Lediga jobb EMPLOID i Malmö

Se alla lediga jobb från EMPLOID i Malmö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Malmö som finns inom det yrket.

1st line supportmedarbetare sökes

EMPLOID söker för kunds räkning en kvalitetsmedveten, serviceminded och teamorienterad person till en tjänst på ett företag med goda utvecklingsmöjligheter. Om tjänsten I tjänsten som 1st line supportmedarbetare hos vår kund tillhör du ett team om fem personer som tillsammans arbetar för att leverera service av högsta kvalitet. Du har daglig kontakt med företagskunder via mail och telefon och hanterar ärenden av varierande karaktär och svårighetsgrad i f... Visa mer
EMPLOID söker för kunds räkning en kvalitetsmedveten, serviceminded och teamorienterad person till en tjänst på ett företag med goda utvecklingsmöjligheter.


Om tjänsten
I tjänsten som 1st line supportmedarbetare hos vår kund tillhör du ett team om fem personer som tillsammans arbetar för att leverera service av högsta kvalitet. Du har daglig kontakt med företagskunder via mail och telefon och hanterar ärenden av varierande karaktär och svårighetsgrad i företagets ärendehanteringssystem. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
–      Ge service gällande användarnas IT-relaterade frågor
–      Felsökning och felavhjälpning
–      Dokumentation och registrering av ärenden i företagets ärendehanteringssystem


Tjänsten är en hyrrekrytering där du under de första sex månaderna kommer att vara anställd av EMPLOID med goda chanser att bli överrekryterad efter uppdragets slut.


Din profil
I den här rekryteringen läggs det stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att vara framgångsrik i rollen är du serviceminded, lösningsorienterad och en lagspelare som har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Du sätter kunden i centrum och utför ditt arbete med hög kvalitet. Du är även kommunikativ och har dessutom förmågan att anpassa dig efter kundens situation. Utöver dina personliga egenskaper krävs det:
–      Ett års erfarenhet av 1st line support/servicedesk eller motsvarande som bedöms likvärdigt
–      Du är obehindrad i svenska och engelska
Har du erfarenhet inom någon eller några av följande områden ses det som en bonus:
–      Office 365
–      Active Directory
–      Citrix
–      ITIL


Om företaget
I den här annonsen framgår det inte vem som är vår kund. Givetvis är detta något får du mer information om längre fram i rekryteringsprocessen.


Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.


Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: 1st line support, helpdesk, IT-support, Kundtjänst, Active Directory, ITIL, Citrix, Office 365
Ansök här Visa mindre

EMPLOID EXPANDERAR OCH SÖKER REKRYTERARE

Vi söker dig som vill vara med om en inspirerande tillväxtresa där du kommer arbeta i en affärsnära och ansvarstagande roll med stor påverkansmöjlighet till att uppnå fantastiska resultat tillsammans med oss på EMPLOID.   Om företaget EMPLOID är ett entreprenöriellt drivet företag med gedigen erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Genom vårt breda kandidat- och företagsnätverk hittar vi lösningar som passar våra kunder oavsett om det handla... Visa mer
Vi söker dig som vill vara med om en inspirerande tillväxtresa där du kommer arbeta i en affärsnära och ansvarstagande roll med stor påverkansmöjlighet till att uppnå fantastiska resultat tillsammans med oss på EMPLOID.  
Om företaget
EMPLOID är ett entreprenöriellt drivet företag med gedigen erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Genom vårt breda kandidat- och företagsnätverk hittar vi lösningar som passar våra kunder oavsett om det handlar om rekrytering eller bemanning. Vi är övertygade om att kompetens, personligt engagemang och lokal kännedom är nyckeln till våra många nöjda kunder. Vi arbetar utifrån ett nätverksbaserat arbetssätt där vi aktivt söker upp och fortsätter bygga det stora nätverk av kandidater som vi redan har. Genom vårt nätverk kan vi som rekryteringspartner snabbt och effektivt identifiera intressanta kandidater och framtida personalresurser till våra kunder.
Arbetsuppgifter
Vi på EMPLOID tror på en specialiserad rekryteringsavdelning för att kunna möta våra kunders och marknadens behov. Därför fortsätter vi vår satsning inom Teknik och IT då det är den snabbast växande branschen i regionen. Du kommer tillhöra ett team där du främst arbetar med rekrytering av tjänster inom dessa områden vilket innebär att du behöver ha ett intresse för branscherna och en vilja att lära dig mer om yrkena inom dem.
I dina arbetsuppgifter ingår ett helhetsansvar för rekrytering och tillsättning av konsultuppdrag. Du arbetar med allt från kundmöten, framtagning av kravprofiler, annonsering, search och urval till intervjuer, presentation av kandidater och referenstagning. Du kommer ha personalansvar för de konsulter som du tillsätter och arbetar också med uppföljning, löpande dialog, möten och service samt tillhörande personaladministration.
Vi på EMPLOID är uppdelade i mindre team och även om mycket arbete sker självständigt är du tillsammans med övriga rekryterare och säljare engagerad i våra gemensamma mål, resultat och företagets fortsatta utveckling och tillväxt.
Kompetenskrav
– Eftergymnasial utbildning inom relevant område
– Dokumenterad erfarenhet av rekrytering
– Erfarenhet av att arbeta med olika searchverktyg som Monster, LinkedIn, GitHub, etc. och har ett stort intresse av att ligga i framkant vad gäller nya kanaler för att attrahera och hitta profiler.
– Kunskaper i Office-paketet
– Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
– Körkort B
Personliga egenskaper
För att passa i rollen hos oss är det viktigt att du motiveras av utmaningar och högt uppsatta mål. Du är initiativtagande, självgående och arbetar fokuserat för att uppnå resultat. Du bör också trivas med att ta mycket ansvar och arbeta strukturerat för att driva dina processer framåt. Du är lyhörd mot kunder, kollegor och konsulter och har tydligt affärsfokus i dina dagliga prioriteringar.
Om du jobbar hårt för att bli en vinnare och har rätt inställning så kommer du att lyckas tillsammans med oss. I kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning kommer du utvecklas och nå precis så högt som du vill!
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Fast + provision
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: rekrytering, bemanning, recruiter, tech recruiter, teknik, IT, rekryterare, personal, personalvetare, HR, rekrytering, Malmö, Lund, Helsingborg Visa mindre

Driven och kommunikativ kundservicemedarbetare

Ansök    Feb 17    EMPLOID    Innesäljare
EMPLOID söker en driven och proaktiv person till en dynamisk och stimulerande kundservicemiljö till vår kunds svenska huvudkontor i Malmö.  Om företaget Företagets vision är att vara den ledande och mest effektiva försäljnings- och leveransorganisationen inom kemikaliedistribution i Norden. Företaget är ett stabilt och lönsamt företag med hängivna och erfarna medarbetare. Företaget erbjuder dig frihet under ansvar, attraktiva arbetsvillkor och förmåner sam... Visa mer
EMPLOID söker en driven och proaktiv person till en dynamisk och stimulerande kundservicemiljö till vår kunds svenska huvudkontor i Malmö. 
Om företaget
Företagets vision är att vara den ledande och mest effektiva försäljnings- och leveransorganisationen inom kemikaliedistribution i Norden. Företaget är ett stabilt och lönsamt företag med hängivna och erfarna medarbetare. Företaget erbjuder dig frihet under ansvar, attraktiva arbetsvillkor och förmåner samt möjlighet till utveckling och egna ansvarsområden.
Arbetsuppgifter
Kundserviceavdelningen är hjärtat i företaget som behöver förstärkning av en energisk och driven person som passar ihop med övriga kollegor på avdelningen. Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta aktivt med kundsupport, merförsäljning, stötta företagets säljare och jobba med administration. Du kommer vara en del av ett välfungerande team, men samtidigt kunna arbeta självständigt under eget ansvar. Du arbetar främst med kommunikation som verktyg och kommunicerar mest med kunder på telefon och mail. Företaget tror mycket på sina medarbetare och erbjuder stora möjligheter till utveckling och ansvar.
–      Agera kund- och säljsupport
–      Arbeta proaktivt med merförsäljning
–      Registrera och följa upp kundorder
–      Hantera reklamationer
–      Uppdatera prislistor
–      Nära samarbete med andra interna avdelningar såsom försäljning, produktion, logistik och lager
–      Upprätthålla dataregister genom daglig användning av Affärssystemet SAP samt underhåll och uppdatering av arbetsinstruktioner
–      Aktivt delta i interna kundservicemöten för att utveckla den interna verksamheten
–      Samarbeta med säljgruppen kring försäljningsaktiviteter
Tjänsten är en hyrrekrytering för ett vikariat där du under sex månader kommer att vara anställd av EMPLOID och arbeta som uthyrd konsult hos vår kund.
Kompetenskrav
Vi söker dig som har bakgrund och erfarenhet av service, gärna även sälj, grundläggande kunskaper i Word och Excel, fallenhet för administration och en vilja att ge bästa servicen till kunder och kollegor. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har förståelse för de skandinaviska språken.
 
Viktigt för tjänsten är:
–      Flytande svenska och engelska i tal och skrift
–      God datorvana
–      Service- och lösningsförmåga
–      Förmåga att arbeta både självständigt och i team.
Personliga egenskaper
Som person är du driven och orädd samtidigt som du har en ödmjuk inställning till arbetsuppgifterna och utför dem med hög kvalitetsnivå. Du bör vara kommunikativ och serviceinriktad. Du tycker om att vara spindeln i nätet och hantera flera arbetsuppgifter samtidigt utan att behöva dra ner på kvalitén. Tjänsten fordrar att du arbetar noggrant, målmedvetet, resultatorienterat och är självgående samtidigt som du är hjälpsam och har en god samarbetsförmåga. Du uppfattas ha god social förmåga, är driven och har ett uttalat intresse för service. 
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, vikariat 6 mån
Arbetstider: 8-16.30
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Customer support, support, kundtjänst, kundservice, administratör, orderadministratör, ordersupport, order, leveranssupport, Malmö, rekrytering, heltid Visa mindre

