Lediga jobb Paf Rekrytering AB i Malmö

Se alla lediga jobb från Paf Rekrytering AB i Malmö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Malmö som finns inom det yrket.

Teknisk Projektledare, Projektör inom Fiber till Vellinge Stadsnät AB

Vellinge Stadsnät AB En lokalt förankrad digital infrastruktur som bygger på öppna lösningar. Genom att ansluta dig till vårt öppna stadsnät får du tillgång till ett flertal leverantörer och tjänster – och kan välja det utbud/de lösningar som passar bäst för just dig. Genom hög service och en hållbar och trygg infrastruktur är vi det självklara valet av samarbetspartner, för kommunens invånare, företag och kommunala verksamheter. Vi har som målsättning ... Visa mer
Vellinge Stadsnät AB

En lokalt förankrad digital infrastruktur som bygger på öppna lösningar. Genom att ansluta dig till vårt öppna stadsnät får du tillgång till ett flertal leverantörer och tjänster – och kan välja det utbud/de lösningar som passar bäst för just dig. Genom hög service och en hållbar och trygg infrastruktur är vi det självklara valet av samarbetspartner, för kommunens invånare, företag och kommunala verksamheter. Vi har som målsättning att tillhöra de marknadsledande företagen, inom digital infrastruktur och öppna stadsnät, i Sverige. Vellinge stadsnät AB ägs till 100% av Vellinge Kommun och via vårt nät ger vi redan mer än 10 000 anslutningar en bättre digital vardag. Och fler skall det bli! Läs gärna mer om oss via: https://vesab.se/

Om verksamheten
Vellinge stadsnät AB driver sedan 2014 ett öppet stadsnät inom Vellinge kommun. Vi är ett litet team på fyra personer som på ett öppet och prestigelöst sätt samarbetar och brinner för att leverera bästa möjliga fibernät, samtidigt som vi utvecklar bolagets rutiner och processer. Under de närmaste åren kommer vi att ha fullt fokus på fortsatt utbyggnad och konsolidering av vårt fibernät. För att nå våra mål digitaliserar vi våra arbetssätt samtidigt som vi driver flera förbättringsprojekt tillsammans med våra samarbetspartners. Vi lovar att du kommer att få vara med på en spännande utvecklingsresa – hoppas att du vill vara med?

Om tjänsten
Rollen som Teknisk projektledare / Projektör är en utökning av vårt team. Tillsammans med vår nuvarande Projektledare / Projektör kommer du att ha stora möjligheter att påverka hur ni tillsammans väljer att fördela era arbetsuppgifter och ansvarsområden. Eftersom en stor del av det dagliga arbetet sker i nära samarbete med våra samarbetspartners kommer balansen mellan ditt eget operativa arbete och den löpande hanteringen av beställningar (kravställning, planering, uppföljning och strategi) att vara viktig del av din kommande utmaning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Nätprojektering och dokumentation – enligt Robust Fiber. (Vi tittar samtidigt på ny NIS-lösning)
- Besvara och bereda svar på förfrågningar, offerter, i samråd med kollegor och partners
- Teknisk support (2nd line) för kunder och partners - utföra felsökning/åtgärder i fält (Noder/fiber)
- Delta i tekniska förstudier, med tillhörande nätplanering, i samband med utveckling och införande av nya funktioner och tjänster (t.ex.: IoT)

Vi utgår från våra fantastiskt fina kontorslokaler, på Prästgatan 2, i Vellinge, och du kommer att rapportera direkt till vår VD.

Om dig
Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot projektering, inom t.ex., bredband, fiber eller elnät, men din yrkeserfarenhet och din kunskap väger tyngst. Du har förmodligen arbetat i en liknanden roll i några år, och är helt bekväm i hantverket, men känner att det är dags för en roll där du får stora möjligheter att påverka och där man aktivt strävar mot moderna arbetssätt och arbetsverktyg. Du trivs med eget ansvar och vet att det är viktigt med uppföljning och en tät kommunikation med alla parter. Vi förutsätter att du har en hög IT-vana, att du har körkort, och att du behärskar svenska, och gärna även engelska, i tal och skrift.

Som person är du öppen, tydlig och engagerande. Du arbetar strukturerat och trivs i en omväxlande roll med såväl dagliga praktiska uppgifter som strategiska beslut och vägval. Naturligtvis är du serviceinriktad och brinner för att utveckla samspelet mellan människa och teknik. Du är initiativrik, men förlorar inte fokus på det som för arbetet framåt.

Kontakt
Vi samarbetar med PAf Rekrytering i denna rekrytering. Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via länken nedan eller via www.pafrekrytering.se Efter slutförd rekrytering finns du kvar i PAf:s kandidatbank och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar.

Tillträde till tjänsten kan ske omgående och vi arbetar därför med ett löpande urval.

Sista ansökningsdag: 2022-11-21

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering, i Malmö.
Björn P Larsson: 072-572 36 70 eller via mail: [email protected]

Vi ser fram emot din ansökan!

Sökord: projektör / fiberprojektör / projektledare / bredband / Robust Fiber / dpCom / NIS / AutoCad / dokumentatör / fibertekniker / projektingenjör / beredare / dokumentationstekniker / IoT / Visa mindre

Redovisningskonsult till Outsource - Redovisning och Rådgivning, i Malmö

Ansök    Dec 10    Paf Rekrytering AB    Redovisningskonsult
Outsource Outsource är en byrå med fokus på entreprenörskap och företagande med tjänster inom rådgivning och redovisning. Byrån startades för att vi har ett starkt intresse för ekonomi och för att vi även såg ett stort behov av bättre lösningar för små och medelstora företag. Vi ser alltid till vår kunds hela affär och inte enbart till redovisningen. Vi är engagerade i våra klienters verksamheter och ser gärna att man vänder sig till oss för sina företa... Visa mer
Outsource

Outsource är en byrå med fokus på entreprenörskap och företagande med tjänster inom rådgivning och redovisning. Byrån startades för att vi har ett starkt intresse för ekonomi och för att vi även såg ett stort behov av bättre lösningar för små och medelstora företag. Vi ser alltid till vår kunds hela affär och inte enbart till redovisningen. Vi är engagerade i våra klienters verksamheter och ser gärna att man vänder sig till oss för sina företagsrelaterade behov. Det är få saker som vi inte kan lösa inom våra etablerade nätverk.

Vi möjliggör ett bekymmersfritt företagande! Se närmare: https://www.outsource-ba.com/

Om tjänsten
Vi erbjuder dig en riktigt spännande och intressant tjänst. Vi är en byrå som verkligen drivs av att arbeta nära våra kunder och med alla delar av deras löpande behov av bokföring, bokslut, lön och rådgivning. Som en av våra erfarna Redovisningskonsulter har du naturligtvis egna kunder – främst ägarledda, mindre aktiebolag. Du blir en av våra ambassadörer och ett viktigt bollplank, i nära samarbete med kunniga kollegor. Vi arbetar alltid i kundteam/par (ansvarig och stödjande) och vårt interna administrativa stöd ger dig möjlighet att fokusera på det som är viktigt och utvecklande för dina kunder. I våra uppdrag är den rådgivande rollen alltid mycket uppskattad och för oss har det alltid varit en tydligt prioriterad del av vårt erbjudande. Vi sitter centralt i nyrenoverade lokaler på Skeppsbron 3, i Malmö, men naturligtvis går det bra att välja hemmakontoret, de dagar som det passar dig bättre. Du rapporterar direkt till vår VD.

