Lediga jobb Novare Bemanning AB i Malmö

Se alla lediga jobb från Novare Bemanning AB i Malmö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Malmö som finns inom det yrket.

Kommunikatör till Trafikverket i Malmö

Är du kommunikatör med intresse för intern och extern kommunikation? Vill du bidra med dina kunskaper på en samhällsviktig myndighet? Då har vi en möjlighet till dig! Nu söker vi en kommunikatör till Trafikverket i Malmö. För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång... Visa mer
Är du kommunikatör med intresse för intern och extern kommunikation? Vill du bidra med dina kunskaper på en samhällsviktig myndighet? Då har vi en möjlighet till dig! Nu söker vi en kommunikatör till Trafikverket i Malmö.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker vi en kommunikatör till Trafikverket i Malmö.

Hos myndigheten kommer du att få anta rollen som kommunikationsspecialist med huvudfokus på projektkommunikation. Du kommer främst att arbeta med kommunikation i något av myndighetens större projekt, men även med andra investerings- och underhållsåtgärder.

Du kommer att tillhöra kommunikationscenter Syd som ansvarar för kommunikationen av åtgärder i transportsystemet både i den södra och sydöstra regionen. Enhetens uppdrag är att effektivt och flexibelt styra, driva, genomföra och följa upp kommunikationsarbetet. Enheten arbetar med kommunikation i alla skeden, har fokus på att prioritera det som ger effekt och att omsätta vår kunskap till leveranser.

Exempel på dina arbetsuppgifter 

Arbete med såväl strategisk som operativ kommunikation, proaktivt och reaktivt
Analys, planering, samordning, genomförande och uppföljning av kommunikationsaktiviteter utifrån önskad effekt
Budskapsutformning, produktion, kanalval, publicering i olika kanaler
Planera och bidra i genomförande av evenemang som t.ex. samråd
Identifiera, bedöma och prioritera kommunikationsbehov, kommunikativa risker och möjligheter Arbeta integrerat med intern och extern kommunikation
Bidra till utvecklingen av Trafikverkets kommunikativa förmåga genom exempelvis rådgivning Samverkan med både interna och externa intressenter.


Krav för tjänsten

Högskoleutbildning om minst 180 HP/120 HP inom medie- och kommunikationsvetenskap
Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Minst tre (3) års erfarenhet under de senaste fem (5) åren av strategiskt och operativt kommunikationsarbete
Minst ett (1) års erfarenhet av press- och mediefrågor
Minst ett (1) års erfarenhet av webbpublicering i Optimizely (tidigare episerver)
Minst ett (1) års erfarenhet av att producera rörligt material för webb och sociala kanaler
Erfarenhet av att arbeta rådgivande i kommunikationsfrågor, med förmåga att omsätta det till leverans och i handling
Erfarenhet av att arbeta med, skriva och målgruppsanpassa innehåll i olika kanaler, med god språkbehandling på svenska
Yrkeserfarenhet av webbpublicering
Erfarenhet av analys, planering, produktion, genomförande och uppföljning av kommunikation
Goda kunskaper om digital kommunikation och sociala medier
Kunskaper om varumärkesbyggande
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop m.fl.)
Goda kunskaper i webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver, Sitevision m.fl.)
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift
Kunskap om klarspråk
B-körkort
Kunna lämna referens på liknande uppdrag.


Meriterande krav för tjänsten

Minst ett (1) års erfarenhet av kommunikationsarbete inom samhällsbyggnadsfrågor
Minst ett (1) års erfarenhet av att arbeta i en offentligt styrd verksamhet eller annan stor organisation
Minst ett (1) års erfarenhet av kommunikationsarbete i samverkan med andra aktörer.


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid med planerad start 2025-08-06 och pågår i ca 6 månader med möjlighet till förlängning. Placeringsort är hos myndigheten i Malmö, resor i tjänsten förekommer. Möjlighet till viss distansarbete finns.

Ansökan  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2025-06-18. Du är varmt välkommen!  

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Olivia Campbell Lindén på [email protected]

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss 

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.  

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid. 

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Interimschef till Tullverket i Malmö

Ansök    Jan 17    Novare Bemanning AB    Administrativ chef
Tullverket är en statlig myndighet som kontrollerar flödet av varor in och ut ur Sverige, bidrar till ett säkert samhälle och konkurrensneutral handel. Tullverket förenklar den legala handeln och förhindrar den illegala genom att erbjuda smidiga tullrutiner för utrikeshandeln, en enkel gränspassage för resande och ett effektivt gränsskydd. Tullverkets uppdrag kommer från Sveriges riksdag och regering. Tullverket grundades 1636 och har idag cirka 2 100 anst... Visa mer
Tullverket är en statlig myndighet som kontrollerar flödet av varor in och ut ur Sverige, bidrar till ett säkert samhälle och konkurrensneutral handel. Tullverket förenklar den legala handeln och förhindrar den illegala genom att erbjuda smidiga tullrutiner för utrikeshandeln, en enkel gränspassage för resande och ett effektivt gränsskydd. Tullverkets uppdrag kommer från Sveriges riksdag och regering. Tullverket grundades 1636 och har idag cirka 2 100 anställda. Tullverket verkar i hela landet, men finns främst vid gränsorter med större resande- och godsflöden, i huvudsak i Stockholm, Göteborg och Malmö. Arbetsgivare: Novare Bemannig AB

Är du interimschef på jakt efter nästa uppdrag? Har du även erfarenhet av att arbete med förändringsledning med tillitsbaserat ledarskap? Då har vi en möjlighet för dig! Just nu söker vi en interimschef till Tullverket i Malmö.

 För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker vi en interimschef till Tullverket i Malmö.

 På Tullverket får du en chans att bidra till ett tryggare samhälle. Under väntan på rekrytering är myndigheten nu i behov av en interimschef. Som interimschef på Tullverket kommer du att agera chef för ett service område och samtidigt vara med och bidra till myndighetens utveckling. I rollen ingår personalansvar för 8 medarbetare, du rapporterar till enhetschefen.

Till denna roll söker vi dig som arbetar strukturerat och noggrant. Du är trygg i dina kunskaper och trivs att samarbeta med andra. Det är viktigt att du är trygg i att både skriva rapporter och föra dialoger på engelska.

Tjänsten är säkerhetsklassad, och du kan komma att behöva genomgå registerkontroll och eventuell säkerhetsprövning.

Krav för tjänsten

erfarenhet av chefsbefattning inom en större organisation
erfarenhet av förändringsledning med tillitsbaserat ledarskap och utveckling av medarbetares självledarskap och förmågan att leda/arbeta med team
erfarenhet av att följa upp verksamhet, analysera resultat och föreslå förbättringsåtgärder
minst 5 års chefserfarenhet
mycket god förmåga att kommunicera och att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
erfarenhet av distansledarskap.


 Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid med start omgående och pågår initialt i 6 månader, med möjlighet till 6 månaders förlängning . Placeringsort är hos myndigheten i Malmö.

Ansökan  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2025-01-30. Du är varmt välkommen!  

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Olivia Campbell Lindén på [email protected]

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss 

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.  

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid. 

