Lediga jobb som Kontorschef, utbildningsföretag i Malmö

Se lediga jobb som Kontorschef, utbildningsföretag i Malmö. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Malmö som finns hos arbetsgivaren.

IWS Manager

As the IWS Manager, you will be responsible for the IWS implementation in the site. You will act as the daily coach to the Top Team, Pillar Owners and teams to linkage of the effort with business results. In this role you will drive general education and change management to ensure IWS understanding and people capability to accelerate progress across the site/organization. Accountabilities Overall Coordinator of IWS implementation – Drives IWS circle of... Visa mer
As the IWS Manager, you will be responsible for the IWS implementation in the site. You will act as the daily coach to the Top Team, Pillar Owners and teams to linkage of the effort with business results. In this role you will drive general education and change management to ensure IWS understanding and people capability to accelerate progress across the site/organization.
Accountabilities
Overall Coordinator of IWS implementation – Drives IWS circle of success
Support the Site Master Plan (definition of capability development, focused on losses to drive the performance of the organization) looking ahead 6 to 18 months and facilitate master plan review with TT to ensure it remains on track
Facilitate SDDS deployment events. Providing expertise in Loss Analysis, OPM (Organization Performance Model)
Support Leadership and Pillar Qualification, coordinate Pillar Owners to ensure business results and ensure Pillars are healthy and properly integrated
Lead site Pillar review process – Ensure SDCA/PDCA thought process
Provide IWS promotion and education across the organization to ensure cultural change is delivered
Support the development of Education & Training Pillar to achieve the people capabilities to deliver business results.
Daily consultant to Site leader, Pillar owners, ODM’s, Teams and individuals, makes issues & problems visible for leaders and follow a SDCA/PDCA format and meet with pillar owners as required to support pillar progress.
Works closely with teams/ quality time on the floor to get best possible understanding of progress and /or blockages to achieve cultural change and business results
Provide expertise for application of tools in FI and WPI Pillars like UPS (Unified Problem Solving)
Ensure systems are in place to drive reapplication and one common standard
Participate in Regional forums to report Site Progress, benchmark and sharing practices with other sites
Performs health checks locally and other sites providing feedback to ensure improvement in capability and adherence to standard
Managing Factory training budget in cooperation with department budget holders and finance team.
Managing OSDC and the administration of training systems
Develop and maintain key business engagement and needs analysis competencies within the organization to guarantee the ability to translate tendencies and developments into relevant learning initiatives.
Manages expectations and demands for learning solutions and services to align with Global, Regional and local Business strategies and priorities. Visa mindre

Säljledare för extrapersonal sökes till Uniq Dialog-Kvällstid

Brinner du för försäljning och att leverera resultat? Har du en vilja att utvecklas inom ledarskap och en förmåga att motivera andra? Vill du jobba på ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Då ska du söka denna tjänst idag! ARBETSUPPGIFTER I rollen som coach är du med och ansvarar för den dagliga verksamheten hos Uniq Dialog under dina arbetspass. Du ser till att arbetet flyter på som det ska för samtliga medarbet... Visa mer
Brinner du för försäljning och att leverera resultat? Har du en vilja att utvecklas inom ledarskap och en förmåga att motivera andra? Vill du jobba på ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som coach är du med och ansvarar för den dagliga verksamheten hos Uniq Dialog under dina arbetspass. Du ser till att arbetet flyter på som det ska för samtliga medarbetare och att ni håller en hög kvalitet i alla led. Därutöver arbetar du aktivt med att skapa en motiverande och inspirerande arbetsmiljö där försäljning står i fokus. Ditt team består främst av extrapersonal och studenter och din huvudsakliga uppgift innebär att coacha dessa i sin fortsatta utveckling.
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:
-       Rekrytering och utbildning av ny extrapersonal.
-       Schemaläggning.
-       Säkerställa resultat och analysera samt följa upp på detta tillsammans med säljarna.
-       Arbeta med kvalitetssäkring av försäljningsprocessen.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Uniq Dialog söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och att leverera resultat. Du har en lättsam och kommunikativ personlighet som hjälper dig att motivera andra samt en förmåga att få ditt team att känna sig sedd. Du räds inte att sätta tydliga förväntningar för att uppnå mål och känner ett stort engagemang för ditt arbete. Därutöver har du en förmåga att tänka kreativt för att komma fram till lösningar samt en vilja att vidareutvecklas i ditt ledarskap.
Kvalifikationer:
-       Tidigare erfarenhet av att coacha och leda personal med fokus på försäljning
-       Meriterande med erfarenhet från försäljning, rekrytering och schemaläggning.
-       God samarbets- och kommunikationsförmåga.
-       God dator- och systemvana.
-       Svenska och engelska i tal och skrift.
OM TJÄNSTEN
Du kommer ingå i ett engagerat team som värderar en god gemenskap internt och ges en unik möjlighet att växa i din försäljning, såväl som i ditt ledarskap. Tjänsten ger utrymme för bonusmöjligheter.

 
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Operativ verksamhetschef

Grit Academy är en ständigt växande yrkeshögskola som har varit verksam sedan 2018. Vi söker nu en ansvarsfull och strukturerad, operativ verksamhetschef med kvalitetsansvar som nästa steg i vår expansion. Du är resultatorienterad och kommer att rapportera direkt till VD. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara: Strategisk ledning: Du ansvarar för, implementerar och följer upp skolans övergripande strategier och mål. Du ansvarar för att skolan följer ... Visa mer
Grit Academy är en ständigt växande yrkeshögskola som har varit verksam sedan 2018. Vi söker nu en ansvarsfull och strukturerad, operativ verksamhetschef med kvalitetsansvar som nästa steg i vår expansion.
Du är resultatorienterad och kommer att rapportera direkt till VD.


Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara:


Strategisk ledning:
Du ansvarar för, implementerar och följer upp skolans övergripande strategier och mål.
Du ansvarar för att skolan följer de lagar och regler som gäller verksamheten.