Om dig
Du har förmodligen en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, men det är ännu viktigare att du har med dig flera års erfarenhet, från en liknande roll med ett eget kundansvar. Du är van vid att arbeta med stor yrkesmässig bredd och du trivs med den omväxling som det ger. Vi värdesätter din erfarenhet och ditt genuina intresse för bokslut/redovisning (lön) men du behöver inte vara auktoriserad (FAR/SRF). Du är intresserad av digitaliseringen och tar gärna till dig de effektiviseringar/nya arbetssätt som det ger. Naturligtvis är du en van användare av systemstöd (t.ex. Visma/Fortnox) och du behärskar både svenska och engelska, flytande, i tal och skrift.

Som person har du en hög samarbetsförmåga, är kvalitetsinriktad, strukturerad och självgående. Du har ett genuint intresse av service och vet med dig att du är en ansvarstagande entreprenör – är bra på att prioritera och har en naturlig blick för det som effektiviserar och driver utvecklingen framåt.

Kontakt
Vi samarbetar med PAf Rekrytering i denna rekrytering. Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via länken nedan eller på www.pafrekrytering.se. Efter fullgjord registrering finns du i PAf:s databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell.

Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer.

Sista ansökningsdag: 2022-01-30.

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering, i Malmö:
Björn P Larsson: 072-572 36 70 eller via mail: [email protected]

Välkommen med din ansökan.

Sökord: redovisningskonsult / bokslut / redovisning / bokföring / löneadministration / årsredovisning Visa mindre

Specialistsäljare Väg & Trafik Malmö

Ansök    Jul 5    Paf Rekrytering AB    Utesäljare
Ramirent RentSafe Sverige AB är en del av Ramirent och ligger nu i en expansiv fas och behöver en specialistsäljare inom området. Placeringsort för tjänsten är Malmö med en radie på ca 10 mil. Som Specialistsäljare kommer du att arbeta med: ? Bearbetning av befintliga kunder ? Bearbetning av nya kundgrupper ? Göra offerter ? Informationsmöten, både interna och externa ? Viss inblandning i projekt (inte drift av projekt) Din profil Vi söker dig... Visa mer
Ramirent

RentSafe Sverige AB är en del av Ramirent och ligger nu i en expansiv fas och behöver en specialistsäljare inom området. Placeringsort för tjänsten är Malmö med en radie på ca 10 mil.

Som Specialistsäljare kommer du att arbeta med:

? Bearbetning av befintliga kunder
? Bearbetning av nya kundgrupper
? Göra offerter
? Informationsmöten, både interna och externa
? Viss inblandning i projekt (inte drift av projekt)

Din profil

Vi söker dig:
? Som har en gedigen säljbakgrund och ett stort kontaktnät
? Är van att bryta ”ny” mark och är självständig
? Det är en stor fördel om man har branscherfarenhet och arbetat mot kundgruppen – Anläggnings- och byggföretag och gärna erfarenhet ifrån Väg & Trafik, alternativt har du stor förståelse för säkerhet
? Vi ser det som en fördel om du är utbildad på Arbete på väg 1–3
? Lätt att samarbeta med sina kollegor
? Vill vara med att utveckla något nytt

Vad kan Ramirent erbjuda dig?

? Att vara med och bygga upp Väg &Trafik; en verksamhet som är ett satsningsområde för Ramirent
? Ett antal egenutvecklade produkter
? Jobba i en liten sammansvetsad grupp
? Stora möjligheter att utvecklas personligen
? Korta beslutsvägar

Tjänsten är en tillsvidareanställning.

Omfattning:
Tjänsten är på heltid. Vi ser gärna att du tillträder tjänsten så snart som möjligt. Låter det intressant?

Välkommen med din ansökan!
Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via: www.pafrekrytering.se.
För frågor rörande tjänsten vänligen kontakta Peter Sundqvist, Försäljningschef Väg & Trafik Sverige, maila [email protected] eller kontakta Camilla Jacobsson, rekryteringskonsult 0707- 500 385.

Efter fullgjord registrering finns du i PAf:s databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell.

Under rekryteringsprocessen arbetar vi med ett löpande urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

RAMIRENT är ett ledande serviceföretag inom byggbranschen och övriga industrier. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Det gör vi genom att leverera de bästa maskin- och säkerhetslösningarna med en oslagbar service och kunskap. Våra kundcenter finns över hela landet, från Kiruna i norr till Trelleborg i söder. Ramirent har verksamhet i nio länder och är ett av Europas ledande företag, inom maskinuthyrningsbranschen. Ramirent tillhör sedan 2019 Loxamgruppen, vilket är världens tredje största maskinuthyrningsbolag. Gear Up. Ramirent – Din lokala maskinuthyrare. Visa mindre

Ekonomiassistent, kontorsassistent till Outsource - Redovisning och Rådgivn

Ansök    Feb 10    Paf Rekrytering AB    Ekonomiassistent
Outsource Outsource är en byrå med fokus på entreprenörskap och företagande med tjänster inom rådgivning och redovisning. Byrån startades för att vi har ett starkt intresse för ekonomi och för att vi även såg ett stort behov av bättre lösningar för små och medelstora företag. Vi ser alltid till vår kunds hela affär och inte enbart till redovisningen. Vi är engagerade i våra klienters verksamheter och ser gärna att man vänder sig till oss för sina företa... Visa mer
Outsource

Outsource är en byrå med fokus på entreprenörskap och företagande med tjänster inom rådgivning och redovisning. Byrån startades för att vi har ett starkt intresse för ekonomi och för att vi även såg ett stort behov av bättre lösningar för små och medelstora företag. Vi ser alltid till vår kunds hela affär och inte enbart till redovisningen. Vi är engagerade i våra klienters verksamheter och ser gärna att man vänder sig till oss för sina företagsrelaterade behov. Det är få saker som vi inte kan lösa åt kunden inom våra etablerade nätverk. Vi möjliggör ett bekymmersfritt företagande!

Om tjänsten
I din roll som ekonomi- och kontorsassistent kommer du att stödja vår VD, och övriga redovisningskonsulter, med olika administrativa uppgifter, så som mail/post/korrespondens samt löpande hantering av kund- och leverantörsfakturor (Bokföringsuppgifter och administration). Rollen är varierande och bred. Du kommer att arbeta med vår egen interna administration, för Outsource (som bolag), och med stödjande uppgifter för våra redovisningskonsulter i deras pågående kunduppdrag. Eftersom rollen är ny för oss har du goda möjlighet att vara med och utforma/påverka dina arbetsområden. Vi kommer säkert att kontinuerligt behöva diskutera och prioritera vilka uppgifter som naturligt skall hamna på ditt bord. Tjänsten är placerad på vårt kontor (Skeppsbron 3, i Malmö) och du rapporterar direkt till vår VD.