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Projektadministratör till Trafikverket i Malmö

Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativ... Visa mer
Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativa lösningar som bidrar till att nå både klimatmålen och nollvisionen. Men framför allt ser myndigheten till att korta avstånden mellan människor och företag. Mellan stad och land. Mellan generationer och landsändar. Och mellan dig och de som är viktiga för dig. Arbetsgivare: Novare Bemanning

Är du administratör med god känsla för service? Drivs du av att samarbeta med andra och skapa förändring? Då är det dig vi söker! Nu letar vi efter en projektadministratör till Trafikverket i Malmö

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Vi söker nu efter dig som vill arbeta med projektadministration på Trafikverket i Malmö.

Trafikverket håller just nu på att utveckla en ny roll som ska stötta projekten administrativt och avlasta projektingenjörer. Under utvecklingen och utformningen av rollen är myndigheten i behov av stöttning i form av en projektadministratör.

I rollen som projektadministratör kommer du att arbeta med att stötta projekt administrativt och att avlasta projektingenjörer. Du kommer även att utföra assistentuppgifter och stötta cheferna med administrativa uppgifter.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter 

planera och samordna
arbeta utifrån fastlagda rutiner
vara ett operativt stöd för verksamheten
hantera återkommande arbetsuppgifter
hantera många kontakter med anställda och allmänhet
göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
göra kalenderbokningar, mötesbokningar
utföra reseplanering
fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
projektplanering och uppföljning av projekt
skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll
diarieföring
fakturahantering
administrera delegeringar och andra behörigheter
förbereda uppvaktning vid födelsedagar och avslut på anställning
beställa start- och stopkit i samband med medarbetares start och avslut.


Krav för tjänsten

gymnasium eller likvärdig utbildning
minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
mycket goda kunskaper i MS Office, Powerpoint och digitala arbetsrum
kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
kunna lämna en referens på liknande uppdrag.


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid under kontorstider med planerad start 2023-10-02 och pågår till och med 2024-06-30, med möjlighet till 6 månaders förlängning. Placeringsort för uppdraget är hos myndigheten i Malmö. Distansarbete efter överenskommelse.

Ansökan 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2023-08-29. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Fredrik Ramel på [email protected]

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Ekonomiassistent till Trafikverket i Malmö

Ansök    Aug 10    Novare Bemanning AB    Ekonomiassistent
Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativ... Visa mer
Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativa lösningar som bidrar till att nå både klimatmålen och nollvisionen. Men framför allt ser myndigheten till att korta avstånden mellan människor och företag. Mellan stad och land. Mellan generationer och landsändar. Och mellan dig och de som är viktiga för dig. Arbetsgivare: Novare Bemanning

Är du ekonomiassistent och sugen på ett nytt spännade uppdrag? Vill arbeta på en av samhällsviktig myndighet? Trivs du även i en roll där du har ansvar och får bidra med dina kunskaper? Då är det dig vi söker! Just nu söker vi efter en ekonomiassistent till Trafikverket i Malmö.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning har skapat ett attraktivt erbjudande till dig som individ. Hos oss erbjuds du personlig utveckling på en ny nivå inom bemanningsbranschen. Du får även tillgång till karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!  

Om uppdraget 

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Vi söker nu efter en administratör till Trafikverket i Malmö. De är i behöv av stöttning i form av en ekonomiassistent för att avlasta den administrativa bördan för projektledare och projektingenjör inom aktuell verksamhet.

Som ekonomiassistent kommer du att hjälpa till i hanteringen av en stor mängd fakturor samt hantera och kontrollera inkommande fakturor inklusive kontering, samt administration av attestflöden. Du kommer även att ansvara för periodisering av kostnader. 

Till denna roll söker vi dig som kan arbeta flexibelt och i nära samarbete med andra. Du är även stresstålig och trygg i dina kunskaper.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter 

arbete med huvudbokföring
arbete med fakturor i Trafikverkets fakturasystem CDI
arbete med leverantörsfakturor i Trafikverkets fakturasystem
arbete med fakturor/ fakturaförslag i Trafikverkets system Projektportelen
hantering av TRAV skador i BAS kontrakten
arbete i ekonomisystem (exempelvis U4 agresson, Raindance, CDI m.fl.)
kontering
kontroll av fakturor, förberedande av underlag för databehandling och avstämning av kontosaldon.
arbete med leverantör- och kundreskontra.
delta i bokslutsarbete
besvara förfrågningar om in- och utbetalningar.


Krav för tjänsten 

högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning
minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från likande arbete
kunskaper i MS Office eller likvärdigt
arbete i ekonomisystem (exempelvis U4 agresson, Raindance, CDI m.fl.)
kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
erfarenhet av arbete med leverantörsfakturor i fakturasystemet CDI eller annat kundfakturasystem
erfarenhet av arbete med fakturor/fakturaförslag i systemet Sharepoint
kunna lämna en referens på tidigare liknade uppdrag


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid med planerad start 2023-09-04 och pågår till och med 2025-08-31, med möjlighet till förlägning. Placeringsort för uppdraget är hos myndigheten i Mamlö.

Ansökan  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2023-08-22. Du är varmt välkommen!  

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på [email protected] 

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss 

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.  

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid. 

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Handläggare (fastighetsförvaltare) till Trafikverket i Malmö

Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativ... Visa mer
Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativa lösningar som bidrar till att nå både klimatmålen och nollvisionen. Men framför allt ser myndigheten till att korta avstånden mellan människor och företag. Mellan stad och land. Mellan generationer och landsändar. Och mellan dig och de som är viktiga för dig. Arbetsgivare: Novare Bemanning

Vill du arbeta som handläggare med inriktning fastighetsförvaltare på Trafikverket i Malmö? Har du relevant högskoleutbildning och erfarenhet inom fastighetsförvaltning? Då har vi ett spännande uppdrag för dig!

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!  

Om uppdraget 

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Det betyder att vi ständigt får in tjänster från myndigheter där de söker skickliga handläggare. Just nu letar vi efter dig med erfarenhet inom handläggning och fastighetsförvaltning till Trafikverket.

Som förvaltare inom avdelningen för Fastigheter representerar du Trafikverket som ägare av deras fastigheter. Den övergripande uppgiften är att förvalta Trafikverkets byggnader och tillhörande markområden. Det innebär att kontinuerligt skapa och underhålla relationer med olika aktörer som kommuner, fastighetsägare och driftsentreprenörer är en naturlig del av arbetet. Därför är det viktigt attha en god språkfärdighet, både i tal och skrift på svenska.

Den främsta delen av arbetet utförs från kontoret, vilket betonar behovet av stark administrativ förmåga för att lyckas i rollen I rollen förväntas du arbeta med ekonomisk uppföljning av budgetering, löpande förvaltning av byggnader inom region södra, järnvägsmuseet Gävle, Trafik-verkets konferensanläggning Dala storsund.

Genom att visa intresse skapar du också ett tillfälle att nå ut med vad just du har för tidigare erfarenheter och drivkrafter, samtidigt som vi kan bidra till ditt nästa steg. Vi finns här för att tillsammans med dig, skapa bästa möjliga förutsättningar till att just din ansökan möter kravet på efterfrågan från våra myndigheter. 