Personalansvar:
Du leder och utbildar personal i och enligt Grit Academys koncept, inklusive utbildare och administrativ personal.
Du ansvarar för personalens arbetsmiljö och trivsel.

Pedagogiskt ansvar:
Du säkerställer att utbildningsprogrammen håller hög kvalitet och är relevanta för arbetslivet.
Du följer upp och utvärderar utbildningarnas resultat och genomför förbättringar genom vårt systematiska kvalitetsarbete .

Ekonomiskt ansvar:
Du ansvarar för att skolan håller sig inom budgetramar och följer ekonomiska riktlinjer.

Kommunikation och samarbete:
Du skapar och upprätthåller goda relationer med externa parter såsom näringsliv, myndigheter och andra utbildningsinstitut.
Du kommunicerar med studerande och personal på ett tydligt och ansvarsfullt sätt.
Du kommunicerar och rapporterar löpande till VD.

Kvalitetssäkring och utvärdering:
Du kontrollerar, implementerar och utvecklar system för kvalitetssäkring och utvärdering av utbildningsprogrammen.
Du hanterar eventuella kvalitetsavvikelser och genomföra förbättringsåtgärder.

Studeranderekrytering:
Du planerar, genomför och följer upp strategier för att attrahera och rekrytera studerande.
Du deltar i marknadsföringsaktiviteter för att sprida kännedom om skolans utbildningar.

Rapportering och dokumentation:
Du ansvarar för att skolan följer lagstadgade rapporteringskrav och dokumentationskrav.
Du säkerställer att nödvändig dokumentation är korrekt och uppdaterad.

Du som söker ska ha:
- en akademisk utbildning
- erfarenhet av att ha arbetat flera år med personalansvar
- erfarenhet av att arbeta med dokumentation gärna mot myndighet
- erfarenhet av kvalitetsarbete
- en god förmåga att hantera stress
- förmåga att strukturera en föränderlig vardag

Dina kvalifikationer innebär att du har förmåga att:
- tänka långsiktigt och strategiskt för att utveckla och förbättra skolans verksamhet.
- arbeta med och följa upp vårt systematiska kvalitetsarbete.
- arbeta strukturerat och målorienterat vilket följs upp över tid.
- arbeta med näringslivet anpassat efter bransch, eftersom YH-utbildningar ofta är inriktade mot olika yrkesområden.

Du som person är:
- en tydlig god ledare
- självdrivande
- en disciplinerad ”doer” som får saker gjorda
- kommunikativ
- organiserad
- stresstålig

Mer om tjänsten...
Vi arbetar endast på plats i Malmö och kontorstider gäller.
I tjänsten ingår även att ansvara för våra nyetablerade utbildningar i Helsingborg och Linköping.
Omfattning: 100%
Anställningsform: Tillsvidare
Vi tillämpar alltid provanställning.

Grit Academy växer och erbjuder…
möjlighet att ha stor påverkan på vår verksamhet och tillväxt. Du blir en del av ett tajt team där alla är betydelsefulla för vad vi vill åstadkomma. Vår kultur präglas av kvalitet och att kontinuerligt utveckla verksamheten.

Om ansökan
Vi tar endast emot ansökningar som innehåller:
- CV skrivet på svenska.
- personligt brev skrivet på svenska.
Standardansökningar undanbedes.
Endast seriösa ansökningar besvaras.
Vi gör ett löpande urval, så vänta inte med att ansöka.
För mer information om tjänsten och processen är du välkommen att kontakta vår VD och grundare Eric Badeur på mobilnummer 073-697 00 95 eller via mejl, [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Coach för extrapersonal sökes till Uniq Dialog-Kvällstid

Brinner du för försäljning och att leverera resultat? Har du en vilja att utvecklas inom ledarskap och en förmåga att motivera andra? Vill du jobba på ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Då ska du söka denna tjänst idag! ARBETSUPPGIFTER I rollen som coach är du med och ansvarar för den dagliga verksamheten hos Uniq Dialog under dina arbetspass. Du ser till att arbetet flyter på som det ska för samtliga medarbet... Visa mer
Brinner du för försäljning och att leverera resultat? Har du en vilja att utvecklas inom ledarskap och en förmåga att motivera andra? Vill du jobba på ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som coach är du med och ansvarar för den dagliga verksamheten hos Uniq Dialog under dina arbetspass. Du ser till att arbetet flyter på som det ska för samtliga medarbetare och att ni håller en hög kvalitet i alla led. Därutöver arbetar du aktivt med att skapa en motiverande och inspirerande arbetsmiljö där försäljning står i fokus. Ditt team består främst av extrapersonal och studenter och din huvudsakliga uppgift innebär att coacha dessa i sin fortsatta utveckling.
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:
-       Rekrytering och utbildning av ny extrapersonal.
-       Schemaläggning.
-       Säkerställa resultat och analysera samt följa upp på detta tillsammans med säljledaren.
-       Arbeta med kvalitetssäkring av försäljningsprocessen.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Uniq Dialog söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och att leverera resultat. Du har en lättsam och kommunikativ personlighet som hjälper dig att motivera andra samt en förmåga att få ditt team att känna sig sedd. Du räds inte att sätta tydliga förväntningar för att uppnå mål och känner ett stort engagemang för ditt arbete. Därutöver har du en förmåga att tänka kreativt för att komma fram till lösningar samt en vilja att vidareutvecklas i ditt ledarskap.
Kvalifikationer:
-       Tidigare erfarenhet av att coacha och leda personal med fokus på försäljning
-       Meriterande med erfarenhet från försäljning, rekrytering och schemaläggning.
-       God samarbets- och kommunikationsförmåga.
-       God dator- och systemvana.
-       Svenska och engelska i tal och skrift.
OM TJÄNSTEN
Du kommer ingå i ett engagerat team som värderar en god gemenskap internt och ges en unik möjlighet att växa i din försäljning, såväl som i ditt ledarskap. Tjänsten ger utrymme för bonusmöjligheter.

 
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Säljledare för extrapersonal sökes till Uniq Dialog-Kvällstid

Brinner du för försäljning och att leverera resultat? Har du en vilja att utvecklas inom ledarskap och en förmåga att motivera andra? Vill du jobba på ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Då ska du söka denna tjänst idag! ARBETSUPPGIFTER I rollen som coach är du med och ansvarar för den dagliga verksamheten hos Uniq Dialog under dina arbetspass. Du ser till att arbetet flyter på som det ska för samtliga medarbet... Visa mer
Brinner du för försäljning och att leverera resultat? Har du en vilja att utvecklas inom ledarskap och en förmåga att motivera andra? Vill du jobba på ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som coach är du med och ansvarar för den dagliga verksamheten hos Uniq Dialog under dina arbetspass. Du ser till att arbetet flyter på som det ska för samtliga medarbetare och att ni håller en hög kvalitet i alla led. Därutöver arbetar du aktivt med att skapa en motiverande och inspirerande arbetsmiljö där försäljning står i fokus. Ditt team består främst av extrapersonal och studenter och din huvudsakliga uppgift innebär att coacha dessa i sin fortsatta utveckling.
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:
-       Rekrytering och utbildning av ny extrapersonal.
-       Schemaläggning.
-       Säkerställa resultat och analysera samt följa upp på detta tillsammans med säljarna.
-       Arbeta med kvalitetssäkring av försäljningsprocessen.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Uniq Dialog söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och att leverera resultat. Du har en lättsam och kommunikativ personlighet som hjälper dig att motivera andra samt en förmåga att få ditt team att känna sig sedd. Du räds inte att sätta tydliga förväntningar för att uppnå mål och känner ett stort engagemang för ditt arbete. Därutöver har du en förmåga att tänka kreativt för att komma fram till lösningar samt en vilja att vidareutvecklas i ditt ledarskap.
Kvalifikationer:
-       Tidigare erfarenhet av att coacha och leda personal med fokus på försäljning
-       Meriterande med erfarenhet från försäljning, rekrytering och schemaläggning.
-       God samarbets- och kommunikationsförmåga.
-       God dator- och systemvana.
-       Svenska och engelska i tal och skrift.
OM TJÄNSTEN
Du kommer ingå i ett engagerat team som värderar en god gemenskap internt och ges en unik möjlighet att växa i din försäljning, såväl som i ditt ledarskap. Tjänsten ger utrymme för bonusmöjligheter.

 
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Handledande Områdeschef

Vi växer i leveransområdet Malmö! Vill du vara med och skapa nya möjligheter och få fram medarbetarnas rätta potential? Vårt uppdrag inom Arbetsförmedlingens tjänst Rusta & Matcha växer och vi behöver förstärka vårt team med en områdeschef. Om tjänsten I rollen som handledande områdeschef har du ett övergripande ansvar att leda och fördela arbetet på de kontor som tillhör leveransområdet samt ansvarar för en bra arbetsmiljö. I rollen som områdeschef har du... Visa mer
Vi växer i leveransområdet Malmö! Vill du vara med och skapa nya möjligheter och få fram medarbetarnas rätta potential? Vårt uppdrag inom Arbetsförmedlingens tjänst Rusta & Matcha växer och vi behöver förstärka vårt team med en områdeschef.
Om tjänsten
I rollen som handledande områdeschef har du ett övergripande ansvar att leda och fördela arbetet på de kontor som tillhör leveransområdet samt ansvarar för en bra arbetsmiljö. I rollen som områdeschef har du personalansvar och ansvarar bland annat för medarbetar- och lönesamtal. Områdeschefen har det övergripande ansvaret för administrationen och kvalitetssäkra företagets leverans i Rusta & matcha.
I kombination med rollen som områdeschef kommer du delvis att arbeta som handledare i Rusta och matcha. Som handledare jobbar du med deltagare både enskilt och i grupp genom individuella samtal, gruppaktiviteter och företagsbesök.
Då det ingår flera kontor i leveransområdet ingår det i rollen att närvara på samtliga kontor varje vecka. Det förutsätter att du kommer behöva resa mellan våra kontor.


Om dig
För att lyckas i rollen som handledande områdeschef behöver du ha ett starkt engagemang och samtidigt vara lyhörd. Du ser varje medarbetare i ditt team och kan lyfta fram medarbetarnas positiva egenskaper. Du är ansvarsfull och vill vara med och utveckla. Som person är du en prestigelös lagledare som gillar variation i dina arbetsuppgifter. Att skapa relationer och bygga nätverk är något du känner dig bekväm med. Du behöver vara strukturerad, administrativt lagd och ha god förmåga att självständigt planera ditt och teamets arbete.


Krav: Att du behärskar det svenska språket i både tal och skrift, samt har goda kunskaper om avtalet Rusta & matcha. Du ska ha haft någon form av ledande roll som bedöms relevant för tjänsten.
Verifikation av meriter Leverantören ska kunna styrka handledarens kompetens genom verifierbara dokument och intyg när Arbetsförmedlingen så begär.
Arbetsförmedlingen godkänner kompetens för handledare enligt alternativ 1 eller alternativ 2.
Alternativ 1
Utbildning: Högskoleutbildning om lägst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). Leverantören avgör själv vilken studieinriktning som är mest lämplig för att nå målet med tjänsten.
Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år.
Alternativ 2
Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat.
Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter:
– Arbetsledning med personalansvar. – Rekrytering. – Omställningsarbete för arbetssökande. – Studie- och yrkesvägledning. – Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration). – Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor. – Arbete med social- och grupp-psykologi. – Karriärvägledning.
Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år.
Om oss
Re:Shift är en etablerad aktör inom arbetsmarknadstjänster och kompetenshöjande insatser med samlad mångårig erfarenhet inom utbildning, ledarskap, rekrytering, bemanning och omställning. Vi erbjuder tjänster inom arbetsmarknadsprojekt; rusta och matcha (KROM) och omställning. Vi finns just nu i Västra Götaland, Värmland, Halland samt Skåne, där våra uppdragsgivare är Arbetsförmedlingen, kommuner och privata företag. Visa mindre

Coach för extrapersonal sökes till Uniq Dialog

Brinner du för försäljning och att leverera resultat? Har du en vilja att utvecklas inom ledarskap och en förmåga att motivera andra? Vill du jobba på ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Då ska du söka denna tjänst idag! ARBETSUPPGIFTER I rollen som coach är du med och ansvarar för den dagliga verksamheten hos Uniq Dialog under dina arbetspass. Du ser till att arbetet flyter på som det ska för samtliga medarbet... Visa mer
Brinner du för försäljning och att leverera resultat? Har du en vilja att utvecklas inom ledarskap och en förmåga att motivera andra? Vill du jobba på ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som coach är du med och ansvarar för den dagliga verksamheten hos Uniq Dialog under dina arbetspass. Du ser till att arbetet flyter på som det ska för samtliga medarbetare och att ni håller en hög kvalitet i alla led. Därutöver arbetar du aktivt med att skapa en motiverande och inspirerande arbetsmiljö där försäljning står i fokus. Ditt team består främst av extrapersonal och studenter och din huvudsakliga uppgift innebär att coacha dessa i sin fortsatta utveckling.
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:
-       Rekrytering och utbildning av ny extrapersonal.
-       Schemaläggning.
-       Säkerställa resultat och analysera samt följa upp på detta tillsammans med säljledaren.
-       Arbeta med kvalitetssäkring av försäljningsprocessen.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Uniq Dialog söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och att leverera resultat. Du har en lättsam och kommunikativ personlighet som hjälper dig att motivera andra samt en förmåga att få ditt team att känna sig sedd. Du räds inte att sätta tydliga förväntningar för att uppnå mål och känner ett stort engagemang för ditt arbete. Därutöver har du en förmåga att tänka kreativt för att komma fram till lösningar samt en vilja att vidareutvecklas i ditt ledarskap.
Kvalifikationer:
-       Tidigare erfarenhet av att coacha och leda personal med fokus på försäljning
-       Meriterande med erfarenhet från försäljning, rekrytering och schemaläggning.
-       God samarbets- och kommunikationsförmåga.
-       God dator- och systemvana.
-       Svenska och engelska i tal och skrift.
OM TJÄNSTEN
Du kommer ingå i ett engagerat team som värderar en god gemenskap internt och ges en unik möjlighet att växa i din försäljning, såväl som i ditt ledarskap. Tjänsten ger utrymme för bonusmöjligheter.
 
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Operativ chef med kvalitetsansvar Yrkeshögskola Grit Academy

Grit Academy är en yrkeshögskola som har varit verksamt sedan 2009 och är ett företag som ständigt växer. Grit Academy söker operativ chef med kvalitetsansvar. Korta fakta om jobbet: Omfattning: 80-100% enligt överenskommelse. Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare Om jobbet Vi söker en ansvarsfull, strukturerad operativ chef med kvalitetsansvar för det systematiska kvalitetsarbetet på vår yrkeshögskola. Tjänsten är på plats och på 80... Visa mer
Grit Academy är en yrkeshögskola som har varit verksamt sedan 2009 och är ett företag som ständigt växer.
Grit Academy söker operativ chef med kvalitetsansvar.


Korta fakta om jobbet:
Omfattning: 80-100% enligt överenskommelse.
Varaktighet: Tills vidare
Anställningsform: Tillsvidare


Om jobbet
Vi söker en ansvarsfull, strukturerad operativ chef med kvalitetsansvar för det systematiska kvalitetsarbetet på vår yrkeshögskola.
Tjänsten är på plats och på 80-100 %.


Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara:
Strategisk ledning:
Ansvara, implementera och följa upp skolans övergripande strategier och mål.
Ansvara för att skolan följer lagar och regler inom utbildningssektorn.


Personalansvar:
Leda och utbilda personal i Grit Academys koncept, inklusive utbildare och administrativ personal.
Ansvara för personalens arbetsmiljö och trivsel.


Pedagogiskt ansvar:
Säkerställa att utbildningsprogrammen håller hög kvalitet och är relevanta för arbetslivet.
Följa upp och utvärdera utbildningarnas resultat och genomföra förbättringar.


Ekonomiskt ansvar:
Ansvara för att skolan håller sig inom budgetramar och följer ekonomiska riktlinjer.


Kommunikation och samarbete:
Skapa och upprätthålla goda relationer med externa parter såsom näringsliv, myndigheter och andra utbildningsinstitut.
Kommunicera med studerande och personal för att säkerställa en transparent och öppen kommunikation.


Kvalitetssäkring och utvärdering:
Kontrollera, implementera och utveckla system för kvalitetssäkring och utvärdering av utbildningsprogrammen.
Hantera eventuella kvalitetsavvikelser och genomföra förbättringsåtgärder.


Studeranderekrytering:
Planera, genomföra och följa upp strategier för att attrahera och rekrytera studerande.
Delta i marknadsföringsaktiviteter för att öka kännedomen om skolans utbildningar.


Rapportering och dokumentation:
Ansvara för att skolan följer lagstadgade rapporteringskrav och dokumentationskrav.
Säkerställa att nödvändig dokumentation är korrekt och uppdaterad.


Du skall ha:
en akademisk utbildning
erfarenhet av att ha arbetat flera år med personalansvar
erfarenhet av att arbeta med dokumentation gärna mot myndighet
erfarenhet av kvalitetsarbete


Dina kvalifikationer innebär att du har:
förmåga att tänka långsiktigt och strategiskt för att utveckla och förbättra skolans verksamhet.
förmåga att arbeta med och följa upp vårt systematiska kvalitetsarbete. Du arbetar strukturerat och målorienterat vilket följs upp över tid.


Eftersom YH-utbildningar ofta är inriktade mot olika yrkesområden är det viktigt med en känsla för och förmåga att arbeta med näringslivet.


Du som person är
en tydlig god ledare
självdrivande
en disciplinerad doer som får saker gjorda
kommunikativ
organiserad


Mer om tjänsten...
Vi arbetar endast på plats - kontorstider gäller.