LOGISTIK-/ORDERKOORDINATOR SÖKES TILL INTERNATIONELLT LIVSMEDELSFÖRETAG

Ansök    Dec 11    EMPLOID    Orderplanerare
EMPLOID söker för kunds räkning en serviceorienterad, noggrann och självgående person till en koordinerande roll med fokus på orderhantering och logistik till ett internationellt livsmedelsföretag i Malmö    Om företaget Företaget är verksamma inom foodservice och levererar högkvalitativa produkter till både storkök och livsmedelsgrossister över hela världen. Huvudkontoret är placerat i Malmö vilket även är platsen för denna tjänst. Mer information ges vid... Visa mer
EMPLOID söker för kunds räkning en serviceorienterad, noggrann och självgående person till en koordinerande roll med fokus på orderhantering och logistik till ett internationellt livsmedelsföretag i Malmö   
Om företaget
Företaget är verksamma inom foodservice och levererar högkvalitativa produkter till både storkök och livsmedelsgrossister över hela världen. Huvudkontoret är placerat i Malmö vilket även är platsen för denna tjänst. Mer information ges vid eventuell intervju.
Arbetsuppgifter
I rollen som Orderkoordinator tillhör du supply- och logistikavdelningen och ansvarar tillsammans med ett team om 13 kollegor orderhanteringen och logistikplaneringen från lager till grossister. I denna roll kommer du specifikt att arbeta mot den danska kundmarknaden samt interna leveranser till Norge och Finland. Utöver detta kommer du även att arbeta med företagets interna processer och delta i förbättringsarbete genom att identifiera möjliga förbättringsprocesser.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär:
·      Logistikkoordinering
·      Orderadministration 
·      Exportadministration
·      Hantering av inkommande kundärenden
·      Support till den interna säljorganisationen
·      Administration i SAP
Arbetsplatsen är dynamisk och tillsammans med dina kollegor bidrar du till att upprätthålla och utveckla den proaktiva och goda arbetsmiljön. Denna rekrytering är en hyrrekrytering där du kommer att vara anställd av EMPLOID under den inledande perioden för att sedan ha mycket goda möjligheter till att rekryteras över till kundföretaget.     
Kompetenskrav
– Du har tidigare erfarenhet av koordinering, logistikhantering och orderadministration
– Erfarenhet av liknande roller såsom logistikkoordinator, orderkoordinator, produktionsplanerare eller motsvarande
– Goda kunskaper i Office-paketet
– Erfarenhet av att arbeta med administrativa processer i ERP-system, SAP är meriterande
– Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt förstår de övriga nordiska språken
Personliga egenskaper
Som person är du serviceinriktad, självgående och problemlösande. Du har förmågan att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt samtidigt som du med lätthet kan anpassa ditt arbetssätt efter ändrade förutsättningar och saker som plötsligt inträffar. Du har lätt för att finna potentiella lösningar och förstå konsekvenserna av dessa. Du trivs lika bra med att självständigt driva ditt arbete framåt som att samarbeta med dina kollegor. Dessutom är du alert, har en vilja att ständigt utvecklas och sätter en ära i att ha god kunskap om företagets verksamhet.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider: mån-fre 08.00-16.30
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Logistikkoordinator, orderadministratör, orderkoordinator, order, logistik, planering, logistikplanerare, kundtjänst, kundservice, artikeladministratör, SAP, rekrytering, Malmö Visa mindre

DIGITAL MARKETING COORDINATOR TILL TEGELMÄSTER

Ansök    Feb 10    EMPLOID    Marknadskoordinator
Om Tegelmäster Tegelmäster grundades 1999 som representant för fem olika tegelbruk. 2013 tillkom Petersen Tegl, Danmarks enda kolbrännande tegelbruk, som ägare. Detta gav Tegelmäster bredast tänkbara sortiment och erfarenheter som går tillbaka till 1700-talet. Tegelmäster har all den specialkunskap om tegel och murverk som krävs i olika projekt. De arbetar nära sina kunder och bidrar med kompetens och erfarenhet. De erbjuder allt från enskilda produkter t... Visa mer
Om Tegelmäster
Tegelmäster grundades 1999 som representant för fem olika tegelbruk. 2013 tillkom Petersen Tegl, Danmarks enda kolbrännande tegelbruk, som ägare. Detta gav Tegelmäster bredast tänkbara sortiment och erfarenheter som går tillbaka till 1700-talet.
Tegelmäster har all den specialkunskap om tegel och murverk som krävs i olika projekt. De arbetar nära sina kunder och bidrar med kompetens och erfarenhet. De erbjuder allt från enskilda produkter till komplett leverans av samtliga ingående delar i murverket. Tegelmäster har också en rad servicetjänster för att underlätta och säkerställa tegelprojekt.


Om rollen
Tegelmäster är marknadsledande i Sverige inom fasadtegel och murverksprodukter och vill fortsätta vara det. Därför söker de dig som brinner för marknadsföring och som håller med om att digital marknadsföring är den rätta vägen att gå. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär således att stärka bolagets varumärke samt utveckla marknadskommunikationen inom text och bild. Mer konkret kommer du att:    
-      Skapa innehåll för såväl hemsida som sociala medier samt utveckla dessa
-      Skapa nyhetsbrev och hjälpa till med presentationer inför styrelsemöten
-      Skapa och uppdatera produktbeskrivningar
-      Kontakt och samarbete med externa byråer vid större projektlanseringar
-      Projektleda events och mässor
-      Supportera projektsäljare genom att ta fram generellt säljmaterial
-      Delta i framtagningen av den nya marknadsplanen
Tjänsten är en hyrrekrytering där du under de första sex månaderna kommer att vara anställd av EMPLOID med goda chanser att bli överrekryterad efter uppdragets slut.


Din profil
I den här tjänsten läggs det stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att vara framgångsrik i rollen som marknadskoordinater krävs det att du har ett stort personligt driv och får saker att hända. Din handlingskraft visar sig genom din kreativitet och du är inte rädd för att framföra dina åsikter, tankar och idéer för att kunna driva ditt arbete framåt. Du har förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du brinner för att skapa texter och innehåll som håller hög kvalitet som bidrar till att Tegelmäster kan bibehålla sin marknadsledande position på den svenska marknaden. Utöver dina personliga egenskaper krävs det även att du:


-      Är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift
-      Har erfarenhet av digital marknadsföring och sociala medier
-      Har goda kunskaper i Adobe Photoshop och InDesign
-      Har du kunskaper i det danska språket ses det som meriterande
-      Har du utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande ses det som meriterande


Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider, 8.00-16.30
Lön: Enligt överenskommelse


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!


Sökord: Digital marketing coordinator, marknadskoordinator, marknadsföring, digital marknadsföring, sociala medier, photoshop, InDesign, Malmö, Lund, Skåne Visa mindre

EMPLOID SÖKER SÄLJ- OCH MARKNADSASSISTENT TILL RUBIN MEDICAL

Ansök    Dec 9    EMPLOID    Administrativ assistent
Vill du arbeta i en administrativ roll på ett medicintekniskt företag med fokus på diabetesvård? EMPLOID söker en Sälj- och Marknadsassistent till Rubin Medical som är specialister inom just kärnområdet diabetes. Om företaget Rubin Medical är specialister på diabetes, framför allt typ 1, och arbetar med diabetshjälpmedel i Sverige, Danmark och Norge. Företaget startades 2004 och ingår i den börsnoterade internationella industrikoncernen Indutrade. Rubin ... Visa mer
Vill du arbeta i en administrativ roll på ett medicintekniskt företag med fokus på diabetesvård? EMPLOID söker en Sälj- och Marknadsassistent till Rubin Medical som är specialister inom just kärnområdet diabetes.


Om företaget
Rubin Medical är specialister på diabetes, framför allt typ 1, och arbetar med diabetshjälpmedel i Sverige, Danmark och Norge. Företaget startades 2004 och ingår i den börsnoterade internationella industrikoncernen Indutrade. Rubin Medical är ett familjärt företag präglat av korta beslutsvägar, stor arbetsglädje och en stark ”vi-känsla”.
Produkterna håller alltid världsklass, oavsett om det gäller insulinpumpar, CGM eller långtids-CGM. Förstklassiga produkter är bara ett avstamp för mötet med deras kunder. Rubin Medicals verkliga uppdrag är att bidra till ett bättre liv med en tryggare vardag för såväl användare och anhöriga som för sjukvårdens medarbetare och det är i mötet med människorna som de anser att de verkligen kan göra skillnad. Därför erbjuder de sina kunder det bästa av två världar: det fristående företagets personliga service och trygghet kombinerat med den kvalitet och ständiga utveckling som kännetecknar globala spjutspetsföretag. De kombinerar ett djupt tekniskt och medicinskt kunnande med ett stort engagemang.
 
Arbetsuppgifter
I rollen som Sälj- och Marknadsassistent erbjuds du en bred och varierad roll där din huvudsakliga uppgift är att avlasta och Supportera Rubin Medicals Produktchef.
Du kommer arbeta med allt från uppdateringar av produktlistor och sortimentsförändringar till att ta fram promotionsmaterial och förbereda inför mässor. Utöver detta kommer du bland annat arbeta med följande:
·        Planera och ta fram inbjudan och material till externa kundutbildningar
·        Kontinuerligt uppdatera interna underlag för sortiment och beställningar
·        Organisera resebokningar vid interna konferenser och resor för kund
·        Sammanställa utvärderingsblanketter och måluppföljningar
·        Samordna avtal gällande föreläsningar, sponsring och konsultarvoden i nära samarbete med Produktchefen
·        Skriva nyhetsinlägg på hemsida och Facebook
·        Korrekturläsa material och arbete med översättning via Google Translate
Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du blir anställd av oss på EMPLOID och arbetar som uthyrd konsult på Rubin Medical. 


Din profil
För att vara framgångsrik i rollen som Sälj- och Marknadsassistent på Rubin Medical krävs det att du har hög arbetsmoral och tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter. I den här rollen kommer du bli tilldelad arbetsuppgifter på daglig basis och därför krävs det att du är lyhörd och flexibel i ditt arbetssätt. Dessutom har du förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt och kan ta egna initiativ.
De kompetenser som efterfrågas är:
· Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
·  God förmåga att kommunicera på svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
·   Kunskap i inDesign och WordPress är meriterande
Har du erfarenhet av att arbeta i liknande roller ser vi det som meriterande. Har du dessutom ett intresse eller någon form av erfarenhet inom diabetes ser vi det som ett extra stort plus.


Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider: mån-fre 8-16.30, lunch 30 minuter
Plats: Malmö, Limhamn


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!


Sökord: Sälj- och Marknadsassistent, kontorsassistent, assistent, administration, service, medicinteknik, Malmö, Lund Visa mindre

REDOVISNINGSKONSULT TILL CONISCO

Ansök    Nov 20    EMPLOID    Redovisningskonsult
EMPLOID söker för Coniscos räkning en redovisnings-/lönekonsult som brinner för ekonomi. För rätt person erbjuds möjligheten att utvecklas och arbeta med innovativa företag där det händer mycket!    Om Conisco Conisco är en mindre redovisningsbyrå som arbetar med alla ekonomiflöden i små bolag. Bolaget startades för 16 år sedan och har vuxit succesivt under åren, främst under de senaste åren. Coniscos ledstjärna är ekonomistyrning i rätt riktning och bol... Visa mer
EMPLOID söker för Coniscos räkning en redovisnings-/lönekonsult som brinner för ekonomi. För rätt person erbjuds möjligheten att utvecklas och arbeta med innovativa företag där det händer mycket!   


Om Conisco
Conisco är en mindre redovisningsbyrå som arbetar med alla ekonomiflöden i små bolag. Bolaget startades för 16 år sedan och har vuxit succesivt under åren, främst under de senaste åren. Coniscos ledstjärna är ekonomistyrning i rätt riktning och bolaget lägger stor tonvikt vid kvalitet och personligt bemötande. Conisco anpassar arbetet efter kundens behov, vilket innebär såväl uppdrag där konsulten sköter all ekonomihantering som uppdrag där ekonomiarbetet delas med kunden.


