Lediga jobb KFX HR-partner Syd AB i Malmö

Se alla lediga jobb från KFX HR-partner Syd AB i Malmö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Malmö som finns inom det yrket.

Rullare/Däckskiftare

Om tjänsten Just nu söker vi på KFX HR-partner fler stjärnor till olika typer av uppdrag med varierande längd. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Välkommen med din ansökan! Rollen som konsult är både utmanande och rolig! Här får du chansen att utföra olika uppdrag hos våra kunder, vilket innebär att dina arbetsuppgifter varierar på ett stimulerande sätt. I dit... Visa mer
Om tjänsten
Just nu söker vi på KFX HR-partner fler stjärnor till olika typer av uppdrag med varierande längd. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Välkommen med din ansökan!
Rollen som konsult är både utmanande och rolig! Här får du chansen att utföra olika uppdrag hos våra kunder, vilket innebär att dina arbetsuppgifter varierar på ett stimulerande sätt. I ditt första uppdrag kommer du att hjälpa kunder med att skifta däck, hantera lagring av däck och planera aktiviteter som behöver utföras inom ditt ansvarsområde. Enligt många av våra medarbetare är det bästa med att vara konsult, kombinationen av mötet med nya människor och chansen att få lära sig nya saker varje dag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemanningsföretag som funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Arbetsuppgifter
För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Viss erfarenhet av däckmontage, att arbeta i verkstad och kvalitetskontroll kommer att vara till stor hjälp i arbetet för din egen del, men har du inte det blir startsträckan helt enkelt bara lite längre.

Kvalifikationer
* God fysik
* Hög arbetsmoral
* B-körkort


Övrigt
På Bilia erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.
Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag! Visa mindre

Ekonomiassistent för leverantörsreskontra sökes till Ikano Bostad

Ansök    Jan 13    KFX HR-partner Syd AB    Ekonomiassistent
Om tjänsten Är du erfaren inom leverantörsreskontra och på jakt efter ett nytt uppdrag med start omgående? Då kan detta vara något för dig! Vi söker dig som är en trygg ekonom och har ett par års erfarenhet inom leverantörsreskontra. Detta är en rekrytering till Ikano Bostad med start omgående. Om företaget Ikano Bostad erbjuder kvadratsmarta, funktionella, hållbara och prisvärda bostäder för människor i livets alla faser. Vi bidrar till hållbara bostad... Visa mer
Om tjänsten
Är du erfaren inom leverantörsreskontra och på jakt efter ett nytt uppdrag med start omgående?
Då kan detta vara något för dig!
Vi söker dig som är en trygg ekonom och har ett par års erfarenhet inom leverantörsreskontra. Detta är en rekrytering till Ikano Bostad med start omgående.


Om företaget
Ikano Bostad erbjuder kvadratsmarta, funktionella, hållbara och prisvärda bostäder för människor i livets alla faser. Vi bidrar till hållbara bostadsområden och stadsdelar i städer där Sverige växer. Våra värderingar är viktiga för oss: att som företag våga gå vår egen väg, arbeta tillsammans samt vägledas av sunt förnuft och enkelhet. Ikano Bostad ingår i Ikano, en internationell företagsgrupp som startades av IKEA:s grundare. Vår vision är att skapa möjligheter för en bättre vardag.

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du att ha ett helhetsansvar för leverantörsreskontra. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå i:

- Scanna fakturor och skicka fakturor på attest
- Kontera leverantörsfakturor
- Skicka leverantörsfakturor för betalning samt avbokning av dessa
- Boka inbetalningar från kunder
- Svara på fakturafrågor från kunder på telefon och mail
- Stämma av konton löpande och vid månadsavslut


Kvalifikationer
Vi tror att du som söker har en bakgrund från en liknande roll och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya processer och rutiner. Du är en social och utåtriktad person som trivs med att jobba i grupp. En lagspelare som är driven och har en strävan om att förbättra och utveckla verksamheten du jobbar för. Som person är du noggrann, strukturerad och har öga för detaljer.
Du har mycket god systemvana och erfarenhet av arbete i Excel.
Det är meriterande om du har arbetat med fastighetsförvaltning, bostadsproduktion eller bostadsutveckling tidigare.


Övrigt
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, då start för uppdraget är omgående! Visa mindre

Receptionist heltid centralt i Malmö!

Om tjänsten Ser du dig själv som en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service? Är du en idéskapande person som gillar att ligga steget före? Trivs du med att arbeta i en självständig roll och sätta guldkant på andras vardag? Vi söker nu en receptionist till ev av våra kunder i centrala Malmö. Om företaget KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ... Visa mer
Om tjänsten
Ser du dig själv som en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service? Är du en idéskapande person som gillar att ligga steget före? Trivs du med att arbeta i en självständig roll och sätta guldkant på andras vardag?

Vi söker nu en receptionist till ev av våra kunder i centrala Malmö.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
Rollen innebär att du är spindeln i nätet, har många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna.

Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:
• Ta emot och hjälpa besökare/gäster
• Sortera in- och utgående post samt paket
• Ansvara och ha översyn av lokalerna
• Beställa mat/fika samt förbereda Konferensrum inför möten
• Stötta och avlasta andra avdelningar
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer
I denna roll är du både kundens och KFXs ansikte utåt. Vi ställer därför höga krav på din sociala förmåga, noggrannhet och service. Vidare ser vi att du har skin på näsan och vill alltid gör det lilla extra. Vi lägger stor vikt vid din personlighet då du både ska passa in i gänget på arbetsplatsen samt vara en KFX-representant.

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater.

Övrigt
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag via kfx.se.
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn - 040 120 200 Visa mindre

Dansktalade receptionist start i december

Om tjänsten Vi söker nu en dansktalande receptionist till ett internationellt företag i Malmö. Om företaget KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa ... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker nu en dansktalande receptionist till ett internationellt företag i Malmö.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
Rollen innebär att du är spindeln i nätet, har många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna.

Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:
• Ta emot och hjälpa besökare/gäster
• Stötta och avlasta andra avdelningar
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer
I denna roll är du både kundens och KFXs ansikte utåt. Vi ställer därför höga krav på din sociala förmåga, noggrannhet och service. Vidare ser vi att du har skin på näsan och vill alltid gör det lilla extra. Vi lägger stor vikt vid din personlighet då du både ska passa in i gänget på arbetsplatsen samt vara en KFX-representant.

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl danska, svenska och engelska.


Övrigt
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag via kfx.se.
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn - 040 120 200 Visa mindre

Utbildningsadministratör till Mercedes Benz

Om tjänsten Vill du vara del av ett av världens starkaste varumärken? Arbeta i en internationell miljö med fokus på att leverera en serviceupplevelse av högsta klass? Till vår kund Mercedes-Benz Global Training söker vi nu en driven utbildningsadministratör. Du blir en del av KFX HR-partner, vilket innebär att du är anställd av oss men arbetar på Mercedes-Benz Global Training. Mercedes-Benz Global Training är generalagentens förlängda arm i Skandinavien... Visa mer
Om tjänsten
Vill du vara del av ett av världens starkaste varumärken? Arbeta i en internationell miljö med fokus på att leverera en serviceupplevelse av högsta klass?
Till vår kund Mercedes-Benz Global Training söker vi nu en driven utbildningsadministratör. Du blir en del av KFX HR-partner, vilket innebär att du är anställd av oss men arbetar på Mercedes-Benz Global Training.

Mercedes-Benz Global Training är generalagentens förlängda arm i Skandinavien. De erbjuder ett stort utbud av utbildningar som garanterar en hög och relevant kunskapsnivå inom Mercedes-Benz organisationen.


Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Arbetsuppgifter
I arbetet som utbildningsadministratör kommer du att vara behjälplig inom många områden. I dina vardagliga arbetsuppgifter kommer du bland annat att:
- Ta emot utbildningsanmälningar
- Uppdatera deltagare i kursadministrativa systemet SABA
- Lägga upp kurser och skapa malla i systemet
- Sammanställa deltagardokumentation till utbildningar
- Besvara samtal och mail från kunder


Kvalifikationer
Vi ser gärna att du haft likande administrativa roller tidigare. Som person är du naturligtvis servicemedveten men också en teamplayer.

Du är van vid att arbeta i Officepaketet, är flytande i svenska och har mycket god förståelse för de Nordiska språken. Mercedes-Benz är ett internationellt företag där koncernspråket är engelska, därmed bör du tala flytande engelska.


Övrigt
Tjänsten är ett vikariat på heltid under minst ett år med stor möjlighet till förlängning.

Är detta rätt utmaning för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
KFX HR-partner är ett företag som verkar inom bemanning, rekrytering och entreprenad. Vid frågor kontakta Rebecka Fihn på [email protected]. Skicka gärna in din ansökan redan idag, Intervjuer sker löpande!

Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Visa mindre

Lönespecialist/löneadministratör

Om tjänsten Vi söker nu för ett kommande uppdrag en Lönespecialist/löneadministratör. Uppdraget förväntas löpa tillsvidare och du kommer arbeta ute hos en stor koncern centralt i Malmö. Det finns goda chanser för övergång till kund. Om företaget KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både s... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker nu för ett kommande uppdrag en Lönespecialist/löneadministratör.
Uppdraget förväntas löpa tillsvidare och du kommer arbeta ute hos en stor koncern centralt i Malmö.
Det finns goda chanser för övergång till kund.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.


Arbetsuppgifter
I tjänsten som löneadministratör ingår:
– lönekörningar
– månadsavstämning av lönerelaterade konton, inrapportering av skatt och sociala avgifter
– administration av pensioner och andra förmåner
– serva de anställda med olika frågor gällande avtal, tidrapportering, löneutbetalning mm
– lättare ekonomiuppgifter
– generella HR-frågor som arbetsgivarintyg etc

Kvalifikationer
Vi söker dig med erfarnehet av löner sedan tidigare. Har du arbetat mot tjänstemannasektorn är det ett plus.
Uppdraget har start relativt omgende- så sök gärna tjänsten redan i dag.


Övrigt
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringen välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på 040- 12 02 00 Visa mindre

Redovisningsekonom till DOFAB

Om tjänsten Är du passionerad och brinner för redovisning, vill du arbeta i en högpresenterande entreprenöriell miljö i Malmö? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu för vår kund DOFAB AB en ansvarstagande och driven senior redovisningsekonom. Om företaget DOFAB AB är ett familjeföretag med AAA-rating som erbjuder skräddarsydda lösningar inom fönster, dörrar och portar. Teamet har flera års erfarenhet av tillverkning, arkitektur och projektledning där man ... Visa mer
Om tjänsten
Är du passionerad och brinner för redovisning, vill du arbeta i en högpresenterande entreprenöriell miljö i Malmö? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu för vår kund DOFAB AB en ansvarstagande och driven senior redovisningsekonom.

Om företaget
DOFAB AB är ett familjeföretag med AAA-rating som erbjuder skräddarsydda lösningar inom fönster, dörrar och portar. Teamet har flera års erfarenhet av tillverkning, arkitektur och projektledning där man utmärker sig genom sin excellenta service. DOFAB AB har sedan starten mottagit ett flertal priser bland annat som Årets Företagare i Sjöbo och Årets Marknadskommunikatör i Skåne och Blekinge. Genom ihärdigt arbete och goda relationer till såväl kunder som medarbetare har företaget etablerat sig som en mycket pålitlig aktör inom branschen.

Arbetsuppgifter
Du kommer ha ett helhetsansvar för bolagets ekonomi där du förväntas arbeta med det löpande men också se över de projekt som bedrivs och kunna analysera utfallet av dessa. Detta är en bred roll där du arbetar i en föränderlig miljö, med möjlighet att få vara med och driva projekt och effektivisera processer. Inom företaget finns andra ekonomer som du kommer att samverka med och du rapporterar till bolagets ägare.

• Månads- och årsbokslut, inklusive att säkerställa att resultatet ger en rättvisande bild av verksamheten
• Upprätta underlag för årsredovisning
• Proaktivt arbeta för att redovisningen stödjer och följer verksamheten
• Löpande bokföring och avstämningar
• Momsredovisning
• Ekonomiska analyser av projekten


Kvalifikationer
Vi söker någon som är självgående, som kommer med egna förbättringsförslag och driver ekonomiprocessen från ax till limpa. Som person trivs du att arbeta operativt med tyngdpunkt på redovisningsfrågor men likväl gillar att dyka ner i analys av projekt. Du är nyfiken och analytisk, lär dig snabbt och tar stort eget ansvar och vill växa i rollen tillsammans med bolaget. Vidare är det viktigt att du är noggrann i dina uppgifter och har ett serviceinriktat och lyhört arbetssätt. Kunskaper i affärssystemet Fortnox är ett måste för tjänsten. Tjänsten är 75-100% men i den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och olika upplägg kan diskuteras.



Övrigt
För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på KFX HR- partner 040-12 02 00.
Sökande till denna tjänst kommer att få genomgå personlighetstest, kompetenstest och bakgrundskontroll.

Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Sökord: Redovisning, Ekonom, Fortnox, CFO, Ekonomichef, Redovisningsekonom Visa mindre

2 administratörer till Canon start omgående

Om tjänsten Vi söker nu en självgående, strukturerad och noggrann person som vill arbetat som administratör hos vår kund Canon med uppdrag i Lomma. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och Canons ansikte utåt och ska därför representera och förstå vår och Canons organisation. Om företaget I över ... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker nu en självgående, strukturerad och noggrann person som vill arbetat som administratör hos vår kund Canon med uppdrag i Lomma.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och Canons ansikte utåt och ska därför representera och förstå vår och Canons organisation.

Om företaget
I över 70 år har vi levererat den senaste bildtekniken till våra kunder i hela världen.

Canon grundades 1937 och har växt till ett globalt företag som verkar inom olika marknader. En ändlös ström av idéer och innovationer har gjort att Canon kunnat bibehålla en tätposition i branschen. Genom att välja våra produkter satsar företag och konsumenter på pålitlig, snygg och avancerad teknik.

"Leva och arbeta tillsammans för allas bästa" – en princip som ligger till grund för våra värderingar och ger form åt vårt moraliska ansvar att vara en god företagsmedborgare.


Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du med att digitalisera information därför ställer vi höga krav på dig som sökande att du är noggrann, strukturerat och har mycket goda datorkunskaper.

Den information som finns ska storteras för att sedan scannas in och sparas digitalt. Du kommer att arbeta självständigt och efter en tidsplan vi ser därför att du är ansvarstagaden, ordningssam, flexibel och en problemlösare.

Tjänsten är placerad ute hos en av Canons kunder i Lomma och kommer pågå i minst 4-6 månader med möjlighet till förlängning.

Meriterande är om du har erfarenhet från likande eller administrativa arbetsuppgifter.

Övrigt
Start: Omgående
Placering: Lomma

Lön: enligt kollektivavtal

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Rebecka Fihn på 040-12 02 00. Visa mindre

Administratör 2 dagar i veckan

Om tjänsten Vi söker en administratör som kan arbeta två dagar i veckan med strat omgående. Om företaget KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 400 medarbetare och har regionala ko... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker en administratör som kan arbeta två dagar i veckan med strat omgående.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
Du stöttar vår kund i administrativa arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
Vi söker dig med annan huvudsaklig sysselsättning som tycker om att arbeta med administration och ge service till teamet. Du ska kunna arbeta två dagar i veckan och det kommer vara fasta arbetadagar.

Övrigt
Urval sker löpande då tjänsten ska tillsättas 10 september. Visa mindre

VD-Assistent till spännande företag

Om tjänsten Har du nyligen tagit en akademisk examen och vill ge dig rätt in i ett internationellt företag på ledningsnivå? Tycker du om att resa? Talar du obehindrat svenska, engelska och kanske lite spanska? För kunds räkning söker vi nu en initiativrik, noggrann, stresstålig och arbetsvillig VD-assistent med goda kommunikativa egenskaper. Du kommer att arbeta sida vid sida med VD och avlasta i såväl stora som små projekt – och du kommer att få ta ett st... Visa mer
Om tjänsten
Har du nyligen tagit en akademisk examen och vill ge dig rätt in i ett internationellt företag på ledningsnivå? Tycker du om att resa? Talar du obehindrat svenska, engelska och kanske lite spanska? För kunds räkning söker vi nu en initiativrik, noggrann, stresstålig och arbetsvillig VD-assistent med goda kommunikativa egenskaper. Du kommer att arbeta sida vid sida med VD och avlasta i såväl stora som små projekt – och du kommer att få ta ett stort administrativt ansvar.

Arbetsuppgifter
Som VD-assistent kommer du främst att assistera Vd:n samt delar av ledningsgruppen. Arbetsuppgifterna är av traditionell karaktär vilket innebär exempelvis kalender- och mailhantering, rese-, konferens- och mötesbokningar, sammanställa styrelsematerial inför möten samt föra protokoll. I denna roll ligger du alltid steget före och ser vad som behövs göras. Det är en servicegivande roll där du håller ordning och reda. Detta är endast en del av de uppgifter som du får möjligheten att åta dig, och beroende på person finns möjligheter till att utvecklas och utöka rollen ytterligare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Prioritera, planera och koordinera VD:s olika arbetsuppgifter, mötesbokningar och resor och avlasta honom från löpande administrativa uppgifter.
• Jobba med intern och extern VD-kommunikation
• Ansvara för kallelser, dagordningar, handlingar, protokoll samt koordinering av material för ledningsgrupp och styrelse.
• I samverkan med VD driva stora och små utvecklingsprojekt.



Kvalifikationer
Du har erfarenhet av service och eller ledningsassistentrollen sedan tidigare. Du är stresstålig, prestigelös och ambitiös. Du är van att strukturera upp arbetsuppgifter, prioritera och få saker gjorda – utan att göra avkall på kvaliteten i leveransen. Du lockas av ett jobb där en stor del handlar om att ha ordning och reda, hålla tidplaner och sköta löpande arbetsuppgifter men där det även dyker upp oväntade arbetsuppgifter som ska lösas med kort framförhållning och där du får möjlighet att leda egna projekt. Krav för tjänsten är att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, du innehar körkort och är en fena på Officepaketet.

Övrigt
Tjänsten rekryteras i samarbete med KFX HR Partner.
Tjänsten är tillsvidare på heltid.
Start enligt överenskommelse men så snart som möjligt.
För närmare information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Rebecka Fihn på KFX HR- partner, 040 12 02 00.

Sökande till denna tjänst kan komma att genomgå personlighetstest, kompetenstest och bakgrundskontroll

Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande, dock senast 30/9. Visa mindre

Ekonomiassistent & Kontorsassistent

Om tjänsten Vill du arbeta i en spännande roll där du får kombinera service, ekonomi och inköp? Tycker du om att arbeta med service både internt och externt i organisationen, då har vi just nu en ledig tjänst som ekonomi & kontorsassistent. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår följande arbetsmoment: • Telefonväxel • Projektadministration • Kundinbetalningar och påminnelser • Bankavstämning • Kundadministration • Fakturering • Orderhantering • Per... Visa mer
Om tjänsten
Vill du arbeta i en spännande roll där du får kombinera service, ekonomi och inköp? Tycker du om att arbeta med service både internt och externt i organisationen, då har vi just nu en ledig tjänst som ekonomi & kontorsassistent.

Arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår följande arbetsmoment:
• Telefonväxel
• Projektadministration
• Kundinbetalningar och påminnelser
• Bankavstämning
• Kundadministration
• Fakturering
• Orderhantering
• Personaladministration
• Leverantörsfakturor



Kvalifikationer
Vi söker dig som gillar att ha ordning och reda runt omkring dig. Du tycker om att arbeta som spindeln i nätet och har en känsla för vad som behöver göras på ett kontor för ökad trivsel. Du gillar mixen av att arbeta med ekonomi, service och inköp. Som person tror vi att du är lättlärd, noggrann och ambitiös! Du har tidigare arbetat eller studerat ekonomi och har därmed god kännedom om diverse ekonomiska arbetsuppgifter. Visa mindre

Receptionist till Hyllie

Om tjänsten Är du en person med service ut i fingertopparna, talar du obehindrat svenska och engelska? Vi söker en receptionist till ett internationellt företag i Hyllie med start omgående. Om företaget KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt sto... Visa mer
Om tjänsten
Är du en person med service ut i fingertopparna, talar du obehindrat svenska och engelska? Vi söker en receptionist till ett internationellt företag i Hyllie med start omgående.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
I din roll som receptionist hos vår kund är du ansiktet utåt gentemot kontorets besökare.
Du är även en intern support gentemot kontorets medarbetare, när det kommer till service och administration.
Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå i följande:

* Öppning och stängning av receptionen
* Ta emot besökare och förse med kaffe
* Ta emot samtal och hänvisa vidare till interna medarbetare
* Beställning av kontorsmaterial och inköp till kontoret och köket
* Posthantering och arkivering
* Övergripande ansvar för att det ser snyggt och prydligt ut i receptionen och köket
* Ha ansvar för teknik och IT i konferensrum och reception.

Kvalifikationer
I din roll som receptionist är du företagets ansikte utåt och du förstår vikten av ett professionellt och representativt kundbemötande. Vi söker därför dig med tidigare erfarenhet av någon form av service. Som person är du självständig och levererar alltid service av hög klass med ett vänligt och trevligt bemötande. Vidare är du prestigelös, ansvarsfull, inlyssnande och har hög social kompetens. Du tycker om att lösa problem och har en positiv inställning till olika typer av arbetsuppgifter. Vi ser även att du är van vid att hantera olika typer av människor och har en förmåga att skapa dig en helhetsbild över vad som behövs göras.

Övrigt
Uppdraget har start september och är på tillsvidarebasis. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår i centrala Stockholm. Tjänstgöringsgraden är heltid måndag – fredag kl. 08:00-17:00.

Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på 040-12 02 00 Visa mindre

Ekonomiassistent på heltid

Om tjänsten Just nu söker vi ekonomiassistent till en av våra kunder i centrala Malmö! Vi söker dig som är hungrig på att lära dig mer inom ekonomi, men gärna med några års erfarenhet av ekonomiarbete. Denna tjänst är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos någon av våra kunder. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vårt fokus har alltid v... Visa mer
Om tjänsten
Just nu söker vi ekonomiassistent till en av våra kunder i centrala Malmö! Vi söker dig som är hungrig på att lära dig mer inom ekonomi, men gärna med några års erfarenhet av ekonomiarbete.

Denna tjänst är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos någon av våra kunder. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vårt fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.Det finns stor chans till att tj'nsten övergår i anställning direkt hos kund.

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent arbetar du med ekonomirelaterade arbetsuppgifter samt administrativt. Du arbetar med den löpande bokföringen och redovisningen samta ansvarar för växel och reception. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat avstämningar mot konton, fakturering och att ge support och arbeta nära organisation, leverantörer och kunder.

Kvalifikationer
Du kan både vara nyutexaminerad eller ha 1-3 års erfarenhet av ekonomiarbete. Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat i en kontorsmiljö och gillar att arbeta med service.

Då kommunikationsspråket hos våra kunder är svenska ställer tjänsterna krav på att du talar och skriver flytande svenska. Du kan även stöta på det engelska språket i system/mailkorrespondens och du behöver därför även ha goda kunskaper inom det engelska språket.

Vi värdesätter din personlighet och det du bidrar med till arbetsplatsen. Hos våra kunder uppskattas engagemang, initiativ och en positiv inställning. Vi tror att du som söker dig till ekonomitjänster också är en person som drivs av att arbeta mot deadlines, är duktig på att prioritera och tycker om att skapa struktur i ditt arbete. Du kan även med enkelhet sätta dig in i nya system och program samt bidrar till en god stämning på arbetsplatsen.

Övrigt
Låter detta som någonting för dig? Skicka in din ansökan direkt, tjänsten ska tillsättas under Juli månad.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar?

Välkommen in med din ansökan! Visa mindre

HR-administratör omgående

Ansök    Sep 2    KFX HR-partner Syd AB    HR-assistent
Om tjänsten Vi söker för kunds räkning en HR-administratör på heltid med start omgående. Är du en fena på administration och har goda kunskaper i HR arbete sedan tidigare? Om företaget Du kommer få en anställning som konsult hos KFX HR-partner. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med a... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en HR-administratör på heltid med start omgående.
Är du en fena på administration och har goda kunskaper i HR arbete sedan tidigare?


Om företaget
Du kommer få en anställning som konsult hos KFX HR-partner. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år.KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifter

I rollen som HR-assistent hos vår kund ingår du ett större HR team med kompetenta medarbetare. Arbetet innebär dels löpande hantering av personalärenden och nära samarbete med löneadministrationen. Dina ansvarsområden kommer bland annat att bestå i:

- All typ av personaladministration (Ex. Anställning, förmåner, pension)
- Stötta chefer i olika typer av personalärenden
- Uppdatering av policys, dokumentation och rutiner
- Support i rekrytering och introduktion av nyanställda
- Arbetsmiljöfrågor


Kvalifikationer
Vi söker dig som har god förståelse för HR frågor och har en utbildning inom HR, samt något års erfarenhet från HR-administration. Som person är du noggrann, strukturerad och serviceminded. Du trivs med att arbeta i en supportroll och tycker att administration är roligt. Du är en person som tar tag i saker, är nyfiken och har lätt för att lära.

Övrigt
Tjänsten ska tillsättas omgående så vänta inte med din ansökan.
Har du frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på 040- 12 02 00 Visa mindre

3 administratörer till Canon start 1 / 8

Om tjänsten Vi söker nu en självgående, strukturerad och noggrann person som vill arbetat som administratör hos vår kund Canon. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och Canons ansikte utåt och ska därför representera och förstå vår och Canons organisation. Om företaget I över 70 år har vi leverer... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker nu en självgående, strukturerad och noggrann person som vill arbetat som administratör hos vår kund Canon.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och Canons ansikte utåt och ska därför representera och förstå vår och Canons organisation.

Om företaget
I över 70 år har vi levererat den senaste bildtekniken till våra kunder i hela världen.

Canon grundades 1937 och har växt till ett globalt företag som verkar inom olika marknader. En ändlös ström av idéer och innovationer har gjort att Canon kunnat bibehålla en tätposition i branschen. Genom att välja våra produkter satsar företag och konsumenter på pålitlig, snygg och avancerad teknik.

"Leva och arbeta tillsammans för allas bästa" – en princip som ligger till grund för våra värderingar och ger form åt vårt moraliska ansvar att vara en god företagsmedborgare.


Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du med att digitalisera information därför ställer vi höga krav på dig som sökande att du är noggrann, strukturerat och har mycket goda datorkunskaper.

Den information som finns ska storteras för att sedan scannas in och sparas digitalt. Du kommer att arbeta självständigt och efter en tidsplan vi ser därför att du är ansvarstagaden, ordningssam, flexibel och en problemlösare.

Tjänsten är placerad ute hos en av Canons kunder i Norra Malmö och kommer pågå i minst 6 månader med möjlighet till förlängning.

Meriterande är om du har erfarenhet från likande eller administrativa arbetsuppgifter.

Övrigt
Start: Början av maj
Placering: Malmö
Lön: enligt kollektivavtal

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Rebecka Fihn på 040-12 02 00. Visa mindre

Marknadsassistent med fokus på digitala medier

Om tjänsten Har du tidigare erfarenhet av digitala medier så som google verktyg och gillar analys? Vi söker just nu en Marknadsassistent till en av våra kunder i Malmö. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund. Det finns goda möjligheter att gå över i en anställning hos kunden. Om företaget KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad pe... Visa mer
Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av digitala medier så som google verktyg och gillar analys? Vi söker just nu en Marknadsassistent till en av våra kunder i Malmö.
Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund. Det finns goda möjligheter att gå över i en anställning hos kunden.


Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta i en varierad roll med marknadsföring, men framför allt vara med och utveckla vår digitala plattform. Dina främsta arbetsuppgifter blir att planera, skapa innehåll med text, bild och video, publicera samt följa upp digitala kanaler för att utveckla dessa i linje med strategi och mål. I detta arbete har du kontakt med vår kunds olika regioner både i Sverige och utomlands. Du kommer även att arbeta med planering av externa och interna event samt stötta chefer och kollegor med till exempel inbjudningar till event och presentationer i PowerPoint.

Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innebära:

- Ansvar för redaktionell plan för sociala medier, ta fram nya idéer, skapa innehåll t ex artiklar eller videos, publicera regelbundet samt följa upp mot satta mål
- Uppdatera och utveckla hemsida
- Göra original
- Göra presentationer i PowerPoint
- Skriva artiklar/reportage på engelska
- Göra videos
- Planera, koordinera och delta vid event
- Arbeta med utformning och inköp av profilprodukter
- Översättningar från svenska till engelska
- Korrekturläsning på engelska

Kvalifikationer
Du har 1-2 års erfarenhet av en liknande roll och är en god skribent i både svenska och engelska samt har stark känsla för färg och form. Du kan arbeta i InDesign, Photoshop samt har kunskap i Google-verktyg som ads och analytics.

Som person är du positiv och bidrar med entusiasm till din arbetsplats. Du trivs i en varierad roll som ställer stora krav på flexibilitet och eget driv. Du har ett strategiskt tänkande och analytisk förmåga. Vidare måste du vara pålitlig, noggrann och prestigelös. Detta innebär att du kan arbeta med såväl enkla som mer kvalificerade arbetsuppgifter och känner glädje i att göra allt så bra som möjligt.

Övrigt
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag via kfx.se!
Tillträde: Omgånde/Enligt överenskommelse

Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på 040-12 02 00. Visa mindre

System Verification söker digital marknadsassistent

Om tjänsten Har du tidigare erfarenhet av digitala medier så som google verktyg och gillar analys? Vi söker just nu en Marknadsassistent till en av våra kunder i Malmö. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos System Verification. Det finns goda möjligheter att gå över i en anställning hos kunden. Om företaget System Verification är Sveriges största nischade konsultbolag inom kvalitetssäkring av mjukvara. Vår vision ”Improvin... Visa mer
Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av digitala medier så som google verktyg och gillar analys? Vi söker just nu en Marknadsassistent till en av våra kunder i Malmö.
Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos System Verification. Det finns goda möjligheter att gå över i en anställning hos kunden.


