliga arbetsområden:
·       Ansvarig för att skapa en process för utbildning inom ramen för prioriterade kategorier samt att utveckla utbildningsprogram inom givna kategorier
·       Driva butiksnätverk inom olika kategorier för att sprida kunskap och inspiration mellan butiker
·       Ansvarig för att utbilda, utveckla och driva CBS butikseffektivitetsprogram tillsammans med programansvarig
·       Ansvarig för att utbilda i att driva kommersiell försäljning inom ansvarsområdet
·       Kontinuerlig marknads- och konkurrentbevakning och analys i ett operativt perspektiv
·       Kontaktperson gentemot distrikt, butik och Försäljning- och marknad
·       Kontinuerlig uppföljning inom ansvarsområdet och genomförande av åtgärder vid avvikelser

Din Profil
Är du en person som drivs av att motivera och driva utveckling är du den vi söker. Du har framgångsrik erfarenhet av operativt arbete i butik, och goda kunskaper inom färskvaror. Arbetslivserfarenhet av kategoriarbete är ett krav, likaså erfarenhet av att utbilda andra. Du är självgående, noggrann och resultatorienterad. Du har goda kunskaper inom Office-programmen samt körkort.
 
Resor och övernattningar i tjänsten förekommer. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
 
Vad kan Coop erbjuda dig
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en spännande bransch och i ett bolag som har en positiv utveckling och stark tillväxt. Du kommer till ett härligt team med stark sammanhållning, där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter samtidigt som man hjälps åt vid behov och bidrar till Coops fortsatta framgång. Om du står för viljan och förmågan, så står vi för möjligheten till en spännande och utvecklande framtid.
 
Coop värdesätter de kvalitéer som en jämn ålder- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
 
Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post.
 
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rolf Lindgren, 070-513 66 94 på Future Management.
 
Välkommen med din ansökan!



Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre