Lediga jobb som Dataregistrerare i Malmö

Se lediga jobb som Dataregistrerare i Malmö. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Malmö som finns hos arbetsgivaren.

Flexibelt extrajobb online!

Ansök    Aug 25    Grand Stella AB    Dataregistrerare
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt! Så fungerar det: Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig. Du får upp till 30 kr per undersökning. Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta. Genom att delta... Visa mer
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE
Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt!
Så fungerar det:
Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig.
Du får upp till 30 kr per undersökning.
Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta.

Genom att delta hjälper du företag och organisationer att förbättra sina produkter och tjänster samtidigt som du tjänar pengar. Ett perfekt extraarbete för dig som vill ha flexibilitet!
Vad vi erbjuder:
Flexibelt upplägg – arbeta var och när du vill.
Inga förkunskaper krävs.
Ett enkelt sätt att få din röst hörd och påverka framtidens varor och tjänster.

Vad vi söker:
Du som har grundläggande kunskaper i svenska.
Tillgång till en smartphone eller dator med internetuppkoppling.



Kom igång redan idag!
Det tar bara 1 min att registrera sig:
Gå med här ?? https://www.proactivepanel.com/support


Varmt välkommen till vår panel – där din åsikt gör skillnad! Visa mindre

Flexibelt extrajobb online!

Ansök    Jun 27    Grand Stella AB    Dataregistrerare
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt! Så fungerar det: Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig. Du får upp till 30 kr per undersökning. Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta. Genom att delta... Visa mer
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE
Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt!
Så fungerar det:
Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig.
Du får upp till 30 kr per undersökning.
Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta.

Genom att delta hjälper du företag och organisationer att förbättra sina produkter och tjänster samtidigt som du tjänar pengar. Ett perfekt extraarbete för dig som vill ha flexibilitet!
Vad vi erbjuder:
Flexibelt upplägg – arbeta var och när du vill.
Inga förkunskaper krävs.
Ett enkelt sätt att få din röst hörd och påverka framtidens varor och tjänster.

Vad vi söker:
Du som har grundläggande kunskaper i svenska.
Tillgång till en smartphone eller dator med internetuppkoppling.



Kom igång redan idag!
Det tar bara 1 minut att registrera sig:
Gå med här ?? https://www.proactivepanel.com/support


Varmt välkommen till vår panel – där din åsikt gör skillnad! Visa mindre

Flexibelt extrajobb online!

Ansök    Jan 7    Grand Stella AB    Dataregistrerare
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt! Så fungerar det: Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig. Du får upp till 30 kr per undersökning. Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta. Genom att delta... Visa mer
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE
Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt!
Så fungerar det:
Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig.
Du får upp till 30 kr per undersökning.
Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta.

Genom att delta hjälper du företag och organisationer att förbättra sina produkter och tjänster samtidigt som du tjänar pengar. Ett perfekt extraarbete för dig som vill ha flexibilitet!
Vad vi erbjuder:
Flexibelt upplägg – arbeta var och när du vill.
Inga förkunskaper krävs.
Ett enkelt sätt att få din röst hörd och påverka framtidens varor och tjänster.

Vad vi söker:
Du som har grundläggande kunskaper i svenska.
Tillgång till en smartphone eller dator med internetuppkoppling.



Kom igång redan idag!
Det tar bara 1 min att registrera sig:
Gå med här ?? https://bit.ly/JoinPanelSweden


Varmt välkommen till vår panel – där din åsikt gör skillnad! Visa mindre

UTFÖR ONLINEUNDERSÖKNINGAR - FÅ UPP TILL 35KR/UNDERSÖKNING

JOBBA VIA DIN MOBIL/DATOR - När det passar dig! Börja redan idag - Snabbt och Enkelt. Uppdraget går ut på att utföra online-undersökningar via din mobil eller dator. Du får upp till 35kr per genomförd undersökning. Du blir också inbjuden till olika betalda gruppdiskussioner, fokusgrupper, UX tester och användartester som normalt ger 500-1500kr per gång. Vanligtvis utförs dessa online! Få din röst hörd och var med att påverka framtidens varor och tjän... Visa mer
JOBBA VIA DIN MOBIL/DATOR - När det passar dig! Börja redan idag - Snabbt och Enkelt.


Uppdraget går ut på att utföra online-undersökningar via din mobil eller dator. Du får upp till 35kr per genomförd undersökning.


Du blir också inbjuden till olika betalda gruppdiskussioner, fokusgrupper, UX tester och användartester som normalt ger 500-1500kr per gång. Vanligtvis utförs dessa online!


Få din röst hörd och var med att påverka framtidens varor och tjänster - och få Betalt! Vi söker efter folk i hela Sverige.