Exempel på övergripande arbetsuppgifter?

Ekonomisk uppföljning och budgetering
Löpande förvaltning av byggnader inom region södra, järnvägsmuseet Gävle, Trafik-verkets konferensanläggning Dala storsund.
Uthyrning av lokaler och hyresförhandlingar
Företräda Trafikverket som fastighetsägare vid förhandlingar 
Projektsamordning vid byggprojekt
Säkerställa att driftleverantören levererar i enlighet med ingånget avtal


Krav för tjänsten

Utbildninginom fastighetsförvaltning eller annan utbildning i kombination med erfarenhet inom fastighetsförvaltning som Trafikverket bedömer vara likvärdig.
Minst tre (3) års samlad erfarenhet av liknande uppdrag inom fastighetsförvaltning. Uppdragen ska ha genomförts de senaste tio (10) åren från sista anbudsdag.
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.


Uppdragsperiod och omfattning? 

Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår från och med så snart som möjligt med ca 6 månaders uppdragslängd.?Uppdraget kräver fysisk närvaro på Trafikverkets kontor 3 dagar i veckan och resor kan förekomma.

Ansökan? 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2024-04-03. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på [email protected]

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.    

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid.  

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Interimschef till statlig myndighet i Malmö

Ansök    Apr 18    Novare Bemanning AB    Administrativ chef
Är du en driven och lösningsorienterad interimschef med erfarenhet från offentlig förvaltning? Vill du vara en av nyckelpersonerna när det gäller att motivera och driva medarbetare mot gemensamt uppsatta mål? Just nu har vi en otroligt spännande möjlighet för dig som interimschef att bidra med just din kompetens på en statlig myndighet i Malmö.   För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare bland annat erbj... Visa mer
Är du en driven och lösningsorienterad interimschef med erfarenhet från offentlig förvaltning? Vill du vara en av nyckelpersonerna när det gäller att motivera och driva medarbetare mot gemensamt uppsatta mål? Just nu har vi en otroligt spännande möjlighet för dig som interimschef att bidra med just din kompetens på en statlig myndighet i Malmö.  

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare bland annat erbjuder dig ett värde i karriärrådgivning, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som ett uppdrag för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! 

Om tjänsten 

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Det betyder att vi ständigt får in tjänster från myndigheter där de söker efter interimschefer med ambition att både få och ge värdefull kunskap inom organisationen. Just nu erbjuder vi en tjänst med fokus på att arbeta mot projekt som främjar och stöttar värdefulla insatser. I rollen innefattar ansvar där du får möjlighet att bygga upp arbetsgruppen samt rekrytera in personal till teamet. Som gruppchef är du en nyckelperson när det gäller att motivera och driva medarbetare mot gemensamt uppsatta mål. Ditt ledarskap bidrar till en god arbetsmiljö, en effektiv verksamhet samt har sin utgångspunkt i den statliga värdegrunden. Genom att visa intresse för denna roll skapar du också ett tillfälle att nå ut med vad just du har för tidigare erfarenheter och vad du vill bidra med i ditt nästa steg. Vi vill vara med och hjälpa just dig! 

Vi vill gärna berätta mer om uppdraget under nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi har även då möjlighet att gå ut med myndighetens namn och beskriva organisationens specifika uppdrag. Tillsammans skapar vi värde för samhället i stort. 

Dina arbetsuppgifter 

Rekrytering av nya medarbetare 
Budget- och personalansvar 
Leda, motivera och förse kollegor med förutsättningar som krävs för att nå gemensamma mål 
Bygga upp den nya arbetsgruppen 
Definiera och planera uppdrag 




Krav för tjänsten 

Geonomförd universitets- eller högskoleutbildning inom juridik, samhällsvetenskap, ekonomi eller annan universitets-eller högskoleutbildning som bedöms likvärdig  
Chefserfarenhet inom offentlig förvaltning som har innehållit rekryteringsarbete   
Kunna uttrycka sig väl både muntligt och skriftligt på svenska och engelska 




 Meriterande krav för tjänsten 

Erfarenhet av strukturfondsarbete och/eller arbete med EU:s övriga fonder 
Erfarenhet av arbete vid statlig myndighet 




Vi söker dig som är 

driven och som alltid har stort fokus på uppgiften 
lösningsorenterad och har förmågan att snabbt kunna sätta sig in i komplexa arbetsuppgifter 
effektiv och har en god helhetssyn 
mån om att bidra till en god arbetsmiljö 




Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget omfattar 100 % med start så snart som möjligt och förväntas pågå till och med 2023-12-31, med chans till förlängning. 

Ansökan 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Var därför beredd med din ansökan redan nu. 

Varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Martin Hellberg på Novare på e-post [email protected] eller 070-764 02 92. 

Hoppas vi ses! Visa mindre

Jurist till statlig myndighet i Malmö

Är du jurist och har arbetslivserfarenhet från att göra utredningar, granska underlag samt upprätta kontrakt och rättsliga handlingar? Då har vi ett spännande uppdrag för dig! Just nu söker vi dig som vill vara med och sprida samhällsnytta på en attraktiv myndighet. Tillsammans bidrar vi till ett hållbart arbetsliv där välmående, gemenskap och utveckling står i fokus. För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på N... Visa mer
Är du jurist och har arbetslivserfarenhet från att göra utredningar, granska underlag samt upprätta kontrakt och rättsliga handlingar? Då har vi ett spännande uppdrag för dig! Just nu söker vi dig som vill vara med och sprida samhällsnytta på en attraktiv myndighet. Tillsammans bidrar vi till ett hållbart arbetsliv där välmående, gemenskap och utveckling står i fokus.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning har skapat ett attraktivt erbjudande till dig som individ. Hos oss erbjuds du personlig utveckling på en ny nivå inom bemanningsbranschen. Du får även tillgång till karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Det betyder att vi ständigt får in tjänster från myndigheter där de söker skickliga Jurister. Som medarbetare på den aktuella myndigheten i Stockholm, kommer du att både ge och få värdefull kunskap inom organisationen och bidra till samhället i stort. Genom att visa intresse skapar du också ett tillfälle att nå ut med vad just du har för tidigare erfarenheter och drivkrafter, samtidigt som vi kan bidra till ditt nästa steg. Vi finns här för att tillsammans med dig, skapa bästa möjliga förutsättningar till att just din ansökan möter kravet på efterfrågan från våra myndigheter.

Vi vill gärna berätta mer om uppdraget under nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi har även då möjlighet att gå ut med myndighetens namn och beskriva organisationens specifika uppdrag.

Exempel på dina arbetsuppgifter 

göra utredningar och granska underlag
upprätta kontrakt och andra rättsliga handlingar
bistå med rådgivning på för området gällande rätt.


Krav för tjänsten

jur kand., juristexamen eller likvärdig utbildning
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som jurist
goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid under kontorstider med en uppdragslängd på ca 5 månader, med chans till förlängning. 

Ansökan  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2023-04-07. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss. 

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss 

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.  