Grit Academy växer och erbjuder…
möjlighet att få stor påverkan på vår verksamhet och tillväxt. Du blir en del av ett tajt team där alla är betydelsefulla för vad vi vill åstadkomma. Vår kultur präglas av kvalitet och att kontinuerligt utveckla verksamheten.


Om ansökan
Du ansöker med:
CV skrivet på svenska.
personligt brev skrivet på svenska.


Standardansökningar undanbedes.
Endast seriösa ansökningar besvaras.
Vi gör ett löpande urval, så vänta inte med att ansöka.


För mer information om tjänsten och processen är du välkommen att kontakta vår VD och grundare Eric Badeur på mobilnummer 073-697 00 95 eller via mejl
[email protected]
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kontorschef

Om Siemens Smart Infrastructure Siemens är en global leverantör av säkra och energieffektiva lösningar för fastigheter. Vi erbjuder integrerade, digitala och effektiva systemlösningar och tjänster inom fastighetsautomation, brand, säkerhet, energihantering, samt styr- och reglerprodukter för värme, ventilation och kyla. Läs mer på www.siemens.se Nu söker vi till Siemens Smart Infrastructure i Malmö en KONTORSCHEF Siemens Smart Infrastructure I rollen som... Visa mer
Om Siemens Smart Infrastructure
Siemens är en global leverantör av säkra och energieffektiva lösningar för fastigheter. Vi erbjuder integrerade, digitala och effektiva systemlösningar och tjänster inom fastighetsautomation, brand, säkerhet, energihantering, samt styr- och reglerprodukter för värme, ventilation och kyla. Läs mer på www.siemens.se
Nu söker vi till Siemens Smart Infrastructure i Malmö en
KONTORSCHEF
Siemens Smart Infrastructure
I rollen som Kontorschef kommer du ansvara för Malmö kontoret med ca 25 medarbetare som arbetar som tekniker, konstruktörer, projektledare och säljare och där du ges möjligheten att leda genom ett inspirerande och coachande ledarskap. Målet är bland annat att få både medarbetare och team att utvecklas och lära sig kontinuerligt. Teamkänsla, välmående och engagemang är viktiga framgångsfaktorer för resan och därmed viktiga fokusområden i din roll.
Som Kontorschef på Malmö kontoret förväntas man delta aktiv i det dagliga arbetet med att leda och strukturera samt driva på det strategiska försäljningsarbetet och den fortsatta expansionen. Du kommer att vara fullt P&L ansvarig för kontoret i Malmö och är mycket synlig i organisationen.
Att kunna prioritera, jobba strukturerat, effektivisera samt komma med smarta lösningar är särskilt viktigt i tjänsten.
Du kommer att vara den drivande faktorn i vår resa in i framtiden och digitaliseringen, där vissa av våra tjänster kommer att utföras på fjärr av vårt servicecenter. Du rapporterar till Regionchef för Region Syd, som är en av tre regioner i Sverige, och ingår i dennes ledningsgrupp.
Vem är du?
För att underlätta en bra start för dig, teamet och våra kunder ser vi gärna att du har erfarenhet som ledare från tekniska branscher, allra helst fastighetsautomation och/eller brand och säkerhet. Försäljning, marknad och ledarskap är områden som du är trygg inom och du har fingertoppskänsla för när och hur du ska prioritera mellan dessa områden för att tillgodose såväl medarbetarnas som våra kunders behov. Har du en entreprenöriell ådra kommer du verkligen trivas när du tillsammans med dina duktiga medarbetare driver Malmökontoret till nya höjder.
Eftersom kontinuerligt lärande och engagemang är centralt för vår fortsatta framgång, är din förmåga att förstå och främja motivation och självledarskap hos dina medarbetare särskilt viktig. Det gör du bland annat genom att du leder situations anpassat med mottot: Tillit under ansvar.
Bakom kulisserna kommer du ha mycket nytta och hjälp av en erfaren och trivsam ledningsgrupp, där man verkar strategiskt och taktiskt för hela region Syds framgång. Du kommer även att få skapa bekantskap med mycket kompetenta, coachande och utmanande kollegor inom övriga Siemens Smart Infrastructure som förstår vad som krävs för att vi ska lyckas - Tillsammans.
Kontaktuppgifter och ansökan
I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med Finnveden Executive. För ytterligare information är Du välkommen att kontakta rekryteringskonsult, Roger Johansson på mobil +46 70–8811310. Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan snarast. Ansökan till tjänsten sker via Finnveden Executives hemsida, www.finnvedenexecutive.se
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Områdeschef till Manpower Matchning Syd/Malmö

Inom ManpowerGroup hjälper vi människor att växa varje dag. Det är människorna vi möter som formar oss till det vi är - en arbetsplats med många starka och affärsdrivna individer med ett stort hjärta. Just nu söker vi en engagerad områdeschef till Manpower Matchning som ska ansvara för verksamheten i Malmö, Helsingborg, Halmstad, Landskrona, Kristianstad och Trelleborg. Manpower Matchning är ett bolag inom ManpowerGroup. Vårt mål är att matcha individer m... Visa mer
Inom ManpowerGroup hjälper vi människor att växa varje dag. Det är människorna vi möter som formar oss till det vi är - en arbetsplats med många starka och affärsdrivna individer med ett stort hjärta. Just nu söker vi en engagerad områdeschef till Manpower Matchning som ska ansvara för verksamheten i Malmö, Helsingborg, Halmstad, Landskrona, Kristianstad och Trelleborg.

Manpower Matchning är ett bolag inom ManpowerGroup. Vårt mål är att matcha individer med arbetsgivare och därmed bidra till minskat utanförskap och framgångsrik integration. Vi brinner för att varje person ska hitta sin plats på arbetsmarknaden och tillsammans med våra systerföretag Manpower, Jefferson Wells och Experis, förmedlar vi över 20 000 jobb varje år. Manpower Matchning har funnits sedan 2014 och kärnverksamheten är matchningstjänster på uppdrag av Arbetsförmedlingen (AF). Vi är ett växande bolag med 100 engagerade medarbetare fördelade på närmare 40 orter och vi står inför en fortsatt spännande expansion 2023.