Vi erbjuder:
Flexibelt jobb
Jobba hemifrån när det passar dig
Inga förkunskaper krävs



Krav:
Grundläggande svenska
Du har en smartphone/dator



Gå med i vår panel via denna länk (tar endast 1 minut):
bit.ly/proActiveSweden
Varmt välkommen!
#jobbjustnu Visa mindre

Masterdata-ansvarig till internationellt företag i Lund

Har du erfarenhet av att arbeta med masterdata? Vill du bli en del av ett globalt företag där du har goda utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för dig! Vår kund letar just nu efter en medarbetare för att utöka deras globala masterdata-team, där ditt ansvar kommer vara att stötta teamet vid processer för inköpta komponenter. Du kommer ta emot förfrågningar om att registrera komponenter och material i SAP och säkerställa att produkterna har rätt UNSPS... Visa mer
Har du erfarenhet av att arbeta med masterdata? Vill du bli en del av ett globalt företag där du har goda utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för dig!

Vår kund letar just nu efter en medarbetare för att utöka deras globala masterdata-team, där ditt ansvar kommer vara att stötta teamet vid processer för inköpta komponenter. Du kommer ta emot förfrågningar om att registrera komponenter och material i SAP och säkerställa att produkterna har rätt UNSPSC-klass samt att klassificera material med data så som dimensioner, kapacitet, spänning, frekvens och vikt bland annat. Detta arbete kräver en stor noggrannhet och ett öga för detaljer. Du behöver också ha en god förmåga att snabbt hitta information i företagets databas, hemsida eller genom att kontakta leverantörer via telefon.

Detta är en heltidstjänst med start omgående eller så snart vi hittar rätt person. Du kommer bli anställd av StudentConsulting men på sikt bli direkt anställd av företaget i fråga. Arbetstiderna är förlagda till sedvanliga kontorstider, måndag till fredag, och du kommer utgå från vår kunds kontor i Lund.

Din profil
- Du har en mycket god förståelse för tekniska komponenter
- Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med masterdata och/eller administration
- Du har en god vana av att arbeta i globala it/affärssystem
- Du hanterar Office-paketet obehindrat
- Du har tidigare arbetat i SAP eller liknande system

Som person ser vi att du är en lagspelare med mycket goda administrativa och analytiska färdigheter. Du har ett mindset som gör att du ständigt vill förbättra både dina egna kunskaper samt de processer du arbetar med. Vi tror att du har ett tekniskt intresse och att du är ute efter ett långsiktigt uppdrag där du kan växa tillsammans med företaget.

Låter detta som en tjänst för dig? Passa på att sök redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com Visa mindre

Master Data Coordinator

As a Master Data Coordinator at BAT Fiedler & Lundgren you will be a part of a global team. The purpose of this role is to create, release and maintain ingredient specifications and product recipes for oral nicotine/tobacco products. Both in BAT’s Global SAP system TaO as well as in reporting system Handel. The role is within the Oral Product Deployment Team. Essential Requirements: Prior work experience in production, technology, quality and /or product. ... Visa mer
As a Master Data Coordinator at BAT Fiedler & Lundgren you will be a part of a global team.
The purpose of this role is to create, release and maintain ingredient specifications and product recipes for oral nicotine/tobacco products. Both in BAT’s Global SAP system TaO as well as in reporting system Handel. The role is within the Oral Product Deployment Team.
Essential Requirements:
Prior work experience in production, technology, quality and /or product.
Prior experience of oral tobacco/oral nicotine products, ingredients and production processes.
Prior SAP experience.
Good PC skills.
Good communication skills both written and verbal.
Fluent in English both written and verbal.

Special skills:
Careful, independent, and structured in ways of working
Ability to plan and prioritize work
Ability to identify detailed relationships
Good analytical thinking
Strong teamwork and reliabiliy
Great attention to detail

Please note that your application needs to be written in English.
WE ARE BAT
At BAT we are committed to our Purpose of creating A Better Tomorrow. This is what drives our people and our passion for innovation. See what is possible for you at BAT.
Global Top Employer with 53,000 BAT people across more than 180 markets
Brands sold in over 200 markets, made in 44 factories in 42 countries
Newly established Tech Hubs building world-class capabilities for innovation in 4 strategic locations
Diversity leader in the Financial Times and International Women’s Day Best Practice winner
Seal Award winner – one of 50 most sustainable companies



BELONGING, ACHIEVING, TOGETHER
Collaboration, diversity and teamwork underpin everything we do here at BAT. We know that collaborating with colleagues from different backgrounds is what makes us stronger and best prepared to meet our business goals. Come bring your difference! Visa mindre

Masterdata-ansvarig till internationellt företag i Lund

Har du erfarenhet av att arbeta med masterdata? Vill du bli en del av ett globalt företag där du har goda utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för dig! Vår kund letar just nu efter en medarbetare för att utöka deras globala masterdata-team, där ditt ansvar kommer vara att stötta teamet vid processer för inköpta komponenter. Du kommer ta emot förfrågningar om att registrera komponenter och material i SAP och säkerställa att produkterna har rätt UNSPS... Visa mer
Har du erfarenhet av att arbeta med masterdata? Vill du bli en del av ett globalt företag där du har goda utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för dig!