Om företaget
System Verification är Sveriges största nischade konsultbolag inom kvalitetssäkring av mjukvara. Vår vision ”Improving Digital Life” och starka värderingar driver oss att ständigt vilja bli bättre. Kulturen präglas av ansvar, framåtanda och en välkomnade atmosfär. Idag är vi 200 duktiga medarbetare på kontor i Malmö, Helsingborg, Göteborg, Stockholm, Bonn, Frankfurt och Sarajevo. Vi arbetar inom många spännande branscher, och våra kunder är flertalet storbolag med global verksamhet. Sedan starten 2002 har vi fått flera fina utmärkelser bland annat Årets Företagare i Sverige och Årets Pionjär 2017.

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta i en varierad roll med marknadsföring, men framför allt vara med och utveckla vår digitala plattform. Dina främsta arbetsuppgifter blir att planera, skapa innehåll med text, bild och video, publicera samt följa upp digitala kanaler för att utveckla dessa i linje med strategi och mål. I detta arbete har du kontakt med vår kunds olika regioner både i Sverige och utomlands. Du kommer även att arbeta med planering av externa och interna event samt stötta chefer och kollegor med till exempel inbjudningar till event och presentationer i PowerPoint.

Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innebära:

- Ansvar för redaktionell plan för sociala medier, ta fram nya idéer, skapa innehåll t ex artiklar eller videos, publicera regelbundet samt följa upp mot satta mål
- Uppdatera och utveckla hemsida
- Göra original
- Göra presentationer i PowerPoint
- Skriva artiklar/reportage på engelska
- Göra videos
- Planera, koordinera och delta vid event
- Arbeta med utformning och inköp av profilprodukter
- Översättningar från svenska till engelska
- Korrekturläsning på engelska

Kvalifikationer
Du har 1-2 års erfarenhet av en liknande roll och är en god skribent i både svenska och engelska samt har stark känsla för färg och form. Du kan arbeta i InDesign, Photoshop samt har kunskap i Google-verktyg som ads och analytics.

Som person är du positiv och bidrar med entusiasm till din arbetsplats. Du trivs i en varierad roll som ställer stora krav på flexibilitet och eget driv. Du har ett strategiskt tänkande och analytisk förmåga. Vidare måste du vara pålitlig, noggrann och prestigelös. Detta innebär att du kan arbeta med såväl enkla som mer kvalificerade arbetsuppgifter och känner glädje i att göra allt så bra som möjligt.

Övrigt
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag via kfx.se!
Tillträde: Omgånde/Enligt överenskommelse

Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på 040-12 02 00. Visa mindre

Ledningsassistent sökes omgående

Om tjänsten Som Executive assistant hos vår kund stöttar du ledningsgruppen och deras team. Det är en bred och varierande roll med varierande uppgifter där du förväntas hantera flera arbetsuppgifter parallellt, med fokus att underlätta ledningsgruppens vardag. Du kommer även samarbeta och koordinera med övriga avdelningar och vi ser därför att du har lätt för att bygga relationer och nätverka med medarbetare på alla avdelningar. Vi letar efter dig som ha... Visa mer
Om tjänsten
Som Executive assistant hos vår kund stöttar du ledningsgruppen och deras team. Det är en bred och varierande roll med varierande uppgifter där du förväntas hantera flera arbetsuppgifter parallellt, med fokus att underlätta ledningsgruppens vardag.
Du kommer även samarbeta och koordinera med övriga avdelningar och vi ser därför att du har lätt för att bygga relationer och nätverka med medarbetare på alla avdelningar.
Vi letar efter dig som har det där lilla extra och som sprider positiv energi för alla våra assistenter och ledningsassistenter.


Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
• Support, stöttning och förberedelser till ledningsgruppen.
• Ansvara för administrativa uppgifter och sekreterarärenden.
• Du ger kundservice av högsta nivå och blir en viktig representant för företaget.
• Du är självgående och lösningsorienterad. Du har egna idéer och kan ta egna initiativ för att hitta snabba lösningar i utmanande administrativa situationer och när problem uppstår.
• Du koordinerar kalendrar och resebokningar som kan inkludera olika tidszoner och krav på VISA samt andra krav på inresehandlingar.
• Du är ledarnas förlängda arm som innebär att du ibland blir ombedd att kommunicerar och svarar åt deras vägnar som ledare.
• Förbereda material och underlag inför möten samt iordningställa ledningsgruppsmöten. Inför och under möten kan du assistera med teknik, kaffe och lunch-beställningar samt andra förberedelser så som möblering av konferenslokal. Vid behov ansvarar du för protokollskrivning och upprätta agenda vid ledningsmöten.
• Du förbereder och behandlar både extern och intern kommunikation.
• Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften samtidigt som du har överblick över vad som skal prioriteras och brådskande ärenden.
• Du organiserar, planerar och utför relevanta event och projekt.
• Samla in underlag och utföra utgiftsrapporter.
• Du samarbetar och delar mer dig av information till de andra EA’s och PA’s.


Kvalifikationer
Vi letar efter någon som kan identifiera sig med våra värderingar samt blir begeistrad och motiverad av den variation och ansvar som rollen innebär.
Vi ser gärna också att du har:

• Relevanta yrkeserfarenheter av en liknande assistent roll.
• Strukturerad och har erfarenhet av att kunna multi-taska och kunna prioritera arbetsuppgifter.
• Utåtriktad, social, professionell och tillmötesgående.
• Kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ.
• Samarbetsvillig och en team-worker som kan bygga relationer med kollegor både internt och externt
• Mycket goda datakunskaper så som Word, Power Point, Excel, Outlook.
• Du har ett öga för detaljer och har mycket hög standard i effektivitet och kommunikation.
• Du har en flexibel personlighet för att kunna möta och hantera de dagliga sysslorna och ärenden på bästa sätt.