VI SÖKER
Vi söker dig som vill leda ett team med drivna arbetsmarknadskonsulter och karriärvägledare. Du kommer under ledning av verksamhetschefen driva arbetet i teamet mot kort- och långsiktiga mål samt leda och utveckla verksamheten för att nå vår vision. Dina dagar består bl.a av:

- Personalansvar och ansvar för rekrytering av ny personal till teamet.
- Planera, optimera och leda din verksamhet mot verksamhetens mål.
- Säkerställa och kvalitetssäkra att leverans sker utifrån kundavtal.
- Upprätthålla kontakt med AF.
- Bedriva ett operativt, nära och coachande ledarskap där du tillämpar ManpowerGroups Leadership Success Model.
- Maximera effekten av teamets arbete genom att fatta beslut och genomföra nödvändiga prioriteringar och arbeta för ständiga förbättringar och kundnöjdhet.
- Arbeta enligt Manpower Matchnings processer och metodik för att effektivt och strukturerat nå våra mål med ökade resultat och marknadsandelar.
- Du jobbar i teamet som arbetsmarknadskonsult vid behov.
- Arbeta för att fortsatta utveckla oss som attraktiv arbetsgivare.

Placeringsort är Malmö.
Du rapporterar till verksamhetschef Dijana Baric för Manpower Matchning i region syd.
B-körkort är ett krav, och resor i tjänsten är en del av vardagen.

DIN BAKGRUND
Du har behörighet enligt AF:s behörighetskrav*. Du har erfarenhet av att ha arbetat som ledare med resultat- och personalansvar. Vi ser gärna att du har erfarenhet kopplat till AF:s verksamhet så som KROM/STOM, jobbcoaching eller liknande verksamhetsområden. Då vi har ett nära samarbete med Manpower, Jefferson Wells och Experis ser vi gärna att du har erfarenhet av bemanning och rekrytering.

Du är trygg i ditt ledarskap och ditt sätt att leda kännetecknas av ett starkt engagemang för affären, din personal och kandidaterna i kombination med ett stort eget driv. Du har förmågan att förmedla mål och vision på ett tydligt sätt och bryta ned dessa i konkreta aktiviteter för både verksamheten och respektive individ.

För att skapa framgång och för att du ska trivas i din tjänst behöver du vara affärsmässig, resultatorienterad, handlingskraftig och initiativrik. Som person är du strukturerad, lyhörd och entusiasmerande och har ett coachande förhållningssätt samt förmågan att skapa engagemang inför teamets gemensamma målbild.

*Vår kund AF ställer krav på behörighet för att tillåtas arbeta i tjänsten.
Alternativ 1: Du har högskoleutbildning inom området arbetsliv, organisation- och personalarbete, beteendevetenskap, arbetsterapeut, studie-och yrkesvägledning, företagsekonomi, psykologi, samhällsvetenskap, juridik, statsvetenskap eller socionom. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, och har då gärna erfarenhet från omställningsarbete/karriärvägledning för arbetssökande, men du kan även ha jobbat med rekrytering/arbetsledning/personalfrågor.

Alternativ 2: Du har minst 1 års eftergymnasial utbildning, och du behöver då ha minst 3 års arbetslivserfarenhet från ovan nämna arbetsområden.

DIN UTVECKLING HOS OSS
Det är din egen drivkraft och din ambition som bestämmer hur långt du ska gå. Kompetenskarriär hos oss innebär att vi stöttar dig i din utveckling genom att hela tiden fylla på med erfarenhet och kunskap. Arbetet i vardagen tillsammans med olika talangprogram, över 4 500 interaktiva utbildningar och föreläsningar samt regelbundna utvecklingssamtal hjälper dig att växa i din roll. Som anställd inom ManpowerGroup kommer du att vara del av ett internationellt företag med över 30 000 kollegor i 80 länder.

Vi vill alltid framåt och söker hela tiden nya sätt att lösa problem för våra kunder på en arbetsmarknad som ständigt förändras. Vill du utvecklas tillsammans med oss och se hur bra du kan bli?

SÅ HÄR SÖKER DU JOBBET
Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan via ansökningslänken.
OBS - vi tar inte emot ansökningar via mail.

Om du vill veta mer om tjänsten eller har frågor kring rekryteringsprocessen kontakta Dijana Baric.
Sista ansökningsdag är 1 december. Start enligt överenskommelse.

Urval och intervjuer sker löpande.

Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om vår verksamhet och lyssna gärna på våra kollegor Camilla och Salim när de berättar om vad vi erbjuder kandidater i våra program.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Underleverantör AUP

Varje människa har en fantastisk potential! Vi vill hjälpa alla individer till sin plats på arbetsmarknaden och att uppnå sina drömmar i arbetslivet.Genom vår kompetens, empati och våra kvalitetssäkrade processer hjälper vi människor och företag att mötas och lyckats tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi söker en underleverantör som är legitimerad arbetsterapeut och har kompetens, eller är villig att lära dig att arbeta med instrumenten Assessment... Visa mer
Varje människa har en fantastisk potential!

Vi vill hjälpa alla individer till sin plats på arbetsmarknaden och att uppnå sina drömmar i arbetslivet.Genom vår kompetens, empati och våra kvalitetssäkrade processer hjälper vi människor och företag att mötas och lyckats tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Vi söker en underleverantör som är legitimerad arbetsterapeut och har kompetens, eller är villig att lära dig att arbeta med instrumenten Assessment och Work Characteristics (AWC) och Assessment of Work Performance (AWP). Du bör ha erfarenhet av att hantera program inom Officepaketet och god datorvana. Som person har du eget driv, stimuleras av att ta stort eget ansvar och hantera befogenheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att du delar vår värdegrund. Tillsammans med Stockholm kommer vi även starta upp verksamheten i Göteborg och Malmö och på varje ort är behovet två arbetsterapeuter.