Om dig
Du har förmodligen skaffat dig en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och vi utgår ifrån att du har arbetat några år i en liknande roll. Du är van vid att ge stöd/support och trivs med den omväxling och frihet som det ger. Vi värdesätter din administrativa erfarenhet inom bokföring/redovisning samt att du är en van användare av systemstöd (t.ex. Visma/Fortnox). Naturligtvis har du en mycket god IT-vana och du behärskar svenska och engelska flytande – i tal och skrift.

Som person har du en hög samarbetsförmåga, är kvalitetsinriktad, strukturerad och självgående.
Du har ett genuint intresse av service/support och vet med dig att du är företagsam och ansvarstagande – är bra på att prioritera och har en naturlig blick för ”nästa steg”.

Kontakt
Vi samarbetar med PAf Rekrytering i denna rekrytering. Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via länken nedan eller på www.pafrekrytering.se. Efter fullgjord registrering finns du i PAf:s databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell.

Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer.

Sista ansökningsdag: 2021-03-15.

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering, i Malmö:
Björn P Larsson: 072-572 36 70 eller via mail: [email protected]

Välkommen med din ansökan

Sökord: ekonomiassistent / kontorsasstent / administratör / VD-assistent / support / bokföring / redovisningsassistent / Visa mindre

Självgående Utesäljare till Chefs Fresh AB

Ansök    Dec 3    Paf Rekrytering AB    Utesäljare
Chefs Fresh Är du en självgående säljare som drivs av framgång och älskar att göra affärer? Har du lätt för att strukturera och planera ditt arbete? Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Utesäljare! Om företaget Chefs Fresh är det senaste tillskottet i Chefs Culinar familjen. Chefs Fresh är samarbetspartnern för dig som önskar lokal styckning och beredning av kött från såväl lokala som internationella leverantörer. Chefs Culinar är en familje... Visa mer
Chefs Fresh

Är du en självgående säljare som drivs av framgång och älskar att göra affärer? Har du lätt för att strukturera och planera ditt arbete? Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Utesäljare!

Om företaget
Chefs Fresh är det senaste tillskottet i Chefs Culinar familjen.
Chefs Fresh är samarbetspartnern för dig som önskar lokal styckning och beredning av kött från såväl lokala som internationella leverantörer.
Chefs Culinar är en familjeägd restauranggrossist grundad 1974 av Gerhard Lütje,
Bland deras kunder finns restauranger, caféer och storkök av olika storlekar.
Leveransen av varor till kunderna sker i deras egna lastbilar framförda av chaufförer anställda i företaget. Detta borgar för en hög kvalitet och en god personlig relation.

Dina arbetsuppgifter
Som Utesäljare hos Chefs Fresh blir du ansvarig över hela säljprocessen från start till mål. Fokus kommer ligga på att vårda de befintliga kunderna, men när du blivit varm i kläderna skall du även utöka din kundportfölj med nya kunder. Du kommer att arbeta i en dynamisk och kreativ miljö med stora utvecklingsmöjligheter. Ditt distrikt kommer innefatta Malmö och Lund med omnejd och du utgår från vårt kontor i Malmö.

Kriterier för tjänsten

• Du har minst ett par års erfarenhet från fältförsäljning B2B.
• Du har tidigare bakgrund från försäljning och gärna restaurangbranschen.
• Du har ett öga för att se affärsmöjligheter och är orädd inför uppgiften.
• Du har vana att prata med beslutsfattare och är riktigt vass på avslut.
• Du är mogen, självständig och tar stort ansvar för att leverera resultat.
• Du är prestigelös, kommunikativ och sätter alltid kvalitet i fokus.
• Du pratar och skriver såväl svenska som engelska flytande.

Lön och villkor
Man erbjuder fast lön plus provision samt övriga förmåner såsom tjänstepension och friskvårdsbidrag. Arbetstiden är vanliga kontorstider måndag till fredag. Bolaget har kollektivavtal.

Missa inte chansen. Ansök nu.
Vi ser dig för den du är. Har du rätt erfarenhet, passion och målmedvetenhet platsar du. Är du redo?

Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via: www.pafrekrytering.se.
För mer information kontakta Marie Rosenlund, 070-968 30 88, [email protected]

Efter fullgjord registrering finns du i PAf:s databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell.

Under rekryteringsprocessen arbetar vi med ett löpande urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sökord: säljare, livsmedel, chark, restaurang, storkök, B2B, Malmö Visa mindre

Produktionschef, Återvinning & Materialsortering till Sysav-koncernen, i Ma

Produktionschef, Återvinning & Materialsortering till Sysav-koncernen, i Malmö. Vill du vara med och bygga upp och utveckla vår nya produktionsorganisation? Om tjänsten Till sommaren bildar vi ett nytt verksamhetsområde med fokus på att utveckla och driva våra anläggningar för återvinning och materialsortering. Vi kommer att starta två nya automatiserade sorteringsanläggningar, en för slagg/aska och en för textil. Sedan tidigare har vi vår återvinning ... Visa mer
Produktionschef, Återvinning & Materialsortering till Sysav-koncernen, i Malmö.

Vill du vara med och bygga upp och utveckla vår nya produktionsorganisation?

Om tjänsten
Till sommaren bildar vi ett nytt verksamhetsområde med fokus på att utveckla och driva våra anläggningar för återvinning och materialsortering. Vi kommer att starta två nya automatiserade sorteringsanläggningar, en för slagg/aska och en för textil. Sedan tidigare har vi vår återvinning av matavfall och vi planerar för ytterligare fler anläggningar i framtiden. Detta är med andra ord en fantastisk möjlighet att få vara med och bygga upp och utveckla vår nya produktionsorganisation.

I rollen som produktionschef kommer du att ansvara för att driva och styra den dagliga verksamheten vid anläggningarna, detta gör du tillsammans med dina direktrapporterande produktionsledare. Inledningsvis blir det viktigt att ta fram och implementera alla arbetsprocesser och etablera samarbeten med olika stödfunktioner. Naturligtvis har du budgetansvar för drift av anläggningarna och tillsammans med avdelningschefen för Återvinning och Materialsortering tar du fram de nyckeltal som verksamheten behöver för sin fortsatta utveckling och styrning.

Du kan se fram emot en spännande utvecklingsresa, i en roll med mycket tydlig koppling till vår generations viktigaste utmaning – dvs hållbar miljöutveckling. Vi kommer att ge dig stora möjligheter att påverka, utveckla och driva inom dina ansvarsområden. Du rapporterar direkt till Avdelningschefen och ingår i ledningsgruppen. Anläggningarna, och du, är placerade i anslutning till Sysavs huvudkontor, i Malmö.

Du som ledare
En stark värdegrund och en positiv företagskultur är en självklarhet att eftersträva i vårt arbete. Sysav står för ett öppet, inkluderande och tillitsbaserat ledarskap. Som ledare på Sysav prioriterar du ditt ledarskap och har vilja, mod och engagemang att ständigt utveckla dig själv och dina medarbetare. För att trivas i rollen är det viktigt att du:

• har ett genuint intresse för ditt kompetensområde
• har en god analysförmåga och ett helhetsperspektiv
• är kommunikativ och tydlig gentemot både medarbetare och organisation
• har lätt för att samarbeta
• har god självkännedom

Kompetenser/egenskaper
Förutom din goda ledarförmåga tror vi att du har en relevant högskoleutbildning och flera års yrkeserfarenhet inom en liknande befattning, med underställda produktionsledare. Du är van vid att arbeta med olika LEAN-verktyg och mot mål i nära samarbete med olika stödfunktioner. Det är värdefullt om du har varit med om att bygga upp en ny produktion och gjort en utvecklingsresa, såväl tekniskt som ledarskapsmässigt. Naturligtvis har du tidigare erfarenhet från en roll med budgetansvar. Vi tror att det är en fördel om du har en bakgrund inom anläggningsintensiv produktion som givit dig en teknisk och verksamhetsmässig förståelse. Du har erfarenhet av affärssystem, underhållssystem och processtöd för uppföljning (BI) och behärskar naturligtvis Officepaketet mycket väl. Du har B-körkort, och har lätt för att uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska

Som person har du ett genuint intresse av produktion och är en mycket god ledare som naturligt får med dig dina medarbetare på resan, du ser möjligheter och utmaningar som något positivt. Du är bra på att planera, kommunicera och organisera ditt arbete vilket gör att du på ett tydligt och samarbetsinriktat sätt driver verksamheten framåt.

Om Sysav
”Sysav bidrar till att skapa världens mest hållbara region, för denna och kommande generationer. Vi gör det tillsammans med ansvar och engagemang”. Så lyder Sysavs vision och värdegrund. Sysavs fokus på hållbarhet, miljö och innovation i samarbete med andra har gjort att företaget är internationellt erkänt inom hållbar avfallshantering, vilket vi är mycket stolta över. Läs mer om oss på: https://www.sysav.se/Om-oss/

På Sysav strävar vi efter en mångfald som innefattar en bredd av olika kunskaper, förutsättningar, erfarenheter, identiteter och bakgrunder, därför ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.

Berörda fackliga organisationer nås via Sysavs växel tfn 040-635 18 00.

Kontakt och Ansökan
Vi samarbetar med PAf Rekrytering i denna rekrytering. Tjänsten söker du genom att registrera din ansökan och CV, via denna länk: (http://bit.ly/2upTWKm) eller på: www.pafrekrytering.se.

Efter fullgjord registrering finns du i PAf:s databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell. Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer.

Sista ansökningsdag: 2020-04-15.

För närmare information om tjänsten är du mycket välkommen att kontakta PAf Rekrytering, i Malmö: Björn P Larsson: 072-572 36 70 eller via mail: [email protected]

Välkommen med din ansökan.

Sökord: produktionschef / produktionsansvarig / LEAN / CAPEX / 5S / verksamhetsutveckling / Visa mindre

Kvalitetsansvarig, QA, inom Återvinning & Materialsortering till Sysav-konc

Ansök    Feb 28    Paf Rekrytering AB    Kvalitetschef
Vill du vara med och bygga upp och utveckla vår nya produktionsorganisation? Om tjänsten Till sommaren bildar vi ett nytt verksamhetsområde med fokus på att utveckla och driva våra anläggningar för återvinning och materialsortering. Vi kommer att starta två nya automatiserade sorteringsanläggningar, en för slagg/aska och en för textil. Sedan tidigare har vi vår anläggning för återvinning av matavfall och vi planerar för ytterligare fler anläggningar i fr... Visa mer
Vill du vara med och bygga upp och utveckla vår nya produktionsorganisation?

Om tjänsten
Till sommaren bildar vi ett nytt verksamhetsområde med fokus på att utveckla och driva våra anläggningar för återvinning och materialsortering. Vi kommer att starta två nya automatiserade sorteringsanläggningar, en för slagg/aska och en för textil. Sedan tidigare har vi vår anläggning för återvinning av matavfall och vi planerar för ytterligare fler anläggningar i framtiden. Detta är med andra ord en fantastisk möjlighet att få vara med och bygga upp och utveckla vår nya produktionsorganisation. I rollen som Kvalitetsansvarig kommer du att ansvara för att vi skapar och utvecklar väl fungerande rutiner, metoder och kontrollplaner, så att vi presterar i enlighet med gällande standarder eller avtalade kvalitetskrav, inom respektive bransch, material och produktionsprocess.

Du kommer att arbeta mycket nära våra olika produktionsverksamheter med att utveckla och implementera nya arbetssätt för att följa/säkerställa kvalitetsmålen på inkommande och utgående material, vilket även innebära att du ansvarar för att vi utvecklar och implementerar lösningar för provtagning/verifiering. Rollen medför även ett ansvar för reklamationer (kopplat till kvalitet), med tillhörande orsaksanalyser, och att vi strukturerat följer avvikelser och genomför åtgärder som utvecklar vår produktion och våra samarbeten med leverantörer och kunder. Du kommer även att arbeta nära, stödja, vår avdelning för sälj & marknad med leverantörsuppföljningar och ge support kopplat till kvalitetskrav i våra affärsavtal.

Du kan se fram emot en spännande utvecklingsresa, i en roll med mycket tydlig koppling till vår generations viktigaste utmaning – dvs hållbar miljöutveckling. Vi kommer att ge dig stora möjligheter att påverka, utveckla och driva inom dina ansvarsområden. Du rapporterar direkt till Avdelningschefen och ingår i avdelningens ledningsgrupp. Anläggningarna, och du, är placerade i anslutning till Sysavs huvudkontor, i Malmö.

Kompetenser/egenskaper
Vi tror att du har en relevant högskoleutbildning samt flera års yrkeserfarenhet, i en liknande befattning, inom produktionsnära kvalitetsuppföljning med ett tillhörande förbättringsarbete.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med kvalitetssäkring av råmaterial genom hela kedjan från leverantör, till produktion och vidare till slutkund. Gärna med ett produktionstekniskt synsätt, men alltid för att uppnå ett bra samarbete och en hög affärsmässig nytta. VI ser gärna att du har varit med om att sätta systematik, rutiner och processer i samband med en uppstart av ny produktion och det är en fördel om du har en bakgrund inom anläggningsintensiv produktion, som givit dig en teknisk och verksamhetsmässig förståelse. Du trivs i verksamheten och är van vid att arbeta både operativt och strategiskt.

Du har erfarenhet av systematiskt kvalitetsarbete, kvalitetssystem, och gärna en förståelse för Automatiserade produktionsprocesser. Du behärskar naturligtvis Officepaketet mycket väl, har B-körkort, och har lätt för att uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska

Som person har du ett genuint intresse av kvalitet och du ser möjligheter och utmaningar som något positivt. Du är strukturerad och är bra på att planera, kommunicera och organisera ditt arbete, vilket gör att du på ett tydligt och samarbetsinriktat sätt driver dina ansvarsområden framåt.

Om Sysav
”Sysav bidrar till att skapa världens mest hållbara region, för denna och kommande generationer. Vi gör det tillsammans med ansvar och engagemang”. Så lyder Sysavs vision och värdegrund. Sysavs fokus på hållbarhet, miljö och innovation i samarbete med andra har gjort att företaget är internationellt erkänt inom hållbar avfallshantering, vilket vi är mycket stolta över. Läs mer om oss på: https://www.sysav.se/Om-oss/

På Sysav strävar vi efter en mångfald som innefattar en bredd av olika kunskaper, förutsättningar, erfarenheter, identiteter och bakgrunder, därför ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Berörda fackliga organisationer nås via Sysavs växel tfn 040-635 18 00.

Kontakt och Ansökan
Vi samarbetar med PAf Rekrytering i denna rekrytering. Tjänsten söker du genom att registrera din ansökan och CV. Via denna länk: http://bit.ly/389r5If eller på: www.pafrekrytering.se.

Efter fullgjord registrering finns du i PAf Rekryterings databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell. Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer.

Sista ansökningsdag: 2020-04-27.

För närmare information om tjänsten är du mycket välkommen att kontakta PAf Rekrytering, i Malmö: Björn P Larsson: 072-572 36 70 eller via mail: [email protected]

Välkommen med din ansökan.

Sökord: QA / QC / kvalitetschef / kvalitetskoordinator / kvalitetssamordnare / produktionsteknik / kvalitetsledning / kvalitetsansvarig / SQA / Quality Assurance / Quality Control / processteknik / orsaksanalys / reklamationer / Visa mindre

VD-assistent, Outsource - Redovisning och Rådgivning, i Malmö

Ansök    Aug 26    Paf Rekrytering AB    VD-sekreterare
Outsource Outsource är en byrå med fokus på entreprenörskap och företagande med tjänster inom rådgivning och redovisning. Byrån startades för att det fanns ett starkt intresse för ekonomi och en insikt om behovet av bättre lösningar för små och medelstora företag. Vi ser alltid till vår kunds hela affär och inte enbart till redovisningen. Vi är engagerade i våra klienters verksamheter och till oss vänder man sig för sina företagsrelaterade behov. Det är... Visa mer
Outsource

Outsource är en byrå med fokus på entreprenörskap och företagande med tjänster inom rådgivning och redovisning. Byrån startades för att det fanns ett starkt intresse för ekonomi och en insikt om behovet av bättre lösningar för små och medelstora företag. Vi ser alltid till vår kunds hela affär och inte enbart till redovisningen. Vi är engagerade i våra klienters verksamheter och till oss vänder man sig för sina företagsrelaterade behov. Det är få saker som vi inte kan lösa åt kunden inom våra väl etablerade nätverk.

Vi möjliggör ett bekymmersfritt företagande!

Om tjänsten
Vi erbjuder dig en spännande heltidstjänst som VD-assistent/konsult för en av våra kunder som sedan många år valt att samarbeta med oss inom redovisning, rådgivning och administration.

I din roll som VD-assistent kommer du naturligtvis att arbeta med många olika uppgifter men främst kommer du att löpande hantera resebokningar (kontakter m resebyrå m.m.), kalender/bokningar/möten, mail/post/korrespondens samt en del enklare löpande bokföring/administration.
Inledningsvis kommer du att ha din arbetsplats hos oss på Outsource, (Skeppsbron 3, i Malmö). Rollen kan, över tid, ge dig möjlighet att arbeta hemifrån. Vår uppdragsgivare arbetar i ett stort internationellt nätverk av kunder, samarbetspartners och är ofta på resande fot. Det betyder att du kommer att behöva anpassa dig, vara tillgänglig/flexibel, beroende på tidzoner och behov.

Om dig
Vi utgår ifrån att du har en tidigare erfarenhet från en liknande roll som assistent/sekreterare till VD eller person i en motsvarande ledande befattning, gärna i en internationell miljö. Du är van vid att ge stöd/support och trivs med den omväxling och frihet som rollen ger. Vi utgår ifrån att du har stor IT-vana och att du behärskar svenska och engelska flytande – i tal och skrift. Har du dessutom en del erfarenhet inom bokföring/redovisning och är bekant med något affärssystem t.ex.: Visma eller Fortnox – är det meriterande.

Som person har du en hög samarbetsförmåga, är kvalitetsinriktad och strukturerad. Naturligtvis har du ett genuint intresse av service/support och vet med dig att du är företagsam och ansvarstagande - bra på att prioritera och att du ofta brukar tänka ”ett steg till”.

Kontakt
Vi samarbetar med PAf Rekrytering i denna rekrytering. Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via länken nedan eller på www.pafrekrytering.se. Efter fullgjord registrering finns du i PAf:s databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell.

Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer.

Sista ansökningsdag: 2020-09-21.

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering, i Malmö:
Björn P Larsson: 072-572 36 70 eller via mail: [email protected]

Välkommen med din ansökan.

Sökord: VD-assisstent / VD-sekreterare / Support / executive assistent / marknadsassistent / Visa mindre

CTO

Om GeoSignage GeoSignage är en scale-up med en innovativ mjukvara som förbättrar upplevelsen för resenärer inom kollektivtrafiken. Företaget utvecklar ett system för GPS-styrning av trafikinformation, nyheter och reklam på TV-skärmar på bussar och tåg. Målet är att bli världsledande inom sin nisch vilket är inom räckhåll: Trots att marknaden fortfarande är i sin linda har GeoSignage redan projekt på flera platser i Europa, Nordamerika, Nya Zeeland och In... Visa mer
Om GeoSignage
GeoSignage är en scale-up med en innovativ mjukvara som förbättrar upplevelsen för resenärer inom kollektivtrafiken. Företaget utvecklar ett system för GPS-styrning av trafikinformation, nyheter och reklam på TV-skärmar på bussar och tåg.

Målet är att bli världsledande inom sin nisch vilket är inom räckhåll: Trots att marknaden fortfarande är i sin linda har GeoSignage redan projekt på flera platser i Europa, Nordamerika, Nya Zeeland och Indien.

Filosofin på GeoSignage är att ett litet team med duktiga personer kan skapa en produkt med global spridning. Visionen är att behålla företaget lätt och snabbfotat.

De kommande åren blir en spännande resa och det kommer att behövas drivna, trevliga och engagerade människor som vill jobba på en plats där man direkt påverkar företagets framtid.

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet som (senior)utvecklare och vill ta nästa steg i karriären. I rollen som CTO blir du en nyckelperson som kommer arbeta nära VD:n med att ansvara och leda utvecklingen av företagets framgångsrika Content Management System. Du kommer arbeta operativt genom att själv göra en del av programmeringen samt handleda andra utvecklare. Du kommer också arbeta strategiskt tillsammans med övriga i ledningen för att säkerställa affärsmässigheten i systemet.

Kompetens/Egenskaper
Du har en examen från universitet/högskola med inriktning IT, systemutveckling eller har en annan jämförbar erfarenhet. Du har minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet och har goda kunskaper i engelska.

Det är meriterande:
- om du är full-stack utvecklare.
- om du har erfarenheter av Python (Django), JavaScript (React), Golang, Linux och systemadministration.

Som person är du metodisk, noggrann och pragmatisk. Du har god affärsförståelse, är flexibel och van att arbeta självständigt. Du är proaktiv, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga.