Vår kund letar just nu efter en medarbetare för att utöka deras globala masterdata-team, där ditt ansvar kommer vara att stötta teamet vid processer för inköpta komponenter. Du kommer ta emot förfrågningar om att registrera komponenter och material i SAP och säkerställa att produkterna har rätt UNSPSC-klass samt att klassificera material med data så som dimensioner, kapacitet, spänning, frekvens och vikt bland annat. Detta arbete kräver en stor noggrannhet och ett öga för detaljer. Du behöver också ha en god förmåga att snabbt hitta information i företagets databas, hemsida eller genom att kontakta leverantörer via telefon.

Detta är en heltidstjänst med start omgående eller så snart vi hittar rätt person. Du kommer bli anställd av StudentConsulting men på sikt bli direkt anställd av företaget i fråga. Arbetstiderna är förlagda till sedvanliga kontorstider, måndag till fredag, och du kommer utgå från vår kunds kontor i Lund.

Din profil
- Du har en mycket god förståelse för tekniska komponenter
- Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med masterdata och/eller administration
- Du har en god vana av att arbeta i globala it/affärssystem
- Du hanterar Office-paketet obehindrat
- Du har tidigare arbetat i SAP eller liknande system

Som person ser vi att du är en lagspelare med mycket goda administrativa och analytiska färdigheter. Du har ett mindset som gör att du ständigt vill förbättra både dina egna kunskaper samt de processer du arbetar med. Vi tror att du har ett tekniskt intresse och att du är ute efter ett långsiktigt uppdrag där du kan växa tillsammans med företaget.

Låter detta som en tjänst för dig? Passa på att sök redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com Visa mindre

Administratör | Saab Kockums | Malmö eller Karlskrona

Ansök    Mar 17    Manpower AB    Dataregistrerare
Har du erfarenhet av att jobba dedikerat med administrativa uppgifter och är på jakt efter ett nytt jobb? Är du dessutom en noggrann och framåt person som gärna djupdyker i en uppgift? Då bör du läsa vidare! Just nu söker vi på Manpower en administratör till ett projekt på Saab Kockums som innefattar en översyn och genomgång av deras materialkatalog som grund för införande av en ny förvaltningsmodell. Uppdraget är på heltid och varar 3-4 månader på Saab K... Visa mer
Har du erfarenhet av att jobba dedikerat med administrativa uppgifter och är på jakt efter ett nytt jobb? Är du dessutom en noggrann och framåt person som gärna djupdyker i en uppgift? Då bör du läsa vidare! Just nu söker vi på Manpower en administratör till ett projekt på Saab Kockums som innefattar en översyn och genomgång av deras materialkatalog som grund för införande av en ny förvaltningsmodell.

Uppdraget är på heltid och varar 3-4 månader på Saab Kockums i Malmö eller Karlskrona. Låter det intressant? Ansök redan idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Saab Kockums. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Saab Kockums.

Om jobbet

Som administratör i detta projekt arbetar du dedikerat med att städa upp och uppdatera Saabs materialkatalog bestående av tusentals artiklar. Du är enskilt ansvarig för denna uppgift men kommer att arbeta nära en projektledare för ett parallellt projekt, vars placeringsort är i Malmö. Vi ser därför gärna att du utgår från Malmö eller har möjlighet att resa dit under delar av uppdragstiden. Du jobbar självgående med uppdraget men kommer behöva söka information från medarbetare inom andra områden på Saab för att säkerställa att informationen i materialkatalogen blir rätt.

Om dig

Till uppdraget hos Saab Kockums söker vi dig som har erfarenhet av att jobba projektorienterat och administrativt. Vidare har du goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, goda kunskaper inom Excel samt god datorvana.

Det är meriterande om du har förståelse för olika typer av materialsortiment, ett tekniskt intresse och om du tidigare arbetat i affärssystem.