Uppdraget

Vi söker en legitimerad arbetsterapeut för uppstart och vidare genomförande av Aktivitetsbaserade utredningsplatser i Stockholm, Göterborg och Malmö enligt avtal med Arbetssförmedlingen. Målgruppen i uppdraget är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande:

- Samordna och genomföra uppdraget att bedöma arbetsförutsättningar i arbetslivsliknade arbetsuppgifter

- Handleda deltagare samt kartlägga arbetsförutsättningar

- Genomföra observationer och dokumentera i skriftlig rapport

- Ha tät kontakt med Arbetsförmedlingens specialister

- Utföra administration som tillhör uppdraget

- Bidra till övrig utveckling av vår verksamhet

- Bidra till inflöde av deltagare

Du får genom oss arbeta med AUP- avtalet och vi stöttar dig med våra erfarna ledare, systemstöd genom workbuster för administration och ett starkt varumärke ABILITY. Vår filosofi är att vi tillsammans med dig som underleverantör bildar ett oslagbart team.

Vi ska tillsammans bli Sveriges största och bästa leverantör i tjänsten AUP!

Kontakta vår vd och ansvarige Anders Öhlund , [email protected] eller mobil: 070-378 25 18 Visa mindre

Almi söker en Affärschef till Malmö

Almi söker en Affärschef till Malmö Vill du leda ett team av kunniga rådgivare som utvecklar skånskt näringsliv? Skåne är en expansiv region. Näringsliv och företagande prövar idag nya vägar, marknader och arbetsformer i och utanför Sverige. Intresset för att starta, driva och utveckla egna företag växer hela tiden. Mitt i den här dynamiken arbetar Almi Företagspartner Skåne professionellt och affärsmässigt med finansiering och affärsutveckling. Nu får ... Visa mer
Almi söker en Affärschef till Malmö

Vill du leda ett team av kunniga rådgivare som utvecklar skånskt näringsliv?

Skåne är en expansiv region. Näringsliv och företagande prövar idag nya vägar, marknader och arbetsformer i och utanför Sverige. Intresset för att starta, driva och utveckla egna företag växer hela tiden. Mitt i den här dynamiken arbetar Almi Företagspartner Skåne professionellt och affärsmässigt med finansiering och affärsutveckling.

Nu får du chansen att som affärschef leda och följa upp ett team inom vår affärsutveckling- och finansieringsverksamhet och skapa de bästa förutsättningar för både våra rådgivare och för de skånska företag som vill växa och utvecklas.

Rollen

Du leder och följer upp en del av vår verksamhet och skapar ett gott klimat i ditt team av rådgivare som leder till ett effektivt och långsiktigt arbete. Som ledare har du en stark drivkraft att skapa förutsättningar för näringslivet i vår region. Det gör du genom att ge ramar och utveckla teamets arbete samtidigt som du inspirerar till att testa nya metoder för att nå uppsatta mål. Våra rådgivare är kunniga, starka individer som är vana att arbeta självständigt och du fungerar både som mentor och ledare.

Du blir medlem i vår ledningsgrupp och arbetar dagligen i nära samarbete med de andra två affärscheferna och VD. I rollen blir du en viktig ambassadör för vårt varumärke och vårt uppdrag, där en del av din roll är att fördjupa arbetet med våra nära samarbetspartners och representera Almi i olika sammanhang.

Din bakgrund

Du har akademisk utbildning och god erfarenhet från det skånska näringslivet. Affärsutveckling, tillväxtstrategier, kreditgivning, finansieringsanalyser, förhandlingar är något du har erfarenhet av, gärna mot start-ups, små och medelstora företag i olika branscher. Du har också god erfarenhet av resultat- och personalansvar för rådgivande/säljande team. Vi tror att du dessutom kan bidra med kunskap om:

- strategiarbete kring kund- och tjänsteutveckling
- andra näringslivsfrämjande aktörer
- förändringsledning
- nätverksbyggande


Är du den vi söker?

Vi förväntar oss att du leder med närhet, effektivitet och öppenhet och har ett starkt intresse för människor. I mötet med marknaden är du en relationsbyggare som har en förmåga att kommunicera på ett tydligt och inspirerande sätt både internt och externt. Vi ser även att du har strategisk höjd samt en förmåga att variera mellan det operativa och strategiska på ett naturligt sätt.

Du brinner för entreprenörskap, finansiering och kundkontakter samt vill se utveckling och nå resultat. Samtidigt som du är självgående med stort egenansvar är du också en lagspelare som kan samarbeta med andra internt och externt. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Det är en fördel om du redan har ett regionalt nätverk i Skåne.

Vi erbjuder

På Almi erbjuds du en dynamisk miljö, kollegor med hög kompetensnivå och ett starkt samhällsengagemang! Du får möjlighet att påverka din arbetsdag i ett flexibelt arbete med stort eget ansvar och en utåtriktad tjänst där du träffar många spännande och omväxlande kunder och företag. I tjänsten erbjuds du även goda möjligheter till kompetensutveckling. Vi har kollektivavtal och värdefulla förmåner. Vi sitter i fina lokaler i centrala Malmö, Kristianstad och Helsingborg. Placeringsorten är Malmö, men med arbete i Helsingborg och Kristianstad efter behov.

Kontakt

Vi samarbetar med Insikta AB, Charlotte Olsson. Ansök via länken och hör gärna av dig med eventuella frågor till Insikta, Charlotte Olsson, [email protected], 070-6021911. www.insikta.se (http://www.insikta.se/)

Ansökan

Urval sker löpande så ansök gärna så snart du kan, dock senast den 31 juli 2020. Välkommen med din ansökan!



Almi investerar i framtida tillväxt. Vi erbjuder lån och rådgivning till företag som vill utvecklas och växa. Det omfattar såväl idéer med tillväxtpotential i tidiga faser som befintliga företag i en expansionsfas. Genom Almi Invest investerar vi riskkapital i företag i tidiga skeden med stor tillväxtpotential och en skalbar affärsidé. Almi ägs av staten tillsammans med regionala ägare och finns nära företagen med 40 kontor över hela landet.