Arbetsuppgifter
Som redovisnings-/lönekonsult på Conisco kommer du tillhöra ett gäng av sociala, duktiga och kvalitetsmedvetna kollegor som liksom du uppskattar kombinationen av ekonomi och kundvård. Du kommer arbeta med all typ av modern löneadministration och löpande bokföring. Rollen är en kombination av arbete inom redovisning och lön där du i rollen som lönekonsult kommer hantera och sköta hela lönekedjan samt arbeta proaktivt för att säkerställa en högkvalitativ leverans till klienterna.
I rollen som redovisningskonsult kommer du arbeta med löpande bokföring, kund- och leverantörsfakturahantering, fakturering, betalningar, skatt- och momshantering, avstämningar samt mindre bokslut.


Din profil
För att trivas i rollen som redovisnings-/lönekonsult har du erfarenhet av att arbeta med redovisning och löner/personaladministration. Du brinner för ekonomi och förstår vidden av att arbeta som konsult där du kommer ha en nära dialog med dina kunder. Som person är du därför social och serviceminded med en säljande och rådgivande personlighet. Du har lätt för att kommunicera och ser gemenskapen och samarbetet med kollegor som en självklarhet. Dessutom är du stresstålig och analytisk samt besitter förmågan att prioritera ditt arbete för att arbeta så effektivt som möjligt.


Din bakgrund
-      Universitetsutbildning/Yrkeshögskoleutbildning inom ekonomi
-      Minst två års erfarenhet av redovisning och lönehantering
-      Utmärkta kunskaper i Excel
-      Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift

-      Har du tidigare arbetat i konsultrollen ses det som meriterande
-      Erfarenhet av Fortnox Redovisning och Lön samt digitala arbetsflöden är meriterande


Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Flexibla arbetstider
Plats: Centralt kontor placerat i MINC:s kreativa miljö
Lön: Enligt överenskommelse
Övriga förmåner: Sex veckors semester, friskvårdsbidrag


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.


Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!


Sökord: Redovisningskonsult, lönekonsult, redovisning, lön, löneadministration, konsult, ekonomi, löpande bokföring, Malmö, Lund Visa mindre

EKONOMIASSISTENT SÖKES TILL MALMÖ

Ansök    Nov 27    EMPLOID    Ekonomiassistent
Om företaget Företaget arbetar inom samhällsbyggnation och bedriver verksamhet Norden och finns etablerade överallt i Sverige och denna tjänsten är placerad på deras Malmökontor. Arbetsuppgifter I rollen kommer du att bli en viktig del av ekonomiavdelningen med fokus på kund- och leverantörsreskontra samt löpande redovisning. För att trivas i denna roll tror vi att du som söker har ett stort intresse för ekonomi och attraheras en arbetsplats där du får sto... Visa mer
Om företaget
Företaget arbetar inom samhällsbyggnation och bedriver verksamhet Norden och finns etablerade överallt i Sverige och denna tjänsten är placerad på deras Malmökontor.
Arbetsuppgifter
I rollen kommer du att bli en viktig del av ekonomiavdelningen med fokus på kund- och leverantörsreskontra samt löpande redovisning. För att trivas i denna roll tror vi att du som söker har ett stort intresse för ekonomi och attraheras en arbetsplats där du får stor användning för din kompetens som värderas högt. Vidare bör du trivas med att tillsammans med dina kollegor arbeta för att nå utsatta deadlines, eftersom arbetsmiljön präglas av både familjär stämning och tydliga tidsramar. Mer specifikt kommer du i denna roll att arbeta med:
– Löpande redovisning
– Scanning, kontroll och uppföljning av leverantörsfakturor
– Ansvara över förgranskning och fördelning av fakturor till ansvarig attestant 
– Lägga upp nya kunder och leverantörer i deras interna system
– Vid behov stötta dina kollegor med lättare avstämningar, kontering samt bokföring av bankgiroinbetalningar
– Övriga arbetsuppgifter av ekonomisk karaktär.
Tjänsten är en bemanning till och med den sista Mars där du kommer att vara anställd av EMPLOID och uthyrd som resurskonsult.
Kompetenskrav
– Gymnasial utbildning inom ekonomi meriterande med eftergymnasial utbildning inom redovisning
– Några års erfarenhet som ekonomiassistent är meriterande
– Kunskaper i Office-paketet med fokus på Excel
– Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Personliga egenskaper
För att trivas i denna roll är du utåtriktad och lättsam som person. Du kan arbeta självständigt och utför ditt arbete på ett noggrant och korrekt sätt. Du motiveras av de dagliga rutinerna i ditt arbete samtidigt som du är öppen för nya arbetsuppgifter. Du vill arbeta strukturerat, noggrant och trivs i en mindre teamkonstellation som präglas av tillit och teamkänsla.
Övrig information
Start: enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: enligt överenskommelse
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomi, ekonom, ekonomiassistent, kundreskontra, leverantörreskontra, leverantörsfakturor, fakturering, redovisning, löpande redovisning, Lund, Malmö, heltid Visa mindre

FINSKTALANDE KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Ansök    Okt 28    EMPLOID    Kundtjänstmedarbetare
EMPLOID söker en finsktalande kundtjänstmedarbetare till ett internationellt företag i Malmö. Om företaget Företaget är en av Nordens ledande distributörer av kemikalier. Du har nu möjligheten att arbeta i en internationell organisation som associeras med ett starkt varumärke och högklassiga produkter där varje dag innebär nya möjligheter. Låter det intressant? Vi ger dig mer information om företaget längre fram i rekryteringsprocessen. Arbetsuppgift... Visa mer
EMPLOID söker en finsktalande kundtjänstmedarbetare till ett internationellt företag i Malmö.


Om företaget
Företaget är en av Nordens ledande distributörer av kemikalier. Du har nu möjligheten att arbeta i en internationell organisation som associeras med ett starkt varumärke och högklassiga produkter där varje dag innebär nya möjligheter. Låter det intressant? Vi ger dig mer information om företaget längre fram i rekryteringsprocessen.


Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du en viktig roll i företaget då du är deras ansikte och röst utåt. Du kommer ha daglig kontakt med kunder över mail och telefon där du vägleder kunder i deras ärenden samtidigt som du ger exceptionell service. Detta innebär att du bland annat kommer hantera arbetsuppgifter såsom:
-      Ta emot och hantera inkommande samtal
-      Orderhantering i SAP
-      Leveransbevakning
-      Hantera krediteringar och reklamationer


Kompetenskrav
Vår kund söker en finsktalande kundtjänstmedarbetare som har tidigare erfarenhet av att arbeta inom service och ser helst att du har erfarenhet av att arbeta i liknande roller. Utöver detta krävs det:
-      Flytande i finska, svenska och engelska i tal och skrift (krav)
-      Goda kunskaper MS Office (krav)
-      SAP (meriterande)


Personliga egenskaper
Vi söker dig som är serviceminded och som drivs av att lösa problem. Du är en person som alltid sätter kunden i första rummet och har förmågan att se ditt arbete ur ett helhetsperspektiv. Du har en analytisk förmåga där du kan identifiera problem, lösa dem och i slutändan förstå konsekvenserna av dessa. Att arbeta självständigt trivs du bra med och du värdesätter ett noggrant och strukturerat arbetssätt samtidigt som du trivs minst lika bra när du får samarbeta med dina kollegor.


Övrig information
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse


Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du under de första sex månaderna kommer vara anställd hos oss på EMPLOID och arbeta som uthyrd konsult med goda chanser att bli överrekryterad efter uppdragets slut.


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.


Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!


Sökord: Customer support, support, kundtjänst, kundservice, administratör, orderadministratör, ordersupport, order, leveranssupport, finska, svenska, engelska, Malmö, rekrytering, heltid Visa mindre

EMPLOID I MALMÖ VÄXER OCH UTTÖKAR VERKSAMHETEN MED EN ACCOUNT MANAGER

Ansök    Okt 16    EMPLOID    Account manager
EMPLOID söker dig som vill vara med om en inspirerande tillväxtresa där du kommer arbeta i en affärsnära och ansvarstagande roll med möjlighet att uppnå fantastiska resultat tillsammans med oss. Om företaget EMPLOID är ett entreprenöriellt drivet företag med gedigen erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Genom vårt breda kandidat- och företagsnätverk hittar vi lösningar som passar våra kunder oavsett vilket deras behov är. Vi är övertygad... Visa mer
EMPLOID söker dig som vill vara med om en inspirerande tillväxtresa där du kommer arbeta i en affärsnära och ansvarstagande roll med möjlighet att uppnå fantastiska resultat tillsammans med oss.


Om företaget
EMPLOID är ett entreprenöriellt drivet företag med gedigen erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Genom vårt breda kandidat- och företagsnätverk hittar vi lösningar som passar våra kunder oavsett vilket deras behov är. Vi är övertygade om att kompetens, personligt engagemang och lokal kännedom är nyckeln till våra många nöjda kunder. Vi arbetar utifrån ett nätverksbaserat arbetssätt där vi aktivt söker upp och fortsätter bygga det stora nätverk av företag och kandidater som vi redan har. Genom vårt nätverk kan vi som rekryteringspartner snabbt och effektivt identifiera intressanta kandidater och framtida personalresurser till våra kunder.


Om rollen
Vi på EMPLOID tror att du som Account Manager vill arbeta med såväl förvaltande som uppsökande av nya kundsamarbeten. Vi vill att du ska ha rätt förutsättningar för att lyckas i rollen och därför kommer du börja med att ta över några av våra redan etablerade kundsamarbeten. Givetvis kommer du även arbeta med uppsökande försäljning – sedan är det upp till dig att hitta din egen väg och göra det som du är allra bäst på! Du får helt enkelt möjlighet att växa tillsammans med EMPLOID och arbeta med det du tycker är mest givande.
Fokus kommer ligga på ditt engagemang och din affärsmässighet – vi anser att en hög aktivitetsnivå kommer bidra till din framgång som Account Manager hos oss. Du kommer därför ha en hög närvaro ute hos kund där du tillsammans med våra rekryterare ser till att skapa rätt förutsättningar för ett lyckat samarbete. Utöver detta kommer du även arbeta med prospektering och traditionell säljadministration där du kommer få stöttning av vår säljchef.


Personliga egenskaper
Vi på EMPLOID satsar på långsiktiga relationer med våra kunder och därför är din förmåga att skapa förtroende av största vikt. Genom att vara förtroendeingivande tror vi att du framgångsrikt kan etablera och förvalta relationer på ett prestigelöst sätt som gynnar samtliga parter.
Du motiveras av utmaningar och högt uppsatta mål som driver dig till att göra ditt bästa i alla lägen. Du är lyhörd gentemot kunder och kollegor och har tydligt affärsfokus i dina dagliga prioriteringar. Du anser att ett ”NO” betyder ”New Opportunity” snarare än nej och ser motgångar som ett gyllene tillfälle att dra lärdom av för att hitta nya vägar för att uppnå dina mål.
Om du jobbar hårt för att bli en vinnare och har rätt inställning så kommer du att lyckas tillsammans med oss. I kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning kommer du utvecklas och nå precis så högt som du vill!


Kompetenskrav
– Avslutad gymnasieutbildning
– 2-3 års erfarenhet av försäljning samt dokumenterad erfarenhet av tjänsteförsäljning
– Obehindrad i Svenska och Engelska i såväl tal som skrift
– Kunskaper i Office-paketet
– Körkort B


Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Fast + provision


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!


Sökord: Tjänsteförsäljning, Account Manager, kundansvarig, sales representative, säljare, rekrytering, bemanning, personal, ekonomi, Malmö, Lund, Helsingborg Visa mindre

EMPLOID SÖKER MEDARBETARE INOM IT-SUPPORT

EMPLOID söker för kunds räkning en serviceminded, problemlösande och ansvarsfull person som brinner för IT-relaterade frågor. Om företaget Anser du att du är ditt bästa jag när du får lösa problem samtidigt som du hjälper andra? Om beskrivningen stämmer in på dig är vi nyfikna! Kanske har du ambitionen om att arbeta med mer avancerad IT-support, eller trivs du bra med att arbeta med 1st line support. Företaget du kommer arbeta på har ett huvudsakligt fok... Visa mer
EMPLOID söker för kunds räkning en serviceminded, problemlösande och ansvarsfull person som brinner för IT-relaterade frågor.


Om företaget
Anser du att du är ditt bästa jag när du får lösa problem samtidigt som du hjälper andra? Om beskrivningen stämmer in på dig är vi nyfikna! Kanske har du ambitionen om att arbeta med mer avancerad IT-support, eller trivs du bra med att arbeta med 1st line support.
Företaget du kommer arbeta på har ett huvudsakligt fokus på digitalisering där deras digitala lösningar förenklar och förbättrar människors arbetsliv. Mer information om företaget ges senare i rekryteringsprocessen.
Uppdraget är en hyrrekrytering, vilket innebär att du under de första sex månaderna kommer vara anställd av EMPLOID och arbeta som uthyrd konsult med goda chanser till att bli överrekryterad efter uppdragets slut.


Arbetsuppgifter
I rollen som IT-supportmedarbetare kommer du tillhöra en supportavdelning där din främsta uppgift är att hjälpa företagets användare med tekniska problem. Du kommer arbeta med att ta emot, hantera och lösa ärenden samt säkerställa att ditt arbete löst användarnas problem. Du kommer hantera ärenden av olika svårighetsgrad och karaktär där du huvudsakligen kommer ha kontakt med användarna över telefon och mail.


Kompetenskrav
För att vara framgångsrik i rollen som IT-support har du minst två års erfarenhet av att arbeta med 1st line support eller motsvarande. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift och har såklart även ett stort intresse för IT.


Personliga egenskaper
Du är serviceminded ut i fingerspetsarna och gör alltid ditt yttersta för att möta kundens behov. Du tar ägandeskap över dina arbetsuppgifter och ansvarar över att genomföra dessa på bästa sätt. Din främsta motivationsfaktor är när du löser problem som gynnar alla inblandade parter och dessutom kan du på ett pedagogiskt sätt förklara lösningen på ett pedagogiskt sätt. 


Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!


Sökord: 1st line support, helpdesk, IT-support, Kundtjänst, Incident Manager, Active Directory, ITIL, Citrix, Microsoft Exchange, Visa mindre

EMPLOID SÖKER SÄLJ- OCH MARKNADSASSISTENT TILL RUBIN MEDICAL

Ansök    Sep 30    EMPLOID    Marknadsassistent
Vill du arbeta i en administrativ roll på ett medicintekniskt företag med fokus på diabetesvård? EMPLOID söker en Sälj- och Marknadsassistent till Rubin Medical som är specialister inom just kärnområdet diabetes.Om företagetRubin Medical är specialister på diabetes, framför allt typ 1, och arbetar med diabetshjälpmedel i Sverige, Danmark och Norge. Företaget startades 2004 och ingår i den börsnoterade internationella industrikoncernen Indutrade. ... Visa mer
Vill du arbeta i en administrativ roll på ett medicintekniskt företag med fokus på diabetesvård? EMPLOID söker en Sälj- och Marknadsassistent till Rubin Medical som är specialister inom just kärnområdet diabetes.Om företagetRubin Medical är specialister på diabetes, framför allt typ 1, och arbetar med diabetshjälpmedel i Sverige, Danmark och Norge. Företaget startades 2004 och ingår i den börsnoterade internationella industrikoncernen Indutrade. Rubin Medical är ett familjärt företag präglat av korta beslutsvägar, stor arbetsglädje och en stark ”vi-känsla”.Produkterna håller alltid världsklass, oavsett om det gäller insulinpumpar, CGM eller långtids-CGM. Förstklassiga produkter är bara ett avstamp för mötet med deras kunder. Rubin Medicals verkliga uppdrag är att bidra till ett bättre liv med en tryggare vardag för såväl användare och anhöriga som för sjukvårdens medarbetare och det är i mötet med människorna som de anser att de verkligen kan göra skillnad. Därför erbjuder de sina kunder det bästa av två världar: det fristående företagets personliga service och trygghet kombinerat med den kvalitet och ständiga utveckling som kännetecknar globala spjutspetsföretag. De kombinerar ett djupt tekniskt och medicinskt kunnande med ett stort engagemang. ArbetsuppgifterI rollen som Sälj- och Marknadsassistent erbjuds du en bred och varierad roll där din huvudsakliga uppgift är att avlasta och Supportera Rubin Medicals Produktchef.Du kommer arbeta med allt från uppdateringar av produktlistor och sortimentsförändringar till att ta fram promotionsmaterial och förbereda inför mässor. Utöver detta kommer du bland annat arbeta med följande:·        Planera och ta fram inbjudan och material till externa kundutbildningar·        Kontinuerligt uppdatera interna underlag för sortiment och beställningar·        Organisera resebokningar vid interna konferenser och resor för kund·        Sammanställa utvärderingsblanketter och måluppföljningar·        Samordna avtal gällande föreläsningar, sponsring och konsultarvoden i nära samarbete med ProduktchefenTjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du blir anställd av oss på EMPLOID och arbetar som uthyrd konsult på Rubin Medicals. Din profilFör att vara framgångsrik i rollen som Sälj- och Marknadsassistent på Rubin Medical krävs det att du har hög arbetsmoral och tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter. I den här rollen kommer du bli tilldelad arbetsuppgifter på daglig basis och därför krävs det att du är lyhörd och flexibel i ditt arbetssätt. Dessutom har du förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt och kan ta egna initiativ.De kompetenser som efterfrågas är:– Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel– God förmåga att kommunicera på svenska och engelska såväl muntligt som skriftligtHar du erfarenhet av att arbeta i liknande roller ser vi det som meriterande. Har du dessutom ett intresse eller någon form av erfarenhet inom diabetes ser vi det som ett extra stort plus.Övrig informationStart: Enligt överenskommelseArbetstider: mån-fre 8-16.30, lunch 30 minuterPlats: Malmö, LimhamnOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: Sälj- och Marknadsassistent, kontorsassistent, assistent, administration, service, medicinteknik, Malmö, Lund Visa mindre

1ST LINE SUPPORT TILL IT-FÖRETAG I MALMÖ

EMPLOID söker för kunds räkning en serviceminded, tålmodig och pedagogisk person med ett stort intresse för IT till ett företag i Malmö. Om företagetHar du ett brinnande intresse för IT och vill vidareutveckla dina tekniska kunskaper samtidigt som du får möjligheten att kombinera detta med din förmåga att leverera exceptionell service? EMPLOID söker nu medarbetare inom 1st line support till ett IT-företag i Malmö. Företaget verkar på global nivå inom produ... Visa mer
EMPLOID söker för kunds räkning en serviceminded, tålmodig och pedagogisk person med ett stort intresse för IT till ett företag i Malmö. Om företagetHar du ett brinnande intresse för IT och vill vidareutveckla dina tekniska kunskaper samtidigt som du får möjligheten att kombinera detta med din förmåga att leverera exceptionell service? EMPLOID söker nu medarbetare inom 1st line support till ett IT-företag i Malmö. Företaget verkar på global nivå inom produktutveckling och har som mål att utveckla företag och samhälle med hjälp av IT. Uppdraget inleds i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av EMPLOID och arbetar som konsult ute hos vår kund med goda chanser till att bli överrekryterad. ArbetsuppgifterSom 1st line support är din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felavhjälpning vid tekniska problem. Du kommer många gånger vara användarnas första kontakt med IT och kommer främst arbeta med telefonen som redskap.Vanligt förekommande arbetsuppgifter: -      Ge service gällande användarnas IT-relaterade frågor-      Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT-      Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara -      Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystemKompetenskravFör att vara framgångsrik i rollen som 1st line support är ditt intresse för IT avgörande. Du uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska, både verbalt och i skrift. Om du har läst en IT- eller teknikinriktad utbildning, har erfarenhet av att arbeta inom 1st line support/helpdesk, kundtjänst eller andra serviceinriktade roller ser vi det som meriterande. Har du kännedom i någon av följande punkter ser vi det som ett stort plus:-      MS Office -      Outlook & Exchange-      Active Directory-      Citrix-      Skrivare och skrivarhantering-      ITILPersonliga egenskaperUtöver ditt stora intresse för IT lägger vi stor vikt vid dig som person och förväntar oss att du är social och serviceinriktad. Vi söker dig som ser problemlösning som motiverande och har en positiv inställning till ditt arbete. Du blir sporrad när du har mycket på ditt bord och har förmågan att prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Det är viktigt att du kan leverera förstklassig service i alla lägen och att du har en god förståelse för att alla människor är olika, vilket ställer krav på att du är både tålmodig och pedagogisk. Övrig informationStart: Enligt överenskommelse Plats: MalmöLön: Enligt överenskommelse Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!Sökord: 1st line support, helpdesk, IT-support, Kundtjänst, Active Directory, ITIL, Citrix, Microsoft Exchange,   Visa mindre

Distributionselektriker sökes till Staffanstorp

Ansök    Aug 26    EMPLOID    Distributionselektriker
EMPLOID söker för kunds räkning en arbetsam, positiv och engagerad elmontör till ett stabilt och familjärt nätföretag i Staffanstorp.  Om företagetFöretaget är ett elnätsbolag som distribuerar el i ett nätområde som täcker stora delar av den skånska kommunen Staffanstorp med förgreningar i Lund och Svedala. Fokuset i verksamheten är säkerhet och innovativ utveckling. Det innebär att de hela tiden arbetar med att hitta nya lösningar som både ger säkrare arb... Visa mer
EMPLOID söker för kunds räkning en arbetsam, positiv och engagerad elmontör till ett stabilt och familjärt nätföretag i Staffanstorp.  Om företagetFöretaget är ett elnätsbolag som distribuerar el i ett nätområde som täcker stora delar av den skånska kommunen Staffanstorp med förgreningar i Lund och Svedala. Fokuset i verksamheten är säkerhet och innovativ utveckling. Det innebär att de hela tiden arbetar med att hitta nya lösningar som både ger säkrare arbetsmiljö och att deras kunder alltid kan förvänta sig leveranssäkerhet, förstklassig service och låga nätavgifter.ArbetsuppgifterDu kommer huvudsakligen att utföra service-, underhålls- och entreprenadarbeten inom elkraft och eldistribution. Uppdragen omfattar arbete med el-montage, kabelförläggning, ställverk och stationsarbete inom spänningsområdet 0,4-22kV. Tjänstgöringsområdet är Staffanstorp med förgreningar i gränskommuner. Hos företaget erbjuds du en varierande roll där du får arbeta med den senaste tekniken och möjlighet att få vara med och utveckla och utveckla ett lokalt distributionsnät.  Kvalifikationer– Slutförd El-utbildning på gymnasial nivå– Något års relevant arbetslivserfarenhet inom distribution, högspänning eller elkraft är meriterande– Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.– Körkort BDina personliga egenskaperFör att lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann, strukturerad, och effektiv. Det är även positivt om du är händig och har erfarenhet av mekanik då elskåpen byggs av företaget själva. Eftersom du hanterar många projekt i samarbete med kollegor är det såklart också viktigt att du förstår vad samarbete innebär och ställer upp för dina kollegor.Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: StaffanstorpLön: Enligt överenskommelseOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: el, elmontör, elektriker, elkraft, elkraftsmontör, montör, distributionselektriker, installationselektriker, industrielektriker, serviceelektriker, Staffanstorp, Lund, rekrytering, Malmö,Ansök Visa mindre

MASTERDATA SPECIALIST SÖKES TILL INTERNATIONELLT FÖRETAG I MALMÖ

Ansök    Aug 21    EMPLOID    Databasadministratör
EMPLOID söker för kunds räkning en analytisk, noggrann och självgående person till en administrativ roll med fokus på backoffice och masterdata    Om företagetFöretaget är verksamma inom golvbranschen och tillverkar laminat- vinyl- och naturliga trägolv. Med det nordiska huvudkontorets placering i Hyllie erbjuds du goda kommunikationsmöjligheter och möjligheten att arbeta i en bransch som är i ständig utveckling. Mer information om företaget ges senare i r... Visa mer
EMPLOID söker för kunds räkning en analytisk, noggrann och självgående person till en administrativ roll med fokus på backoffice och masterdata    Om företagetFöretaget är verksamma inom golvbranschen och tillverkar laminat- vinyl- och naturliga trägolv. Med det nordiska huvudkontorets placering i Hyllie erbjuds du goda kommunikationsmöjligheter och möjligheten att arbeta i en bransch som är i ständig utveckling. Mer information om företaget ges senare i rekryteringsprocessen.ArbetsuppgifterI rollen som Masterdata Specialist tillhör du kundserviceavdelningen och ansvarar tillsammans med två kollegor i första hand över de administrativa arbetsuppgifterna. Utöver detta kommer du även att arbeta med företagets interna processer, vara delaktig i projekt som rör digitalisering samt delta i förbättringsarbete genom att identifiera möjliga förbättringsprocesser.De huvudsakliga administrativa arbetsuppgifterna innebär:·        Dataadministration ·        Databashantering·        Uträkning och kreditering av kundbonus ·        Kundmasterdata ·        Prismasterdata Arbetsplatsen är dynamisk och tillsammans med dina kollegor bidrar du till att upprätthålla och utveckla den proaktiva och goda arbetsmiljön.  Kompetenskrav- Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom masterdata/kundservice- Erfarenhet av liknande roller såsom masterdata specialist, artikeladministratör eller motsvarande- Goda kunskaper i Office-paketet - Erfarenhet av att arbeta med administrativa processer i ERP-system, SAP är meriterande- Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt förstår de övriga nordiska språkenPersonliga egenskaperSom person är du analytisk, självgående och strukturerad. Du har förmågan att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt samtidigt som du med lätthet kan anpassa ditt arbetssätt efter ändrade förutsättningar. Du är inte rädd för att ifrågasätta redan fastställda processer i syfte att förbättra verksamheten och har lätt för att identifiera ett problems olika beståndsdelar, finna potentiella lösningar och förstå konsekvenserna av dessa. Du trivs lika bra med att självständigt driva ditt arbete framåt som att samarbeta med dina kollegor. Dessutom är du alert, har en vilja att ständigt utvecklas och sätter en ära i att ha god kunskap om företagets sortiment. Övrig informationStart: Enligt överenskommelseArbetstider: mån-fre 08.00-16.30 Plats: MalmöLön: Enligt överenskommelse Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!Sökord: Administratör, prisadministratör, artikeladministratör, kundservice, SAP, kundtjänst, masterdata specialist, masterdata, rekrytering, tillsvidare, Malmö Visa mindre

PRODUKTIONSMEDARBETARE INOM GRAFISK PRODUKTION SÖKES TILL STAFFANSTORP

Ansök    Aug 15    EMPLOID    Montör, metallprodukter
EMPLOID söker en kvalitetsmedveten, strukturerad och driven person till rollen som produktionsmedarbetare till vår kund i Staffanstorp.   Om företagetFöretaget är ett privatägt företag som under flera decennier i trafiksäkerhetsbranschen utvecklats till en marknadsledande aktör när det gäller innovativa produkter och system för vägmärken och vägavstängningsmaterial. De har en rikstäckande försäljnings- och serviceorganisation med filialer i Stockholm och G... Visa mer
EMPLOID söker en kvalitetsmedveten, strukturerad och driven person till rollen som produktionsmedarbetare till vår kund i Staffanstorp.   Om företagetFöretaget är ett privatägt företag som under flera decennier i trafiksäkerhetsbranschen utvecklats till en marknadsledande aktör när det gäller innovativa produkter och system för vägmärken och vägavstängningsmaterial. De har en rikstäckande försäljnings- och serviceorganisation med filialer i Stockholm och Göteborg, men huvudkontoret och produktionen är beläget i Staffanstorp. ArbetsuppgifterI rollen som produktionsmedarbetare arbetar du självständigt med laminering av vägmärken och vägavstängningsmaterial. Du kommer vara en mycket viktig pusselbit i produktionsflödet och kommer tillhöra ett härligt gäng där ni tillsammans ser till att uppsatta produktionsmål nås. I perioder är det mer hektiskt och det krävs att man har en god förmåga att behålla lugnet även under tidspress.Tjänsten är en bemanning under sex veckor med start omgående. Du kommer vara anställd av EMPLOID och arbeta som resurskonsult med goda möjligheter att bli överrekryterad. Kompetenskrav- Gymnasial utbildningsnivå- Goda kunskaper i svenska- God datorvana- Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i produktionsmiljö Personliga egenskaperFör att passa i rollen som produktionsmedarbetare är det av största vikt att du har ett högt kvalitets- och noggrannhetstänk i ditt arbete. Du utför dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och planerat sätt samt har även förmågan att planera arbetet för kommande tillverkningsprocesser. Det är också viktigt att du är nyfiken, initiativtagande och kommunikativ då det är ett litet bolag där alla måste visa engagemang, driv och en vilja att utveckla bolaget till nästa nivå. Övrig informationStart: Omgående Plats: StaffanstorpLön: Enligt överenskommelse Arbetstid: måndag till fredag 6.45–15.30Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!Sökord: produktionsmedarbetare, grafisk produktion, originalare, produktion, IT, Malmö, Lund, Staffanstorp, heltid, bemanning Visa mindre

DET INTERNATIONELLA FÖRETAGET SWISSPEARL NORDIC SÖKER BYGGINGENJÖRER

Ansök    Jul 2    EMPLOID    Byggnadsingenjör
Om företagetSwisspearl Nordic AB levererar hållbara och estetiskt tilltalande fasader, tak och utemiljöer.Med känsla för kvalitet, respekt för miljön och höga krav på design och estetik utvecklar och säljer dem innovativa och hållbara produkter. Naturliga material till fasader, tak, och interiör samt utemiljöer. De utmärker sig genom arkitektonisk frihet och tidlösa material. Deras övergripande mål är att bibehålla och öka värdet på fastigheter.Swisspearl ... Visa mer
Om företagetSwisspearl Nordic AB levererar hållbara och estetiskt tilltalande fasader, tak och utemiljöer.Med känsla för kvalitet, respekt för miljön och höga krav på design och estetik utvecklar och säljer dem innovativa och hållbara produkter. Naturliga material till fasader, tak, och interiör samt utemiljöer. De utmärker sig genom arkitektonisk frihet och tidlösa material. Deras övergripande mål är att bibehålla och öka värdet på fastigheter.Swisspearl Nordic AB är del av den stora globala koncernen Swisspearl Group med säte i Schweiz. De har 1 200 medarbetare på fem olika kontor runtom i Europa. På det svenska kontoret är dem 11 stycken anställda och det är placerat i Lomma.ArbetsuppgifterI denna roll kommer du vara delaktig i hela byggprocessen. Rollen är bred och du kommer arbeta operativt inom projektering, kalkylering och dokumentation samtidigt som du är delaktig i det interna miljöcertifiering- och brandskyddsarbetet. Du får produktutbildning och ett arbete som ger dig stora möjligheter till personlig utveckling inom ett växande företag. Du erbjuds ett resultatinriktat arbetsklimat med trevlig stämning och attraktiva anställningsvillkor.Kontoret är placerat i Lomma och du kommer arbeta tillsammans med en kollega som utför samma arbetsuppgifter och ni rapporterar till Operative Manager.Huvudsakliga ansvarsområden–    Kalkylering, offerthantering och anbud–    Ritningshantering i AutoCAD, Revit och BIM–    Kunddialog och kundkontakt i säljprojektTjänsten är en hyrrekrytering där du under de första sex månaderna kommer att vara anställd av EMPLOID för att sedan bli anställd/bli överrekryterad av/till Swisspearl.Kompetenskrav– Eftergymnasial utbildning som byggingenjör– Erfarenhet av att läsa ritningar och utföra kalkylarbete/mängda samt rita i Revit eller AutoCAD– Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift– Körkort BPersonliga egenskaperSom person är du initiativtagande, noggrann, lösningsfokuserad, ansvarstagande och kommunikativ. Företaget präglas av sina medarbetare och för att trivas i din roll bör du vara kundorienterad, nyfiken, orädd och en person som gärna vill ta sig an nya utmaningar. Vidare ser vi gärna att du kan arbeta självständigt likväl som du uppskattar att arbeta i team.Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: LommaLön: Enligt överenskommelseOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: Byggkonstruktör, konstruktör, byggingenjör, kalkylingenjör, CAD, Auto Cad, Revit, BIM, Projektingenjör, Beräkning, mängdning, konstruktion, byggmaterial, Malmö, rekrytering Visa mindre

SOLUTION ARCHITECTS SÖKES TILL VÄRLDSLEDANDE KONSULTFÖRETAG

Ansök    Jun 10    EMPLOID    IT-arkitekt/Lösningsarkitekt
Om företagetFöretaget är ett av de största konsultföretagen med verksamhet över hela världen. Med starkt innovationsdriv får de ständigt förtroendet att arbeta med att implementera de senaste tekniska lösningarna för de största företagen. Du kommer att utgå från företagets kontor i Malmö och få möjlighet att arbeta med en mängd olika uppdrag utifrån dina intressen och kompetenser.    På detta företag får du arbeta med det största kunderna, i spännande och ... Visa mer
Om företagetFöretaget är ett av de största konsultföretagen med verksamhet över hela världen. Med starkt innovationsdriv får de ständigt förtroendet att arbeta med att implementera de senaste tekniska lösningarna för de största företagen. Du kommer att utgå från företagets kontor i Malmö och få möjlighet att arbeta med en mängd olika uppdrag utifrån dina intressen och kompetenser.    På detta företag får du arbeta med det största kunderna, i spännande och omväxlande roller vilket ger dig möjligheter att utvecklas både personligen och professionellt. Genom utbildningar, certifieringar och globala kompetensnätverk kan du fördjupa dig vidare inom ditt intresseområde, utbyta internationella erfarenheter eller växa in i en helt ny roll. Du arbetar tillsammans med nyfikna och engagerade kollegor och ingår i ett stöttande team som tycker om att ha roligt ihop.ArbetsuppgifterSom lösningsarkitekt kommer du att ha en nyckelroll i projekt genom att delta i och ansvara för utformningen av systemlösningar, i samverkan med både kollegor och kunders personal. Företagets position på marknaden gör att dem får arbeta med de största kunderna i nyskapande projekt inom alla branscher och områden. Det gör möjligheterna större för dig att prova på olika roller i varierande projekt.Projekten är både omfattande, komplexa och innovativa och handlar ofta om att digitalisera och automatisera kundernas kärnprocesser för ökad effektivitet och lönsamhet. Du får en möjlighet att arbeta med välkända kunder som gör verklig skillnad i väldigt många människors vardag.Du håller dig uppdaterad inom det senaste på området genom kompetensnätverket för IT-arkitekter som träffas för föreläsningar och praktiska övningar, och vi i teamet ses ofta för att utbyta kunskap eller göra trevliga saker vid sidan av jobbet.Kompetenskrav– Minst 5 års erfarenhet inom branschen, varav minst 1 år som lösningsarkitekt– Högskoleutbildning eller motsvarande– God analys- och problemlösningsförmåga– Erfarenhet av agil systemutveckling, inom exempelvis Java eller .Net– God förståelse för kundens perspektiv och förmåga att analysera och utforma arkitektur och systemlösningar baserat på verksamhetens krav, processer och informationsbehov– Det är meriterande om du har konsulterfarenhet samt erfarenhet av molnbaserade lösningar, digitala kanaler, webb, mobila lösningar, processautomatisering eller informationsanalys/business intelligencePersonlig profilSom person är du social, framåt och kommunikativ. Du har ett driv att utvecklas, är nyfiken på nya tekniker, tar gärna initiativ och trivs med att arbeta i team samt dela med dig av din kunskap. Du har en känsla för kvalitet är resultatinriktad och triggas av att hitta nya lösningar och att leverera över.Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: Centralt beläget kontor i MalmöLön: Enligt överenskommelseOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: Solution Architect, Lösningsarkitekt, Java, .Net, C#, Software, konsultbolag, utvecklare, API, Developer, Git, JIRA, Malmö, rekrytering, tillsvidare Visa mindre

EMPLOID I MALMÖ EXPANDERAR – SÖKER TECH / IT - REKRYTERARE

EMPLOID söker dig som vill vara med om en inspirerande tillväxtresa där du kommer arbeta i en affärsnära och ansvarstagande roll med stor påverkansmöjlighet till att uppnå fantastiska resultat tillsammans med oss.  Om företagetEMPLOID är ett entreprenöriellt drivet företag med gedigen erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Genom vårt breda kandidat- och företagsnätverk hittar vi lösningar som passar våra kunder oavsett om det handlar om rek... Visa mer
EMPLOID söker dig som vill vara med om en inspirerande tillväxtresa där du kommer arbeta i en affärsnära och ansvarstagande roll med stor påverkansmöjlighet till att uppnå fantastiska resultat tillsammans med oss.  Om företagetEMPLOID är ett entreprenöriellt drivet företag med gedigen erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Genom vårt breda kandidat- och företagsnätverk hittar vi lösningar som passar våra kunder oavsett om det handlar om rekrytering eller bemanningslösningar. Vi är övertygade om att kompetens, personligt engagemang och lokal kännedom är nyckeln till våra många nöjda kunder. Vi arbetar utifrån ett nätverksbaserat arbetssätt där vi aktivt söker upp och fortsätter bygga det stora nätverk av kandidater som vi redan har. Genom vårt nätverk kan vi som rekryteringspartner snabbt och effektivt identifiera intressanta kandidater och framtida personalresurser till våra kunder.ArbetsuppgifterVi på EMPLOID tror på en specialiserad rekryteringsavdelning för att kunna möta våra kunders och marknadens behov. EMPLOID gör nu en stor satsning inom IT då det är den snabbast växande branschen i regionen. Vi kommer att bygga upp ett specialinriktat team där vi nu söker den som kommer ansvara för det. Du kommer både arbeta med rekrytering av IT-tjänster och bygga upp ett team som jobbar specialiserat med kunder, kandidater och konsulter inom dessa yrken. Det innebär att du behöver ha ett intresse för branscherna och en vilja att lära dig mer om yrkena inom dem.I dina arbetsuppgifter ingår ett helhetsansvar för rekrytering och tillsättning av konsultuppdrag. Du arbetar med allt från kundmöten och framtagning av kravprofiler, annonsering, urval, search, intervjuer till presentation av kandidater till kund och referenstagning. Du kommer ha personalansvar för de konsulter som du ansvarar för och arbetar också med att utveckla relationerna med dina anställda konsulter, genom löpande dialog, möten och service men också tillhörande administration.Vi på EMPLOID är uppdelade i mindre team och även om mycket arbete sker självständigt är du tillsammans med övriga rekryterare och säljare engagerad i era gemensamma mål, resultat och företagets fortsatta utveckling och tillväxt.Kompetenskrav– Eftergymnasial utbildning inom relevant område såsom personalvetenskap eller IT-relaterade utbildningar– Dokumenterad erfarenhet av rekrytering. Det är meriterande om du arbetat med rekrytering inom IT eller arbetat inom något IT-yrke.– Erfarenhet av att arbeta med olika forum Monster, LinkedIn, GitHub, etc. och har ett stort intresse av att ligga i framkant vad gäller nya kanaler för att attrahera och hitta profiler inom IT.– Kunskaper i Office-paketet– Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift– Körkort BPersonliga egenskaperFör att passa i rollen hos oss är det viktigt att du motiveras av utmaningar och högt uppsatta mål. Du är initiativtagande, självgående och arbetar fokuserat för att uppnå resultat. Du bör också trivas med att ta mycket ansvar och arbeta strukturerat för att driva dina processer framåt. Du är lyhörd mot kunder, kollegor och konsulter och har tydligt affärsfokus i dina dagliga prioriteringar.Om du jobbar hårt för att bli en vinnare och har rätt inställning så kommer du att lyckas tillsammans med oss. I kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning kommer du utvecklas och nå precis så högt som du vill!Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: MalmöLön: Fast + provisionOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: rekrytering, bemanning, IT-rekrytering, IT, rekryterare, personal, personalvetare, systemvetare, utvecklare, System Developer, HR, rekrytering, ekonomi, ekonom, Malmö, Visa mindre

JAVAUTVECKLARE SÖKES TILL VÄRLDSLEDANDE KONSULTFÖRETAG

Ansök    Jun 10    EMPLOID    Systemutvecklare/Programmerare
Om företagetFöretaget är ett av de största konsultföretagen med verksamhet över hela världen. Med starkt innovationsdriv får de ständigt förtroendet att arbeta med att implementera de senaste tekniska lösningarna för de största företagen. Du kommer att utgå från företagets kontor i Malmö och få möjlighet att arbeta med en mängd olika uppdrag utifrån dina intressen och kompetenser.    På detta företag får du arbeta med det största kunderna, i spännande och ... Visa mer
Om företagetFöretaget är ett av de största konsultföretagen med verksamhet över hela världen. Med starkt innovationsdriv får de ständigt förtroendet att arbeta med att implementera de senaste tekniska lösningarna för de största företagen. Du kommer att utgå från företagets kontor i Malmö och få möjlighet att arbeta med en mängd olika uppdrag utifrån dina intressen och kompetenser.    På detta företag får du arbeta med det största kunderna, i spännande och omväxlande roller vilket ger dig möjligheter att utvecklas både personligen och professionellt. Genom utbildningar, certifieringar och globala kompetensnätverk kan du fördjupa dig vidare inom ditt intresseområde, utbyta internationella erfarenheter eller växa in i en helt ny roll. Du arbetar tillsammans med nyfikna och engagerade kollegor och ingår i ett stöttande team som tycker om att ha roligt ihop.ArbetsuppgifterSom Javautvecklare kommer du arbeta med teknik i framkant som konsult direkt ut mot företagets kunder. Du kommer att vara en del av ett utvecklingsteam för stora applikationer hos stora kunder som är verksamma över hela världen.Vi söker dig som har ett genuint intresse för javautveckling och vill arbeta med att vidareutveckla kunders system och applikationer. Du kommer ha möjlighet att delta i alla faser av utvecklingen dvs hela vägen från kravanalys och design till utveckling, test och leverans. Du förväntas kunna och arbeta med implementation av avancerade integrationer mot olika backend-system samt strävar efter att hitta nya sätt att använda konventionella designmönster.Kompetenskrav– Eftergymnasial utbildning inom relevant område alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet– Några års erfarenhet inom Java8 och Java/J2EE– Kompetens inom Spring-ramverk, Git, JIRA och integration– Meriterande med kunskap inom API:er, andra utvecklingsspråk och agila metoder– Förståelse inom svenska och engelska i tal och skriftPersonlig profilSom person är du social, framåt och kommunikativ. Du har ett driv att utvecklas, är nyfiken på nya tekniker, tar gärna initiativ och trivs med att arbeta i team samt dela med dig av din kunskap. Du har en känsla för kvalitet är resultatinriktad och triggas av att hitta nya lösningar och att leverera över förväntan.Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: Centralt beläget kontor i MalmöLön: Enligt överenskommelseOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: Java, backend, Software, Java8, J2EE, Spring, Hibernate, DevOps , utvecklare, API, Developer, Git, JIRA, Malmö, rekrytering, tillsvidare Visa mindre