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kulur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Interimschef till statlig myndighet i Malmö

Ansök    Apr 25    Novare Bemanning AB    Administrativ chef
Är du en driven och lösningsorienterad interimschef med erfarenhet av organisationsutveckling och processarbete? Trvis du i en arbetsledande positon? Då har vi just nu en otroligt spännande möjlighet för dig som interimschef att bidra med just din kompetens till en statlig myndighet i Malmö.   För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare bland annat erbjuder dig ett värde i karriärrådgivning, intervjutränin... Visa mer
Är du en driven och lösningsorienterad interimschef med erfarenhet av organisationsutveckling och processarbete? Trvis du i en arbetsledande positon? Då har vi just nu en otroligt spännande möjlighet för dig som interimschef att bidra med just din kompetens till en statlig myndighet i Malmö.  

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare bland annat erbjuder dig ett värde i karriärrådgivning, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som ett uppdrag för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! 

Om tjänsten 

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Det betyder att vi ständigt får in tjänster från myndigheter där de söker efter interimschefer med ambition att både få och ge värdefull kunskap inom organisationen. Just nu erbjuder vi en tjänst med fokus på att stötta en samhällsviktig myndighetet med bland annat budget- och personalansvar. Som interimschef hos myndigheten är du en nyckelperson när det gäller att motivera och driva medarbetare mot gemensamt uppsatta mål. Ditt ledarskap bidrar till en god arbetsmiljö, en effektiv verksamhet samt har sin utgångspunkt i den statliga värdegrunden. Genom att visa intresse för denna roll skapar du också ett tillfälle att nå ut med vad just du har för tidigare erfarenheter och vad du vill bidra med i ditt nästa steg. Vi vill vara med och hjälpa just dig! 

Vi vill gärna berätta mer om uppdraget under nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi har även då möjlighet att gå ut med myndighetens namn och beskriva organisationens specifika uppdrag. Tillsammans skapar vi värde för samhället i stort. 

Dina arbetsuppgifter 

arbetsfördelning och stöd i prioritering av såväl nya som gamla arbetsuppgifter
budget- och personalansvar för 6 personer
avrapportera till enhetschef och delta i enhetens ledningsgrupp
ansvara vid fora med uppdragsgivare och andra intressenter
fortsätta arbete med intern struktur och utveckling av processer och rutiner i regelarbetet
personalen finns på flera olika orter och resor förekommer.



Krav för tjänsten 

relevant akademisk examen eller utbildning
erfarenhet av organisationsutveckling och processarbete minst 5 år
erfarenhet av arbetsledning och personalansvar minst 5 års
svenskt medborgarskap
erfarenhet av regelstyrd verksamhet.



 Meriterande krav för tjänsten 

kunskap om flygtrafiktjänst
tidigare erfarenhet av uppdrag i myndighet.


Vi söker dig som är 

strukturerad
analytisk
kommunikativ
drivande
samarbetsvillig


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget omfattar 100 % med start så snart som möjligt och förväntas pågå till och med 2023-12-31, med chans till 6 månaders förlängning. 

Ansökan 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Var därför beredd med din ansökan redan nu. 

Varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Martin Hellberg på Novare på e-post [email protected] eller 070-764 02 92. 

Hoppas vi ses! Visa mindre

Extrajobb som transkriberare till Polismyndigheten i Malmö

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Polismyndigheten finns över hela landet och arbetar dygnet runt året runt för att minska brottsligheten och öka tryggheten. Värdegrunden hos Polismyndigheten bygger på engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare hos Polismyndigheten har alla ett ansvar för myndighetens viktiga uppgifter och värnar om allas lika värde. Vidare finns ett fokus på resultat, samarbete och ständig utveckling, samt ... Visa mer
Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Polismyndigheten finns över hela landet och arbetar dygnet runt året runt för att minska brottsligheten och öka tryggheten. Värdegrunden hos Polismyndigheten bygger på engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare hos Polismyndigheten har alla ett ansvar för myndighetens viktiga uppgifter och värnar om allas lika värde. Vidare finns ett fokus på resultat, samarbete och ständig utveckling, samt att vara tillgängliga, hjälpsamma, flexibla och stödjande. Totalt består myndigheten av nästan 34 000 medarbetare som tillsammans arbetar för att minska brottsligheten och öka tryggheten. Arbetsgivare: Novare Bemanning.

Vill du arbeta deltid på Sveriges största myndighet, som arbetar för att skapa trygghet i människors liv? Har du erfarenhet inom administrativt arbete? Här har du som studerar möjligheten att få relevant och spännande erfarenhet från Sveriges största möjlighet. 

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Nu söker vi dig som vill arbeta med transkribering hos Polismyndigheten. I rollen som transkriberare kommer du att vara ett operativt stöd för verksamheten och stötta avdelningen med transkribering av förhör. Förhören kommer främst att handla om brott i nära relationer, sexualbrott, samt brott mot barn. Du kommer att tillhöra Polismyndighetens regionala it-brottscentrum.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter 

Transkribera förhör om brott i nära relationer, sexualbrott samt brott mot barn 
Arbeta utifrån fastlagda rutiner 
Vara ett operativt stöd för verksamheten


Krav för tjänsten

Gymnasium eller likvärdig utbildning
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Erfarenhet av arbete i Microsoft Office med goda kunskaper i Word.
Minst ett års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom offentlig sektor
God förmåga att uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.
God förmåga att förstå det moderna svenska språket.
Kunna starta 1/11
Lämna in två referenser från liknande uppdrag


Tjänsten är säkerhetsklassad, och du kan komma att behöva genomgå registerkontroll och eventuell säkerhetsprövning.

Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på deltid, 50% under kontorstider med start den 1 november med en uppdragslängd på ca ett år, möjlighet till förlängning. Placeringsort för uppdraget är Malmö.

 

Ansökan 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-10-08. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på [email protected].

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen Visa mindre

Administratör till Polismyndigheten i Malmö

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Polismyndigheten finns över hela landet och arbetar dygnet runt året runt för att minska brottsligheten och öka tryggheten. Värdegrunden hos Polismyndigheten bygger på engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare hos Polismyndigheten har alla ett ansvar för myndighetens viktiga uppgifter och värnar om allas lika värde. Vidare finns ett fokus på resultat, samarbete och ständig utveckling, samt ... Visa mer
Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Polismyndigheten finns över hela landet och arbetar dygnet runt året runt för att minska brottsligheten och öka tryggheten. Värdegrunden hos Polismyndigheten bygger på engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare hos Polismyndigheten har alla ett ansvar för myndighetens viktiga uppgifter och värnar om allas lika värde. Vidare finns ett fokus på resultat, samarbete och ständig utveckling, samt att vara tillgängliga, hjälpsamma, flexibla och stödjande. Totalt består myndigheten av nästan 34 000 medarbetare som tillsammans arbetar för att minska brottsligheten och öka tryggheten. Arbetsgivare: Novare Bemanning.

Har du erfarenhet av transkribering? Vill du arbeta på Sveriges största myndighet, som arbetar för att skapa trygghet i människors liv? Här får du möjligheten att arbeta i en samhällsviktig roll på Polismyndighetens avdelning för brott i nära relationer.  

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!?? 

Om uppdraget? 

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Nu söker vi dig som vill arbeta med transkribering hos Polismyndigheten. I rollen som administratör kommer du att vara ett operativt stöd för verksamheten och stötta avdelningen med transkribering av förhör. Du kommer att ansvara för det dagliga löpande arbetet med transkribering av förhör.  