Vad kan företaget erbjuda dig?
Du får möjlighet att vara med på en spännande resa i ett växande bolag. Vi erbjuder ett intressant arbete där din insats kan få stor påverkan på företagets framgång.

Välkommen med din ansökan.

Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via länk, i nedre delen av annonsen, eller direkt via vår hemsida: www.pafrekrytering.se Efter fullgjord registrering finns du i vår databas och kan bli kontaktad vid våra kommande rekryteringar, även om inte denna tjänst blev aktuell.

Tillträde snarast varför urval och intervjuer sker fortlöpande. Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering: Jan Månsson på: 0730-60 70 03 eller via: [email protected]

Sökord:, CRM-system, Python, Javascript, , Golang, Linux, ite, Nätverk Visa mindre

Inköpschef till Sysav - koncernen , i Malmö

Ansök    Maj 16    PAf Rekrytering AB    Inköpschef
Om Sysav Sysav bidrar till att skapa världens mest hållbara region, för denna och kommande generationer. Så lyder Sysavs vision. Vårt fokus på hållbarhet, miljö och innovation i samarbete med andra har gjort att företaget är internationellt erkänt inom hållbar avfallshantering, vilket vi är mycket stolta över. Moderbolaget Sysav hanterar och behandlar hushållsavfall från Sysavs ägarkommuner. Dotterbolaget Sysav Industri hanterar avfall från industrier och ... Visa mer
Om Sysav
Sysav bidrar till att skapa världens mest hållbara region, för denna och kommande generationer. Så lyder Sysavs vision. Vårt fokus på hållbarhet, miljö och innovation i samarbete med andra har gjort att företaget är internationellt erkänt inom hållbar avfallshantering, vilket vi är mycket stolta över. Moderbolaget Sysav hanterar och behandlar hushållsavfall från Sysavs ägarkommuner. Dotterbolaget Sysav Industri hanterar avfall från industrier och företag, erbjuder rådgivning och tar även emot och behandlar en mindre del utländskt avfall. Dotterbolaget Sysav Utveckling AB arbetar med forskning och utveckling inom avfallshantering. Sysav ägs av de 14 sydligaste kommunerna i Skåne. Cirka 300 personer arbetar inom koncernen som omsätter cirka 950 miljoner kronor. Se: www.sysav.se

Om tjänsten
Inköpsenheten tillhör avdelning Ekonomi & Inköp och består i dagsläget av fyra personer. Vår främsta uppgift är att driva upphandlingsprocesser på ett värdeskapande sätt för Sysavs samtliga verksamhetsområden. Vi är på en utvecklingsresa och strävar efter att ständigt utvecklas i vår roll som strategisk partner till verksamheten. Vårt ansvar är att säkerställa att samtliga inköp är gjorda på affärsmässiga grunder och med hållbarhet – både ekonomiskt, socialt och miljömässigt – i fokus.

Nu söker vi en erfaren Inköpschef som vill vara med att driva och utveckla oss, såväl dagligt operativt som strategiskt. Dina övergripande arbetsuppgifter kommer att vara en balansgång mellan ledarskap och ett eget inköps- och upphandlingsarbete. Du leder vår utvecklingsresa, hittar bästa vägen för att säkra goda värdeskapande avtal inom offentlig upphandling; ta fram förfrågningsunderlag, utvärdera anbud samt genomföra marknadsanalyser och leverantörsuppföljningar. En allt viktigare del av enhetens arbete består i att löpande utveckla och skapa förutsättningar för dialog och mätbarhet i avtal och samarbeten mellan leverantörer och våra verksamheter, både före och efter avslutad upphandling. Du förväntas vara drivande i utvecklingen av vårt kategoribaserade inköp och där ansvara för att vi tillsammans med verksamhetens representanter tar fram goda mål och strategier samt löpande analyserar och utvecklar.

Vi erbjuder en ledande position i ett mycket spännande bolag med många olika verksamhetsområden där du får stora möjligheter att påverka, utvecklas och driva inom ditt ansvarsområde. Du rapporterar direkt till CFO och kommer att vara placerad på Sysavs huvudkontor, i Malmö.

Kompetens/Egenskaper
Vi tror att du har en relevant högskoleutbildning och gärna flera års yrkeserfarenhet inom en liknande befattning, där du ansvarat för såväl operativt som strategiskt upphandlings- och inköpsarbete. Vi tror att du är van vid att leda och driva en inköpsgrupp som arbetar över en stor bredd av kategorier, tjänsteupphandlingar och entreprenader. Har du erfarenhet av att utforma, implementera och utveckla ett kategoribaserat upphandlingsarbete är det meriterande. Naturligtvis ser vi gärna att du har erfarenhet inom LOU / LUF, men det är inte ett krav. Vi utgår ifrån att du har erfarenhet av inköp, styrt och drivet via inköpssystem (t.ex. Visma Proceedo) och har du även arbetat med optimering och utveckling av arbetssätt och processer är det meriterande. Du är en van användare av något stödsystem för upphandling. (t.ex. Visma TendSign). Vi förutsätter att du är en mycket van användare av Officepaketet, att du har B-körkort och att du kan uttrycka dig väl, i både tal och skrift, på svenska och engelska

Som person har du ett genuint intresse av ditt yrkesområde och ser möjligheter och utmaningar som något positivt. Du är affärsmässig, analytisk, kommunikativ och engagerande. Naturligtvis är du bra på att leda, stödja och organisera ditt team samtidigt som du driver en projektportfölj framåt på ett tydligt och resultatorienterat sätt.

Kontakt och Ansökan
Vi samarbetar med PAf Rekrytering i denna rekrytering. Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV nedan eller gå in på www.pafrekrytering.se. Efter fullgjord registrering finns du i PAf:s databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell.

Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer.

Sista ansökningsdag: 2019-06-10.

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering, i Malmö:
Björn P Larsson: 072-572 36 70 eller via mail: [email protected]

På Sysav strävar vi efter en mångfald som innefattar en bredd av olika kunskaper, förutsättningar, erfarenheter, identiteter och bakgrunder.

Välkommen med din ansökan.