Övrigt
Denna tjänst rekryteras av KFX som är en HR-partner inom bemanning, rekrytering och entreprenad, där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan utsatt ansökningsdatum.
Så välkommen in med din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rebecka Fihn på KFX HR-Partner, tfn 040-12 02 00. Visa mindre

Senior HR - administratör 50%

Om tjänsten Vi söker för kunds räkning en senior HR-administratör på 50%. Är du en fena på administration och har goda kunskaper i arbetsrätt och lön? Om företaget Du kommer få en anställning som konsult hos KFX HR-partner. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare ... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en senior HR-administratör på 50%.
Är du en fena på administration och har goda kunskaper i arbetsrätt och lön?


Om företaget
Du kommer få en anställning som konsult hos KFX HR-partner. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år.KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifter

I rollen som HR-assistent hos vår kund har du ett heltäckande ansvar för HR-administrationenglobalt. Detta innebär dels löpande hantering av personalärenden och nära samarbete med löneadministrationen. Dina ansvarsområden kommer bland annat att bestå i:

- All typ av personaladministration (Ex. Anställning, förmåner, pension)
- Stötta chefer i olika typer av personalärenden
- Uppdatering av policys, dokumentation och rutiner
- Support i rekrytering och introduktion av nyanställda
- Arbetsmiljöfrågor


Kvalifikationer
Vi söker dig som har god förståelse för HR frågor och har en utbildning inom HR eller lön, samt något års erfarenhet från HR-administration. Som person är du noggrann, strukturerad och serviceminded. Du trivs med att arbeta i en supportroll och tycker att administration är roligt. Du är en person som tar tag i saker, är nyfiken och har lätt för att lära. Visa mindre

Marknadsassistent med fokus på digitala medier

Om tjänsten Har du tidigare erfarenhet av digitala medier så som google verktyg och gillar analys? Vi söker just nu en Marknadsassistent till en av våra kunder i Malmö. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund. Det finns goda möjligheter att gå över i en anställning hos kunden. Om företaget KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad pe... Visa mer
Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av digitala medier så som google verktyg och gillar analys? Vi söker just nu en Marknadsassistent till en av våra kunder i Malmö.
Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund. Det finns goda möjligheter att gå över i en anställning hos kunden.


Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta i en varierad roll med marknadsföring, men framför allt vara med och utveckla vår digitala plattform. Dina främsta arbetsuppgifter blir att planera, skapa innehåll med text, bild och video, publicera samt följa upp digitala kanaler för att utveckla dessa i linje med strategi och mål. I detta arbete har du kontakt med vår kunds olika regioner både i Sverige och utomlands. Du kommer även att arbeta med planering av externa och interna event samt stötta chefer och kollegor med till exempel inbjudningar till event och presentationer i PowerPoint.

Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innebära:

- Ansvar för redaktionell plan för sociala medier, ta fram nya idéer, skapa innehåll t ex artiklar eller videos, publicera regelbundet samt följa upp mot satta mål
- Uppdatera och utveckla hemsida
- Göra original
- Göra presentationer i PowerPoint
- Skriva artiklar/reportage på engelska
- Göra videos
- Planera, koordinera och delta vid event
- Arbeta med utformning och inköp av profilprodukter
- Översättningar från svenska till engelska
- Korrekturläsning på engelska

Kvalifikationer
Du har 1-2 års erfarenhet av en liknande roll och är en god skribent i både svenska och engelska samt har stark känsla för färg och form. Du kan arbeta i InDesign, Photoshop samt har kunskap i Google-verktyg som ads och analytics.

Som person är du positiv och bidrar med entusiasm till din arbetsplats. Du trivs i en varierad roll som ställer stora krav på flexibilitet och eget driv. Du har ett strategiskt tänkande och analytisk förmåga. Vidare måste du vara pålitlig, noggrann och prestigelös. Detta innebär att du kan arbeta med såväl enkla som mer kvalificerade arbetsuppgifter och känner glädje i att göra allt så bra som möjligt.

Övrigt
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag via kfx.se!
Tillträde: Omgånde/Enligt överenskommelse

Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på 040-12 02 00. Visa mindre

Ekonomiassistent på heltid

Om tjänsten Just nu söker vi ekonomiassistenter för olika uppdrag hos våra kunder! Vi söker dels dig som är nyutexaminerad och hungrig på att lära dig mer inom ekonomi, dels dig med några års erfarenhet av ekonomiarbete. Dessa tjänster är konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos någon av våra kunder. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vårt f... Visa mer
Om tjänsten
Just nu söker vi ekonomiassistenter för olika uppdrag hos våra kunder! Vi söker dels dig som är nyutexaminerad och hungrig på att lära dig mer inom ekonomi, dels dig med några års erfarenhet av ekonomiarbete.

Dessa tjänster är konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos någon av våra kunder. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vårt fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent arbetar du med ekonomirelaterade arbetsuppgifter samt administrativt. Du arbetar med den löpande bokföringen och redovisningen. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat avstämningar mot konton, fakturering och att ge support och arbeta nära organisation, leverantörer och kunder.

Kvalifikationer
Vi söker ekonomiassistenter med olika nivåer av erfarenhet och kunskap inom ekonomi. Du kan både vara nyutexaminerad eller ha 1-3 års erfarenhet av ekonomiarbete. Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat i en kontorsmiljö.

Då kommunikationsspråket hos våra kunder är svenska ställer tjänsterna krav på att du talar och skriver flytande svenska. Du kan även stöta på det engelska språket i system/mailkorrespondens och du behöver därför även ha goda kunskaper inom det engelska språket.

Vi värdesätter din personlighet och det du bidrar med till arbetsplatsen. Hos våra kunder uppskattas engagemang, initiativ och en positiv inställning. Vi tror att du som söker dig till ekonomitjänster också är en person som drivs av att arbeta mot deadlines, är duktig på att prioritera och tycker om att skapa struktur i ditt arbete. Du kan även med enkelhet sätta dig in i nya system och program samt bidrar till en god stämning på arbetsplatsen.

Övrigt
Låter detta som någonting för dig? Skicka in din ansökan direkt!