Exempel på övergripande arbetsuppgifter?? 

? Transkribera förhör om brott i nära relationer, sexualbrott samt brott mot barn 
Arbeta utifrån fastlagda rutiner 
Vara ett operativt stöd för verksamheten 


Krav för tjänsten? 

Ska kunna påbörja tjänsten senast 2022-01-10 
Avklarad gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning  
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt 
Erfarenhet av arbete i MS Office med goda kunskaper i Word 
Minst ett års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom offentliga myndigheter. 
God förmåga att uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. 
God förmåga att förstå det moderna svenska språket. 
Kunna lämna två referenser från liknande uppdrag 


Tjänsten är säkerhetsklassad, och du kan komma att behöva genomgå registerkontroll och eventuell säkerhetsprövning. 

Uppdragsperiod och omfattning??  

Uppdraget är på heltid under kontorstider (8-16.30) och pågår från 2022-01-10 och i sex månader framåt med möjlighet till förlängning.  ? 

Ansökan?? 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-09-09. Du är varmt välkommen!?? ? 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss! ? 

Hoppas vi ses!?? ? 

Som konsult hos oss?  

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.?? ? 

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.?? ? 

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Juniora jurister till statlig myndighet i Malmö

Vill du undersöka och granska underlag? Är du duktig på att upprätta kontrakt och rättsliga handlingar? Då har vi rätt möjlighet för dig! Just nu söker vi dig som vill vara med och sprida samhällsnytta på Sveriges statliga myndigheter. Tillsammans bidrar vi till ett hållbart arbetsliv där välmående, gemenskap, kunskap och utveckling står i fokus. För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland ... Visa mer
Vill du undersöka och granska underlag? Är du duktig på att upprätta kontrakt och rättsliga handlingar? Då har vi rätt möjlighet för dig! Just nu söker vi dig som vill vara med och sprida samhällsnytta på Sveriges statliga myndigheter. Tillsammans bidrar vi till ett hållbart arbetsliv där välmående, gemenskap, kunskap och utveckling står i fokus.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Nu söker vi två jurister som ska stötta en viktig myndighet med deras arbete kopplat till offentlighet- och sekretess. Som medarbetare på den aktuella myndigheten i Jönköping/Malmö, kommer du framförallt att arbeta med att sekretessgranska handlingar inför utlämning. Arbetet kräver att du är noggrann och är trygg med att fatta beslut utifrån gällande lagar och regler.

Vi vill gärna berätta mer om uppdraget under nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi har även då möjlighet att gå ut med myndighetens namn och beskriva organisationens specifika uppdrag. Tillsammans skapar vi värde för samhället i stort.

Exempel på dina arbetsuppgifter 

göra utredningar och granska underlag
upprätta kontrakt och andra rättsliga handlingar
bistå med rådgivning på för området gällande rätt.


Krav för tjänsten

jur kand., juristexamen eller likvärdig utbildning
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som jurist
goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår från och med 2022-10-03 till och med 2022-12-30, med chans till förlängning. Placering för uppdraget är på myndighetens kontor i Malmö eller Jönköping.

Ansökan?  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-10-03. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss. 

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss 

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.   

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.   

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Kommunikatör till Trafikverket i Malmö

Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativ... Visa mer
Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativa lösningar som bidrar till att nå både klimatmålen och nollvisionen. Men framför allt ser myndigheten till att korta avstånden mellan människor och företag. Mellan stad och land. Mellan generationer och landsändar. Och mellan dig och de som är viktiga för dig. Arbetsgivare: Novare Bemanning

Vill du arbeta brett inom kommunikation på en stor myndighet? Har du minst två års erfarenhet av operativt kommunikationsarbete samt coachande inom kommunikation? Nu har du möjligheten att bli en del av ett härligt team som ansvarar för kommunikationen i Region Syd på Trafikverket.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Nu har vi en möjlighet för dig som vill arbeta brett inom kommunikation och trivs i en föränderlig vardag. I den här rollen kommer du att arbeta med att analysera, planera, samordna, genomföra och följa upp kommunikation i region Syd. I din roll kommer du att ansvara för både strategiskt, taktiskt och operativt arbete. Du kommer till exempel arbeta med målgruppsanalys, kommunikationsplanering, rådgivning, budskapsutformning, kanalval, produktion, publicering och utvärdering. Du kommer även att till viss mån arbeta med att filma och redigera rörlig bild för sociala kanaler och digitala ytor.Arbetet innebär också att du har en stark egen drivkraft och kan analysera och planera ditt arbete samtidigt som du är en lagspelare där vi tillsammans jobbar för att nå gemensamt uppsatta mål. Du blir en del av teamet som jobbar med kommunikationen i region Syd, som består av 10 personer som alla jobbar med regionens kommunikationsuppdrag.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter 

Planera, genomföra och utvärdera planerade kommunikationsinsatser.
Ha dialog med projektledare och andra inom verksamheten i kommunikationsfrågor
Vara rådgivare i kommunikationsfrågor
Relationsbyggande och samarbete med projektchefer, kommunikationsansvariga och externa aktörer
Formulera budskap
Arbeta med webbsidor
Ta fram underlag för t ex sponsrade inlägg i digitala kanaler
Ta fram informationsmaterial i form av exempelvis informationsblad
Samarbeta med övriga kommunikatörer på avdelningen


Krav för tjänsten

Högskoleexamen 180hp (tidigare 120hp) inom medie- och kommunikationsvetenskap eller annan utbildning som Trafikverket sammantaget bedömer som likvärdig.
Minst två (2) års (24 månader) erfarenhet av liknande arbete inom kommunikation, marknadsföring eller projektledning.
Erfarenhet av arbete i MS Office.
Goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop).
Goda kunskaper i webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver)
Erfarenhet av att producera målgruppsanpassade texter med anpassning till olika kanaler.
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift.
Erfarenhet av minst två (2) tidigare uppdrag där arbetet bestått av nära och systematiskt samarbete med chefer, projektledare eller andra funktioner i kommunikationsfrågor.
Erfarenhet av strategiskt, taktiskt och operativt kommunikationsarbete. Till exempel målgruppsanalys, kommunikationsplanering, rådgivning, budskapsutformning, kanalval, produktion, publicering och utvärdering.
ha kunskap i digital kommunikation och sociala medier
ha erfarenhet av hela kommunikationsprocessen (analys, planering, samordning, produktion, genomförande och uppföljning)
Kunna lämna två (2) referenser som styrker ovan krav


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår från och med så snart som möjligt och pågår till 2022-12-31 med möjlighet till förlängning. Stationeringsort bestäms vid uppdragsstart och är Malmö eller Kristianstad. Delar av arbetet kan även genomföras på distans efter överenskommelse. Vecka 29-32 kommer avdelningen vara stängd för semester och då har du möjlighet att vara ledig.

Ansökan 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-06-02. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Louise Ericson på [email protected].