I det här uppdraget är det viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet och att du har ett driv som tar dig framåt i arbetet. Vidare är det viktigt att du håller ordning och reda och är uppsökande gentemot andra medarbetare för att leta fram uppgifter som ska läggas till i materialkatalogen

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Daniella Bergström via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0455-302788.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Övrigt

Uppdragslängd: 3-4 månader Placeringsort: Malmö eller Karlskrona

Alternativ placeringsort: Karlskrona

Om Manpower


Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Visa mindre

Pedagogisk och teknikintresserad administratör

Merit AB söker en tekniskt intresserad och bevandrad administratör till en spännande tjänst i ett växande utbildnings- och coachningsföretag. Du kommer att ingå i Merit ABs administrativa team och vara involverad i olika parallella uppdrag där noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga är goda egenskaper för att klara arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta den löpande administrationen av vår lärportal, interna och externa administr... Visa mer
Merit AB söker en tekniskt intresserad och bevandrad administratör till en spännande tjänst i ett växande utbildnings- och coachningsföretag. Du kommer att ingå i Merit ABs administrativa team och vara involverad i olika parallella uppdrag där noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga är goda egenskaper för att klara arbetet.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta den löpande administrationen av vår lärportal, interna och externa administrativa system.

Du kommer även ge teknisk support och hålla i utbildning av såväl deltagare som personal i våra digitala plattformar.

En del av dina arbetsuppgifter kommer även innefatta daglig kontakt med deltagare bland annat via telefon och mail. Du kommer att på så sätt vara Merits ansikte utåt, där din känsla för service kommer vara en stor tillgång.

Du är säker i digitala miljöer, har ett pedagogiskt intresse och är bra på att leda dig själv och andra är viktigt för att klara av arbetsuppgifterna. Vi ser gärna att du är noggrann och arbetar för att ha god kvalitetssäkring i ditt arbete. Du tar ansvar och levererar i rätt tid.

Vi söker dig som

- har en god digital vana (behärskar såväl mac som PC, office 365, Zoom etc)

- är noggrann, snabb och strukturerad

- har administrativ vana

- kan uttrycka dig mycket väl på svenska och engelska

- gillar att lösa problem ute i fält

- nyfiken på ny teknik och tekniska lösningar

- har bil och körkort

- är utrustad med ett evinnerligt tålamod

Ett extra plus är om du talar ukrainska eller ryska.

Är du intresserad av tjänsten, men är mitt i dina universitetsstudier? Ingen fara, skicka in din ansökan ändå. Vi är intresserade av olika tjänstgöringsgrader!

Merit AB är ett växande utbildnings- och coachningsföretag som drivs av pedagoger.

Merit finns till för deltagarna. Vi arbetar med kompetensförsörjning tillsammans med arbetsgivare och utbildningar. Våra insatser håller hög kvalitet med effektiva metoder med starkt resultatfokus. På Merit är teamkänslan stark och det finns en mångfald av kompetenser. Välkommen till en kreativ, rolig och stolt arbetsplats! Visa mindre

Administratör | Saab Kockums | Malmö eller Karlskrona

Ansök    Mar 6    Manpower AB    Dataregistrerare
Har du erfarenhet av att jobba dedikerat med administrativa uppgifter och är på jakt efter ett nytt jobb? Är du dessutom en noggrann och framåt person som gärna djupdyker i en uppgift? Då bör du läsa vidare! Just nu söker vi på Manpower en administratör till ett projekt på Saab Kockums som innefattar en översyn och genomgång av deras materialkatalog som grund för införande av en ny förvaltningsmodell. Uppdraget är på heltid och varar 3-4 månader på Saab K... Visa mer
Har du erfarenhet av att jobba dedikerat med administrativa uppgifter och är på jakt efter ett nytt jobb? Är du dessutom en noggrann och framåt person som gärna djupdyker i en uppgift? Då bör du läsa vidare! Just nu söker vi på Manpower en administratör till ett projekt på Saab Kockums som innefattar en översyn och genomgång av deras materialkatalog som grund för införande av en ny förvaltningsmodell.

Uppdraget är på heltid och varar 3-4 månader på Saab Kockums i Malmö eller Karlskrona. Låter det intressant? Ansök redan idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Saab Kockums. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Saab Kockums.

Om jobbet

Som administratör i detta projekt arbetar du dedikerat med att städa upp och uppdatera Saabs materialkatalog bestående av tusentals artiklar. Du är enskilt ansvarig för denna uppgift men kommer att arbeta nära en projektledare för ett parallellt projekt, vars placeringsort är i Malmö. Vi ser därför gärna att du utgår från Malmö eller har möjlighet att resa dit under delar av uppdragstiden. Du jobbar självgående med uppdraget men kommer behöva söka information från medarbetare inom andra områden på Saab för att säkerställa att informationen i materialkatalogen blir rätt.

Om dig

Till uppdraget hos Saab Kockums söker vi dig som har erfarenhet av att jobba projektorienterat och administrativt. Vidare har du goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, goda kunskaper inom Excel samt god datorvana.

Det är meriterande om du har förståelse för olika typer av materialsortiment, ett tekniskt intresse och om du tidigare arbetat i affärssystem.