På Almi är kompetensnivån hög och samhällsengagemanget en viktig drivkraft. Det finns ett starkt gemensamt intresse - att se fler växande och framgångsrika företag i Sverige. För att trivas hos Almi stimuleras du därför av att arbeta för andra människors framgång och för ett hållbart företagande. Miljön är dynamisk och ger möjlighet till personlig utveckling. Almi driver ett aktivt mångfaldsarbete både internt och externt och tror på att medarbetarnas olika bakgrunder, erfarenheter, kunskaper och personligheter berikar verksamheten. I rekryteringssammanhang är fokus på mångfald utifrån exempelvis kön, ålder, och utländsk bakgrund en självklarhet. Läs mer om Almi på (https://www.almi.se/) Visa mindre

Administrativ chef till Gottorpskolan

I Malmö stad arbetar vi med respekt, engagemang och kreativitet för att utveckla Malmö. Vi har Sveriges viktigaste jobb. Hos Malmö stad finns framtidens arbetsplats. Här gör vi skillnad. Vi skapar en ekologiskt, ekonomiskt och socialt hållbar stad. Vill du vara med och påverka? Delta i skapandet av varje elevs bästa skola – du också! Med respekt, engagemang och kreativitet skapar grundskoleförvaltningen de bästa förutsättningarna för alla medarbetare. Vi... Visa mer
I Malmö stad arbetar vi med respekt, engagemang och kreativitet för att utveckla Malmö. Vi har Sveriges viktigaste jobb. Hos Malmö stad finns framtidens arbetsplats. Här gör vi skillnad. Vi skapar en ekologiskt, ekonomiskt och socialt hållbar stad. Vill du vara med och påverka?

Delta i skapandet av varje elevs bästa skola – du också!
Med respekt, engagemang och kreativitet skapar grundskoleförvaltningen de bästa förutsättningarna för alla medarbetare. Vi arbetar tillsammans i vårt övergripande uppdrag med att ge alla Malmös 30 000 elever samma möjligheter att lyckas och nå goda resultat i skolan. Gör skillnad tillsammans med 5 500 kollegor och var en del av grundskoleförvaltningens positiva utveckling!


Gottorpskolan är en kommunal 7-9-skola som startade 1999. För närvarande har vi cirka 600 elever. Från och med läsåret 2017/2018 finns vi i nya och toppmoderna lokaler i Bunkeflostrand.

På Gottorpskolan arbetar vi målmedvetet för att alltid erbjuda en högkvalitativ och tidsenlig undervisning i kreativa och inspirerande lärmiljöer. Vår verksamhet genomsyras av goda relationer och av ett tydligt fokus på kunskap i kombination med ett aktivt arbete för att stödja eleverna i deras sociala utveckling. På Gottorpsskolan har vi dessutom hög trivsel och låg personalomsättning. Hos oss ges varje elev möjlighet att lära, växa, utvecklas och lyckas.

Just nu söker vi en administrativ chef som vill arbeta nära skolans rektor och två biträdande rektorer. Du kommer att vara en viktig del av en ledningsgrupp som präglas av ett öppet klimat, nära samarbete och gemenskap.

Välkommen med din ansökan!

ARBETSUPPGIFTER
Som administrativ chef har du ansvar för att leda och samordna det administrativa arbetet på skolan och utgör ett kvalificerat stöd till övrig skolledning utifrån verksamhetens behov. Du har ansvar för att leda och samordna det administrativa arbetet på skolan. I rollen ingår personalansvar för cirka tio medarbetare, så som skoladministratör, vaktmästare, studie- och yrkesvägledare, elevassistenter, samt medarbetare i skolans elevhälsoteam.

Som administrativ chef har du utifrån rektors delegation ansvar för arbetsuppgifter som bland annat:
• administrativt arbete: leda och samordna skolans administrativa arbete
• fastighetsfrågor/lokaler: leda och samordna skolans arbete med fastighetsfrågor/lokaler, lokalvård, kontakt med fritidsförvaltningen och med övriga skolexterna aktörer.
• myndighets- och skoljuridiska frågor: leda och samordna skolans myndighets- och skoljuridiska arbete
• systematiskt arbetsmiljöarbete: leda och samordna skolans systematiska arbetsmiljöarbete
• systematiskt brandskyddsarbete: leda och samordna skolans systematiska brandskyddsarbete
• personal och budget: personalansvar och budgetansvar inom chefskapet

Du stödjer rektor i skolans arbete utifrån de nationella styrdokumenten, grundskolenämndens övergripande mål om måluppfyllelse och likvärdighet samt strategierna Varje elevs bästa skola. Under ledning av rektor medverkar du i skolans systematiska kvalitetsarbete och verkar för en skola på vetenskaplig grund där alla medarbetare tar tydligt ansvar för sitt, skolans och varje elevs lärande och resultat. Du verkar också för att skapa en skolmiljö som välkomnar, respekterar och värderar elever, medarbetare och vårdnadshavare.

KVALIFIKATIONER
För att bli aktuell för tjänsten som administrativ chef ska du ha en akademisk examen inom relevant område och gedigen erfarenhet av att hantera komplexa IT-system. För rollen krävs ledarerfarenhet och vi ser gärna att du även har erfarenhet av arbete som chef. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Det är meriterande om du har gått ett ledarutvecklingsprogram eller har annan utbildning inom ledarskap. Vi ser gärna att du har erfarenhet från pedagogisk verksamhet och har kännedom om Malmö stads IT-system.

Som person visar du tydliga ledaregenskaper och är bekväm med att fatta egna beslut inom ditt ansvarsområde. I ditt arbete är du stresstålig, motiveras av variation och har förmåga att anpassa dig till nya utmaningar och omständigheter. Du trivs att arbeta i team och drivs av att leverera god service, både internt och externt.

ÖVRIGT
Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska avspegla den mångfald som finns bland befolkningen. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan tillgodose Malmöbornas behov.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. Visa mindre