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Service företag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Kommunikatör till Trafikverket i Malmö

Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativ... Visa mer
Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativa lösningar som bidrar till att nå både klimatmålen och nollvisionen. Men framför allt ser myndigheten till att korta avstånden mellan människor och företag. Mellan stad och land. Mellan generationer och landsändar. Och mellan dig och de som är viktiga för dig. Arbetsgivare: Novare Bemanning

Vill du arbeta kreativt med kommunikations uppdrag på en myndighet i Malmö? Vill du arbeta med att planera och genomföra kommunikationsinsatser i team? Har du relevant utbildning och flerårig arbetslivserfarenhet inom kommunikation? Då har vi ett spännande uppdrag för dig! 

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget 

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Det betyder att vi ständigt får in tjänster från myndigheter där de söker skickliga kommunikatörer. Vi söker nu efter en skicklig kommunikatör till Trafikverket i Malmö. I den här rollen kommer du att arbeta i en komplex och mångfacetterad miljö med stort fokus på projektkommunikation. Du kommer att ingå i en enhet med kommunikatörer, mediekommunikatörer och kommunikationsansvariga som alla jobbar med regionens kommunikationsuppdrag.

Genom att visa intresse skapar du också ett tillfälle att nå ut med vad just du har för tidigare erfarenheter och drivkrafter, samtidigt som vi kan bidra till ditt nästa steg. Vi finns här för att tillsammans med dig, skapa bästa möjliga förutsättningar till att just din ansökan möter kravet på efterfrågan från våra myndigheter.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter? 

Vara strategiskt och operativt kommunikationsstöd åt verksamheten samt samarbeta med regionala och lokala aktörer.
Planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser i nära samarbete med kollegor. Formulera budskap, mål och kommunikationsplaner samt ta fram, samordna och sprida innehåll (till exempel text och bild) i våra interna och externa digitala kanaler utifrån ett målgruppsperspektiv.
Skapa, underhålla och utveckla webbsidor på trafikverket.se.


Krav för tjänsten 

Högskoleutbildning inom medie- och kommunikationsvetenskap 180 hp eller annan utbildning i kombination med erfarenhet som Trafikverket bedömer likvärdig
Erfarenhet av operativt kommunikationsarbete i både mindre och större uppdrag
Erfarenhet av att arbeta med digitala kanaler - både extern webb och sociala medier
Erfarenhet av att målgruppsanpassa innehåll via olika kanaler, digitala såväl som traditionella
Är en duktig skribent med god språkbehandling på svenska
Minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete inom kommunikation, marknadsföring eller projektledning. Till exempel målgruppsanalys, kommunikationsplanering, rådgivning, budskapsutformning, kanalval, produktion, publicering och utvärdering.
Erfarenhet av publiceringsverktyg för webb, Episerver eller motsvarande.
Goda kunskaper i MS Office
Kunskap i digital kommunikation och sociala medier
Erfarenhet av hela kommunikationsprocessen (analys, planering, samordning, produktion, genomförande och uppföljning)
Kunna kommunicera obehindrat på svenska


Ovan krav ska styrkas med minst ett (1) referensuppdrag

Meriterande krav för tjänsten 

Erfarenhet av kommunikationsarbete med samhällsbyggnadsfrågor
Erfarenhet från statlig och/eller offentlig verksamhet


Ovan krav ska styrkas med minst ett (1) referensuppdrag

Uppdragsperiod och omfattning? 

Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår preliminärt från och med 2022-09-12 till och med 2023-03-31, med möjlighet till förlängning. Helgarbete förekommer eventuellt i begränsad omfattning i samband med Öppet hus, kvällsarbete i samband med samrådsmöte. Uppskattningsvis som mest 1-3 gånger per år.

Ansökan?

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-08-24. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss! 

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss 

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.  

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.  

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Administratör till Trafikverket i Malmö

Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativ... Visa mer
Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativa lösningar som bidrar till att nå både klimatmålen och nollvisionen. Men framför allt ser myndigheten till att korta avstånden mellan människor och företag. Mellan stad och land. Mellan generationer och landsändar. Och mellan dig och de som är viktiga för dig. Arbetsgivare: Novare Bemanning

Vill du arbeta med ett givande och brett uppdrag inom administration på Trafikverket i Malmö? Har du erfarenhet av offentlig verksamhet och vill bidra till samhällets infrastruktur och innovativa lösningar? Då har vi ett spännande uppdrag för dig! Trafikverket söker nu en servicemedveten administratör.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Det betyder att vi ständigt får in tjänster från myndigheter där de söker skickliga administratörer. Vi söker nu efter dig med erfarenhet inom administration till Trafikverket.

På Trafikverket kommer du, tillsammans med staben bestående av 25 personer, att hjälpa till och etablera samt utveckla administrativ hantering, intern kommunikation och ge stöd till avdelningen. Du kommer att arbeta avdelningsövergripande och stötta avdelningen i en rad olika områden. Rollen som administratör är viktigt för att det dagliga arbetet ska fungera.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter

Avdelningsövergripande administration, exempelvis hantera avdelningens adresslistor
Onboarding av medarbetare och konsulter
Diarieföring
Intern kommunikation
Mötes-, rese, och konferensbokningar
Facilitering av digitala eller fysiska informationsmöten/träffar


Krav för tjänsten

Avklarad gymnasieutbildning
Minst tre års erfarenhet som administratör, assistent, ledningsstöd, kommunikatör eller motsvarade
Minst sex månaders erfarenhet av offentlig verksamhet
Mycket goda kunskaper i MS Office Grundläggande kunskaper i SharePoint
Kunna kommunicera mycket väl på svenska såväl i tal som skrift


Meriterande krav för tjänsten 

Minst sex månaders kunskap i digital kommunikation. Detta kan omfatta exempelvis teoretisk kunskap eller praktisk erfarenhet såsom spela in digitala stormöten, skapa kortare videos, nyhetssidor på intranät, bloggar, chattar.
Minst sex månaders erfarenhet av att ha arbetat med registrering av ärenden i något eller flera ärendehanteringssystem.
Minst ett års erfarenhet av att utveckla och förbättra arbetssätt.


Vi söker dig som har förmåga att

Arbeta flexibelt
Arbeta digitalt
Vara servicemedveten
Vara noggrann


Uppdragsperiod och omfattning? 

Stationeringsort är Malmö. Omfattningen är på heltid och påbörjas preliminärt 2022-09-12 och sträcker sig till 2023-12-31, med möjlighet till ett års förlängning. Resor kan komma att ske, uppskattningsvis 1-5 ggr/år. Resor sker i första hand till avdelningens placeringsorter. Avdelningen är placerad på flera orter i Sverige därmed sker mycket av arbetet digitalt. Efter överenskommelse med arbetsledande person finns möjlighet att arbeta hemifrån upp till två dagar per vecka.

Ansökan

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-08-25. Du är varmt välkommen! Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss. Hoppas vi ses!

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen. 

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.  