I det här uppdraget är det viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet och att du har ett driv som tar dig framåt i arbetet. Vidare är det viktigt att du håller ordning och reda och är uppsökande gentemot andra medarbetare för att leta fram uppgifter som ska läggas till i materialkatalogen

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Daniella Bergström via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0455-302788.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Övrigt

Uppdragslängd: 3-4 månader Placeringsort: Malmö eller Karlskrona

Alternativ placeringsort: Karlskrona

Om Manpower


Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Visa mindre

Extrajobb till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness i Malmö

Ansök    Mar 13    Andara Group AB    Dataregistrerare
Vi söker dig som vill starta upp Blodsockerkollen i Malmö. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande aktiviteter i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Malmö och vi söker en ansvarig för eventen. Dina arbetsuppgifter I tjä... Visa mer
Vi söker dig som vill starta upp Blodsockerkollen i Malmö. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande aktiviteter i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Malmö och vi söker en ansvarig för eventen.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten utgår du från hemmet och måste enkelt kunna ta dig till olika gallerior och köpcentrum i Malmö för att genomföra ett event som är ca 4 timmar långt.

Ditt jobb blir att bygga upp eventet med ett bärbart bord, stol, rollup, eventvägg och väska med saker för att testa blodsockret. En sjuksköterska möter upp dig på platsen och tillsammans genomför ni två sedan eventet och alla som vill får möjlighet att gratis göra en blodsockerkoll.

Vem är du?

Du är plikttrogen och noggrann. Ordning och reda är viktigt för dig. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och att du är handlingskraftig. Vidare är du kommunikativ, social och öppen.

- Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav

- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

Mer om Diabetes Wellness

Stiftelsen har som ändamål att stödja diabetesrelaterad forskning som har störst förutsättningar för att få fram förbättrade behandlingsmetoder för både typ 1 och typ 2 diabetes där deras vision är ett botemedel mot diabetes. Ett annat ändamål är att informera allmänheten om diabetes och dess komplikationer samt vad man kan göra för att minska risken att drabbas av sjukdomen.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: Omgående

- Omfattning: cirka 2-4 dagar i månaden

- Placering: i olika köpcentrum och gallerior runt om i Malmö

- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Pedagogisk och teknikintresserad administratör

Merit AB söker en tekniskt intresserad och bevandrad administratör till en spännande tjänst i ett växande utbildnings- och coachningsföretag. Du kommer att ingå i Merit ABs administrativa team och vara involverad i olika parallella uppdrag där noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga är goda egenskaper för att klara arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta den löpande administrationen av vår lärportal, interna och externa administr... Visa mer
Merit AB söker en tekniskt intresserad och bevandrad administratör till en spännande tjänst i ett växande utbildnings- och coachningsföretag. Du kommer att ingå i Merit ABs administrativa team och vara involverad i olika parallella uppdrag där noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga är goda egenskaper för att klara arbetet.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta den löpande administrationen av vår lärportal, interna och externa administrativa system.

Du kommer även ge teknisk support och hålla i utbildning av såväl deltagare som personal i våra digitala plattformar.

En del av dina arbetsuppgifter kommer även innefatta daglig kontakt med deltagare bland annat via telefon och mail. Du kommer att på så sätt vara Merits ansikte utåt, där din känsla för service kommer vara en stor tillgång.

Du är säker i digitala miljöer, har ett pedagogiskt intresse och är bra på att leda dig själv och andra är viktigt för att klara av arbetsuppgifterna. Vi ser gärna att du är noggrann och arbetar för att ha god kvalitetssäkring i ditt arbete. Du tar ansvar och levererar i rätt tid.

Vi söker dig som

- har en god digital vana (behärskar såväl mac som PC, office 365, Zoom etc)

- är noggrann, snabb och strukturerad

- har administrativ vana

- kan uttrycka dig mycket väl på svenska och engelska

- gillar att lösa problem ute i fält

- nyfiken på ny teknik och tekniska lösningar

- har bil och körkort

- är utrustad med ett evinnerligt tålamod

Ett extra plus är om du talar ukrainska eller ryska.

Är du intresserad av tjänsten, men är mitt i dina universitetsstudier? Ingen fara, skicka in din ansökan ändå. Vi är intresserade av olika tjänstgöringsgrader!

Merit AB är ett växande utbildnings- och coachningsföretag som drivs av pedagoger.

Merit finns till för deltagarna. Vi arbetar med kompetensförsörjning tillsammans med arbetsgivare och utbildningar. Våra insatser håller hög kvalitet med effektiva metoder med starkt resultatfokus. På Merit är teamkänslan stark och det finns en mångfald av kompetenser. Välkommen till en kreativ, rolig och stolt arbetsplats! Visa mindre

Erfarenhet av NPF-diagnos? Jobba deltid i referensgrupp!