DRIVEN OCH AMBITIÖS BYGGSÄLJARE SÖKES

Ansök    Maj 24    EMPLOID    Butikssäljare, fackhandel
Om företagetFöretaget är en erkänd och traditionsbunden butikskedja med ett heltäckande sortiment av byggmaterial till både proffs och privatpersoner.ArbetsuppgifterI rollen som butikssäljare ingår uppgifter som kundkontakt, kassaarbete, varumottagning och uppackning av varor. Du kommer också ha ett samarbete med företagets proffssäljare och hjälpa till med lättare offertarbete. I företagets butik kommer både privat- och företagskunder in varpå du i din ro... Visa mer
Om företagetFöretaget är en erkänd och traditionsbunden butikskedja med ett heltäckande sortiment av byggmaterial till både proffs och privatpersoner.ArbetsuppgifterI rollen som butikssäljare ingår uppgifter som kundkontakt, kassaarbete, varumottagning och uppackning av varor. Du kommer också ha ett samarbete med företagets proffssäljare och hjälpa till med lättare offertarbete. I företagets butik kommer både privat- och företagskunder in varpå du i din roll som säljare både har en supportande och produkt- och lösningsrådgivande roll mot kunderna. Butikens öppettider är både vardagar och helg. Dina arbetstider kommer variera och du jobbar alla vardagar och vissa schemalagda helger.Kompetenskrav·      Försäljningserfarenhet av byggmaterial·      God kunskap inom byggmaterial generellt och det är meriterande med kunskap av järnvaror·      God datorvana och vana av IT-system·      Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.·      Körkort BPersonliga egenskaperFör att trivas i denna roll ska du vara serviceinriktad, ansvarstagande, driven och självgående. Att sätta kunden i första rum är en självklarhet för dig och du ser merförsäljning som en naturlig del i arbetet. Du är social, lösningsorienterad och hjälper gärna dina kollegor i deras arbete.Viktigt för tjänsten:·      Att du har stort personligt driv och är resultatorienterad·      Att du är en kundorienterad person som noga lyssnar in kunders behov och utmaningar·      Att du är ambitiös och strukturerad i ditt arbetssätt?Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: LundLön: Marknadsmässiga anställnings- och lönevillkor erbjudsOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: byggsäljare, bygg, bygghandel, byggvaruhus, butikssäljare, Säljare, Malmö, Lund, Löddeköpinge, Kävlinge, Landskrona, Visa mindre

OPERATÖR INOM GRAFISK PRODUKTION SÖKES TILL STAFFANSTORP

EMPLOID söker en kvalitetsmedveten, strukturerad och driven person till rollen som operatör på ett företag i Staffanstorp.    Om företagetFöretaget är ett privatägt företag som under flera decennier i trafiksäkerhetsbranschen utvecklats till en marknadsledande aktör när det gäller innovativa produkter och system för vägmärken och vägavstängningsmaterial. De har en rikstäckande försäljnings- och serviceorganisation med filialer i Stockholm och Göteborg, men... Visa mer
EMPLOID söker en kvalitetsmedveten, strukturerad och driven person till rollen som operatör på ett företag i Staffanstorp.    Om företagetFöretaget är ett privatägt företag som under flera decennier i trafiksäkerhetsbranschen utvecklats till en marknadsledande aktör när det gäller innovativa produkter och system för vägmärken och vägavstängningsmaterial. De har en rikstäckande försäljnings- och serviceorganisation med filialer i Stockholm och Göteborg, men huvudkontoret och produktion finns i Staffanstorp.ArbetsuppgifterI denna operatörsroll kommer du att ansvara för laminering och utskärning av vägmärken och vägavstängningsmaterial. Du kommer tillsammans med en kollega hantera laminerings- och skärmaskinen och vara en mycket viktig pusselbit i produktionsflödet. Du arbetar i ett härligt gäng där ni tillsammans ser till att uppsatta produktionsmål nås. I perioder är det mer hektiskt och det krävs att man har en god förmåga att behålla lugnet även under tidspress.Tjänsten är en bemanning under semesterperioden veckorna 26–32. Du kommer vara anställd av EMPLOID och arbeta som resurskonsult.Kompetenskrav– Gymnasial utbildningsnivå– Erfarenhet av arbete i produktionsmiljö– Goda kunskaper i svenska– God datorvanaPersonliga egenskaperFör att passa i rollen som montör är det av största vikt att du har ett högt kvalitets- och noggrannhetstänk i ditt arbete. Du utför dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och planerat sätt samt har även förmågan att planera arbetet för kommande tillverkningsprocesser. Det är också viktigt att du är nyfiken, initiativtagande och kommunikativ då det är ett litet bolag där alla måste visa engagemang, driv och en vilja att utveckla bolaget till nästa nivå.Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: StaffanstorpLön: Enligt överenskommelseTjänstgöringstid: v 26-32Arbetstid: måndag till fredag 7–16Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: operatör, grafisk produktion, orginalare, produktion, montör, IT, Malmö, Lund, Staffanstorp, heltid, bemanning, sommarjobb Visa mindre

EKONOMIASSISTENT SÖKES TILL FAMILJEÄGT FÖRETAG I LUND

Ansök    Maj 23    EMPLOID    Ekonomiassistent
EMPLOID söker för vår kunds räkning en driven, social och utåtriktad ekonomiassistent till en administrativ roll på ett familjärt företag inom plastindustrin.  Om företagetFöretaget är ett privatägt familjeföretag som tillhandahåller service, maskiner, robotar, underhållsartiklar samt reservdelar inom plastindustrin på den svenska marknaden. Företaget har högt i tak där ingenting anses vara omöjligt och tror på långsiktighet i det de gör. Deras fokus är at... Visa mer
EMPLOID söker för vår kunds räkning en driven, social och utåtriktad ekonomiassistent till en administrativ roll på ett familjärt företag inom plastindustrin.  Om företagetFöretaget är ett privatägt familjeföretag som tillhandahåller service, maskiner, robotar, underhållsartiklar samt reservdelar inom plastindustrin på den svenska marknaden. Företaget har högt i tak där ingenting anses vara omöjligt och tror på långsiktighet i det de gör. Deras fokus är att växa med kunden genom att vara en enkel och värdefull samarbetspartner.ArbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta brett och ha en nyckelroll på företagets ekonomiavdelning. Du kommer arbeta med reskontrahantering, leverantörsfakturor samt orderhantering. Du ansvarar även över administrativa arbetsuppgifter såsom registrering av nya leverantörer och kunder i företagets system. Du kommer mer specifikt att arbeta med:– Kund- och leverantörreskontra– Matchning av leverantörsfakturor mot inköpsordrar i SAP– Korrigeringar och ombokningar– Provisionsavstämningar– Publicera nyheter på företagets hemsidaKompetenskrav– Erfarenhet av kund- och leverantörreskontra– Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter generellt och orderhantering– Goda kunskaper i Office-paketet och ERP-system– Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skriftPersonliga egenskaperFör att trivas i rollen som ekonomiassistent hos vår kund är du driven, social och utåtriktad. Du kommer tillhöra ett familjärt team och bör känna dig bekväm med att arbeta nära dina kollegor. Du har viljan att utvecklas och besitter en god kommunikativ förmåga. Dessutom trivs du med att interagera med kunder på såväl engelska som svenska via mail och telefon. Övrig informationStart: OmgåendeOmfattning: 50-60 %Plats: LundLön: enligt överenskommelseOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: ekonomi, ekonom, ekonomiassistent, kundreskontra, leverantörreskontra, leverantörsfakturor, fakturering, redovisning, löpande redovisning, lön, Lund, Malmö Visa mindre

KUNDTJÄNSTMEDARBETARE SÖKES TILL INTERNATIONELLT FÖRETAG I MALMÖ

Ansök    Mar 28    EMPLOID    Kundtjänstmedarbetare
EMPLOID söker en driven och proaktiv person till en dynamisk och stimulerande kundservicemiljö vår kunds svenska huvudkontor i Malmö. Om företaget Företaget är en av de ledande aktörerna inom försäljning och leverans inom kemikaliedistribution i Europa. Företaget är ett stabilt och lönsamt företag med duktiga och erfarna medarbetare. De erbjuder dig frihet under ansvar, bra arbetsvillkor och förmåner samt möjlighet till utveckling och egna ansvarsområd... Visa mer
EMPLOID söker en driven och proaktiv person till en dynamisk och stimulerande kundservicemiljö vår kunds svenska huvudkontor i Malmö.

Om företaget

Företaget är en av de ledande aktörerna inom försäljning och leverans inom kemikaliedistribution i Europa. Företaget är ett stabilt och lönsamt företag med duktiga och erfarna medarbetare. De erbjuder dig frihet under ansvar, bra arbetsvillkor och förmåner samt möjlighet till utveckling och egna ansvarsområden.

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta aktivt med kundsupport, merförsäljning, stötta externa säljare och jobba med administration. Du kommer vara en del av ett team, men samtidigt arbeta självständigt med dina ärenden. Du arbetar främst med kommunikation som verktyg och kommunicerar mest med kunder på mail och telefon. Företaget tror mycket på sina medarbetare och erbjuder stora möjligheter till utveckling och ansvar med tiden.

– Agera kund- och säljsupport
– Arbeta proaktivt med merförsäljning
– Registrera och följa upp kundordrar
– Hantera reklamationer
– Uppdatera prislistor
– Nära samarbete med andra interna avdelningar såsom försäljning, produktion, logistik och lager
– Upprätthålla dataregister genom daglig användning av Affärssystemet SAP samt underhåll och uppdatering av arbetsinstruktioner
– Aktivt delta i interna kundservicemöten för att utveckla den interna verksamheten

Kompetenskrav

Vi söker dig som har bakgrund och erfarenhet av service/sälj, erfarenhet av att arbeta i affärssystem, grundläggande kunskaper i Word och Excel, fallenhet för administration och en vilja att ge bästa servicen till kunder och kollegor. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har förståelse för de nordiska språken.

Viktigt för tjänsten är:
– Flytande engelska och svenska i tal och skrift
– God datorvana
– Service- och lösningsförmåga

Personliga egenskaper

Som person är du driven och orädd samtidigt som du har en ödmjuk inställning till arbetsuppgifterna och utför dem med hög kvalitetsnivå. Du bör ha en vara kommunikativ och serviceinriktad då du kommer att ingå i ett team med andra kollegor och organisationsdelar. Du tycker om att vara spindeln i nätet och hantera flera arbetsuppgifter samtidigt utan att behöva dra ner på kvalitén. Tjänsten fordrar att du arbetar noggrant, målmedvetet, resultatorienterat och är självgående samtidigt som du är hjälpsam och har en god samarbetsförmåga. Du uppfattas ha god social förmåga, är kommunikativ, driven och har ett uttalat intresse för service.

Övrig information

Start: Slutet på maj
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse


Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!