Sökord: Inköpschef / upphandling / strategisk inköpare / LOU / LUF / inköp / ramavtal / Visa mindre

Upphandlare / Strategisk Inköpare till Sysav-koncernen, i Malmö

Ansök    Jan 22    PAf Rekrytering AB    Upphandlare
Om Sysav Sysav bidrar till att skapa världens mest hållbara region, för denna och kommande generationer. Så lyder Sysavs vision. Vårt fokus på hållbarhet, miljö och innovation i samarbete med andra har gjort att företaget är internationellt erkänt inom hållbar avfallshantering, vilket vi är mycket stolta över. Moderbolaget Sysav hanterar och behandlar hushållsavfall från Sysavs ägarkommuner. Dotterbolaget Sysav Industri hanterar avfall från industrier och ... Visa mer
Om Sysav
Sysav bidrar till att skapa världens mest hållbara region, för denna och kommande generationer. Så lyder Sysavs vision. Vårt fokus på hållbarhet, miljö och innovation i samarbete med andra har gjort att företaget är internationellt erkänt inom hållbar avfallshantering, vilket vi är mycket stolta över. Moderbolaget Sysav hanterar och behandlar hushållsavfall från Sysavs ägarkommuner. Dotterbolaget Sysav Industri hanterar avfall från industrier och företag, erbjuder rådgivning och tar även emot och behandlar en mindre del utländskt avfall. Dotterbolaget Sysav Utveckling AB arbetar med forskning och utveckling inom avfallshantering. Sysav ägs av de 14 sydligaste kommunerna i Skåne. Cirka 300 personer arbetar inom koncernen som 2019 omsatte ca en miljard kronor.
Se: www.sysav.se

Om tjänsten
Enheten Upphandling och Inköp tillhör avdelningen för Ekonomi & Inköp och består i dagsläget av fyra personer. Enhetens huvudsakliga uppgift är att driva hela upphandlingsprocesser och att vara ett stöd till Sysavs samtliga verksamhetsområden inom offentlig upphandling, direktupphandling, avtalsfrågor och juridik.

Nu söker vi en erfaren upphandlare som vill vara med att driva och utveckla ett hållbart upphandlingsarbete.

Dina övergripande arbetsuppgifter kommer att vara att ta fram avtal och driva förhandlingar inom området för offentlig upphandling; ta fram förfrågningsunderlag, utvärdera anbud samt genomföra marknadsanalyser och leverantörsuppföljningar. En viktig del av arbetet består i att löpande föra en utvecklande dialog med leverantörer och våra verksamheter/verksamhetsområden, både före och efter avslutad upphandling. Du förväntas vara drivande i utvecklingen av vårt kategoribaserade inköp och där ansvara för att, tillsammans med verksamheten, ta fram mål, strategier samt löpande analysera och utveckla dina kategorier.

Du förväntas ta en ledande position och har därmed stora möjligheter att påverka, utvecklas och driva inom dina ansvarsområden. Du rapporterar direkt till Inköpschefen och du är placerad på Sysavs huvudkontor, i Malmö.

Kompetens/Egenskaper
Vi tror att du har en relevant högskoleutbildning och flera års yrkeserfarenhet inom en liknande befattning, där du ansvarat för såväl operativt som strategiskt upphandlings- och inköpsarbete. Det är positivt om du är van vid upphandlingar inom tjänster, IT (Infrastruktur, Affärssystem). Har du dessutom en teknisk bakgrund/förståelse (anläggningsprojekt) ser vi det som en fördel. Erfarenhet av att utforma, implementera och utveckla ett kategoribaserat upphandlingsarbete är också meriterande. Naturligtvis ser vi positivt på ev. tidigare erfarenhet inom LOU / LUF, men det är inte ett krav.
Vi ser gärna att du är en erfaren användare av inköpssystem (t.ex. Visma Proceedo) och är van vid stödsystem för upphandling. (t.ex. Visma TendSign). Har du dessutom haft en roll som inneburit ett systemansvar (Superuser), är det meriterande. Du behärskar naturligtvis Officepaketet mycket väl, har B-körkort, och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska och engelska

Som person har du ett genuint intresse av ditt yrkesområde och ser möjligheter och utmaningar som något positivt. Du är affärsmässig, analytisk, kommunikativ och inspirerande. Du är bra på att planera och organisera ditt arbete, är tydligt samarbetsinriktad, och driver dina projekt framåt på ett tydligt och resultatorienterat sätt.

Kontakt och Ansökan
Vi samarbetar med PAf Rekrytering i denna rekrytering. Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via denna länk: http://bit.ly/2GeDj6J eller på www.pafrekrytering.se. Efter fullgjord registrering finns du i PAf:s databas och kan komma att bli kontaktad i framtida rekryteringar, även om inte denna tjänst skulle bli aktuell.

Tillträde till tjänsten kan ske omgående. Vi arbetar därför med ett löpande urval för intervjuer.

Sista ansökningsdag: 2020-02-24.

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering, i Malmö:
Björn P Larsson: 072-572 36 70 eller via mail: [email protected]

På Sysav strävar vi efter en mångfald som innefattar en bredd av olika kunskaper, förutsättningar, erfarenheter, identiteter och bakgrunder.

Välkommen med din ansökan.

Sökord: Inköpare / upphandling / upphandlare / strategisk inköpare / LOU / LUF / ramavtal / inköp / IT / Visa mindre

Säljare till SoliFast , mellan Malmö och Uppsala – var bor du?

Ansök    Apr 16    PAf Rekrytering AB    Innesäljare
SoliFast är ett fintech-bolag i start-upfas! Vi är i en expansiv och intensiv fas där försäljning, digitalisering och kreditprocess är verksamhetens kärna. Gillar du fintech, start-ups, och är du entreprenör? Gillar du speed? Att sälja och att nå ut med bolagets erbjudande är core. Är du en del av det nya, fräscha och gillar du att utmana gamla strukturer? Det gör vi! När en bostadsrättsförening söker finansiering hos SoliFast är vår ambition att kunna g... Visa mer
SoliFast är ett fintech-bolag i start-upfas! Vi är i en expansiv och intensiv fas där försäljning, digitalisering och kreditprocess är verksamhetens kärna.

Gillar du fintech, start-ups, och är du entreprenör? Gillar du speed? Att sälja och att nå ut med bolagets erbjudande är core. Är du en del av det nya, fräscha och gillar du att utmana gamla strukturer? Det gör vi!

När en bostadsrättsförening söker finansiering hos SoliFast är vår ambition att kunna ge det bästa och mest konkurrenskraftiga erbjudandet tack vare en slimmad organisation, effektiva flöden, intelligent datahantering samt värdefulla partnerskap.

Bolaget är ett registrerat finansiellt institut hos Finansinspektionen och vår verksamhet är fullt förenlig med riskkontroll vid verksamhetsstart. Kapitalet som SoliFast lånar ut kommer från Alecta – en stabil och kundägd pensionsförvaltare med över 874 miljarder i förvaltat kapital, Europas 5:e största tjänstepensionsbolag.

Vad vi söker
Vi söker ambitiösa säljare! Du bor mellan Smygehuk och Uppsala. Du kan jobba som mäklare av privatbostäder idag eller vara en hungrig allätare. Du vill fortsätta mäkla, med tryggare inkomst och bibehållen flexibilitet och frihet, du vill jobba B2B istället för med privata konsumenter. Hur mycket vill du jobba? Heltid… deltid? Vi har utrymme för ditt behov. Som säljare hos oss kommer du ha ansvar för att säkra effektiv försäljning av fastighetslån till bostadsrättsföreningar, du kommer ha kontakt med ekonomiska förvaltare likväl som med slutkunder. Vår ambition är att vara experter inom fastighetslån till bostadsrättsföreningar för att föreningsmedlemmar runt om i Sverige ska känna sig trygga med att deras lån inte kostar mer än det behöver. Fastighetslån tillsammans med att fortlöpande kvalitetssäkra kundkontakter är ditt målområde. Då vi är ett ungt företag finns det all möjlighet att utvecklas. Vi ser gärna att du är självständig och har möjlighet att arbeta hemifrån likväl som från vårt kontor i Göteborg eller Stockholm. Du bör ha några år av försäljningserfarenhet! Som säljare kommer du ha ett nära samarbete med vår kreditavdelning samt ha ett nära samarbete med Collector Bank, då delar av de processer som är hänförliga till kredit- och processverksamhet är utlagd till Collector Bank.