Tillbaka till lediga jobb (http://jobbmaskinen.se/lediga-tjanster/) Om tjänsten: Till Jobbmaskinens kund som är en ideell organisation som arbetar för att genomföra projekt och forskning som ska underlätta livet för personer med NPF diagnos söker vi nu personer till en referensgrupp. Att ingå i en referensgrupp innebär att du anonymt fyller i enkäter ifrån din mobiltelefon eller dator kring vad du tror och tycker om olika modeller av projekt som organisa... Visa mer
Tillbaka till lediga jobb (http://jobbmaskinen.se/lediga-tjanster/)

Om tjänsten:
Till Jobbmaskinens kund som är en ideell organisation som arbetar för att genomföra projekt och forskning som ska underlätta livet för personer med NPF diagnos söker vi nu personer till en referensgrupp.

Att ingå i en referensgrupp innebär att du anonymt fyller i enkäter ifrån din mobiltelefon eller dator kring vad du tror och tycker om olika modeller av projekt som organisationen vill använda. Exempelvis arbetar organisationen just nu fram en utbildning för personer med NPF-diagnos kring entreprenörskap. Du kommer få korta frågor i en enkät med ett par svarsalternativ du ska välja mellan.
Dina och de andra personerna i referensgruppens svar kommer sedan ligga till grund för hur man anpassar utbildningen med en pedagogisk metod som bäst lämpar sig för personer med NPF-diagnos.
Arbetets omfattning är varierande, ibland ett par timmar i veckan men oftast lite mindre, ca 3-4h per månad som är fördelat på 3-4 tillfällen(olika enkäter).

Om dig:
Du har erfarenhet av att leva med NPF-diagnos från ditt privatliv eller yrkesliv.

Om ansökan:
Du söker tjänsten via vår hemsida (jobbmaskinen.se - lediga jobb - klicka på tjänsten - ansök). Rekrytering sker löpande så ansök så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, och inte via mail, telefon eller brev.

Har du frågor kring tjänsten?
Denna information gäller ifall du har frågor, du kan inte ansöka tjänsten via epost eller telefon. Visa mindre

Pedagogisk och teknikintresserad administratör

Merit AB söker en tekniskt intresserad och bevandrad administratör till en spännande tjänst i ett växande utbildnings- och coachningsföretag. Du kommer att ingå i Merit ABs administrativa team och vara involverad i olika parallella uppdrag där noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga är goda egenskaper för att klara arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta den löpande administrationen av vår lärportal, interna och externa administr... Visa mer
Merit AB söker en tekniskt intresserad och bevandrad administratör till en spännande tjänst i ett växande utbildnings- och coachningsföretag. Du kommer att ingå i Merit ABs administrativa team och vara involverad i olika parallella uppdrag där noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga är goda egenskaper för att klara arbetet.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta den löpande administrationen av vår lärportal, interna och externa administrativa system.

Du kommer även ge teknisk support och hålla i utbildning av såväl deltagare som personal i våra digitala plattformar.

En del av dina arbetsuppgifter kommer även innefatta daglig kontakt med deltagare bland annat via telefon och mail. Du kommer att på så sätt vara Merits ansikte utåt, där din känsla för service kommer vara en stor tillgång.

Du är säker i digitala miljöer, har ett pedagogiskt intresse och är bra på att leda dig själv och andra är viktigt för att klara av arbetsuppgifterna. Vi ser gärna att du är noggrann och arbetar för att ha god kvalitetssäkring i ditt arbete. Du tar ansvar och levererar i rätt tid.

Vi söker dig som

- har en god digital vana (behärskar såväl mac som PC, office 365, Zoom etc)

- är noggrann, snabb och strukturerad

- har administrativ vana

- kan uttrycka dig mycket väl på svenska och engelska

- gillar att lösa problem ute i fält

- nyfiken på ny teknik och tekniska lösningar

- har bil och körkort

- är utrustad med ett evinnerligt tålamod

Ett extra plus är om du talar ukrainska eller ryska.

Är du intresserad av tjänsten, men är mitt i dina universitetsstudier? Ingen fara, skicka in din ansökan ändå. Vi är intresserade av olika tjänstgöringsgrader!

Merit AB är ett växande utbildnings- och coachningsföretag som drivs av pedagoger.

Merit finns till för deltagarna. Vi arbetar med kompetensförsörjning tillsammans med arbetsgivare och utbildningar. Våra insatser håller hög kvalitet med effektiva metoder med starkt resultatfokus. På Merit är teamkänslan stark och det finns en mångfald av kompetenser. Välkommen till en kreativ, rolig och stolt arbetsplats! Visa mindre

Junior video anoterare till framgångsrika Axis Communications i Lund!