Sökord: Customer support, support, kundtjänst, kundservice, administratör, orderadministratör, ordersupport, order, leveranssupport, Malmö, rekrytering, heltid Visa mindre

JUNIOR TEKNIKER SÖKES TILL SPÄNNANDE OCH UTVECKLANDE TJÄNST

Ansök    Maj 6    EMPLOID    Servicetekniker, maskin
EMPLOID söker en serviceinriktad, ansvarstagande och handlingskraftiga person till rollen som tekniker på internationellt företag inom hissar, rulltrappor och passagedörrar.   Om företagetFöretaget är ett av världens ledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen. Dem levererar hissar, rulltrappor, portar och automatiska dörrar, liksom lösningar för underhåll och modernisering som ger mervärde över byggnaders hela livscykel.ArbetsuppgifterI rollen som ... Visa mer
EMPLOID söker en serviceinriktad, ansvarstagande och handlingskraftiga person till rollen som tekniker på internationellt företag inom hissar, rulltrappor och passagedörrar.   Om företagetFöretaget är ett av världens ledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen. Dem levererar hissar, rulltrappor, portar och automatiska dörrar, liksom lösningar för underhåll och modernisering som ger mervärde över byggnaders hela livscykel.ArbetsuppgifterI rollen som tekniker kommer du att arbeta med underhållsservice, besiktningsanmärkningar, mindre reparationer samt feltagning av portar, lastbryggor och entrédörrar. Du jobbar både självständigt och i team samt har en hel del kundkontakt då allt arbete sker ute hos kund. Du kommer ha tillgång till egen servicebil och utgå hemifrån när du är varm i kläderna och kan utföra arbetet på egen hand. Självklart får du en gedigen introduktion och den produktutbildning du behöver för att lyckas i arbetet.Tjänsten är ett konsultuppdrag under om 3 månader med möjlighet till förlängt uppdrag.  Kompetenskrav- Teknisk utbildning på gymnasial nivå eller motsvarande arbetslivserfarenhet- Erfarenhet av service och installation inom teknisk utrustning - Kunskap inom att läsa el-schema, mekanik och felsökning via dator är meriterande - Goda kunskaper i svenska- Körkort BPersonliga egenskaperFör att passa i rollen som tekniker behöver du förutom ett teknikintresse även vara flexibel, självgående och noggrann. Det är också viktigt att du är driven och serviceinriktad. Du tycker om att träffa kunder samt skapa och vårda kundrelationer. Du föreslår förbättringar och utveckling i samråd med kunderna och levererar en högkvalitativ service.Övrig informationStart: Enligt överenskommelse Plats: StaffanstorpLön: Enligt överenskommelse Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!Sökord: servicetekniker, tekniker, mekanik, el, motorer, porttekniker, hisstekniker, truck, maskintekniker, industritekniker, installation, heltid, Malmö, Lund, Helsingborg Visa mindre

TEKNIKER SÖKES TILL INTERNATIONELL LÄKEMEDELSPRODUCENT I MALMÖ

Ansök    Maj 13    EMPLOID    Servicetekniker, maskin
Om företagetFöretaget ligger i Malmö och utvecklar och tillverkar läkemedel på kontrakt. Under många decennier har dem levererat enligt de internationella krav som ställs på läkemedelsföretag. Deras kunder är allt från stora globala till mindre lokala läkemedelsföretag. Mer information om företaget får du vid eventuell telefonavstämning gällande tjänsten. ArbetsuppgifterDu kommer att vara en teknisk expert till förpackningens linjer och bistå operatörerna ... Visa mer
Om företagetFöretaget ligger i Malmö och utvecklar och tillverkar läkemedel på kontrakt. Under många decennier har dem levererat enligt de internationella krav som ställs på läkemedelsföretag. Deras kunder är allt från stora globala till mindre lokala läkemedelsföretag. Mer information om företaget får du vid eventuell telefonavstämning gällande tjänsten. ArbetsuppgifterDu kommer att vara en teknisk expert till förpackningens linjer och bistå operatörerna med support kring olika maskintekniska problem. Du arbetar tillsammans med andra tekniker för att ta maskinernas kapacitet och kvalitet framåt och rapportera till Produktionsledaren.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden innebär att:–       Utbilda och bistå operatörerna med tekniska problemlösningar.–       Granska och ta fram dokumentation samt bistå med expertis.–       Ansvara och utföra regelbundet underhållsarbete av avdelningens utrustning.–       Delta och vara sakkunnig vid investeringar och i projekt.Kompetenskrav– Gymnasial utbildningsnivå gärna med teknisk inriktning– Erfarenhet av service och installation inom teknisk utrustning– Tidigare erfarenhet inom produktion och arbete i GMP-miljö– Erfarenhet inom renrum, medicintekniska produkter och GMP är meriterande men inget krav– Goda kunskaper i svenska och engelska– Körkort BPersonliga egenskaperFör att passa i rollen som tekniker är det av största vikt att du har ett högt kvalitets- och noggrannhetstänk i ditt arbete. Du utför dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och planerat sätt samt har även förmågan att planera arbetet för kommande tillverkningsprocesser. Det är också viktigt att du är nyfiken, initiativtagande och kommunikativ då företaget är ett bolag där alla måste visa engagemang, driv och en vilja att utvecklas till nästa nivå.Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: MalmöLön: Enligt överenskommelseOm du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Välkommen med din ansökan!Sökord: tekniker, industritekniker, maskinställare, montör, operatör, renrum, renrumsmontör, renrumsoperatör, medicinteknik, medicin, pharma, produktion, Malmö, heltid, rekrytering Visa mindre

KREATIV OCH NYTÄNKANDE SÄLJARE SÖKES TILL MALMÖ

Ansök    Mar 28    EMPLOID    Account manager
Om företaget Företaget är den snabba, innovativa och digitala etikettproducenten som stärker varumärken genom rätt etikettlösningar. Deras ambition är att ta fram etikettlösningar som hjälper deras kunder nå sina mål. Därför arbetar dem för att tillgodose varje kunds unika behov, önskemål och utmaningar. Med deras digitala tryckteknik, tekniska expertis och starka team är allt möjligt och har de inte provat något tidigare experimenterar dem gärna! Företage... Visa mer
Om företaget
Företaget är den snabba, innovativa och digitala etikettproducenten som stärker varumärken genom rätt etikettlösningar. Deras ambition är att ta fram etikettlösningar som hjälper deras kunder nå sina mål. Därför arbetar dem för att tillgodose varje kunds unika behov, önskemål och utmaningar. Med deras digitala tryckteknik, tekniska expertis och starka team är allt möjligt och har de inte provat något tidigare experimenterar dem gärna! Företaget har idag ca 60 anställda med kontor i Malmö. Bolaget tillhör en global koncern som erbjuder en mångsidig och marknadsledande produkt- och tjänsteportfölj i Europa.

Arbetsuppgifter
Rollen kommer erbjuda stora möjligheter för dig att växa och utveckla dina kunskaper som säljare. Du kommer till en attraktiv och förändringsbenägen arbetsgivare som erbjuder goda karriärmöjligheter. Du får samarbeta med ett härligt team med högt i tak som värdesätter att ha kul på jobbet. Rollen kommer innebära ansvar och utveckling av affärer och relationer med både nya och befintliga kunder inom din region. Du kommer ha kund-, offert-, avtals- och budgetansvar med rapportering till sälj- och marknadschef. Du får dessutom arbeta i en modern och framåtriktad arbetsmiljö med cirka 60 kollegor.

Kompetenskrav
· Dokumenterad erfarenhet av försäljning
· Goda kunskaper i Officepaketet
· Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
· Körkort B

Personliga egenskaper
Vi tänker oss att du motiveras av att vinna nya affärer och att du trivs i en prestationsinriktad miljö med högt tempo. Eftersom vi brinner för utveckling och nya tillvägagångssätt, letar vi efter kollegor som kan utmana oss i vårt sätt att arbeta och som inte är rädda att ifrågasätta det existerande. Av denna anledning ställer vi heller inga krav på att du har erfarenhet från just etikettbranschen.

Viktigt för tjänsten:
· Att du har stort personligt driv och är resultatorienterad
· Att du är en kundorienterad person som noga lyssnar in kunders behov och utmaningar
· Att du är kreativ, nytänkande och ser utvecklingspotential i affärer
· Att du är ambitiös och strukturerad i ditt arbetssätt

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Marknadsmässiga anställnings- och lönevillkor erbjuds

Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: Säljare, Account Manager, Key Account Manager, AM, KAM, Malmö, rekrytering, affärsutveckling, Visa mindre

EKONOMIASSISTENT SÖKES TILL GUNNAR KARLSEN

Ansök    Mar 19    EMPLOID    Ekonomiassistent
Om företaget GK Gruppen är Skandinaviens ledande tekniska entreprenör och servicepartner med expertis inom el, ventilation, rör, byggnadsautomation, energi och kyla. "Vi ser till att din byggnad fungerar optimalt under hela livslängden". Vår kund GK bedriver verksamhet Norden och finns etablerade överallt i Sverige. Nu söker vi efter en ekonomiassistent till deras Malmökontor. Vill du bli en del av en välmående organisation som är drivande av utvecklingen ... Visa mer
Om företaget
GK Gruppen är Skandinaviens ledande tekniska entreprenör och servicepartner med expertis inom el, ventilation, rör, byggnadsautomation, energi och kyla. "Vi ser till att din byggnad fungerar optimalt under hela livslängden". Vår kund GK bedriver verksamhet Norden och finns etablerade överallt i Sverige. Nu söker vi efter en ekonomiassistent till deras Malmökontor. Vill du bli en del av en välmående organisation som är drivande av utvecklingen mot hållbart byggande? Ta chansen och sök rollen redan idag!

Arbetsuppgifter
I rollen kommer du att bli en viktig del av ekonomiavdelningen med fokus på kund- och leverantörsreskontra samt löpande redovisning. För att trivas i denna roll tror vi att du som söker har ett stort intresse för ekonomi och attraheras en arbetsplats där du får stor användning för din kompetens som värderas högt. Vidare bör du trivas med att tillsammans med dina kollegor arbeta för att nå utsatta deadlines, eftersom arbetsmiljön präglas av både familjär stämning och tydliga tidsramar. Mer specifikt kommer du i denna roll att arbeta med:

- Löpande redovisning
- Scanning, kontroll och uppföljning av leverantörsfakturor
- Ansvara över förgranskning och fördelning av fakturor till ansvarig attestant
- Lägga upp nya kunder och leverantörer i deras interna system
- Vid behov stötta dina kollegor med lättare avstämningar, kontering samt bokföring av bankgiroinbetalningar
- Övriga arbetsuppgifter av ekonomisk karaktär.
Tjänsten är en hyrrekrytering där du kommer att vara anställd av EMPLOID till en början och därefter finns det mycket stor möjlighet till anställning på Gunnar Karlsen.

Kompetenskrav
- Gymnasial utbildning inom ekonomi meriterande med eftergymnasial utbildning inom redovisning
- Några års erfarenhet som ekonomiassistent
- Meriterande med erfarenhet av representationsregler och erfarenhet av omvänd skatteskyldighet
- Kunskaper i Office-paketet med fokus på Excel
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Personliga egenskaper
För att trivas i denna roll är du utåtriktad och lättsam som person. Du kan arbeta självständigt och utför ditt arbete på ett noggrant och korrekt sätt. Du motiveras av de dagliga rutinerna i ditt arbete samtidigt som du är öppen för nya arbetsuppgifter. Du vill arbeta strukturerat, noggrant och trivs i en mindre teamkonstellation som präglas av tillit och teamkänsla.

Övrig information
Start: enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: enligt överenskommelse

Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonom, ekonomiassistent, kundreskontra, leverantörreskontra, leverantörsfakturor, fakturering, redovisning, löpande redovisning, Lund, Malmö, heltid Visa mindre