Många av de interna, operativa frågorna kommer att lösas i ett nära samarbete med vår försäljningschef för södra eller mellersta Sverige. Du ingår i ett team.

Vi letar efter någon som med full energi vill ansluta till vår växande organisation.

Personliga egenskaper

• Det roligaste du vet är affärer och entreprenörskap
• Du är drivande och effektiv och gillar att jobba med högt tempo och får saker att hända. Du levererar.
• Du arbetar naturligt självständigt men är likväl är en team-player som kan kliva in i och förstå processer och affärsflöde. Som person är du social och har en förmåga att samarbeta. Du kan ta eget ansvar vilket kommer behövas i denna roll samt är strukturerad och kan koordinera flera försäljningsuppdrag samtidigt.
• Du fångar upp behov internt och externt och ser helheten i affären och i processer.

Professionella erfarenheter

• Du har lyckade säljuppdrag i din portfölj.
• Du har minst 3-5 års yrkeserfarenhet och erfarenhet från försäljning. Det är en fördel om du har arbetat med fastighetsfinansiering.
• Du kan ha erfarenhet inom fastighetskrediter, utlåning eller finansiella produkter.
• Du kan ha en bakgrund som fastighetsmäklare, från bank eller liknande verksamhet och har en grundläggande förståelse för området inklusive regelverk.

Välkommen med din ansökan.

Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via länk, i nedre delen av annonsen, eller direkt via vår hemsida: www.pafrekrytering.se Efter fullgjord registrering finns du i vår databas och kan bli kontaktad vid våra kommande rekryteringar, även om inte denna tjänst blev aktuell.

Tillträde snarast varför Urval och intervjuer sker fortlöpande. Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering: Hans Lundberg 0704-13 05 80 eller [email protected]

Sista ansökningsdag: 2019-05-15 Visa mindre

Säljare till SoliFast , mellan Malmö och Uppsala – var bor du?

Ansök    Mar 13    PAf Rekrytering AB    Innesäljare
SoliFast är ett fintech-bolag i start-upfas! Vi är i en expansiv och intensiv fas där försäljning, digitalisering och kreditprocess är verksamhetens kärna. Gillar du fintech, start-ups, och är du entreprenör? Gillar du speed? Att sälja och att nå ut med bolagets erbjudande är core. Är du en del av det nya, fräscha och gillar du att utmana gamla strukturer? Det gör vi! När en bostadsrättsförening söker finansiering hos SoliFast är vår ambition att kunna g... Visa mer
SoliFast är ett fintech-bolag i start-upfas! Vi är i en expansiv och intensiv fas där försäljning, digitalisering och kreditprocess är verksamhetens kärna.

Gillar du fintech, start-ups, och är du entreprenör? Gillar du speed? Att sälja och att nå ut med bolagets erbjudande är core. Är du en del av det nya, fräscha och gillar du att utmana gamla strukturer? Det gör vi!

När en bostadsrättsförening söker finansiering hos SoliFast är vår ambition att kunna ge det bästa och mest konkurrenskraftiga erbjudandet tack vare en slimmad organisation, effektiva flöden, intelligent datahantering samt värdefulla partnerskap.

Bolaget är ett registrerat finansiellt institut hos Finansinspektionen och vår verksamhet är fullt förenlig med riskkontroll vid verksamhetsstart. Kapitalet som SoliFast lånar ut kommer från Alecta – en stabil och kundägd pensionsförvaltare med över 874 miljarder i förvaltat kapital, Europas 5:e största tjänstepensionsbolag.

Vad vi söker
Vi söker ambitiösa säljare! Du bor mellan Smygehuk och Uppsala. Du kan jobba som mäklare av privatbostäder idag eller vara en hungrig allätare. Du vill fortsätta mäkla, med tryggare inkomst och bibehållen flexibilitet och frihet, du vill jobba B2B istället för med privata konsumenter. Hur mycket vill du jobba? Heltid… deltid? Vi har utrymme för ditt behov. Som säljare hos oss kommer du ha ansvar för att säkra effektiv försäljning av fastighetslån till bostadsrättsföreningar, du kommer ha kontakt med ekonomiska förvaltare likväl som med slutkunder. Vår ambition är att vara experter inom fastighetslån till bostadsrättsföreningar för att föreningsmedlemmar runt om i Sverige ska känna sig trygga med att deras lån inte kostar mer än det behöver. Fastighetslån tillsammans med att fortlöpande kvalitetssäkra kundkontakter är ditt målområde. Då vi är ett ungt företag finns det all möjlighet att utvecklas. Vi ser gärna att du är självständig och har möjlighet att arbeta hemifrån likväl som från vårt kontor i Göteborg eller Stockholm. Du bör ha några år av försäljningserfarenhet! Som säljare kommer du ha ett nära samarbete med vår kreditavdelning samt ha ett nära samarbete med Collector Bank, då delar av de processer som är hänförliga till kredit- och processverksamhet är utlagd till Collector Bank.

Många av de interna, operativa frågorna kommer att lösas i ett nära samarbete med vår försäljningschef för södra eller mellersta Sverige. Du ingår i ett team.

Vi letar efter någon som med full energi vill ansluta till vår växande organisation.

Personliga egenskaper

• Det roligaste du vet är affärer och entreprenörskap
• Du är drivande och effektiv och gillar att jobba med högt tempo och får saker att hända. Du levererar.
• Du arbetar naturligt självständigt men är likväl är en team-player som kan kliva in i och förstå processer och affärsflöde. Som person är du social och har en förmåga att samarbeta. Du kan ta eget ansvar vilket kommer behövas i denna roll samt är strukturerad och kan koordinera flera försäljningsuppdrag samtidigt.
• Du fångar upp behov internt och externt och ser helheten i affären och i processer.

Professionella erfarenheter

• Du har lyckade säljuppdrag i din portfölj.
• Du har minst 3-5 års yrkeserfarenhet och erfarenhet från försäljning. Det är en fördel om du har arbetat med fastighetsfinansiering.
• Du kan ha erfarenhet inom fastighetskrediter, utlåning eller finansiella produkter.
• Du kan ha en bakgrund som fastighetsmäklare, från bank eller liknande verksamhet och har en grundläggande förståelse för området inklusive regelverk.

Välkommen med din ansökan.

Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan och CV via länk, i nedre delen av annonsen, eller direkt via vår hemsida: www.pafrekrytering.se Efter fullgjord registrering finns du i vår databas och kan bli kontaktad vid våra kommande rekryteringar, även om inte denna tjänst blev aktuell.

Tillträde snarast varför Urval och intervjuer sker fortlöpande. Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta PAf Rekrytering:  Hans Lundberg 0704-13 05 80 eller [email protected]

Sista ansökningsdag: 2019-04-12 Visa mindre