Vill du bli en del av ett internationellt snabbväxande bolag? För Axis Communications räkning söker vi efter en person som är självgående och som har en fallenhet för detaljer och kvalitet i arbetet. Sök tjänsten idag då vi jobbar med löpande urval till denna roll som har omgående start! OM TJÄNSTEN I rollen som video anoterare är du självständig och noggrann med ett stort fokus på detaljerna i arbetet. Arbetsuppgifterna består av att lära diverse kamero... Visa mer
Vill du bli en del av ett internationellt snabbväxande bolag? För Axis Communications räkning söker vi efter en person som är självgående och som har en fallenhet för detaljer och kvalitet i arbetet. Sök tjänsten idag då vi jobbar med löpande urval till denna roll som har omgående start!

OM TJÄNSTEN
I rollen som video anoterare är du självständig och noggrann med ett stort fokus på detaljerna i arbetet. Arbetsuppgifterna består av att lära diverse kameror att identifiera objekt för att skapa bättre algortimer. Här får du möjligheten att förena nytta med nöje och varför inte lyssna på en ljudbok eller musik under tiden? Du ser även chansen att ingå i något större och intressant i organisationen som helhet.


* Att bli del av ett företag vars framgång beror i stor utsträckning på högkvalificerad personal och deras starka, öppna och tillåtande företagskultur – en företagskultur som bäddar för framgång och medför möjligheter att ständigt bryta ny mark. På Axis finner du innovativa, dedikerade och engagerade medarbetare som är kärnan i verksamheten och den framgång som Axis taktar mot. Som världsledande företag inom nätverksvideo erbjuder Axis olika övervakningssystem och andra pålitliga säkerhetslösningar. Samtliga är produkter som baseras på en öppen plattform av att ständigt leverera kvalité och högt värde till sina kunder.
* Ett konsultkontrakt via Academic Work som sträcker sig till årsskiftet.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


VI SÖKER DIG SOM
* Har ett administrativt och tekniskt intresse
* Har en god datorvana
* Är obehindrad i tal och skrift på svenska
* Det är starkt fördelaktigt om du har arbetat i ett snabbväxande bolag i en internationell miljö

Stor vikt i denna processen kommer att läggas för din motivation för tjänsten samt hur du är som person. Som person ser vi att du är:
* Noggrann
* Uthållig
* Självständig

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid 40h/veckan. Ett konsultkontrakt till årsskiftet.
* Placering: Lund
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Axis Communications önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

INFORMATION OM FÖRETAGET



Om du vill veta mer om Axis. Läs mer på deras hemsida HÄR! Visa mindre

Produktadministratör till Lantmännen Cerealia

Vill du vara med på en spännande resa i vidareutvecklandet av Lantmännen Cerealias digitala kanaler? Är du lättlärd i system och gillar att arbeta med stor mängd information? Sök tjänsten redan idag då vi jobbar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Lantmännen Cerealia ingår i Lantmännen, ett lantbrukskooperativ som ägs av 19 000 svenska lantbrukare, med verksamheter i hela värdekedjan från jord till bord. På Lantmännen Cerealia utvecklar, producerar och markna... Visa mer
Vill du vara med på en spännande resa i vidareutvecklandet av Lantmännen Cerealias digitala kanaler? Är du lättlärd i system och gillar att arbeta med stor mängd information? Sök tjänsten redan idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Lantmännen Cerealia ingår i Lantmännen, ett lantbrukskooperativ som ägs av 19 000 svenska lantbrukare, med verksamheter i hela värdekedjan från jord till bord. På Lantmännen Cerealia utvecklar, producerar och marknadsförs ett stort sortiment av hälsosamma och näringsrika produkter med basen i Nordiska spannmål. Med klassiska varumärken som Kungsörnen, AXA och START! har de några av Sveriges mest folkkära och omtyckta produkter.

Academic Work söker nu efter tre produktinformationskonsulter som ska jobba med produktinformation till ett projekt för Lantmännen Cerealia. Projektet innebär en vidareutveckling av deras digitala kanaler och beräknas att pågå upp till 6 månader, initialt till vecka 48. Rollen delas upp i två inriktningar; en inriktning där fokus ligger i att mappa in data i excelfiler, dvs säkerställa rätt artikelinformation till rätt produkt och en inriktning där fokus ligger i att säkerställa attribut, bild samt skapande av produkttexter.

Du erbjuds


* Detta är ett konsultuppdrag på heltid som planerar att sträcka sig från juni t.o.m vecka 48. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Lantmännen Cerealia.
* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs merhär!


Sökord Nyckelord: PIM, PIM-konsult, produktinformation, datainformation, data, lantbruk, digitala kanaler, excel, system, systeminformation.