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Kommunikatör till Trafikverket i Malmö

Vill du arbeta brett inom kommunikation på en stor myndighet? Har du minst två års erfarenhet av operativt kommunikationsarbete samt coachande inom kommunikation? Nu har du möjligheten att bli en del av ett härligt team som ansvarar för kommunikationen i Region Syd på Trafikverket. För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och ... Visa mer
Vill du arbeta brett inom kommunikation på en stor myndighet? Har du minst två års erfarenhet av operativt kommunikationsarbete samt coachande inom kommunikation? Nu har du möjligheten att bli en del av ett härligt team som ansvarar för kommunikationen i Region Syd på Trafikverket.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Nu har vi en möjlighet för dig som vill arbeta brett inom kommunikation och trivs i en föränderlig vardag. Trafikverket ansvarar för den långsiktiga infrastrukturplaneringen för vägtrafik, järnvägstrafik, sjöfart och luftfart samt för byggande och drift av statliga vägar och järnvägar. Det vi gör, har betydelse för människor och företag - varje dag och varje minut. Det ställer krav på en aktiv, öppen, tydlig och lyhörd kommunikation, både externt och internt.

I den här rollen kommer du att arbeta med att analysera, planera, samordna, genomföra och följa upp kommunikation i region Syd. Tillsammans med verksamheten bidrar du med kommunikation som skapar förtroende. Arbetet innebär att du som person stimuleras av att ha många bollar i luften och ser det som positivt att den ena dagen inte är den andra lik. Arbetet innebär också att du har en stark egen drivkraft och kan analysera och planera ditt arbete samtidigt som du är en lagspelare där vi tillsammans jobbar för att nå gemensamt uppsatta mål. Du blir en del av teamet som jobbar med kommunikationen i region Syd, som består av 13 personer som alla jobbar med regionens kommunikationsuppdrag.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter 

Planera, genomföra och utvärdera planerade kommunikationsinsatser.
Ha dialog med projektledare och andra inom verksamheten i kommunikationsfrågor
Vara rådgivare i kommunikationsfrågor
Formulera budskap
Arbeta med webbsidor
Ta fram underlag för t ex sponsrade inlägg i digitala kanaler
Ta fram informationsmaterial i form av exempelvis informationsblad
Samarbeta med övriga kommunikatörer på avdelningen


Krav för tjänsten

Högskoleexamen 180hp (tidigare 120hp) inom medie- och kommunikationsvetenskap eller annan utbildning som Trafikverket sammantaget bedömer som likvärdig.
Minst två (2) års (24 månader) erfarenhet av operativt kommunikationsarbete med komplexa kommunikativa uppdrag.
Erfarenhet av arbete i MS Office.
Goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop).
Erfarenhet av arbete i webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver)
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift.
Erfarenhet av minst två (2) tidigare uppdrag där arbetet bestått i att coacha medarbetare eller chefer i kommunikationsfrågor.
Kunna lämna två (2) referenser som styrker ovan krav


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår från och med så snart som möjligt och pågår till 2022-12-31 med möjlighet till förlängning. Stationeringsort bestäms vid uppdragsstart och är Malmö eller Kristianstad. Delar av arbetet kan även genomföras på distans efter överenskommelse. 

Ansökan 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-04-10. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Louise Ericson på [email protected].

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Service företag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen. Visa mindre

Redovisningsekonom till Länsstyrelsen i Skåne

Ansök    Apr 29    Novare Bemanning AB    Redovisningsekonom
Länsstyrelsen Skånes uppdrag är att skapa samhällsnytta – det gör myndigheten genom att ta ansvar för samhällsbygget, skydda miljön och investera i landsbygden. Målet är att göra det bästa för Skåne och bidra till goda livsvillkor och en hållbar utveckling, så att natur- och kulturvärden bevaras, miljön skyddas, landsbygden utvecklas och samhället byggs på goda grunder och ur ett jämställt perspektiv. Arbetsgivare: Novare Bemanning Är du redovisningsekon... Visa mer
Länsstyrelsen Skånes uppdrag är att skapa samhällsnytta – det gör myndigheten genom att ta ansvar för samhällsbygget, skydda miljön och investera i landsbygden. Målet är att göra det bästa för Skåne och bidra till goda livsvillkor och en hållbar utveckling, så att natur- och kulturvärden bevaras, miljön skyddas, landsbygden utvecklas och samhället byggs på goda grunder och ur ett jämställt perspektiv. Arbetsgivare: Novare Bemanning

Är du redovisningsekonom och vill arbeta på en myndighet med uppdraget att ansvara för den statliga förvaltningen? Vill du arbeta i ett redovisningsteam med sex andra engagerade kollegor? Då har vi en tjänst för dig! Länsstyrelsen i Skåne söker nu en kunnig redovisningsekonom.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker Länsstyrelsen i Skåne en engagerad redovisningsekonom. I den här tjänsten kommer du att ingå i enhetens redovisningsteam som består av 6 personer. Teamet ansvarar bland annat för redovisning, leverantörsreskontra, kundreskontra, inbetalningar och e-handel. Som redovisningsekonom arbetar du nära redovisningsansvarige och har ett brett uppdrag inom redovisning. För att trivas i rollen ser vi att du är van vid hanteringen av nedanstående arbetsuppgifter. Länsstyrelsen kommer självklart däremot att lära upp dig i samtliga delar så att du har möjlighet att sätta dig in i just deras organisation.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter

Omföringar med excelerator, inläsning av bokföringsorder
Skattedeklaration digitalt hos Skatteverket
Godkänna utbetalningsorder manuellt och i bank
Koncernredovisning i Hermes
Bokföring av lönegarantiutbetalningar (upplärning sker).
Tidredovisning, rättningar och bokföring (upplärning sker).


Krav för tjänsten

gymnasium eller likvärdig utbildning
utbildning inom aktuellt område
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Goda kunskaper i förekommande bokföringssystem
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift


Erfarenhet av Agresso, Unit4 ERP
Erfarenhet av systemförvaltaruppgifter, upplägg av behörigheter, koder mm.
Kännedom av VISMA Proceedo eller annat fakturasystem
Erfarenhet av Statlig löpande redovisning.


Ha förmågan att vara ett bollplank i moms och skattefrågor
Ha förmågan att vara ett bollplank i redovisningsfrågor, mot verksamhet och ekonomienheten
Vara kunnig i representations-, skatt- och momsregler
Erfarenhet av avstämning av bankkonto vid månadsbokslut
Kännedom kring anläggningsredovisning, registrering och avskrivningar
Kunskaper kring avstämning av balanskonto och periodisering av fakturor


Uppdragsperiod och omfattning

Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår från och med den 2:a maj till och med den 30:e september, 2022.

Ansökan

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-05-06. Du är varmt välkommen!

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss.

Hoppas vi ses!