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på 040 - 120 200.

Välkommen in med din ansökan! Visa mindre

Brinner du för service? Se hit!

Om tjänsten Är du redo för ett nästa steg i en utvecklande och spännande roll? Nu söker vi dig som har ett genuint intresse för kundkontakt och support! För flera av våra kunders räkning söker vi nu nyfikna och drivna kundservicemedarbetare. Om företaget KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeor... Visa mer
Om tjänsten
Är du redo för ett nästa steg i en utvecklande och spännande roll? Nu söker vi dig som har ett genuint intresse för kundkontakt och support! För flera av våra kunders räkning söker vi nu nyfikna och drivna kundservicemedarbetare.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare fungerar du som en länk mellan företaget och kunden. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem, i frågor som rör företagets produkter och tjänster. Kundservicen är företagens hjärta och det är här kunderna får ett första intryck. Din roll är både serviceorienterad och administrativ, då inkommande ärenden kräver att du både söker och registrerar information.



Kvalifikationer
Inställning och viljan att lära värdesätts högt för denna tjänst. Vi söker dig som genom tidigare serviceyrken har lärt dig att möta människor med olika behov. Du vet att lyhördhet, tydlig kommunikation och kunskap är viktigt för att vinna kundens förtroende. Att göra kunden nöjd är det som får dig motiverad, men du tappar inte drivet när du stöter på missnöje, då du är en riktigt problemlösare! Du läser på och är mån om att förstå vad ditt företag står för, så att du kan vara den bästa representanten ut mot kund. Som person är du orädd, noggrann och prestationsinriktad. Då du ingår i ett team är det även viktigt att du drivs av samarbete och ödmjukhet i ditt arbetssätt.

Övrigt
Detta är konsultroller där du skulle bli anställd som konsult genom oss på KFX HR-partner.Vi går igenom urvalet löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Vid eventuella frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på 040 - 12 02 00 Visa mindre

Är du vår VD:s högra hand?

Om tjänsten TillMobil söker nu en initiativrik, noggrann, stresstålig och arbetsvillig VD-assistent med goda kommunikativa egenskaper. Du kommer att arbeta sida vid sida med vår VD Briar Karim och hjälpa honom i såväl stora som små projekt – och du kommer att få ta ett stort administrativt ansvar. Jobbet är perfekt för dig som vill lära dig mer om vad det innebär att vara vd för en organisation i förändring. Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter ... Visa mer
Om tjänsten

TillMobil söker nu en initiativrik, noggrann, stresstålig och arbetsvillig VD-assistent med goda kommunikativa egenskaper. Du kommer att arbeta sida vid sida med vår VD Briar Karim och hjälpa honom i såväl stora som små projekt – och du kommer att få ta ett stort administrativt ansvar. Jobbet är perfekt för dig som vill lära dig mer om vad det innebär att vara vd för en organisation i förändring.

Arbetsuppgifter

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Prioritera, planera och koordinera Briars olika arbetsuppgifter, mötesbokningar och resor och avlasta honom från löpande administrativa uppgifter.
• Jobba med intern och extern vd-kommunikation
• Ansvara för kallelser, dagordningar, handlingar, protokoll samt koordinering av material för ledningsgrupp och styrelse.
• I samverkan med vd driva stora och små utvecklingsprojekt.
• Bollplank i strategiska och operativa frågeställningar.


Kvalifikationer

Du är i början av din karriär och har erfarenhet av service och eller försäljning. Du är stresstålig, prestigelös och ambitiös. Du är van att strukturera upp arbetsuppgifter, prioritera och få saker gjorda – utan att göra avkall på kvaliteten i leveransen. Du lockas av ett jobb där en stor del handlar om att ha ordning och reda, hålla tidplaner och sköta löpande arbetsuppgifter men där det även dyker upp oväntade arbetsuppgifter som ska lösas med kort framförhållning och där du får möjlighet att leda egna projekt.

Övrigt

I rekryteringsprocessen ingår bakgrundskontroll av samtliga kandidater som går vidare.
Tillträde: Omgående
Typ av anställning - heltid eller deltid: Heltid
Lön – fast/timlön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I rekryteringsprocessen samarbetar vi med KFX HR- Partner, Vänligen kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på 040- 12 00 02 Visa mindre

Administratör till Canon

Om tjänsten Vi söker nu en självgående, strukturerad och noggrann person som vill arbetat som administratör hos vår kund Canon. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och Canons ansikte utåt och ska därför representera och förstå vår och Canons organisation. Om företaget I över 70 år har vi leverer... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker nu en självgående, strukturerad och noggrann person som vill arbetat som administratör hos vår kund Canon.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och Canons ansikte utåt och ska därför representera och förstå vår och Canons organisation.

Om företaget
I över 70 år har vi levererat den senaste bildtekniken till våra kunder i hela världen.

Canon grundades 1937 och har växt till ett globalt företag som verkar inom olika marknader. En ändlös ström av idéer och innovationer har gjort att Canon kunnat bibehålla en tätposition i branschen. Genom att välja våra produkter satsar företag och konsumenter på pålitlig, snygg och avancerad teknik.

"Leva och arbeta tillsammans för allas bästa" – en princip som ligger till grund för våra värderingar och ger form åt vårt moraliska ansvar att vara en god företagsmedborgare.


Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du med att digitalisera information därför ställer vi höga krav på dig som sökande att du är noggrann, strukturerat och har mycket goda datorkunskaper.

Den information som finns ska storteras för att sedan scannas in och sparas digitalt. Du kommer att arbeta självständigt och efter en tidsplan vi ser därför att du är ansvarstagaden, ordningssam, flexibel och en problemlösare.

Tjänsten är placerad ute hos en av Canons kunder i Norra Malmö och kommer pågå i minst 6 månader med möjlighet till förlängning.

Meriterande är om du har erfarenhet från likande eller administrativa arbetsuppgifter.

Övrigt
Start: Början av maj
Placering: Malmö
Körkort & tillgång till egen bil: Meriterade
Lön: enligt kollektivavtal

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Rebecka Fihn på 040-12 02 00. Visa mindre