ARBETSUPPGIFTER
Som produktinformationskonsult kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att samla information och övrig produktdata på ett strukturerat sätt och förse systemet med rätt information.

Du kommer till exempel att:


* Flytta och säkra produktinformation från ett gammalt system till ett nytt (säkerställa att informationen är likartad i de 2 systemen och bygga upp en produkreceptstruktur/se till att produktspecifikationen i det nya systemet är i enlighet med det gamla).
* Mappa in data i excelfiler från diverse källor och förse PIM-system med information
* Skriva artikeltext för produkterna
* Lägga in bilder i systemet


Tjänsten passar dig som vill få in foten på ett stort internationellt företag som kan innebära interna karriärvägar. Du får komma in i en spännande fas där Lantmännen Cerealia jobbar med vidareutveckling av deras digitala kanaler. Genom detta projekt kommer du kunna bidra till Lantmännen Cerealias tillväxt.

VI SÖKER DIG SOM
- Har god systemvana
- Har mycket goda kunskaper i Excel
- Har en avslutad utbildning på minst gymnasienivå
- Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du:


* Är kunnig eller har erfarenhet inom livsmedel
* Har någon form av administrativ arbetslivserfarenhet


Som person är du prestigelös, gillar att skapa ordning och reda samt uppskattar att jobba med datorn som arbetsredskap. Du är noggrann och har ett öga för detaljer men samtidigt effektiv och kan systematiskt föra ditt arbete framåt. Vidare gillar du att jobba mot uppsatta mål och drivs av att uppnå resultat i ditt arbete. Du gillar att jobba med andra människor men trivs i en roll som kräver att du är självgående. Stor vikt i denna process kommer att läggas på dina personliga egenskaper samt motivation för tjänsten.

#

Övrig information


* Start: Juni
* Omfattning: Heltid i cirka 6 månader
* Placering: Malmö


Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Lantmännen Cerealias önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går tillAcademic Work.

OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer påwww.academicwork.se.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Lantmännen Cerealia här! Visa mindre

Administrativa kundtjänstmedarbetare sökes till Ikano Bank

Att Ikano Bank inte är som vilken annan bank som helst märks tydligt när du kliver in på deras kontor i Hyllie. Du möts av en arbetsplats som utstrålar nytänkande och ambition! Företaget söker nu förstärkning av administrativa kundtjänstmedarbetare. Passa på att söka tjänsten redan idag då vi jobbar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Ikano Banks lokaler ligger i Hyllie, ett expansivt område utanför Malmö, nära Köpenhamn. Hyllie erbjuder en attraktiv arbetspl... Visa mer
Att Ikano Bank inte är som vilken annan bank som helst märks tydligt när du kliver in på deras kontor i Hyllie. Du möts av en arbetsplats som utstrålar nytänkande och ambition! Företaget söker nu förstärkning av administrativa kundtjänstmedarbetare. Passa på att söka tjänsten redan idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Ikano Banks lokaler ligger i Hyllie, ett expansivt område utanför Malmö, nära Köpenhamn. Hyllie erbjuder en attraktiv arbetsplats med utmärkta kommunikationer för medarbetare som kan tänka sig att pendla inom Sverige. Företaget jobbar hela tiden med att effektivisera och förbättra sitt arbete för att kunna ge kunderna bättre villkor och service. Det ska vara enkelt att vara kund hos Ikano Bank!

Nu söker företaget noggranna och effektiva medarbetare som kan hjälpa till med administrativt arbete samt kundtjänstärenden. Du kommer få en grundlig introduktion och utbildning när du börjar och på plats finns hjälpsamma kollegor som kommer stötta upp i ditt arbete. Teamet som du kommer att arbeta med har en god stämning där man jobbar efter värderingen att alla jobbar tillsammans.

#

Du erbjuds


* Ett konsultuppdrag på heltid i 6 månader
* Arbeta nära kollegor med starka kompetenser


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera frågor som rör bankens kundkännedom
- Kontrollera och säkerställa personuppgifter
- Uppdatering av information
- Komplettering av uppgifter
- Identifiering av verklig huvudman

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av kundtjänst och administration
- Kommunicerar obehindrat på svenska

Meriterande om du har grundläggande kunskap om företag såsom bolagsformer, bolagsstrukturer och styrelseuppsättningar.

#

Som person är du:


* Noggrann
* Resultatinriktad
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Malmö, Hyllie


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Ikano Bank erbjuder enkla och förmånliga lån och sparprodukter till privatkunder, säljstödstjänster till detaljhandelsföretag samt leasing och fakturaköpslösningar till företagskunder. Ikano Bank har verksamhet i Sverige, Danmark, Finland, Norge, Storbritannien, Polen, Tyskland samt Österrike och ingår i Ikano Group. Besök gärna deras hemsida. Visa mindre