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen Visa mindre

Redovisningsekonom till Länsstyrelsen i Skåne

Ansök    Apr 14    Novare Bemanning AB    Redovisningsekonom
Är du redovisningsekonom och vill arbeta på en myndighet med uppdraget att ansvara för den statliga förvaltningen? Vill du arbeta i ett redovisningsteam med sex andra engagerade kollegor? Då har vi en tjänst för dig! Länsstyrelsen i Skåne söker nu en kunnig redovisningsekonom. För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välar... Visa mer
Är du redovisningsekonom och vill arbeta på en myndighet med uppdraget att ansvara för den statliga förvaltningen? Vill du arbeta i ett redovisningsteam med sex andra engagerade kollegor? Då har vi en tjänst för dig! Länsstyrelsen i Skåne söker nu en kunnig redovisningsekonom.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker Länsstyrelsen i Skåne en engagerad redovisningsekonom. I den här tjänsten kommer du att ingå i enhetens redovisningsteam som består av 6 personer. Teamet ansvarar bland annat för redovisning, leverantörsreskontra, kundreskontra, inbetalningar och e-handel. Som redovisningsekonom arbetar du nära redovisningsansvarige och har ett brett uppdrag inom redovisning. För att trivas i rollen ser vi att du är van vid hanteringen av nedanstående arbetsuppgifter. Länsstyrelsen kommer självklart däremot att lära upp dig i samtliga delar så att du har möjlighet att sätta dig in i just deras organisation.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter

Omföringar med excelerator, inläsning av bokföringsorder
Skattedeklaration digitalt hos Skatteverket
Godkänna utbetalningsorder manuellt och i bank
Koncernredovisning i Hermes
Bokföring av lönegarantiutbetalningar (upplärning sker).
Tidredovisning, rättningar och bokföring (upplärning sker).


Krav för tjänsten

Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Goda kunskaper i förekommande bokföringssystem
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift




Erfarenhet av Agresso, Unit4 ERP
Erfarenhet av systemförvaltaruppgifter, upplägg av behörigheter, koder mm.
Kännedom av VISMA Proceedo eller annat fakturasystem
Erfarenhet av Statlig löpande redovisning.




Ha förmågan att vara ett bollplank i moms och skattefrågor
Ha förmågan att vara ett bollplank i redovisningsfrågor, mot verksamhet och ekonomienheten
Vara kunnig i representations-, skatt- och momsregler
Erfarenhet av avstämning av bankkonto vid månadsbokslut
Kännedom kring anläggningsredovisning, registrering och avskrivningar
Kunskaper kring avstämning av balanskonto och periodisering av fakturor


Uppdragsperiod och omfattning

Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår från och med den 2:a maj till och med den 30:e september.

Ansökan

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-04-22. Du är varmt välkommen!

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss.

Hoppas vi ses!

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen Visa mindre

Administratör till Trafikverket i Malmö

Trafikverket jobbar med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle. Brinner du för att arbeta administrativt med planering och koordinering och ... Visa mer
Trafikverket jobbar med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Brinner du för att arbeta administrativt med planering och koordinering och har arbetat minst ett år som administratör? Vill du arbeta i ett samhällsvikigt uppdrag där du får möjlighet att göra skillnad för näringslivet, privatpersoner och samhället i stort? Då har vi uppdraget för dig!

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Nu har vi en möjlighet för dig att arbeta med administration hos Trafikverket. I den här rollen kommer du att vara ett administrativt stöd till enhet Trafikplanering, Kapacitetsoptimering Syd, samt för enhetschefen. Du kommer att ansvara för att koordinera, förbereda, följa upp och dokumentera möten. Du kommer även att arbeta i olika interna system med diverse administration. I rollen förekommer kontakt med såväl interna som externa aktörer. 

Exempel på övergripande arbetsuppgifter 

Boka möten och lokaler (interna och externa)
Skicka kallelser och följa upp svar så att svar och anmälningar inkommer från deltagarna.
Sammanställa material inför möten
Skriva minnesanteckningar och föra protokoll vid möten.
Mata in uppgifter i Trafikverkets system för resenärsinformation.
Arbetet innebär även att ha kontakt med externa aktörer.


Krav för tjänsten

Allmän gymnasiekompetens från högskoleförberedande program
Flytande svenska i tal och skrift
Mycket goda datakunskaper
Goda kunskaper i officepaketet
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som administratör


Då detta uppdrag är säkerhetsklassat behöver du genomgå en registerkontroll utan anmärkning innan anställning.

Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid under kontorstider och startar enligt överenskommelse med en uppdragslängd på 6 månader, med möjlighet till förlängning på ytterligare 6 månader. Stationeringsort är Malmö, resor kan förekomma i tjänsten.

 

Ansökan 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2021-02-02. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Louise Ericson på [email protected]

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Service företag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen Visa mindre

Controller till myndighet i Malmö

Ansök    Jan 20    Novare Bemanning AB    Controller
Är du en engagerad controller som vill vara med och utveckla ekonomistyrningen på en attraktiv myndighet i Malmö? Då har vi ett perfekt uppdrag för dig! Just nu har vi chansen att tillsammans bidra med värdefulla resurser till en myndighet som gör skillnad för näringslivet, privatpersoner och samhället i stort. För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karri... Visa mer
Är du en engagerad controller som vill vara med och utveckla ekonomistyrningen på en attraktiv myndighet i Malmö? Då har vi ett perfekt uppdrag för dig! Just nu har vi chansen att tillsammans bidra med värdefulla resurser till en myndighet som gör skillnad för näringslivet, privatpersoner och samhället i stort.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!? 

Om uppdraget 

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Vi behöver nu dig som vill arbeta som controller inom VO Investering och verksamhetsstyrning på enheten för ekonomi hos en myndighet i Malmö. Rollen ingår i ett team tillsammans med övriga controllers på enheten och arbetar i nära samverkan med andra inom verksamhetsstyrning, projektverksamheten och specialiststödet. Arbetet innebär att även utveckla ekonomistyrningen utifrån direktiv från övergripande nivå samt bidra till att säkerställa att projekten följer beslutade rutiner och arbetssätt inom området. Det förekommer även att hålla i utbildningar och implementeringar av nya arbetssätt.

Vi vill gärna berätta mer om uppdraget under nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi har även då möjlighet att gå ut med myndighetens namn och beskriva organisationens specifika uppdrag. Tillsammans skapar vi värde för samhället i stort.   

Exempel på övergripande arbetsuppgifter? 

Stöd till projektenhetschef i uppföljning och analys av projektportföljen
Stöd till projektledare och projektingenjörer i ekonomiska frågor
Löpande arbete med avvikelsehantering, månads- och tertialuppföljning samt uppföljning och analys av ekonomiskt utfall 


Krav för tjänsten 

Högskoleexamen om minst 180 hp inom ekonomi eller annan likvärdig utbildning som Trafikverket bedömer likvärdig.
Minst 5 (fem) års arbetslivserfarenhet som controller
Mycket goda kunskaper i Excel
Kunskaper i ekonomisystemet Agresso
Erfarenhet av statlig redovisning
Kunna kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift.
Erfarenhet av Fujitsu C7 – minst 5 månaders erfarenhet
Erfarenhet av Stratsys - minst 5 månaders erfarenhet
Erfarenhet av att, som controller, ha arbetat med statlig bemyndiganderedovisning 


Vi söker dig som har förmåga att  

Samarbeta väl
Kunna skapa goda relationer och engagemang
Inneha ett strukturerat och proaktivt arbetssätt
Ha en god problemlösande analysförmåga
Självständigt driva arbetet
Kunna kommunicera väl


Uppdragsperiod och omfattning? 

Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår från och med 2022-02-16 eller snarast efter kontraktstecknande till och med 2022-08-31, med möjlighet till förlängning.

Ansökan? 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-01-31. Du är varmt välkommen!? 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så tveka inte att kontakta oss.  

Hoppas vi ses!? 

Som konsult hos oss 

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.  

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.  

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen Visa mindre